quote:Is het dat je last van je rug hebt/krijgt of manifesteert het zich (ook) op andere wijze?
Op vrijdag 26 april 2002 11:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Probleem is dat ik dat juist wel heb
quote:Ik neem aan ook van irritante puberale jochies
Op vrijdag 26 april 2002 13:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Is het dat je last van je rug hebt/krijgt of manifesteert het zich (ook) op andere wijze?
quote:WOW
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
quote:Nou, kom op. Dat is geen reden voor zo'n ingrijpende operatie. *schopt*
Op vrijdag 26 april 2002 14:18 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Ik neem aan ook van irritante puberale jochies
quote:Het ligt eraan hoe de operatie is uitgevoerd; een goede chirug zal dit met de patiente bespreken.
Op vrijdag 26 april 2002 16:48 schreef reneejepeetje het volgende:
is het zo dat als je je borsten laat verkleinen dat ze dan je melkklieren weghalen? zodat je ook je kinderen geen borstvoeding meer kan geven?
ik sta ook nog steeds ergens op een lijst in het ziekenhuis, als ik er naar toe bel kan ik dit jaar nog geopereerd worden... in 2 jaar tijd kan echter veel gebeuren, en heb ik het al bijna helemaal geaccepteerd, ook al kan ik af en toe wel janken als ik kleren moet kopen.... aan de ene kant lijkt het me zalig om weer gewoon rechtop te kunnen lopen, kleren te kunnen kopen in normale maten en geen kreten als "uieeeeeeeerrrrrrrrsssssss" meer aan te hoeven horen op straat... maar ja.... ik ben toch nog steeds een beetje bang voor de operatie, en ik weet nog niet of ik borstvoeding wil geven. ze snijden je melkklieren door geloof ik, maar ze kunnen wel weer aangroeien.... ook vind ik het wat minder dat als je zwanger bent je borsten weer opzetten en je misschien pijnlijke littekens krijgt.... en het gevoel in je tepels wordt ook minder, dat lijkt me ook niks.... ik denk dat ik maar wacht totdat ik kinderen heb gehad, dan kan de hangende boel meteen rechtgetrokken worden
maar anyway, heel veel plezier met normaal leven
quote:Wat een complimenten vandaag
Op vrijdag 26 april 2002 14:18 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Ik neem aan ook van irritante puberale jochies
morgen op controle, ben benieuwd of ze de hechtpleisters er af gaan halen, die zitten namelijk errug vast.....
wish me luck
quote:wish you luck
Op woensdag 01 mei 2002 09:37 schreef Beebie het volgende:
morgen op controle, ben benieuwd of ze de hechtpleisters er af gaan halen, die zitten namelijk errug vast.....
wish me luck
quote:Meid wat verschrikkelijk goed! En wat verschrikkelijk moedig!!!
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
* DuchessX heeft de verwijskaart nog steeds thuis liggen en durft nog niet te gaan...
Hoe was het verder, de behandeling in het Diaconessenziekenhuis? Kun je nog borstvoeding geven?
Ik ga gauw even verder lezen, ik zag je topic net pas.
* DuchessX zou zo graag een borstverkleining willen! Van DD/E naar C... ...maar durft niet.
Welke chirurg heeft jou geopereerd? Mijn huisarts zei dat Dr. Wilmink goed moet zijn. Die zit ook in het Diaconessenzkh.
Duch, als je het wil, NU die afspraak maken met de plastische chirurg! de wachtlijst voor een eerste consult is namelijk gigantisch en daarna moet je ook nog zo'n jaartje wachten op de daadwerkelijke operatie, dus je hebt nog tijd zat om je te bedenken.
succes!!
Greetz, Beeb
quote:Echt heel goed dat je de beslissing hebt durven nemen, heel veel succes nog met het herstel.
Op woensdag 15 mei 2002 09:28 schreef Beebie het volgende:
heej duch, ik ben idd door dr Wilmink geopereerd. en ik ben nu heeeeeel erg blij....
het verwijderen van de hechtpleisters deed bijna geen pijn en de paar knoopjes van de hechtingen die doorgeknipt werden, voelde ik ook bijna niet.
dat viel dus reuze mee.
omdat douchewater etc nu rechtstreeks bij de littekens kan komen, zijn ze inmiddels mooi schoon (geen restjes bloed ed) en het smeren met de vitamine e creme gaat ook heel prima.
het gevoel in mn tepels is weer een beetje terug, terwijl ik daar eigenlijk al niet eens op gerekend had.
borstvoeding geven is niet echt een optie, maar dat staat een stukkie hierboven al beschreven.
vandaag is het precies vier weken geleden, en vanaf nu hoef ik niet per se snachts de sportbeha aan, jippie!!!
en ik mag weer een beetje meer doen (skaten, nog niet echt een sport waarbij ik mn armen zwaar belast in elk geval)Duch, als je het wil, NU die afspraak maken met de plastische chirurg! de wachtlijst voor een eerste consult is namelijk gigantisch en daarna moet je ook nog zo'n jaartje wachten op de daadwerkelijke operatie, dus je hebt nog tijd zat om je te bedenken.
succes!!
Greetz, Beeb
Maar ze wil idd ook over een paar jaar haar boezem verkleinen..... Ze heeft af en toe last van de rug, maar aangezien ze nog groiet heeft de doc dat afgeradenhet nu al te doen...
quote:Toch jammer dat de meeste mannen nog steeds niet snappen dat er wel degelijk een grotere maat dan DD bestaat...
Op donderdag 16 mei 2002 13:25 schreef JesusThePimp het volgende:
70H!!!!! das toch nie normaal meer! das toch nie te geleuven!
En als je dan in Amerika kijkt! Daar laten ze hun borsten vergroten tot zo'n gigantische cupmaten. Ongelooflijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |