Dat woordje....quote:
Net als HW bedoel ik, dudequote:Op woensdag 23 februari 2005 11:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat woordje....
Dat 'ook'...
Subtiel, die waarschuwing.
Oh, dat maakt de wereld dan weer eens stukje veiligerquote:
Oke want hij gaat niet meer door? en daarna gaan we niet meer verder met de meets?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef HeatWave het volgende:
BBD stelt het een beetje op zijn eigen wat gecharcheerde manier, maar er zit iets is. De spontaniteit is er een beetje af en de kliekjesvorming is idd wel erg opvallend. Brighteyes en ik hebben al vaker tevergeefs wat tegen de HVJJN posts etc te doen maar het is idd een soort slowchatreeks aan het worden. En dat is niet echt de bedoeling.
Ik denk dat we de "rockmeeting" maar, na deze (als ie nog doorgaat), weer even een tijdje moeten begraven.
Hij gaat niet meer door als op een gegeven moment 'iedereen' zegt 'ik kom niet meer', maar dat lijkt me aardig onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:38 schreef Marty26 het volgende:
Oke want hij gaat niet meer door? en daarna gaan we niet meer verder met de meets?
Natuurlijk! De meet gaat nog gewoon door op 5 maart, en het is nog steeds een rock meet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:23 schreef Myriam7 het volgende:
Dit is nu nog steeds een rock-topic? Mag / kan er nog gepost worden..?
Metallica-- Until it sleeps
Wow! Idd even luxe met geld smijten! Maar vast wel heel lekker! Eet ze alvast dan maar hè!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:13 schreef golfer het volgende:
* golfer verder gaat met het "grote afzeggen".
Bluezz en ik kunnen eindelijk op 5 maart terecht bij het 2-sterrenrestaurant De Bokkedoorns in Overveen (recensie volgt in CUL) en als we dan toch veel geld moeten gaan uitgeven, spenderen we het liever daar dan in de B&W.
Wij komen dus niet op deze meeting.
Vink nie zo gek als er bijna elk weekend een pre-pre-pre-pre-pre-pre (hoe lang moetk doorgaan??quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef HeatWave het volgende:
De spontaniteit is er een beetje af en de kliekjesvorming is idd wel erg opvallend.
Oke, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:41 schreef PPL het volgende:
Ik ben helemaal voor zo'n jaren 80 gebeuren hoor.
Lekker allemaal foute plaatjes en dan gezellig meebleren.
En inderdaad BE.... dat je ook nog een beetje kan converseren zonder dat je keel de volgende dag naar de gallemiezen is.
Lokatie daar komen we vanzelf wel uit.
Desnoods gaan we met een afvaardiging naar zo'n jaren 80 feest van Veronica of Noordzee FM ofzo...
Het blijkt dat op dat soort feesten zelf Technotronic en Snap weer optreden
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef Nuek het volgende:
ow ... als golfer niet komt en bluezz ook niet... nou dan laat maar...
Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar klinkt in ieder geval goed!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:26 schreef nikky het volgende:
Ontopic.... leuk dat er dit keer zoveel nieuwe mensen komen
omg ik wil niet in het 'wie fokt er wie' lijstje!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
We regelen wel een keer een privé-meet.![]()
We houden even in de gaten of er meer liefhebbers zijn en wanneer er zo'n feest zit aan te komen.quote:
Ikke ben er ook?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Nuek het volgende:
[..]
omg ik wil niet in het 'wie fokt er wie' lijstje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |