Sorry, ik had graag willen komen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
Die mannen maken me op zich niet zo uit, maar dansen idd!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Dat is wel erg ver weg!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:12 schreef stinkie het volgende:
Ik ken een niet ongezellig cafe in Vlaardingen
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:12 schreef stinkie het volgende:
Ik ken een niet ongezellig cafe in Vlaardingen
psst.. ik refereerde aan het gebrek aan lekkere mannenquote:
Zeg dat danquote:'t is gewoon dat ik afgl. zaterdag hartkopppingen kreeg en haast flauwviel in B&W, het is daar veels te klein en ook zo warm en rokerig altijd.
quote:Anyway ik ga naar DJ en PPS en dan zie ik wel, misschien ga'k daarna wel meteen naar huis dan...
Ja sorry, maar 3 avonden achter elkaar tot laat bezig trek ik niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
De Winston is cutequote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
De Winston is cute
Goedemorgen overigens mensen
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja sorry, maar 3 avonden achter elkaar tot laat bezig trek ik niet meer.
Dansen, jaren 70, 80 en 90-muziek? De Winston op vrijdag dus.
Wat is er mis met een vrijdag?quote:
Dan MOET ik oefenen met de band, en alleen als je op sterven ligt mag je een keertje missen zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat is er mis met een vrijdag?
In nachten van vrijdag op zaterdag kunt u mij hier veelvuldig en uitbundig dansend aantreffen op het podium.quote:
quote:
Dansen is een goede uitlaatklepquote:
Nee, op dat soort acties zijn mensen in de zorg afgestudeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Typische reactie van mannen die het niet kunnen.
Nee, je hoofd tig keer van voor naar achter gooien geldt niet als dansen!
Zelf waag ik me er niet aan, maar met naar dansende vrouwen kijken is natuurlijk niets misquote:
WILLEN is the key wordquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Typische reactie van mannen die het niet kunnen.
Nee, je hoofd tig keer van voor naar achter gooien geldt niet als dansen!
Je bent al duidelijk genoeg geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WILLEN is the key word.
Opzich is het niet zo erg, dat dansen, maar het danspubliek staat me gewoon meestal tegen. Om over die inhoudsloze debiele muziek nog maar te zwijgen...
1 nummer Destiny's child en MIJN avondeten komt eruit...
Nee, KUNNEN. Ik weet wel wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
WILLEN is the key word.
Opzich is het niet zo erg, dat dansen, maar het danspubliek staat me gewoon meestal tegen. Om over die inhoudsloze debiele muziek nog maar te zwijgen...
1 nummer Destiny's child en MIJN avondeten komt eruit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |