Poison Idea is heerlijke old-school punkquote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Sorry je hebt gelijk (zit in een dipje)quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Counting Crows - Accidentally in love
Jaren 80-meet !quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Opzich een leuk idee, maar waar vinden we een 80-er jaren kroeg.
Oeh! Jahquote:Op maandag 21 februari 2005 16:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Jaren 80-meet !
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja ja jaquote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.
Voor, voor, voor!quote:
whahahah!quote:Op maandag 21 februari 2005 19:11 schreef Mr. Orange het volgende:
Bij de jaren 80 denk ik toch aan de speed/thrash metal opkomst![]()
Duran Duranquote:Op maandag 21 februari 2005 21:30 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me ook een leuk plan...
Kun je lekker meezingenop zoiets als:
Duran Duran-- Wild boys
Voor het eerst en voor het laatst in deze topic reeksquote:
Dude... Neem dan de versie van Pennywisequote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..quote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Ja mam.....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:57 schreef Myriam7 het volgende:
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..![]()
En dan wel goed voorbereiden.. anders duim ik voor niets....
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja mam.....zorg jij maar dat je van je longontsteking afkomt ok?
Bob Dylan - Tell me Momma
op het gevaar af ontzettend te slijmen, maar volgens mij ben jij echt lief![]()
Dropkick Murphies - The Kids are Allright
David Bowie--Let's dancequote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |