abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2002 @ 13:21:54 #26
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3972596
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Probleem is dat ik dat juist wel heb

Is het dat je last van je rug hebt/krijgt of manifesteert het zich (ook) op andere wijze?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_3973316
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:21 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Is het dat je last van je rug hebt/krijgt of manifesteert het zich (ook) op andere wijze?

Ik neem aan ook van irritante puberale jochies
  vrijdag 26 april 2002 @ 14:30:21 #28
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3973464
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
WOW
Das van veel naar iets veel minder....
Heb je nu ook minder pijn aan je rug enzo ?
Er is nl opeens veel minder tegengewicht enzo...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_3973484
Een borstverkleinende operatie wordt ook door de verzekering vergoed als ik mij niet vergis. Ooit een keer gehoord.
  vrijdag 26 april 2002 @ 16:44:28 #30
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3975238
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:18 schreef SanderThomas het volgende:

[..]

Nou, kom op. Dat is geen reden voor zo'n ingrijpende operatie. *schopt*
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 26 april 2002 @ 16:48:44 #31
19643 reneejepeetje
life's hard, and so am I-
pi_3975297
is het zo dat als je je borsten laat verkleinen dat ze dan je melkklieren weghalen? zodat je ook je kinderen geen borstvoeding meer kan geven?
never made it as a whise girl, couldn't cut it as a poor girl steeling
pi_3975314
Zoiets geeft weer hoop Nu nog ff wat jaartjes wachten tot het mag
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3975718
Succ6 met het herstel verder
pi_3975824
quote:
Topic: Borstverkleining achter de rug!!
Aan de andere kant lijkt me makkelijker!
  † In Memoriam † vrijdag 26 april 2002 @ 18:08:56 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3976048
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 16:48 schreef reneejepeetje het volgende:
is het zo dat als je je borsten laat verkleinen dat ze dan je melkklieren weghalen? zodat je ook je kinderen geen borstvoeding meer kan geven?
Het ligt eraan hoe de operatie is uitgevoerd; een goede chirug zal dit met de patiente bespreken.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_3977977
jeetje, en ik dacht dat ik er last van had.... H is wel erg veel, ik ben hardstikke blij voor je, veel plezier met je nieuwe borsten, eindelijk normaal kleren kopen!

ik sta ook nog steeds ergens op een lijst in het ziekenhuis, als ik er naar toe bel kan ik dit jaar nog geopereerd worden... in 2 jaar tijd kan echter veel gebeuren, en heb ik het al bijna helemaal geaccepteerd, ook al kan ik af en toe wel janken als ik kleren moet kopen.... aan de ene kant lijkt het me zalig om weer gewoon rechtop te kunnen lopen, kleren te kunnen kopen in normale maten en geen kreten als "uieeeeeeeerrrrrrrrsssssss" meer aan te hoeven horen op straat... maar ja.... ik ben toch nog steeds een beetje bang voor de operatie, en ik weet nog niet of ik borstvoeding wil geven. ze snijden je melkklieren door geloof ik, maar ze kunnen wel weer aangroeien.... ook vind ik het wat minder dat als je zwanger bent je borsten weer opzetten en je misschien pijnlijke littekens krijgt.... en het gevoel in je tepels wordt ook minder, dat lijkt me ook niks.... ik denk dat ik maar wacht totdat ik kinderen heb gehad, dan kan de hangende boel meteen rechtgetrokken worden

maar anyway, heel veel plezier met normaal leven

zaterdag 27 april 2002 @ 19:07:29 #37
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_3984890
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:18 schreef SanderThomas het volgende:

[..]

Wat een complimenten vandaag
Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
  woensdag 1 mei 2002 @ 09:37:05 #38
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4021052
ik kan idd waarschijnlijk geen borstvoeding meer geven als ik ooit kindjes krijg, maar daar heb ik goed over nagedacht. er is een kans dat het wel lukt, maar je kunt beter het risico niet nemen dat je de melkproductie op gang laat komen en dat het er dan niet uit kan. ik kan daar dus meteen na de bevalling pilletjes voor krijgen, dan blijft de stuwing weg.

morgen op controle, ben benieuwd of ze de hechtpleisters er af gaan halen, die zitten namelijk errug vast.....
wish me luck

woensdag 1 mei 2002 @ 10:46:36 #39
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4021570
Gefeliciteerd en succes met de afwikkeling! Een vriendin van me is ook van E naar C gegaan en die heeft het als zeer positief ervaren.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_4022886
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 09:37 schreef Beebie het volgende:
morgen op controle, ben benieuwd of ze de hechtpleisters er af gaan halen, die zitten namelijk errug vast.....
wish me luck
wish you luck
pi_4142673
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
Meid wat verschrikkelijk goed! En wat verschrikkelijk moedig!!!

* DuchessX heeft de verwijskaart nog steeds thuis liggen en durft nog niet te gaan...

Hoe was het verder, de behandeling in het Diaconessenziekenhuis? Kun je nog borstvoeding geven?

Ik ga gauw even verder lezen, ik zag je topic net pas.

#geen
pi_4142736
Beebie, hoe is het zonder die hechtpleisters?

* DuchessX zou zo graag een borstverkleining willen! Van DD/E naar C... ...maar durft niet.

Welke chirurg heeft jou geopereerd? Mijn huisarts zei dat Dr. Wilmink goed moet zijn. Die zit ook in het Diaconessenzkh.

#geen
  woensdag 15 mei 2002 @ 09:28:53 #43
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4198608
heej duch, ik ben idd door dr Wilmink geopereerd. en ik ben nu heeeeeel erg blij....
het verwijderen van de hechtpleisters deed bijna geen pijn en de paar knoopjes van de hechtingen die doorgeknipt werden, voelde ik ook bijna niet.
dat viel dus reuze mee.
omdat douchewater etc nu rechtstreeks bij de littekens kan komen, zijn ze inmiddels mooi schoon (geen restjes bloed ed) en het smeren met de vitamine e creme gaat ook heel prima.
het gevoel in mn tepels is weer een beetje terug, terwijl ik daar eigenlijk al niet eens op gerekend had.
borstvoeding geven is niet echt een optie, maar dat staat een stukkie hierboven al beschreven.
vandaag is het precies vier weken geleden, en vanaf nu hoef ik niet per se snachts de sportbeha aan, jippie!!!
en ik mag weer een beetje meer doen (skaten, nog niet echt een sport waarbij ik mn armen zwaar belast in elk geval)

Duch, als je het wil, NU die afspraak maken met de plastische chirurg! de wachtlijst voor een eerste consult is namelijk gigantisch en daarna moet je ook nog zo'n jaartje wachten op de daadwerkelijke operatie, dus je hebt nog tijd zat om je te bedenken.
succes!!
Greetz, Beeb

pi_4199228
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 09:28 schreef Beebie het volgende:
heej duch, ik ben idd door dr Wilmink geopereerd. en ik ben nu heeeeeel erg blij....
het verwijderen van de hechtpleisters deed bijna geen pijn en de paar knoopjes van de hechtingen die doorgeknipt werden, voelde ik ook bijna niet.
dat viel dus reuze mee.
omdat douchewater etc nu rechtstreeks bij de littekens kan komen, zijn ze inmiddels mooi schoon (geen restjes bloed ed) en het smeren met de vitamine e creme gaat ook heel prima.
het gevoel in mn tepels is weer een beetje terug, terwijl ik daar eigenlijk al niet eens op gerekend had.
borstvoeding geven is niet echt een optie, maar dat staat een stukkie hierboven al beschreven.
vandaag is het precies vier weken geleden, en vanaf nu hoef ik niet per se snachts de sportbeha aan, jippie!!!
en ik mag weer een beetje meer doen (skaten, nog niet echt een sport waarbij ik mn armen zwaar belast in elk geval)

Duch, als je het wil, NU die afspraak maken met de plastische chirurg! de wachtlijst voor een eerste consult is namelijk gigantisch en daarna moet je ook nog zo'n jaartje wachten op de daadwerkelijke operatie, dus je hebt nog tijd zat om je te bedenken.
succes!!
Greetz, Beeb

Echt heel goed dat je de beslissing hebt durven nemen, heel veel succes nog met het herstel.
Ik moet zelf 3 juni onder het mes ben wel beetje zenuwachtig, maar het zal uiteindelijk vast wel de moeite waard zijn.
En wat je al zei tegen Duch, helemaal gelijk in. De wachtlijsten zijn enorm, dus ook al twijfel je laat je vast op de lijst zetten. Geloof me je hebt nog genoeg tijd om je te bedenken.
Liefs, Thetis
  woensdag 15 mei 2002 @ 23:45:08 #45
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_4211670
Mijn vriendin heeft nu F (weet zo nie wat....)

Maar ze wil idd ook over een paar jaar haar boezem verkleinen..... Ze heeft af en toe last van de rug, maar aangezien ze nog groiet heeft de doc dat afgeradenhet nu al te doen...

pi_4217121
hoe oud is je vriendin dan als ik vragen mag. Borstverkleiningen doen ze al vanaf 16 jaar. En als ze er nu last van heeft waarom zou ze er dan niet nu wat aan laten doen. Heeft ze er straks alleen nog maar langer plezier van.
pi_4217205
70H!!!!! das toch nie normaal meer! das toch nie te geleuven!
Bigheadz R.I.P.
pi_4223424
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 13:25 schreef JesusThePimp het volgende:
70H!!!!! das toch nie normaal meer! das toch nie te geleuven!
Toch jammer dat de meeste mannen nog steeds niet snappen dat er wel degelijk een grotere maat dan DD bestaat...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 14:24:24 #49
3542 Gia
User under construction
pi_4223962
Goh, Beebie, 70 H! Da's nogal wat. Ik heb DD en vind dat al joekels. Goed van je dat je er wat aan hebt laten doen.

En als je dan in Amerika kijkt! Daar laten ze hun borsten vergroten tot zo'n gigantische cupmaten. Ongelooflijk!

pi_4226233
Proficiat! Dat je er nog maar lang van mag genieten.
70H Halleluja! Ik wist niet dat ze zo groot konden zijn. In mijn harem is niemand die zulke grote borsten heeft.
Heb je misschien foto's van toen en nu?
Het hoeven natuurlijke geen naaktfoto's te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')