Ah.quote:
4 stickies is niksquote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Admin beslissing om fora overzichtelijker te houden enzo. Op een gegeven moment hadden we 4 stickies, dan is het nut van een sticky ook een beetje weg.
ik zal eens zien of ik het kan wijzigenquote:
Hmm.. Da's minderquote:Op maandag 21 februari 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
*niet vrolijk is, presentatie ging kut, maar ja te weinig voorbereid, dus eigen schuld
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
* BE heeft zichzelf ook maar doorgestreept...
There'll be other occasions...
Alleen maar omdat ik niet komquote:Op maandag 21 februari 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
* BE heeft zichzelf ook maar doorgestreept...
There'll be other occasions...
Natuurlijk! Zonder jou is een avondje rock meet niet compleetquote:
Ben nu op 2/3 van mijn afstudeerproject, moet je een presentatie geven van je vorderingen tot nu toe enzo. Maarja, vrijdag pas begonnen en ook nog andere dingen te doen van het weekend. Zat te weinig lijn in verhaal en wat erin zat kwam er niet goed uitquote:Op maandag 21 februari 2005 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm.. Da's minder. Wat voor presentatie was het eigenlijk?
Albion - This lycantrophy
Vervelend voor je, en ik heb nog wel geduimd...quote:Op maandag 21 februari 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:Arch Enemy - Let the Killing Begin
*niet vrolijk is, presentatie ging kut, maar ja te weinig voorbereid, dus eigen schuld
Poison Idea is heerlijke old-school punkquote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Sorry je hebt gelijk (zit in een dipje)quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Counting Crows - Accidentally in love
Jaren 80-meet !quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Opzich een leuk idee, maar waar vinden we een 80-er jaren kroeg.
Oeh! Jahquote:Op maandag 21 februari 2005 16:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Jaren 80-meet !
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja ja jaquote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.
Voor, voor, voor!quote:
whahahah!quote:Op maandag 21 februari 2005 19:11 schreef Mr. Orange het volgende:
Bij de jaren 80 denk ik toch aan de speed/thrash metal opkomst![]()
Duran Duranquote:Op maandag 21 februari 2005 21:30 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me ook een leuk plan...
Kun je lekker meezingenop zoiets als:
Duran Duran-- Wild boys
Voor het eerst en voor het laatst in deze topic reeksquote:
Dude... Neem dan de versie van Pennywisequote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..quote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Ja mam.....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:57 schreef Myriam7 het volgende:
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..![]()
En dan wel goed voorbereiden.. anders duim ik voor niets....
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja mam.....zorg jij maar dat je van je longontsteking afkomt ok?
Bob Dylan - Tell me Momma
op het gevaar af ontzettend te slijmen, maar volgens mij ben jij echt lief![]()
Dropkick Murphies - The Kids are Allright
David Bowie--Let's dancequote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |