Hoi.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Ripley het volgende:
En mannen die kunnen dansen zijn ongelooflijk sexy![]()
Tango ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Ripley het volgende:
En mannen die kunnen dansen zijn ongelooflijk sexy![]()
Dansen kan op alle soorten muziek. Bovendien: zeur nietquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Whatever, take your dance crap somewhere else please.
Maar... maar ik moet zaterdag werken....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus in plaats van rocken op zaterdag 5 maart wordt het dansen op vrijdag 4 maart in de Winston.
prima, open je even een EIGEN topic in UVT?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus in plaats van rocken op zaterdag 5 maart wordt het dansen op vrijdag 4 maart in de Winston.
Dude, don't fuck with artis jaquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Artis
is dat niet te uitdagend? Ik denk eerder dagje ziekenhuis met de R&P'rs, kunnen we nog een rustige kamer opzoeken met zachte murenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje bejaarden met je "muziek is te hard" blabla.
Wat hadden jullie DAN verwacht van een ROCK-meeting???
Er zijn nog tig meetings, misschien is een dagje beertjes kijken in Artis met de OUD-fokkers meer van jullie gading???
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn nog tig meetings, misschien is een dagje beertjes kijken in Artis met de OUD-fokkers meer van jullie gading???
Neah, ik pas deze wel even aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
prima, open je even een EIGEN topic in UVT?.
Geen idee om eerlijk te zijn.quote:
Visser & Ter Beek?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn.
Jaren geleden danslessen gehad en er onder andere de tango geleerd.
Welke variant het is duirf ik niet te zeggen.
overigens is het al lang gelden en kwam ik niet verder tot "silver met ster"
Mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Visser & Ter Beek?
Ik heb ook zilver met ster, dus dat komt goed uit![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
En ik lig vrijdag (nog) in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Verander dan ook meteen de topic titel ff terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
On topic dus:
Queen - Fight from the inside
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |