Ja Mukie... vertel vertelquote:quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ikke ben er ook?
Oeh, fokken jullie samen dan?
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat meequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef PPL het volgende:
Maar weer eens over het Rock-gebeuren.
Is er animo om mee te doen met een Rock groepje aan een subleague van de Formule 1 manager ?
Besloten club ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat mee
Heb al mijn eigen team gemaakt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met Sanne zo erg vind, dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met sanne zo erg vinden dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
Oke, een beetje dan...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.![]()
maandag erin, dinsdag onder het mesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Oke, een beetje dan...
igg als ik je niet meer spreek, wens ik je "good luck" in het AMC toch?
Wanneer moet jij..? Ik Donderdag..
Ja.. er zijn nu eenmaal dingen die belangrijker zijn..Ik zelf had alleen zo graag ns naar de B&W gekomen..het is gewoon mijn ding..ROCK_MUZIEK BEDOEL IK.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
maandag erin, dinsdag onder het mes
er komen voor mij nog zoveel zaterdagen dat ik aan de bar van de Black zal zitten dat ik deze er graag voor over heb.
Hole in the wall is wat anders dan Waterholequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:02 schreef Nouk het volgende:
Ik vind dat Hole in the Wall eigenlijk ook niks trouwens. Zachte muziek enzo. En voor een rockmeeting lijkt me de B&W wel okay hoor.
Bob Fosko! Fosko is okay!quote:
Houden jullie die alternatieven ook vast voor een nieuwe meet , zeg over een mnd of 6.. dan kan ik ook meequote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt heel erg leuk idd.
Alternatieven zijn ok.
Houewarmingpartyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:54 schreef Nouk het volgende:
Staat de B& W ter discussie?
Morgen verhuizen naar de van Baerle.
En de naam van de subleaguequote:
quote:
Toch wel gewoon bier hè!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:11 schreef Nouk het volgende:dat gaat echt niet passen! Vanavond naar Meander, als je nou daar ff langs komt krijg je een biertje van me
.
Alsof jij daar wat van zou merkenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel gewoon bier hè!Niks geen rare blauwe rotzooi!
Kijk nou uit wat je zegt!quote:
quote:Ze vroeg mij mee hoorniet jou
Displayquote:Op maandag 28 februari 2005 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je zegt!
Of ben je vergeten dat ik de vorige keer het blauw uit je mondhoeken heb staan poetsten!
Something tells me dat je dat niet hier op het forum terug had willen lezen, maar je laat me geen keus!
[..]
Mooi, meer plek voor grasquote:
*schuur af breekt
Was dat vandaag al?quote:Op maandag 28 februari 2005 11:54 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we ff met zn allen aan Sanne denken..die werd toch vandaag in het ziekenhuis opgenomen?
Megadeth-- The Doctor is calling
mooi!quote:Op maandag 28 februari 2005 12:18 schreef PPL het volgende:
* denkt *
Ik heb het lijstje in de beginpost aangepast. Maar ja dat zijn mensen die zich ' officieel' hebben afgemeld, vermoedelijk komen er veel meer mensen niet. Zelf ga ik dus naar Danko in de Melkweg, wat ik daarna ga doen moet ik nog even bekijken. Tenzij er nog mensen willen komen die niet eerst naar de Melkweg gaan. Dan wil ik wel naar de B&W komen hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:43 schreef PPL het volgende:
Ik heb reeds aangegeven dat ik het niet ga redden.
Wie er overblijven is voor mij op dit ogenblik niet echt inzichtelijk.
Ik heb het gevoel dat het afmeldingen regent.
De B&W is niet erg rolstoelvriendelijk nee...tis vrij nauw en de toiletten kun je alleen bereiken via een smalle trap! Maar dat geldt eigenlijk voor de meeste cafe's in Amsterdam.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:49 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Is dat cafe rolstoelvriendelijk?.
Aangezien dansen zonder benen mij niet makkelijk afgaat, lijk ik me een zeer geschikt kandidaat!
Geen probleem, pissen doe ik wel in de gracht, als dat tever is desnoods in me broek.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
De B&W is niet erg rolstoelvriendelijk nee...tis vrij nauw en de toiletten kun je alleen bereiken via een smalle trap! Maar dat geldt eigenlijk voor de meeste cafe's in Amsterdam.
Maareh, hallo![]()
Wat lief dat je speciaal voor mij komtquote:Op maandag 28 februari 2005 13:07 schreef Aventura het volgende:
Tenzij er nog mensen willen komen die niet eerst naar de Melkweg gaan. Dan wil ik wel naar de B&W komen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |