abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:02:38 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266807
Vervolg op [Centraal] Borstverkleining

Veel goede informatie over borstverkleiningen (en borstcorrecties, -lifts en -vergrotingen) is te vinden op het borstenforum.

Al geweest:
Beebie
Vicky
Liejannuh
Jessie (?)
debbeltje27 (?)
hopseflops
mushi27
escape1974 (?)
AndreaW
kleinmeiske
purplerose

Ermee bezig:
Sanne
DuchessX
ChillyM

Overweegt nog:
Bolletje

Interessante links
http://www.borstenforum.nl
http://www.wellnesskliniek.com/N_breast_red_lift.htm
http://www.kliniekeninfo.(...)kel.php%3Ftextid%3D3
http://www.privekliniek.com/esth_voor_na_borstverkleining.shtml
http://www.beautiful.nl/pages/borstverkleining.foto1.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Sanne op 26-02-2005 16:11:52 (typo) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:06:09 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266853
Ik wilde het als sinds mijn 19e, maar heb het heel wat jaren voor mij uitgeschoven. Het was nooit de juiste tijd, of ik was te zwaar, of er was wel iets anders waardoor ik er niet aan toe kwam.

Maar toen ik afgelopen jaar het licht zag en ontzettend ben afgevallen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben begin juli 2004 naar de huisarts gegaan voor een verwijskaart.

Mijn huisarts stelde het LucasAndreas ziekenhuis voor, maar mijn eigen keus werd toch het AMC. Beter dan academisch kan ik niet krijgen.

Op 4 augustus kon ik al terecht. Er waren geen lange wachttijden, als de toestemming van mijn verzekering rond was zou alles heel snel kunnen gaan. Op 9 september had ik die toestemming binnen. Afspraak gemaakt met AMC voor operatie. Kon veel sneller dan ik wilde, ik had er nog een vakantie tussen zitten. De afspraak werd gemaakt voor 7 december.

In november kreeg ik ineens een brief, dat ik 11 november al geopereerd zou worden. Dat was wel even schrikken. Maar gelukkig was ik al zo goed als gestopt met roken, dus dat kon niet meer in de weg staan en eng blijft het toch.

Die operatie werd eerst afgezegd op maandag. Vervolgens kreeg ik woensdagavond een paniektelefoontje waar ik was? Met grote spoed 's avonds laat naar het ziekenhuis. Maar uiteindelijk is de bvk niet doorgegaan omdat de operatie voor mij uit liep. Dat hele verhaal is hier terug te lezen.

Uiteindelijk heb ik weer een afspraak. Maandag 28 februari word ik opgenomen, en als het goed is op 1 maart wel geopereerd. Ben erg zenuwachtig geweest, al moet ik bekennen dat het vandaag weer meevalt, net alsof je erin gaat berusten. Maar ik ben wel bang. Voor de pijn. En of ik het alleen red. Kan ik mijn haar wel kammen/wassen? Kan ik koken? Hoe zwaar tillen is eigenlijk zwaar tillen? Komen alle collega's echt helpen die dat beloofd hebben of haken ze op het laatste moment af. Er speelt zoveel door je hoofd.

Paar dagen terug heb ik foto's laten maken. Wilde het vastleggen voor later. Als ik eens een vriendje krijg die zich afvraagt waarom ik het in hemelsnaam gedaan heb. De foto's zijn mooi geworden, maar ik vond ze wel erg confronterend. Kijk niet zo veel naar mijzelf, heb die borsten nooit mooi gevonden dus verpak ze het liefst in beha's en een dikke trui erover heen. Maar dat gaat allemaal goed komen.

Dit zal dus straks verdwijnen voor een mooie B- of kleine C-cup.

Geen wijde truien meer nodig, strakke shirtjes zal ik dragen, tot ik er bij neerval!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25266909
* ervaringsdeskundige meld zich weer *
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:11:05 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266917
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
* ervaringsdeskundige meld zich weer *
welcome back
pi_25269594
Even een tvp-tje

Nog een paar dagen, ben erg benieuwd hoe zo'n intake verloopt. Mijn man gaat mee, dat vind ik toch wel prettig.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Dr. Wilmink van het Diac/MMC in Ehvn?
#geen
pi_25271645
Sanne, heel veel sterkte gewenst.
Ik ben er nog lang niet voordat ik eens ga.
Ik wil eerst nog kinderen krijgen en dan eerst nog afvallen voordat ik ga voor een verkleining.
Ben bang, als ik daarna ga lijnen, hoe ziet het er dan uit?
Of als ik erna kinderen krijg, krijg ik dan hangborsten?

Maar in ieder geval wens ik je sterkte voor aanstaande dinsdag en zal ik hier wel kunnen lezen hoe het gegaan is.
pi_25278584
[sub]tvptje[/sub
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25278900
Sanne, veel sterkte morgen, en houdt ons op de hoogte .
  zondag 27 februari 2005 @ 16:59:32 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25283613
Ernstig last van laatste loodjes. Wou dat ik er nu al naar toe kon, dat wachten maakt me gek. Morgenochtend om 8 uur vertrek ik. Dat is pas over 15 uur. En die uren duren lang als je niet mag roken
pi_25283782
Heb je al leuke boeken uitgezocht om te lezen na de operatie? Ik heb echt 3 dagen non-stop liggen/zitten lezen!

Heb je alle handige dingen in je keuken al naar beneden gehaald? Dat is nl echt handig als je net thuis bent.
En verder zou ik lekker met een boek op de bank gaan hangen. Of een stuk gaan wandelen of fietsen of weet ik wat!
Volgende week heb je daar de energie niet voor.
pi_25283910
Nogmaals de tip die ik een tijd geleden al heb gegeven: koop nachtponnen/slaapshirts/slaapgevallen met knoopjes aan de voorkant of die iig knoopjes hebben aan de bovenkant van het shirt zodat je de hals heel wijd kunt maken.

Je mag/kunt namelijk niet je armen boven je hoofd doen om iets aan te trekken en als je zulke slaapgevallen koopt, kun je er gewoon instappen en de boel omhoog sjorren. .

Verder is het alweer zo lang geleden dat ik die operatie heb gehad, dat ik praktische tips eigenlijk niet meer zo snel kan bedenken. Ik weet nog pefect hoe alles ging in het ziekenhuis, maar de kleine praktische dingetjes waar ik thuis tegen aan liep, ben ik wel vergeten. (Ik was 19 en ging van cup E naar cup C, maar heb inmiddels alweer een tijdje cup D.)

Sanne, heel veel succes morgen! Nog even doorbijten en dan is het allemaal gebeurd! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 27 februari 2005 @ 19:11:11 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25285466
Ik heb vijf nieuwe pyjama's, allemaal met knoopjes. Doe een trui en spijkerbroek aan, als ik die op de terugweg niet aankrijg ga ik in mijn pyjama de taxi in

Spullen naar beneden halen moet ik nog aan beginnen. Maar het is zoveel. Ik dacht eerst alleen wat glazen en thee en koffie enzo. Maar realiseerde me dat ik ook niet bij de magnetron/oven kan. En waar zet ik die neer. Nog erger; de video en DVD-speler staan ook zo hoog. Denk dat ik die vanavond desnoods op de grond voor de tv neerzet. Het moet maar even. Net nog even onder de zonnebank geweest. Dat mag straks ook een tijd niet meer. Daarna in slaap gevallen en heerlijk met poes een uurtje liggen knorren. Geloof dat ik dat hard nodig had want zit nu te gapen achter de pc.
pi_25285536
Als je nu veel dingen hebt die redelijk hoog staan, zorg dan voor een opstapje. Gewoon zo'n krukje van een centimeter of 30 hoog. Kun je overal ineens een stuk makkelijker bij!
Hebben ze wel bij de blokker enzo. Niet dat je daar nu nog wat aan hebt, maar je kunt natuurlijk best iemand op pad sturen!
  zondag 27 februari 2005 @ 19:28:35 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25285651
Die heb ik! Had ze altijd al nodig, ben nogal klein van stuk!
pi_25285846
Sanne, nogmaals heel veel succes morgen en komende dagen ennuhh je weet het, je kan me altijd bellen!

Liefs Vicky
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 februari 2005 @ 23:10:08 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25289432
Ik heb je telefoonnummer bij me Vicky, net als vorige keer

Zo ben nu echt klaar. Tassen zijn ingepakt. Heb vast teveel meegenomen, maar beter mee verlegen dan om verlegen. De magnetron is van de koelkast naar de eettafel verhuisd. Ook de video- en dvdspeler hebben een lager plekje gekregen. Poes begint wat te vermoeden, die houdt niet van weekendtassen die gevuld worden. Zal haar straks nog eens even extra knuffelen.

Denk dat dit mijn (voorlopig) laatste post hier is tenzij ik me morgen al zo verveel dat ik de internetzuil ga opzoeken. Tinkerbell zal op mijn blog posten hoe het gegaan is, ik bel haar vanuit het ziekenhuis.

Allemaal bedankt voor de sterktewensen, het heeft me goed gedaan!

pi_25289503
Ik zal voor je duimen!
Hoe laat moet je onder het mes? En hoe laat morgen in het ziekenhuis??
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 08:15:05 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25307917
Vandaag de grote dag, Sanne! Spannend!

Heel veel succes!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 08:18:45 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25307933
succes en ik hoop dat deze operatie het gewenste effect heeft

ik vind het hartstikke dapper van je
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:07:56 #20
98634 Lempicka
Back to Life
pi_25311636
Succes, een vriendin van mij heeft het ook laten doen, en ze zegt dat mensen nu eindelijk haar naam kennen, en niet meer over haar als "dat meisje met die borsten" praten.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_25312070
Sanne, ik lees het nu pas allemaal
Maar veel succes!!

Ik weet hoe het is om met teveel borstgewicht rond te lopen.
Maar zelf ben ik nooit zover gekomen om een verkleining te overwegen.....
pi_25332020
Net bericht van Sanshine gehad. Operatie is goed gegaan, zie update op haar blog
pi_25332569
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Net bericht van Sanshine gehad. Operatie is goed gegaan, zie update op haar blog
Dat is goed nieuws
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:15:30 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25332648
Moedig hoor, dat jullie dit doen
En fijn dat het goed gegaan is met Sannie.

Ik ben zelf overigens heel erg tevreden met mijn F-cup, maar weet wel hoe lastig het kan zijn.
pi_25333433
Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Sanne. Ben benieuwd naar het hele verhaal!

Ikzelf heb vanmorgen de intake gehad bij dr. Wilmink in Eindhoven.
Het was een kort gesprek eigenlijk, hij wilde weten waarom ik een borstverkleining wilde (Duh F/G-cup ). Hij heeft alles uitgelegd en op een borst met een stift getekend wat er gaat gebeuren.

Ik sta nu dus officieel op de wachtlijst! Jippie!
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')