abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2004 @ 09:29:00 #251
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22253275
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:57 schreef Vicky het volgende:
vandaag is het tape eraf gegaan en daarbij zijn wat stukjes van mijn huid meegetrokken. GevolgL schaafwondjes op mijn zij en die doen zooo onwijs pijn. Had er een gaasje op gedaan maar die was vastgeplakt en het loshalen deed ook onwijs veel pijn. Nu maar een beetje betadine erop gedaan, prikt wel, maar hoop dat het een beetje vet blijf. Was gewoon misselijk van de pijn.
Paracetamolletje genomen en nu gaat het wel weer. Volgende week gaan de hechtingen eruit.. nou ik ben benieuwd....
Wat voor tape heb je dan gebruikt? Ik had dat witte (micropore?) en had nooit last van schaafwondjes. Nu had ik onderhuidse hechtingen (van die oplosdingen) en werd de huid tegen elkaar aangelegd en met tape vastgezet, misschien is dat anders.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_22254961
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 09:29 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Wat voor tape heb je dan gebruikt? Ik had dat witte (micropore?) en had nooit last van schaafwondjes. Nu had ik onderhuidse hechtingen (van die oplosdingen) en werd de huid tegen elkaar aangelegd en met tape vastgezet, misschien is dat anders.
ik had ook dat witte tape, maar toch schaafwondjes aan overgehouden. Vandaag even langs de huisarts geweest en die heeft flamazine voorgeschreven (wordt o.a. gebruikt bij brandwonden) en dat geeft wel verlichting.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 november 2004 @ 08:48:02 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22991754
Mijn operatie is "iets" vervroegd. Naar volgende week! Schrok me een ongeluk. Maar goed, het is dit of nog maanden langer wachten. Ik heb eerlijk opgebiecht dat ik wel gestopt ben met roken maar afgelopen weekend nog een paar sigaretjes heb gesmokkeld. Maar zelfs dat kon ze niet vermurwen. Ik mag onder het mes, mits ik maar beloof vanaf nu ook geen enkele sigaret meer aan te raken.

Pffff.
Het is wat. Nu is het ineens wel heel dichtbij. Aan de andere kant ben ik er dan ook maar vanaf. Dan ben ik weer een beetje mens met de feestdagen (hoop ik).

Ik vind het behoorlijk eng. Nu moet ik weg want ik heb een afspraak met de anesthesist.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 1 november 2004 @ 09:02:22 #254
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22991846
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:24 schreef Furby het volgende:
Vreemde titel.

*proest, nu je het zegt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 1 november 2004 @ 14:14:00 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22997651
Misschien kan een modje de titel eens veranderen in Centraal Borstverkleining Topic of iets dergelijks.
De titel is inderdaad nogal verwarrend.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_23003778
quote:
Op maandag 1 november 2004 08:48 schreef Sanne het volgende:
Mijn operatie is "iets" vervroegd. Naar volgende week! Schrok me een ongeluk. Maar goed, het is dit of nog maanden langer wachten. Ik heb eerlijk opgebiecht dat ik wel gestopt ben met roken maar afgelopen weekend nog een paar sigaretjes heb gesmokkeld. Maar zelfs dat kon ze niet vermurwen. Ik mag onder het mes, mits ik maar beloof vanaf nu ook geen enkele sigaret meer aan te raken.

Pffff.
Het is wat. Nu is het ineens wel heel dichtbij. Aan de andere kant ben ik er dan ook maar vanaf. Dan ben ik weer een beetje mens met de feestdagen (hoop ik).

Ik vind het behoorlijk eng. Nu moet ik weg want ik heb een afspraak met de anesthesist.
Heej Sanne,

heb je het ook met je werk kunnen regelen??? Spannend hoor. Ik zal heel hard voor je duimen!!!
Ennuhh als je wil kan ik je wel mijn telefoonnummer geven via MSN.. als je wil kletsen als je in het ziekenhuis ligt...

Groetjes Vicky
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 november 2004 @ 22:47:42 #257
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23109184
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heej Sanne,

heb je het ook met je werk kunnen regelen??? Spannend hoor. Ik zal heel hard voor je duimen!!!
Ennuhh als je wil kan ik je wel mijn telefoonnummer geven via MSN.. als je wil kletsen als je in het ziekenhuis ligt...

Groetjes Vicky
Heej Vicky,

Op mijn werk is het geregeld. Het is gewoon een lange ziekmelding. Hoef geen vakantiedagen ofzo in te leveren omdat het medisch is. Een collega zal wat van mijn werk overnemen als hij daar tijd voor heeft, en wat hij niet af krijgt laten ze gewoon liggen. Er is een langdurige zieke op mijn afdeling (rsi) en de enige andere fulltimer gaat op vakantie. Het is niet anders. De baas weet in ieder geval dat de bezetting erg laag zal zijn.

We spreken elkaar nog wel op msn, dan kunnen we nummers uitwisselen. Vind het wel fijn om een ervaringsdeskundige in de buurt te hebben! Hoe gaat het met je huis trouwens?
pi_23115801
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:47 schreef Sanne het volgende:

[..]

Heej Vicky,

Op mijn werk is het geregeld. Het is gewoon een lange ziekmelding. Hoef geen vakantiedagen ofzo in te leveren omdat het medisch is. Een collega zal wat van mijn werk overnemen als hij daar tijd voor heeft, en wat hij niet af krijgt laten ze gewoon liggen. Er is een langdurige zieke op mijn afdeling (rsi) en de enige andere fulltimer gaat op vakantie. Het is niet anders. De baas weet in ieder geval dat de bezetting erg laag zal zijn.

We spreken elkaar nog wel op msn, dan kunnen we nummers uitwisselen. Vind het wel fijn om een ervaringsdeskundige in de buurt te hebben! Hoe gaat het met je huis trouwens?
Heej Sanne,

gelukkig dat alles geregeld is. Ben je al zenuwachtig? Met mijn huisje gaat het goed, er begint een klein beetje schot in te komen..
Ik weet niet of ik je nog spreek op msn anders stuur ik je wel een mailtje met mijn nummer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 november 2004 @ 00:43:09 #259
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23133385
Ik heb vanavond een hele slechte avond. Ben jankerig, twijfel of ik er wel goed aan doe. Kreeg eergisteren een smsje van mijn beste vriend. Hij smeekte me bijna of ik het asjeblieft niet wilde doen, en als ik het dan toch zo nodig wilde niet minder dan een DD-cup. Het deed me pijn. Ik dacht dat ik meer was dan mijn borsten, maar kennelijk is dat niet zo. Als hij maar één dag de pijn kon voelen die ik dagelijks, jaar in jaar uit aan mijn nek en schouders had zou hij er wel anders over praten.

Ik snak naar een sigaret. Of eigenlijk nog meer een jointje. Heb het echt even nodig. Maar, ik mag niet roken voor de operatie dus ik doe het niet. Voel me verdomme alleen, wil een arm om mijn schouder. Iets.

Waarschijnlijk kan ik beter een slaappil nemen voor ik mezelf echt helemaal gek heb gemaakt.
Was het maar vast volgende week, dan was alles achter de rug en kon ik al bijna naar huis.

pi_23137107
Kop op Sanne. Mijn vriendin gaat de stap ook zetten en ik heb ook enorm aan het idee moeten wennen, maar dat komt wel goed. Je moet begrijpen dat sommige mensen nu eenmaal wat banaler denken. Hij zal hopelijk wel tot inkeer komen. Zo niet, dan moet je 'm maar duidelijk maken dat het een botte lul is. Komop zeg, wie denkt ie wel niet dat hij is?
  maandag 8 november 2004 @ 12:19:23 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23162480
Tx Morrigun99. Je vraagt je inderdaad af wie hij denkt dat hij is. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Ik blijf maar even uit de buurt van mannen. Er zijn er maar weinig die er wel normaal op kunnen reageren, meestal komt het toch uit op: God, wat zonde en zou je dat wel doen?

Mijn tas staat ingepakt klaar, morgen nog een dagje werken en dan ga ik het ziekenhuis in. Moet zo min mogelijk meenemen, alles schijnt gepikt te worden in het AMC. Wel wat geld om een telefoon en tv te huren. Ik belde zojuist het ziekenhuis en ze zeiden: dat moet je dan maar verstoppen in je sok. Het is toch evengoed wat he.

De pijn aan mijn borsten die ik sinds vrijdag heb wordt niet minder maar meer. Geloof dat mijn psyche rare spelletjes aan het spelen is.
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:21:20 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23359066
Maandagmiddag laat belde het ziekenhuis op dat de operatie niet doorging en uitgesteld was tot volgende week vrijdag. Baalde als een stekker, weer zo lang wachten... en ik slaap al zo slecht. Dinsdag gewerkt, etentje en iets teveel gedronken. Het maakte immers toch niet uit want ik hoefde niet onder het mes.

Ik trof woensdagavond het AMC op mijn voicemail aan. Waarom ik niet gekomen was? Na wat telefoneren bleek dat de operatie wel door zou gaan en ik moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis komen. Hieronder enig knip en plakwerk van een stukje op mijn weblog:

Even na 22.00 uur kwam ik in het Academisch Medisch Centrum aan. De helft vergeten, kat geen eens gedag kunnen zeggen, totaal in paniek. Het AMC was uitgestorven. De openbare ruimtes niet meer verlicht, er liep nog een enkeling verder leek het totaal verlaten.

Op de verpleegafdeling (H6 Noord) werd ik ontvangen door de verpleegster die ik aan de telefoon had gehad. Ik werd direct naar mijn kamer gebracht. Een tweepersoonskamer, met slechts één bed; voor mij. Er werd een korte intake gedaan. Ik kon vrijwel direct mijn bed in, kreeg nog een prikje tegen trombose in mijn buik. Verder lagen er twee slaappilletjes klaar. Mijn broertje belde nog even, daarna ben ik gaan slapen.

De volgende morgen werd ik om 6 uur gewekt. Ik kreeg een beschuitje met kaas en boter en een kopje thee. Als echte weightwatcher heb ik alle kaas die groter was dan het beschuitje keurig laten liggen. Daarna werd mijn bed verschoond en moest ik gaan douchen.

Later kwam de chirurg. Niet mijn eigen chirurg, deze dame had ik echt nog nooit ontmoet. Bovendien was deze dame nog geen chirurg, er stond toch duidelijk i.o. (in opleiding) achter haar naam. Zij bleek wel degene die op mijn voicemail stond. Ik werd nu afgetekend. Met een dikke blauwe watervaste stift tekende zij stippellijnen van mijn hals tot mijn navel, en van mijn hals schuin over mijn borstkas naar de binnen en buitenkant van mijn borsten. Vervolgens werd het midden bepaald om de nieuwe plaats van de tepels te markeren.

De chirurg legde wat uit over de operatie. Mijn linkerborst zal niet verkleind worden. Daar wordt alleen de overtollige huid weggehaald en gaat de tepel omhoog. Mijn rechterborst is iets groter dus daar gaat waarschijnlijk wel wat af. Ze zien aan de huidenvelop hoeveel de borst nog te groot is. Ik zat inmiddels helemaal onder de blauwe lijnen. Toen ze vertrokken was ben ik in de badkamer gaan kijken hoe het er precies uitzag. Het was een waar kunstwerk.

Tot 10 (of was het nou 11) uur mocht ik nog af en toe een slokje water, maar daarna niets meer. Ik heb wat liggen lezen. Tv had ik nog niet, dus veel anders was er niet te doen. Er belden een stuk of wat collega's nadat mijn broer ze had gebeld om het nummer door te geven. Dat vond ik wel gezellig.

De operatiekleren werden gebracht toen de anderen hun lunch kregen. Ik hoefde ze gelukkig nog niet aan. Het was een schort met drie drukkers waarvan de twee aan de zijkant lam waren. En verder een vreselijk broekje: zonder model en van een soort doorzichtig gaas. Daar zou je echt niet dood in willen worden gevonden! Er werden pilletjes gebracht. Die mocht ik innemen als het telefoontje kwam dat ik naar de o.k. kon komen. Dat zou om ongeveer twee uur zijn.

Het werd twee uur, en ook half drie. Inmiddels was mijn tv gearriveerd dus heb ik het nieuws gekeken. Arafat was dus dit keer wel overleden. Tegen drie uur belde mijn nichtje. Ik was er al van overtuigd dat de operatie niet zou door gaan, zei probeerde me nog wat moed in te praten. Ze kwam direct naar het ziekenhuis.

We hebben nog wat zitten kletsen. Ik was hartstikke suf van het niet eten en niet drinken. Na half vier kwam er iemand van de verpleging binnen. "Het spijt me dat ik je dit moet vertellen..." Ik wist het al, de operatie ging weer eens niet door. "Dus ik kan me weer aankleden?" Er kwam alleen nog het spijt me uit. Woedend heb ik die stomme operatiekleren uitgetrokken en mijn eigen kleren weer aan. Drinken kon ik natuurlijk ook weer dus ik heb direct wat water gedronken.

De zuster vertelde dat de chirurg nog zou langs komen. Ik vroeg of ik nog wat te eten kon krijgen en daar zou ze voor gaan zorgen. Daar zit je dan. Met je afgetekende tieten. Ik bedacht me dat het weinig zinvol was om daar nog op een klef ziekenhuisbroodje te wachten en ben naar huis gegaan. Buiten het AMC stond een man te roken. Ik heb hem aangesproken en gevraagd of ik een sigaretje kon krijgen. Dat kreeg ik van hem. En het bleek ook nog mijn eigen merk te zijn! Hij maakte een opmerking over de blauwe lijnen in mijn hals en we zeiden gedag.

Wanneer ik nu wel geopereerd word is niet bekend. Heb al twee dagen het bureau opnameplanning geprobeerd te bellen maar telkens nul op het rekest...
pi_23359616
Wat hebben ze dat lekker geregeld in het AMC zeg!
Kan me heeeeeeeeeel erg goed voorstellen dat je flink pissig bent, het is namelijk geen lullige operatie!
Sterkte met afwachten maar weer!
pi_23359762
tjeetje, wat een verhaal zeg...dat is balen..sterkte hoor Sanne
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:57:15 #265
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23360045
Dank voor de sterktewensen.

Ik heb contact opgenomen met mijn verzekering; uitgelegd dat ik weinig vertrouwen meer in het AMC heb. Zij vinden het goed als ik een ander ziekenhuis zoek. Máár ik moet dan wel opnieuw toestemming vragen voor de operatie. En ik ga natuurlijk weer onderop de wachtlijst.

Weet even niet meer wat ik moet doen. De kans bestaat natuurlijk dat de volgende aanvraag afgewezen wordt. Of dat het volgend jaar niet meer verzekerd is. Het Lucas Andreas heeft een wachtlijst van 22 weken. Dat ziekenhuis werd aangeraden door mijn huisarts, maar ik moest eigenwijs als ik ben naar het AMC.

Moet ik vertrouwen hebben in het AMC dat het toch nog goedkomt? Ik vind hun manier van plannen en afzeggen te bedroevend voor woorden. Ik vind het ook niet fijn dat ik een assistent in opleiding krijg toegewezen in plaats van mijn "eigen" plastisch chirurg. En wat ik helemaal te gek voor woorden vind is dat er niet wordt gesproken over een nieuwe maat. "Het is hier altijd een C." was het commentaar. Ongeacht of je lang of kort of dik of dun bent? Bespottelijk.

Gisteren AMC gebeld. Opnameplanner was niet aanwezig, maar morgen wel. Vandaag weer gebeld. Weer geen opnameplanner te spreken gekregen. Voicemail achtergelaten of ze willen terugbellen, maar tot nu toe niets gehoord. Wie het weet mag het zeggen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. En ik weet ook niet wie me daar in kan adviseren...
pi_23370926
Beste Sanne,

Mijn vriendin heeft bijna hetzelfde gehad, ware het gelukkig niet zo dramatisch als bij jou. Haar operate werd namelijk ook uitgesteld, terwijl ze al vrij had genomen, rekening had gehouden met haar optredens (dansgezelschap) en haar ouders al verlof hadden aangevraagd om haar te verzorgen. Toen belde dus het ziekenhuis doodleuk op om te zeggen dat de beloofde operatie iet door kon gaan. Vervolgens heeft ze haar huisarts toch eens even laten bellen en de situatie uit laten leggen. Al met al gaat de operatie gelukkig toch nog door op de geplande datum. Dus misschien moet je die even inschakelen?
Ik moet overigens eerlijk toegeven dat ik banger ben dan mijn vriendin. Ik moet er niet aan denken dat ze onder het mes gaat. Niet vanwege de grootte van haar borsten, maar ik hou er nu eenmaal niet van als iemand die ik ken geopereerd wordt. Dat wijst er weer op hoe machteloos ik in sommige situaties ben.
pi_23410967
echt onwijs balen San!!

begijnt bij mij nu eindelijk ergens op te lijken. Wondjes zijn bijna dicht. Althans, rechts is dicht, links is nog steeds niet helemaal dicht en doet nog best wel zeer. ik moet 10 december terugkomen maar als het wondje over een weekje niet dicht is ga ik maar weer eens langs want dit schiet niet op. Ikdoe er nog steeds een zalfgaasje op maar dan hou je het wondje natuurlijk vochtig en het moet drogen. Als ik er een droog gaasje opdoe en de dag erna afhaal blijft het vastplakken en dan gaat mijn wondje weer open.. oftelwel: vicieuze cirkel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:45:13 #268
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24764023
Hier is al een tijdje niet meer gepost zeg! Niemand momenteel aan de beurt?

Ik had weer eens een aanvaring met de operatieplanner van het AMC. Mijn operatie was best moeilijk te plannen omdat er twee chirurgen tegelijk beschikbaar moeten zijn. Hoezo dacht ik nog? Tot de trut mij vertelde dat in overleg met mijn oogarts was besloten ook de oogoperatie gelijk uit te voeren. Ik heb helemaal geen oogarts. Op een belerend toontje van "dat zullen wij toch wel beter weten" ratelde ze verder; ze wist het zeker, het stond in haar papieren.

Ik wist niet of ik nou hard moest gaan lachen of vreselijk boos moest worden. Ik zei dat ze die papieren dan nog maar eens moest controleren omdat ik zelf wel weet of ik wat aan mijn ogen mankeer of niet. Ze zou de e-mail er even bijpakken. Er kon nog net een kort sorry van af. Verder het advies vooral niet meer te bellen en maar af te wachten op de brief.

Die oogoperatie is de focking limit. Ik heb mijn verzekering gebeld of ik alsnog naar een ander ziekenhuis kan, dat hele AMC ben ik zo spuugzat. Zilveren Kruis was erg begrijpend, ze zouden kijken wat ze konden doen en vanmiddag nog terugbellen. Binnen een kwartier was dit het geval. Ik kan naar een ander ziekenhuis in Amsterdam. Slotervaart heeft de kortste wachttijd (6 tot 8 weken), maar het Lucas Andreas was ook mogelijk. De toestemming die voor het AMC is afgegeven zal worden aangepast naar dat ziekenhuis; geen nieuwe toetsing. Het is medisch, dus het blijft medisch. Lang leve Zilveren Kruis, hier ben ik echt blij mee.

Direct Lucas Andreas gebeld, ik kan 10 februari op het spreekuur komen. Mocht zelf kiezen tussen de chirurgen, ik heb voor Selms gekozen omdat die het eerste kon. De wachttijd is 3 tot 4 maanden, maar dat heb ik er wel voor over om van dat AMC af te zijn. Bovendien weet ik uit het borstenforum dat Selms fantastisch werk levert.

Wordt (weer) vervolgd.
pi_24765033
Jemig Sanne!! Het gaat ook niet eenvoudig bij jou!
Wat een klungels in het AMC zeg!
pi_24765462
pffieeuww heb ik weer een goede daad verricht

hihi!!

Goed gedaan San!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:14:42 #271
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24765538
Dank je Vicky, doordat jij maandag zei dat ik ze maar weer eens moest bellen heb ik het toch maar gedaan. Ze hadden in december tegen me gezegd dat ik "te overspannen" was om te opereren en dat ik februari/maart wel een oproep kon verwachten.

Omdat op mijn werk ook niet alles zomaar overgenomen kan worden wilde ik eens informeren. Al wist ik alleen maar tot wanneer ik in ieder geval niet hoefde te rekenen, dat zou mij al wat opluchting geven. Je kunt zo geen enkele afspraak maken; niet op wintersport, niet op andere vakantie, weet niet of je een 10 kilometerloop in maart nu wel of niet kunt lopen. Ik werd er een beetje gek van.

Maar ik begin gewoon opnieuw. Met frisse moed. Ooit krijg ik mooie borsten, het heeft alleen heel wat voeten in aarde.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 20:20:04 #272
34726 Fratz
Max
pi_24765661
ongelofelijk wat een klungels daar bij het amc zeg!! niet te geloven!
nou hopenlijk gaat nu alles van een leien dakje Sanne!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:49:05 #273
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_24767837
Goh, ik wist niet eens dat er borstverkleinings topic was hier zeg anders had ik er wel gelijk gepost toen ik wist dat ik geopereerd zou worden.

Ik ben 12 maart een jaar post-op, gelukkig geen complicaties gehad en alles is goed genezen. Ben ik in vlaardingen geholpen en ben van een 85 H naar 85C gegaan. Wat een opluchting was dat zeg Niet echt pijn gehad en droeg na 3 maanden ongeveer weer gewone bh's

Aan iedereen die er serieus over denkt, doe het!!! ik heb er 10 jaar over nagedacht en had het zeker eerder moeten laten doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:20:49 #274
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24772970
Het topic heeft jarenlang anders geheten purplerose, daardoor zul je het waarschijnlijk niet hebben gezien. Maar evengoed welkom! Dat hoor ik dus heel vaak he: "had ik het maar eerder gedaan". Ik wilde het al sinds mijn achttiende, maar het heeft tot mijn vijfendertigste geduurd voor ik het echt doorzette. Je moet er klaar voor zijn ofzo.
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:57:22 #275
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_24773965
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:20 schreef Sanne het volgende:
Het topic heeft jarenlang anders geheten purplerose, daardoor zul je het waarschijnlijk niet hebben gezien. Maar evengoed welkom! Dat hoor ik dus heel vaak he: "had ik het maar eerder gedaan". Ik wilde het al sinds mijn achttiende, maar het heeft tot mijn vijfendertigste geduurd voor ik het echt doorzette. Je moet er klaar voor zijn ofzo.
Aah vandaar dus

Inderdaad, je moet er klaar voor zijn, alleen jammer dat het bij dus zolang geduurd heeft voor ik er klaar voor was, maar ben super blij met mijn nieuwe boobies

Ik vind het wel super rot voor jou van dat AMC gedoe, ben je er eindelijk aan toe om het te doen, gaat er vanalles mis inhet ziekenhuis Ik kan helemaal voorstellen hoe frustrerent het is

Ik belde in oktober voor een eerste afspraak (iemand kon niet op een afspraak verschijnen dus mocht ik die plek innemen) en in maart lag ik op de operatietafel
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:24:29 #276
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24815634
Ach, ik heb het maar naast me neer gelegd. Het heeft weinig zin je er druk over te maken als je er toch geen invloed op kunt uitoefenen.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:05:33 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24937927
En wat viel er gisteren in de brievenbus? De oproep voor mijn operatie in het AMC. 28 Februari mag ik komen, 1 maart operatie. Ik wacht donderdag nog even af (afspraak Lucas) voor ik ze afzeg.
pi_24939760
Gepost onder mijn man's username. Sorry schat

DuchessX.
pi_24939803
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb weer een nieuwe verwijzing van de huisarts en ik heb 2 maart een afspraak in het MMC met Dr Wilmink. Ik ga het nu echt doen!!! De wachtlijst is 1-1,5 jaar maar dat geeft niet, dan kan ik mooi nog wat afvallen en aan het idee wennen.

Ben erg blij de knoop doorgehakt te hebben
#geen
pi_24939841
Wat goed DuchessX!!
Bij mij is het nu bijna 2 jaar geleden (in mei 2003 ben ik geopereerd) en ik ben er nog steeds erg blij mee!

Succes met je afspraak donderdag Sanne!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:52:15 #281
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24939850
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik heb weer een nieuwe verwijzing van de huisarts en ik heb 2 maart een afspraak in het MMC met Dr Wilmink. Ik ga het nu echt doen!!! De wachtlijst is 1-1,5 jaar maar dat geeft niet, dan kan ik mooi nog wat afvallen en aan het idee wennen.

Ben erg blij de knoop doorgehakt te hebben
Feli DuchessX, die knoop doorhakken is lang nog niet zo makkelijk.
pi_24939911
Senks Liejannuh en Sanne. Sanne natuurlijk veel succes gewenst meis!
#geen
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:30:23 #283
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25013541
Change of plans.

Wonder boven wonder viel er toch een oproep van het AMC in de brievenbus. 28 Februari kan ik komen.Ik heb het Lucas Andreas afgebeld. Geef het AMC nog één kans. Wil het nu eindelijk wel eens achter de rug hebben.

Ben wel angstig. Banger dan de vorige keer. Aan de andere kant ben ik er ook vrij sceptisch over. Moet eerst nog maar eens zien of ik dit keer weer niet voor niets wordt opgeroepen
pi_25016107
Ik zal voor je duimen Sanne!
#geen
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:06:16 #285
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_25166910
Sanne, ook ik zal duimen voor je!
Ik moet de 21ste het ziekenhuis in en dan wordt ik de volgende dag geholpen.
Ik heb dan een jaar op de wachtlijst gestaan en ga dan naar het ziekenhuis in Spjkenisse.
Ik ga van 90 F naar 90 D, ben wel benieuwd.

Maar goed heel veel sterkte!

gr. Chilly
Make love not war!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:13:18 #286
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25167038
Dank jullie wel.

Nog iets meer dan een week. Behoorlijk zenuwachtig. Vooral het niet roken valt me erg zwaar. Daar had ik de vorige opname toch minder last van.

Ik tel af, in de wetenschap dat ik over een paar weken hier kan posten met spiksplinternieuwe borsten.

pi_25167418
* Vicky duimt heel hard voor Sanne!!

pff en mijn borsten lijken wel 2 opgeblazen ballonnen.. staan me een partij strak zeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25181692
ChillyM succes!

Nog iets meer dan een week en ik heb mijn eerste afspraak bij de PC...ben zo benieuwd!
#geen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:27:40 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25248374
Het grote aftellen is nu echt begonnen.
Heb weer pijn aan mijn borsten, iets wat ik normaal nooit heb, maar in november ook kreeg. Ga maar vast weer slapen met bh aan, dat scheelt een beetje.

Kijk veel op borstenforum naar andere ervaringen en heb er al aardig wat tips vandaan. Dat je bijvoorbeeld je koffiefilters uit de bovenkastjes moet halen en op het aanrecht neer zetten. Daar had ik nooit aan gedacht. Ook mijn magnetron/oven moet naar beneden. Die staat nu op de koelkast en daar kom ik dus echt niet bij.

Opvang voor de kat is geregeld. Mijn vriendin komt langs en blijft geloof ik zelfs twee keer slapen. Lief he?

Op mijn werk alles overgedragen. Gisteren vroeg weggegaan. Foto's laten maken door iemand die dat professioneel kan. De digitale heb ik al en die zijn erg mooi geworden, ben benieuwd naar de echte foto's. Voelde me wel even opgelaten maar dat was al snel voorbij. Het is geen erotische reeks geworden maar meer als een soort documentaire. Wilde het perse doen, je kunt het later niet meer doen. En wellicht volgend jaar een nieuwe serie om te zien hoe groot het verschil is.
pi_25255377
Sanne, super veel succes maandag!!! Ik zal heel hard voor je duimen!!

Succes bij de PC DuchessX
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25262504
Heel veel succes Sanne!
En stuur aan op een zo lang mogelijk verblijf in het ziekenhuis. Uit ervaring weet ik dat je in het ziekenhuis namelijk echt niets doet en thuis gaat lopen klooien!!

Overigens zie je mijn littekens (bijna 2 jaar na de operatie) bijna helemaal niet meer!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 13:13:55 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25264764
Heel veel succes, Sanne!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent. Het is ook nogal niet niks en voor jou spelen er nog wat 'andere' dingen mee, dat weet ik. Ik ga zelf bij de tandarts al het liefst onder volledige narcose, dus ook praktisch gezien lijkt het me best eng allemaal. Maar ik neem zonder meer aan dat de operatie op zich 'technisch' prima zal verlopen. Duizenden zijn je voorgegaan en duizenden zullen je nog volgen.

Dat zoiets ook psychisch een behoorlijlke impact heeft, had ik me eigenlijk niet eens zo goed gerealiseerd, maar je moet misschien ook wel vrouw zijn om dat écht goed te kunnen begrijpen. Al denk ik dat ik het ook wel begrijp. Ik denk dat ondanks dat je iets dergelijks écht wilt, je toch vast erg lang nadenkt voor je deze stap zet, ook gezien de nogal ingrijpende consequenties. Soms heb je echter nauwelijks een keuze. Ik vind het heel goed van je dat je dit doet, en reken er op dat alles goed zal gaan en je trots zult kunnen zijn op het resultaat.

Ik leef met je mee en wil eigenlijk best een keer op ziekenbezoek komen. Misschien kan dat de komende week ergens. Nogmaals heel veel succes!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:40:00 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25265102
Dankjewel Cynix

Vandaag gaat het een stuk beter. Heb vannacht een goed gesprek gehad met een oude vriend. Heeft me misschien wel mijn nachtrust gekost, maar ik voel me wel een stuk beter dan gisteren.

Nog een paar dagen, dan gaat het gebeuren. Ik ben er nu echt aan toe. Donderdag een fotoserie laten maken en ben erg tevreden met het resultaat. Soms is het ook wel even confronterend, maar dan weet je het meteen weer waar je het voor doet.

Ik hoop volgend jaar een nieuwe serie te kunnen laten maken; met een zeer duidelijk verschil.
Want dit gaat verdwijnen:

En wat mij betreft so rap wie möglich!
pi_25265216
Succes Sanne. Hopeljjk valt de operatie mee.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 13:59:21 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25265364
Ondanks dat het al weer even geleden is, herken ik je nog van die foto, Sanne.

Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet, nadat de wonden geheeld zullen zijn. Ondanks dat niemand voor míj zo'n operatie zou hoeven te doen, denk ik wel dat je een hele goeie beslissing hebt genomen het door te zetten, wetende hoe dit al zolang speelt bij je.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 14:53:57 #296
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266031
Tx buitenbeentje, ik hoop ook dat de operatie mee zal vallen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 15:46:56 #297
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25266621
Je staat er 200% achter dus neem je de napijn voor lief en kom je er wel doorheen meid
Sterkte en succes (doorbijten!)

Las iets over stoppen met roken, wist je dat sommige mensenw eer supersnel op de been zijn omdat ze direct na het ontwaken op zoek willen gaan naar het rookhol ?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:54:49 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266715
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Je staat er 200% achter dus neem je de napijn voor lief en kom je er wel doorheen meid
Sterkte en succes (doorbijten!)

Las iets over stoppen met roken, wist je dat sommige mensenw eer supersnel op de been zijn omdat ze direct na het ontwaken op zoek willen gaan naar het rookhol ?
zusje!

pi_25266775
Hey Sanne, ik volg het ook en heb 2 vriendinnen die hetzelfde hebben laten doen als waar jij nu voor staat.
En die waren alleen maar positief, en zeiden dat ze het veeeeeeel eerder hadden moeten laten doen

Ik zou ook in aanmerking komen, maar ik heb er niet zo'n mega-last van. Misschien als ik ook ooit eens die 20 kilo kwijt zou zijn, maar nu nog niet.

Sanne, heel veel sterkte alvast
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:01:21 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266790
Bluezz!!

tx babe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')