Ja Mukie... vertel vertelquote:quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ikke ben er ook?
Oeh, fokken jullie samen dan?
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat meequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef PPL het volgende:
Maar weer eens over het Rock-gebeuren.
Is er animo om mee te doen met een Rock groepje aan een subleague van de Formule 1 manager ?
Besloten club ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat mee
Heb al mijn eigen team gemaakt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met Sanne zo erg vind, dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met sanne zo erg vinden dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
Oke, een beetje dan...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.![]()
maandag erin, dinsdag onder het mesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Oke, een beetje dan...
igg als ik je niet meer spreek, wens ik je "good luck" in het AMC toch?
Wanneer moet jij..? Ik Donderdag..
Ja.. er zijn nu eenmaal dingen die belangrijker zijn..Ik zelf had alleen zo graag ns naar de B&W gekomen..het is gewoon mijn ding..ROCK_MUZIEK BEDOEL IK.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
maandag erin, dinsdag onder het mes
er komen voor mij nog zoveel zaterdagen dat ik aan de bar van de Black zal zitten dat ik deze er graag voor over heb.
Hole in the wall is wat anders dan Waterholequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:02 schreef Nouk het volgende:
Ik vind dat Hole in the Wall eigenlijk ook niks trouwens. Zachte muziek enzo. En voor een rockmeeting lijkt me de B&W wel okay hoor.
Bob Fosko! Fosko is okay!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |