Ben ik het helemaal mee eensquote:
Dan bouwen we een iglo.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Hoe laat kan ik het beste naar de B&W komen?
En wat als we nog steeds zijn ingesneeuwd?
Het is Amsterdam, geen fukking friesland, het leven gaat hier gewoon door hoor. Al vraag ik me af wat er eigenlijk door zou moeten gaan in frieslandquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Hoe laat kan ik het beste naar de B&W komen?
En wat als we nog steeds zijn ingesneeuwd?
Vindt die man van je dat wel goed?quote:
Vast wel, en anders maak ik een sneeuwpop van hem.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vindt die man van je dat wel goed?
Niet veel volgens mij vandaag.quote:En wat ze in Friesland doen vraag ik me ook af
Veel sterkte Myriam, ik denk aan jequote:Op donderdag 3 maart 2005 08:41 schreef Myriam7 het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezier bij de rockmeet. Hopelijk kan ik bij de volgende meet wel van de partij zijn.![]()
Ik vertrek zodadelijk richting Maastricht.
Megadeth--Poisin was the cure![]()
![]()
Precies. Sterktequote:
Ik offer wel wat ruimte op.quote:
Uhm, heel lief van je maar eigenlijk ken ik je niet zo goedquote:
Ah, uio, ik heb ook nog een stekkie nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, heel lief van je maar eigenlijk ken ik je niet zo goed
Heb jij met al je vrouwenkennis dan nog niets geregeld?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:27 schreef boebiedoe het volgende:
Ah, uio, ik heb ook nog een stekkie nodig..
Dat wou ik eigenljik ter plekke doen. Maar stel nou, puur hypothetisch gezien, dat me dat niet zou lukken, dan heb ik nog een stek nodig, ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb jij met al je vrouwenkennis dan nog niets geregeld?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat het hoogst waarschijnlijk echt niet halen.
Ik heb een dinnertje zaterdag avond en weet niet of ik daarna nog die kant op ga komen ik denk het haast niet.
Maar mocht ik wel komen zie je me wel verschijnen. En anders have fun allemaal en zuipse enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |