abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25161544
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

pi_25161612
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
pi_25161701
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naar

pi_25161783
Vond het wel iets voor P-Lo

Wie wilt er trouwens een ZX10R op de dynobank tekeer zien gaan?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:46:14 #6
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25162518
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25162920
Suzuki SV650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?

Edit:
De V vergeten

[ Bericht 13% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 16:33:36 ]
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:19:54 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25163025
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:29:11 #10
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163147
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?
heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:31:25 #11
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163172
quote:
impressive fillempje

ik voel het vermogen van dat beest echt door mn lichaam knallen door alleen al het fillempje te zien
pi_25163215
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:42:18 #13
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163327
is het zeker ja, heb nu zon 2000 km op de teller staan, en blijf me af en toe nog verbazen van die fiets..

heb ook gekeken naar bandits.. maar ben opgegroeid tussen harley davidsons, altijd al gefacineerd geweest door v-twins
pi_25163364
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25163520
quote:

Ik ben benieuwd

Heb de teller ff op 140 km gezet Is echt weer ff wennen met sturen. De beste stuurmethode met de SV is volgens mij kijken waar je naartoe wil en vervolgens niets bewust doen
Stuurt echt als vanzelf. Inrijden doe ik trouwens door telkens flink door te hijsen naar ca. 5.000 rpm (en af en toe 6.000 rpm) en weer op de motor af te remmen. En ook flink door door de versnellingsbak heen te gassen. Blok werd voelbaar steeds losser Zoals 'ie sinds ca. 100 km rijdt heb ik het idee dat het blok lekker los is Dus nu langzaam het aantal toeren op laten gaan.

Officieel mag je volgens het boekje tot 800 km 5.000 rpm draaien en vanaf 800 km tot 1600 km 7.500 rpm. Bij Hans van wijk zeiden ze op 60% van het vermogen rijden in het begin en langzaam opbouwen...
pi_25163681
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo cool
quote:

Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doen Dus verslag en pics zijn welkom
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:09:19 #17
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163702
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor (althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)

eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
pi_25163712
nice bike didiot

riet, het mag wat minder naar ondeugd ben t eens met RB, zij negeert jou...doe dan ook hetzelfde. je had het laatst over sfeerverneuken, daar ben je naar ondeugd toe goed mee bezig

vandaag zuurvrije vaseline gekocht voor mij velgen. tip uit d'waard: velgen poetsen (wat lang duurt en k#twerk is), vaseline op smeren en volgende keer wrijf je het vuil er zo vanaf

als het weer meezit morgen maar eens doen...maar het ziet er niet naar uit beetje frusterend weer vandaag, ene moment schijnt de zon en opeens uit het niets hagelt het
pi_25163954
Hè hè, eindeiljk istie er Checkkkkkkk OPM

www.groothoofdje.nl/reet/dream.wmv
pi_25164033
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
pi_25164071
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:31:20 #22
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25164081
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstand
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25164095
Zeggen ze in de politiek ook 't Is gewoon je kop in t zand steken.
pi_25164114
wm- en bs-player doen het al een tijdje niet meer hier morgen, als ik bij mijn vriendin ben zal ik hem pas kunnen bekijken

waar ik mercy eerder deze week op aansprak doe ik nu bij jou...verder weinig zin om er weer woorden aan vuil te maken (griepepidemie heeft ook hier toegeslagen )
pi_25164154
t Blijft toch een leuk en gezellig cluppie he

Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
pi_25164181
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
zeker

binnenkort weer een avondmeet doen waarbij je op de terugweg niets ziet door je blitse vizier

pi_25164268
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
ligt dat aan de club of aan jezelf

want ik heb het nog steeds naar me zin hier anders kwam ik hier niet meer. en met al die nieuwe motoren die door zowat iedereen is aangeschaft en de nieuwe aanwas heb ik ook weer zin gekregen om te meeten

dus ik zou niet weten waar het hier aan mankeert, behalve dat jij niet kunt opschieten met een aantal personen.
pi_25164275
Dat was een heel avontuur.... en dan met een kapot achterlicht he
pi_25164312
en dan over die landweggetjes door de mist
pi_25164323
Precies, ik kan me aan een paar figuren ontzettend irriteren....... kweenie aan wie dat ligt hoor

Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd Tis maar hoe je het bekijkt.

Met het merendeel kan ik het gewoon vinden.... niks mis mee. Zijn er altijd een paar die het verzieken voor de rest he
pi_25164340
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dan over die landweggetjes door de mist
Juist, en dan met je voetje op je achterrem.... en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan

Eenmaal thuis aangekomen gelijk aan nieuwe remblokken toe
pi_25164378
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd
Misschien heb jij daar wel vaker last van

hoe is het weer morgen, Riet Paulusma?
pi_25164416
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan
die koekblikkers maar denken ' heb je weer zo'n ongeduldige motorrijder die erlangs moet}:|'

ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
pi_25164418
Ff kijken
quote:
Morgenochtend draait de wind naar het noordoosten en neemt verder af.
Er wordt wat drogere lucht aangevoerd, maar er blijft toch tamelijk
veel bewolking. Met name in de kustprovincies blijven winterse buien
mogelijk. De temperatuur loopt op tot ongeveer 4 graden.
In de nacht van zondag op maandag vriest het overal licht en op een
enkele plaats matig.
30% kans op zon en 60% kans op neerslag. 4 graden

Valt best mee dus. Ach, nog 6 weekjes denk ik
pi_25164456
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
Ze denken maar een eind weg

O ja, het zicht op de snelweg was een stuk beter ja, toen haalde ik jou nog in toen ik rechtdoor moest en jij die afslag nam

Gelukkig heb ik in deze Bandit 2 lichtjes in mn achterlicht zitten
pi_25164589
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè
pi_25164638
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè
Hmm, kan je die nacht dan een uur langer, of een uur korter slapen?
pi_25164695
Korter

Ezelbruggetje: VOORjaar > VOORuit

Het is voor de energiebesparing zeggen ze, als de klok vooruit gaat is het s avonds een uur langer licht en dus bespaar je energie. Wat een bullshit, want dan is het s morgens ook weer een uur later licht

En dan nog, in de zomer is het sowieso al om 5 uur s morgens licht, en de meeste bedrijven beginnen pas rond 8 uur - half 9. En in de zomer is het pas rond 22:00 donker dus of het nou om 22:00 donker is of om 21:00, dan zijn de meeste bedrijven toch al gestopt

Dus energiebesparing klopt voor geen meter...... op 1 ding na, je hoeft s avonds pas een uur later het licht aan te doen

Shit, dit lijkt wel een scene uit Shouf Shouf Habibi dat die ene Marokkaan het principe zomertijd gaat uitleggen aan die andere Marokkaan

Dus... wie weet waar het wel voor is?

Edit;

Haha, dus toch. Check:
quote:
In veel landen buiten de tropen (bijvoorbeeld in de landen van de Europese Unie) wordt de klok tijdens de zomer een uur vooruit gezet en in de winter weer een uur terug. De tijd die in de zomer geldt heet zomertijd en analoog daaraan kunnen we de tijd die in de winter geldt wintertijd noemen. In de tropen heeft men weinig interesse voor zomertijd omdat de Zon daar elke dag rond dezelfde tijd opkomt en rond dezelfde tijd weer ondergaat (zie vraag 100).

Zomertijd werd ingesteld om energie te sparen. Vanwege de zomertijd gaat de Zon volgens de klok een uur later onder en dus hoef je volgens de klok pas een uur later lichten aan te doen. Aan de andere kant komt de Zon dan volgens de klok ook later op, dus als je er op een bepaald vroeg uur volgens de klok uit moet dan moet je misschien langer lichten aan houden. Er zijn blijkbaar meer mensen die het fijn vinden dat het in de zomer later licht blijft dan mensen die het erg vinden dat het in de zomer later licht wordt.
http://www.astro.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoorden/tijd.html#v109

maar als de klok om 3 uur een uur terug gaat is het weer 2 uur dan duurt het een uur tot het 3 uur is en dan zou hij dus weer een uur terug moeten en zodoende blijven we vast zitten op bijvoorbeeld 26-10-03

[ Bericht 42% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 18:13:37 ]
pi_25164971
Ik denk dat het voornamelijk voor de motorrijders is gedaan zodat ze s avonds nog een uur langer kunnen spelen bij bijvoorbeeld Holec
pi_25165177
weer is hoopvol
pi_25165231
Mwa, kon slechter Voor vandaag gaven ze 90% kans op neerslag op en viel relatief gezien best mee.... morgen 60%. Tja, alleen langs de kust wat neerslag staat er. Meeting bij Ressen dan maar?
pi_25165241
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:09 schreef Maxxride62 het volgende:
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor (althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)

eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot

Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).

Maar, ik ben heel erg blij met m'n SV Had ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk )
pi_25165272
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
pi_25165357
Didoit klinkt helemaal zo slecht nog niet
pi_25165434
Didoit in de Tabloid
pi_25165457
Hier nog wat foto's

Doorzichtige tankpad

pi_25165481
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
Stond idd in het boekje, anders kan eea gaan verglazen...
pi_25165483
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef Didiot het volgende:

[..]

Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot

Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).

Maar, ik ben heel erg blij met m'n SV Had ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk )
Mijn dealer gaf aan dat ik na 500 km gewoon lekker kon gaan knallen
Ik heb de eerste 20 km warmgereden en de km's daarna aardig het gas opengedraait tot 8 a 9000 tpm
Gewoon goed die zuigerveren laten inslijten
pi_25165496

Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
pi_25165520
Ey zit er geen middenbok onder Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik

Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep! Die moet snel ingekort worden of niet?

Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt starten Ik wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
pi_25165524
Nice hoor Didiot
pi_25165526
Precies, niet teveel doen wat Suzuki zegt, slaat eigenlijk nergens op. Als je 'm op een Dynojetbank in laat rijden, zijn ze hooguit een uurtje ofzo bezig en dan kan je daarna al vol knallen
pi_25165563
Ik zou me denk ik toch wel aan de voorschriften houden van de fabrikant (in lichte mate dan )
pi_25165574
OMFG Riet, wat is er met jou? Eerst ik , toen Mercy en ondeugend nou ook Wat heb ik gemist

Aniweg, ok een racer... 1500 km mee geraced, en dan? (motorisch vernaggelt? )
pi_25165582
Ziet er mooi uit Didiot, vooral op foto 2 Waarom gebruik je trouwens de zijstandaard EN paddockstand? Vergeten in te klappen? Hij zit wel meteen lekker in de hagel/sneeuw
pi_25165693
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon

Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ? 1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
pi_25165705
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
pi_25165724
Jiffty stond nog uit. Maar hij stond op de paddockstand. Lijkt alsof 'ie op de jiffy staat, maar de jiffy bungeld daar doelloos (nou ja, om gewassen te worden eigenlijk) in het rond
pi_25165738
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer

pi_25165883
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon

Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ? 1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
Nee, hij heeft alleen gezegd dat er 2 cusus circuitdagen mee gereden zijn. Nu probeer ik een worst case scenario te schetsen. Dus ik gok op zo een 500km openbare weg en 1500 racen Magoed, hoeft dus niet zo erg te zijn, vallen ook niet.

Die van mijn broertje en die van jou zijn immers ook gevallen. Maar dan wil ik het wel graag weten, dus als ik daar alsnog zie dat ie verdachte plekken heeft en hij verteld een lul verhaal dan kap ik er echt mee. Nu is het nog maar de vraag of het verhaal niet gewoon waar is
pi_25165885
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
3.50 geloof ik 1tje van Bikepower
pi_25165888
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:

Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie van wennen... En het schakelen van de Soes is gewoon heerlijk. Heel direct zonder bijgeluiden gewoon heel soepel
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey zit er geen middenbok onder Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik
Zit geen middenbok onder idd, alleen een jiffy die de grond niet kan raken als je plat door de bocht gaat

Zitten onder de steppies ook slijtbouten
quote:
Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep! Die moet snel ingekort worden of niet?
Ik moet eerlijk zeggen dat 't me helemaal niet stoort op 1 of andere manier
Vind het vooralsnog wel best zo Misschien als ik ergens een vervanger voor vind (incl reflector en kentekenverlichting) dat ik 'm meeneem, maar zoals ik al zeg, vooralsnog vind ik het zo wel best
quote:
Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt starten Ik wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
Is wel even wennen, maar aan de andere kant, de BMW had heel veel rare specifieke dingen. Dus dat ik de koppeling in moet trekken om te starten vind ik eigenlijk wel min of meer niet geheel raar
pi_25165910
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer

[afbeelding]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen ? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen ?

pi_25165954
Wat me ook trouwens 100% meevalt is het naakt rijden

Omdat de zithouding actief is, en benen goed aansluiten op de tank, heb ik helemaal niet zoveel last van de wind (op legale snelheden dan he ). Enige wat wel prettig zal zijn is als ik een andere strakker zittende jas heb. Als ik nu de wind vol tegen heb, dan staat m'n jas helemaal bol
Hopen dat ik op de beurs nog een leuke aanbieding tegenkom
pi_25165985
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat moet ik hier nu weer van zeggen ? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen ?

Dat is geen naked

Fairings are for homosexuals

pi_25166023
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Niet mooi?
pi_25166037
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is geen naked

Mijnn fout, ik zie het al Tis een kruising tussen een bamboestok en een pinda.
pi_25166048
Jij bent lekker jaloers nanananananana
pi_25166054
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Niet mooi?
Hij's niet lelijk.
pi_25166103
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:26:12 #71
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25166105
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam

Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues

Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25166111
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden

pi_25166125
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:

Fairings are for homosexuals
Zei de ex-BMW rijder
pi_25166155
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is
pi_25166189
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zei de ex-BMW rijder
Ey, nu kan ik het tenminste zeggen
pi_25166197
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:

Count me in.

Begin volgende week schrijf ik me in. Ik heb eerst een vriendin te logeren en die wil aandacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door ondeugend op 19-02-2005 19:54:26 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25166263
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Count me in.
Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
pi_25166299
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringen Oud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!! Oud vrouwtje:

Cursusje Riet ?
pi_25166309
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Didiot het volgende:
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden

[afbeelding]
Ikke ook Maar vind deze cooler Wat jij?

pi_25166395
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:

[..]

En waarom is het dan zo'n populaire motor?
pi_25166426
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Veel woon-werk motorverkeer in NL
pi_25166444
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringen Oud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!! Oud vrouwtje:

Cursusje Riet ?
Dat mens spoorde gewoon niet
pi_25166446
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:

Ik volg het F1 gebeuren niet. Soms kijk ik het per toeval, meer niet
pi_25166448
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:45:26 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166489
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.

Motor Cross Aad De gaylook op een Yamaha Supermotard.

Vond het op de plaatjes wel een mooi ding, maar hij is gewoon veel te groot en zwaar om er leuk mee te kunnen spelen.

Motor Cross Aad Zijkant van de Yamaha Supermotard.

Motor Cross Aad 50 cc Kidscrossers, vanaf 3-9 jaar. 65 km/u.

Motor Cross Aad Kidscrossers 65 cc/85cc laag en 85 cc hoog, vanaf 8-15 jaar.

Motor Cross Aad 3 rijen met tweedehands cross motoren zonderkenteken

Motor Cross Aad Vanaf de andere kant gezien.

Motor Cross Aad De werkplaats.

Oh ja, de zaak het motorcross Aad.

Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.

En ik heb uiteindelijk wel 1 bougie gekocht. ¤ 9,95.
En Aad wist wel uit zijn blote hoofdje welk type erin moest.
pi_25166500
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

Veel woon-werk motorverkeer in NL
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk "

zaterdag 19 februari 2005 @ 19:46:49 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166526
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
Dat zegt niets... ik heb ooit meegedaan aan een voetbalmanager van een regionaal dagblad en ben als 40e geeindigd van de 2500. En echt waar..... ik had er voetballers in die wat mij betreft ook gewoon in de nationale turnploeg hadden kunnen zitten.
pi_25166555
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.
Leuke foto's, nette zaak Welke motorzaak is dat?

pi_25166577
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk "

Je bent zo zacht he
pi_25166579
quote:
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.
Leuk al die foto's Maar misschien een raar vraagje he Welke zaak was het eigenlijk

-edit
Youssef heeft de grap ook al gemaakt
pi_25166588
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:

Je moet wat als je 25kw moet
pi_25166597
Heb je die bougie gratis gekregen met al dat gespam?
pi_25166754
En zo dan?

pi_25166866
quote:

[afbeelding]
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:05:19 #96
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166897
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:

Ik had toevallig van de week een discussie met een collega die al jaren nieuwe Golfjes rijdt..
Waarom ik perse in de Fiero moest rijden, want zo'n Golf is toch veel beter en goedkoper in onderhoud.
En waarom ik weer een motor heb gekocht, het is toch gewoon allemaal vervoer en niets meer. Zonde van het geld allemaal.

Ik: passie blablabla Hij: blaat

Rij jij maar lekker Golf. Dat kan ik toch verder niet uitleggen.
Iedereen zijn hobby.
pi_25166930
MAW ik heb geen passie? Bandit > Golf > geen passie

pi_25166931
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ikke ook Maar vind deze cooler Wat jij?

[afbeelding]
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soes
pi_25166959
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
En zo dan?

[afbeelding]
Geile motar
pi_25167001
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:07 schreef Didiot het volgende:

[..]

Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soes
Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauw Maar hee, dat vroeg ik niet hee
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:12:55 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167025
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef ondeugend het volgende:
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
Ik ben Plo achterna gegaan in een volledige verstandsverbijstering.

Maar behalve wat onduidelijke prietpraat is het voor diehard het geluid van een 2 takt motor.
Check maar eens TMF, in de reclameblokken komt de crazy frog, een volstrekte wannabee die ook graag brommer wil rijden en een imitatie doet.

Ook de oude GP motoren klonken zo vroegâh.

En op ringtoneking.nl kan je hem ook vinden als download.
pi_25167072
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauw Maar hee, dat vroeg ik niet hee
Bij HvW hing ie er alleen maar in de uitvoering zoals jij 'm hebt
Maare, hij staat goed hoor
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:16:09 #103
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167100
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
pi_25167120
@Pepijn

Eindelijk weer eens gereden sinds 7 weken?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:21:38 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167201
Nee, oude pics van toen ik hem net gehaald had.

Vandaag speciaal omgereden om nog bij de automaterialen zaak de ontbrekende liter olie te halen ..
.. verkopen ze geen Castrol GTX 10W40 meer in 1 liter.
Volgens mij loopt dit er langzaam uit als artikel.

Er stond nu 5W40 ........ nog wel oude 5 liter kannen van die andere maar die hoef ik niet.
Bij de BP pomp 2 jaar geleden hadden ze dat spul ook, maar er 1 opgezocht en die had het ook niet.
Als het volgende week dus een mooie dag is kan ik nog steeds niet rijden.
Het oliepijl staat te laag om zelfs maar op minium te komen in het pijlglas. Rijden is een no go dus.

Morgen maar even naar Halfords in de stad...
pi_25167252
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn

Waarom moet er perse Castrol in..... BellRay, Motul of Shell Advance
pi_25167389
Apollo 13
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:44:01 #110
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167562
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn

Waarom moet er perse Castrol in..... BellRay, Motul of Shell Advance
Ik had de olie ververst, maar kwam gewoon een litertje tekort. Hoopte het net te halen.

Verder moest er al tijden geen druppeltje bij, qua oliestoken zit het wel aan de goede kant dus.

En ik gebruik altijd al Castrol, in de Bimota zat 5W40 superbike olie, en in de Beemer 10W40 magnatec.
Een unieke olie die speciaal bij de koude start, en de eerste 10 kilometer beter smeert dan andere olieen door een unieke samenstelling. Volgens de reclame dan.

En hij past uiteraard niet in motoren met een natte koppeling.
pi_25167576
Owja.... droge koppeling....

Foutje bedankt
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:50:09 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167642
Ik dacht dat je weg was ..
quote:
Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines

Protection from the moment you turn the key
Every time you start your car it takes most oils 10 minutes to work effectively, because the oil cannot protect properly until it reaches a critical temperature. Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines is different as it gets to work straight away by virtue of a unique synthetic ester that clings to the engine like a magnet - this "Unique Molecular Attraction" provides up to 4 times more protection than a conventional oil during the critical start and warm up period
Offers 4 times better wear protection than ordinary oils from start up
Provides critical engine protection during start and warm-up periods
Oil clings to the engines surface like a magnet providing constant protection even when the engine is switched off
Wel een mooi praatje.
Maar werkt het ook?

Ben weg .. even wat lekkers likken buiten de deur..

Een ijsje.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:19:56 #113
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168159
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:

[..]

Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie..........
erg mooie fiets

Taartscherp eraf schroeven nu! lelijk ding

en koop aub een yoshimura demper zal je echt geen spijt van krijgen
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo mooi
pi_25168249
GAAF ding Maxxride! Vooral dat kontje

Kom je ook eens op een meet?

Door dat topic kan je misschien weer eens lachen op de weg, mensen in hun auto die denken een 25kw motor aan te treffen die er 16 sec over doet om naar de 100 te komen
pi_25168289
Houden we morgen nog een meet OPM? Didiot
pi_25168297
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
halftop en volledig...
pi_25168350
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:32:33 #119
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168419
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:34:29 #120
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168461
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
hmmz zeer spijtig
pi_25168665
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:32 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
We hebben tot aan Groningen gemeet
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:34 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

hmmz zeer spijtig
Tja ach, kan niet alles hebben in het leven. De taartschep stoort me gewoon niet... dus vind ik het wel best
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:10 #122
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168727
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,

en mochten julie rond alkmaar meeten, of amsterdam, let me know
heb niet altijd tijd om het forum te checken
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:21 #123
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25168731
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.

Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?

Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.

Ik zal het even 1 keer voordoen.

Alsjeblieft.

Als ik blaf stem ik nog niet in..
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:53:29 #124
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168784
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
pi_25168792
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef Maxxride62 het volgende:
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
1 meter 89
pi_25168827
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.

Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?

Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:56:44 #127
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168841
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
pi_25168887
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:26 schreef Didiot het volgende:

[..]

halftop en volledig...

zaterdag 19 februari 2005 @ 21:59:13 #129
61089 Free-Spirit
pi_25168889
quote:
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
pi_25168915
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:

Ik zal het even 1 keer voordoen.

[afbeelding]

Alsjeblieft.

Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zit
pi_25168925
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandig
Daarnaast is het gewoon een supermooie demper

Maar een Yoshi blijft gewoon
En ik moet zeggen dat 'ie best een lekkere wegliging heeft met de standaardvering
Enne, de standaard Dunlops zijn idd niet echt alles volgens mij als je sportief wilt rijden. Ze gaven mij niet echt een overtuigende vertrouwen. Maar ja, ik kan er nog niet al teveel over zeggen aangezien ik net krap 150 km in totaal heb gereden met m'n SV, en dat in kl*te weer
pi_25168957
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
pi_25168958
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak

pi_25169031
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Daarom...

Ik brak bij het wegrijden bij HvW ook nog uit met de achterkant
pi_25169063
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
pi_25169102
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- lag nog net binnen budget om nieuw te kopen
- ik hou van nakeds
- ik hou van V-twins
- ik vind de SV650/1000S gruwelijk mooi
- ik pas niet op een SV650/1000S
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
- toen ik ging orienteren bij HvW om iets anders te kopen en eventuele inruilprijs van BMW ging ik er op zitten
- toen was ik gelijk compleet verkocht, ik zat lekker, vond het ook een hele mooie fiets
- toen werd de deal ietswat onverwachts gemaakt
- ik blij, Hans van Wijk blij, ouders minder blijk (4e motor in ruim een jaar tijd, iets met hobby en geldverslindend )
pi_25169136
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:

Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Goede reden

pi_25169164
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheid )
pi_25169191
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Goede reden

Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)
pi_25169198
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:19:39 #141
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169264
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
pi_25169285
Het is een lekkere karakterfiets zonder te bruut, te lomp of wat dan ook te zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:22:27 #143
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169314
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
pi_25169337
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
pi_25169372
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:26:02 #146
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169380
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
hmmz..
kan je dat niet omlaten bouwen dan? het frame is het zelfde toch?
ik heb nooit echt naar de Naked gekeken, maar dacht zelf dat ie alleen de kap miste en dat je rechter op zat, oke als je rechter op zit moeten je benen ook meer ruimte hebben idd
pi_25169482
frame is hetzelfde maar de zithouding (geometrie) is anders. Stuur is lager bij de S, steppies staan hoger en iets meer naar achter. De houding is daardoor een stuk sportiever dan op de N. Nadeel is dat als je langere benen heb je op de S voor geen meter zit...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:45:31 #148
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169680
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten

door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
pi_25169884
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]

door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niks
pi_25169915
Zwarte velgen op je zwarte K4 machine met zilveren frame kan ik me overigens wel voorstellen. Dat staat denk ik wel stoer
pi_25170228
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

Weet ik wel Heb het ook over het karakter, in verschillende tests stond dat de 1000 ''saai'' aanvoelt, dat de 650 levendiger aanvoelt

Heb ik trouwens de interesse met mijn ''graptopic'' gewekt dat ik nog niet zoveel van motoren weet?
pi_25170361
Niet iedereen snapt dat het een 'graptopic' is
pi_25170620
Je signature....
pi_25171479
Hmm, ik zie dat die ongeveer hetzelfde is als die van jou ...

'k zal hem veranderen als ik op iets anders kan komen
  zondag 20 februari 2005 @ 00:48:43 #155
61089 Free-Spirit
pi_25172391
Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.

Al is het alleen maar voor de foto.
  zondag 20 februari 2005 @ 01:23:35 #156
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173225
Kom ik net thuis, en zie allemaal Interessante ontwikkelingen in dit topic, een hoop nieuwkomers.

Mercy ga je schamen, er zou nog een verhaal komen.
Wat heb ik nu verder te lezen voor het slapen gaan?

En ik wil op mijn CR rijden , zal ik hem even starten nu?
  zondag 20 februari 2005 @ 01:27:37 #157
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173313
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak

[afbeelding]
heeeH daar'is'ie weer. Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.

En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?
  zondag 20 februari 2005 @ 01:56:58 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173719
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.

zondag 20 februari 2005 @ 03:03:48 #159
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25174504
Smeerlap !
  zondag 20 februari 2005 @ 09:51:27 #160
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175466
Smeerlap Wat is daar smerig aan?
  zondag 20 februari 2005 @ 09:55:17 #161
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175482
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
pi_25175547
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

heeeH daar'is'ie weer. Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.

En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?
Beemer staat nu bij HvW bij de brikken die buiten te koop staan
Maar goed, ik ben er iig vanaf (dus ja, ingeleverd )
pi_25175552
quote:
Op zondag 20 februari 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
Geen last van met m'n Kawa
pi_25175561
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef Free-Spirit het volgende:
Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.

Al is het alleen maar voor de foto.
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit
  zondag 20 februari 2005 @ 10:09:50 #165
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175566
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:08 schreef Didiot het volgende:

[..]

Geen last van met m'n Kawa
Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
pi_25175569
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:56 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.

[afbeelding]
Is niet vervelend idd
  zondag 20 februari 2005 @ 10:10:56 #167
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175578
Laat ook maar eigenlijk....

pi_25175591
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
Zo kan je het idd ook zien
  zondag 20 februari 2005 @ 10:12:41 #169
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175592
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Didiot het volgende:

[..]

En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit
En wat bereik je er mee

Ach ja, als je niet kan rijden moet je je toch ergens op storten he Dan ga je maar proberen zo ''actief'' mogelijk op de foto te komen, dan lijkt het nog wat
pi_25175638
Door de spiegels kan je trouwens bijna geen reet zien. Staan echt helemaal naar binnen toe zodat ik nog net een cm of 3/4 van de spiegel kan benutten daar waarvoor het bedoeld is...

Enne, kan best rijden vandaag hoor
  zondag 20 februari 2005 @ 10:19:53 #171
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175652
Succes
pi_25175705
Ik zeg niet dat ik ga rijden
  zondag 20 februari 2005 @ 10:27:53 #173
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175712
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:03 schreef ondeugend het volgende:
Smeerlap !
Volstrekt verantwoorde motorkleding.
En smeerlap? Volgens mij gebruikt ze Dobbelman.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:35:49 #174
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175762
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:27 schreef Didiot het volgende:
Ik zeg niet dat ik ga rijden
Ik ook niet Nog paar weekies.. kan je weer zoveel rije als je wilt
  zondag 20 februari 2005 @ 10:36:00 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175765
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat ook maar eigenlijk....

Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net .. nu is het alweer flink aan het betrekken.
En het uitlaatsysteem ligt nog compleet uitelkaar, maar dat is wel met een half uurtje gefixed.

Motorcross Aad zei trouwens dat ik alleen maar een linker spiegel hoef te monteren op het ding.
Ik informeerde naar knipperlichten want ik wil toch wel een beetje streeflegal zijn.
Maar dat is bij deze motoren pas verplicht vanaf 1997/98.
De KTM's in de showroom hadden dat namelijk wel. Zie op de foto iets onder het stuur bij het stuurkuipje.
Geen gezicht ook.

Piccíe bij Motorcross Aad genomen.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:36:07 #176
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25175769
smorgens
  zondag 20 februari 2005 @ 10:38:42 #177
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175787
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
  zondag 20 februari 2005 @ 10:40:11 #178
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175800
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Anders ik wel En dan nog dat zout he..
pi_25175849
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Idd een hoop geld Zijn wel leukere motoren voor dat geld te krijgen
  zondag 20 februari 2005 @ 10:46:24 #180
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175857
Pcies, ik dacht nog, leuk dingetje voor erbij, tot ik de prijs zag..... verwachtte meer iets van 4500 euro eigenlijk
pi_25175868
Zelfs die 125 cc 2 en 4 takt machientjes van Yamaha zijn nog eigenlijk heel duur voor wat je daadwerkelijk krijg
  zondag 20 februari 2005 @ 10:49:51 #182
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175884
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
  zondag 20 februari 2005 @ 10:56:34 #183
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175929
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.
Ik heb geen spec's bekeken, maar het doet aan als een zwaar fietsje, ik heb er niet mee gereden maar het voelde dus aan als een solide toermotor met manoevreren.

Iemand haald bij motorcross Aad zijn motor op die voor onderhoud geweest was.
De werkplaats zit helemaal achterin de zaak, en vervolgens liep hij het hele pand door met de KTM.
Bij een kantoortje vlak voor de uitgang stopte hij even en hield het ding helemaal schuin alsof het een fiets was waar hij op leunde om iemand achterin het kantoor te kunnen zien en een gesprek mee aan te gaan. En de vloer het bovendien precies op dat punt een stukje omhoog het pand uit. Een normale motor wil je rollend houden anders kom je er niet over heen. Maar met deze 100 kilo lichte machientjes allemaal geen punt. Handelbaar tot en met.

En ja het gebruikersdoel is beperkt van die dingen.
Ik denk dat hij vandaag ongeacht het weer lekker bezig is op de Maasvlakte.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:58:42 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175935
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:07 #185
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175944
Ja, je moet er van houden zeg maar, van die lichte apparaatjes Ik heb nog nooit op een SM gereden trouwens.. dus ik kan niet zeggen of het wat voor mij is of wel Maar ik weet wel dat ik geen problemen heb met de 209kg (droog) van mn Bandit...

Edit:
Oh ja, 1 keer op een CR250.... ik was toen bevriend met een jongen op school die in Klundert woonde, boere dus Daar ging ik weleens heen op zaterdag, op mn scootertje En die broer had een CR250 waar ik een keer op mocht rijden....

Had alleen in de blubber gereden d'r mee, dus weet niet hoe een SM op straatbanden is..
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:39 #186
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175950
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n ding
  zondag 20 februari 2005 @ 11:11:15 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176017
quote:
Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren. Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.

Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?

Hahaha, Pepijn, niet naast je schoenen gaan lopen he
quote:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:36:22 #188
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25176245
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.

FS komt ook weer kijken?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:37:30 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176256

Let's race
Buienradar
pi_25176258
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:41:28 #191
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176287
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Verkooppraatjes.

Is min of meer grappig bedoelt.
quote:
Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.
Nu heb je steeds het smoesje dat het geen zin heeft als 25 kw'er.
En iedereen gaf toch aan dat je behoorlijk pittig kan rijden met het ding.
Met de Bimota en 8 jaar oude Michelin's had ik ook zeker moeite.
Later in het jaar waren de toertochten qua snelheid echt
Dus graag een Riet op meetings met vol vermogen.
quote:
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..
Het domein van de Beemer ligt op hoge snelweg bochten.
Stuurgedrag bij lage snelheden kan nog verbeterd worden met een korte reactiestang, maar ik kwam ook door nog zeker niet tekort.
maar met de stang erbij komt hij wat meer op zijn kop te staan. Maar het gaat iets ten koste van de ultrahoge bochtensnelheid. Op het circuit een must volgens de R1100S gasten, ook voor de grondspeling die dan beter is. Bredebeier is vorig jaar onderuitgegaan op Assen doordat de cylinderkoppen aan de grond kwamen.

En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:47:51 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176341
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?

pi_25176354
Ik moet geloof ik nog 3 topics nalezen

Maar ik heb wel foto's gezien van Didiot en z'n nieuwe motor. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:49:40 #194
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176355
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
Daar droog? Hier regen hele dag

Zo'n 750 is idd leuk schijnt het.

Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:50:37 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176361
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:

En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
I'll take that as a compliment
pi_25176370
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
  zondag 20 februari 2005 @ 11:51:55 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176375
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 11:53:06 #198
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176393
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Ghostrider is opgestaan.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Dus weer een leuke dag gehad.

Maar konden jullie nog een keer terecht voor een rit op een Z1000 dan?
Mercy leek wel serieus zo'n ding te willen, of niet?
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
Wat een leuke jongen he die Riet.
pi_25176395
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
tnx

En die tankpad, gewoon brilliant van eenvoud
  zondag 20 februari 2005 @ 11:55:15 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176417
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:56:58 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176427
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:

euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,

ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
Let's race
Buienradar
pi_25176437
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
  zondag 20 februari 2005 @ 11:59:21 #203
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176458
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:

Wat een leuke jongen he die Riet.
Het is toch zo

Als je een beetje verstand hebt ga je niet ''plat door de bochten'' (naja dat is relatief natuurlijk) met dit 3 of 4 graden....

Zonde dat mensen daar altijd zelf achter willen komen
pi_25176466
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,

ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
  zondag 20 februari 2005 @ 12:00:22 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176474
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
pi_25176487
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
Poetsze
pi_25176492
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed! Maar het prijsverschil vind ik ook wel erg groot.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:03 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176495
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
De echte streetfightâh doet natuurlijk wel veeeel schakelen en in toeren jagen.
Een 750 heeft dan natuurlijk bij +140 km/u ook best wat te vertellen.
De hoogste versnelling kon wel eens een overdrive zijn.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:21 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176501
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:

[..]

Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 12:03:12 #210
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176512
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
En ik heb geen injectie.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:03:16 #211
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176514
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
pi_25176536
Injectie op m'n SV is ook heerlijk Alleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
pi_25176543
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
Ik schakel momenteel voornamelijk op de toerenteller i.v.m. inrijden
  zondag 20 februari 2005 @ 12:06:37 #214
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176553
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Didiot het volgende:

[..]

Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
die vind ik niet mooi, Halftops worden speciaal gemaakt voor jonge homo's
Let's race
Buienradar
pi_25176556
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ik heb geen injectie.
Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen

zondag 20 februari 2005 @ 12:07:14 #216
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176562
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?

Wat hebben we daar getest dan?
Op die slingerweggetjes liet ik je af en toe wat uitlopen om harder de bochten uit te kunnen komen zonder een Bandit van de weg te rijden.

Alleen Didiot verdween helemaal uit de spiegels op die slingerweggetjes.
Duurde ruim een minuut voordat hij weer terug was. Ik zat op je kont toen je ermee stopte.

Dan moeten we op dat stukje toch echt een tijdsmeting gaan doen hoor.
Beleving van snel rijden is wat anders dan ook echt sneller zijn.
Tenzij zo overduidelijk als dat je echt op iemand moet wachten..
pi_25176579
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

die vind ik niet mooi, is volgens mij speciaal gemaakt voor jonge homo's
Echte bikkels rijden op nakeds
  zondag 20 februari 2005 @ 12:08:59 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176583
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Didiot het volgende:

[..]

Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen

Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:09:38 #219
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176589
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Didiot het volgende:
Injectie op m'n SV is ook heerlijk Alleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
Let's race
Buienradar
pi_25176595
Oh ik heb nu toch iets gezien...

Honda CB1300

wit met rood
pi_25176598
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
pi_25176625
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
in de eerste versnelling, laag in toeren heeft elke motor last van bokkerig gedrag (al dan niet door aan/uit effect van injectie )

In elke andere versnelling heeft de SV er ook geen last van
  zondag 20 februari 2005 @ 12:13:51 #223
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176642
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Let's race
Buienradar
pi_25176647
Mooguuh

Wat zie ik hierboven? Een mooie naked? Beter dan zo een rond koplampje
pi_25176648
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ik heb nu toch iets gezien...

Honda CB1300

wit met rood
Zijn mooi

Behalve de S uitvoering dan

Hoe bedoel je retro
  zondag 20 februari 2005 @ 12:15:13 #226
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176657
wij gaan nog even motorrijden

ff wat nieuwe techniekjes trainen
Let's race
Buienradar
pi_25176663
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Youssef het volgende:
Mooguuh

Wat zie ik hierboven? Een mooie naked? Beter dan zo een rond koplampje
Grrrr

pi_25176729
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:

[..]

Zijn mooi

Behalve de S uitvoering dan

[afbeelding]

Hoe bedoel je retro
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rausdouwer op 20-02-2005 12:25:53 ]
  zondag 20 februari 2005 @ 12:26:35 #229
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176807
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.
veel te dikke motor voor ene vrouw.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan nog even motorrijden

ff wat nieuwe techniekjes trainen
Zonder Raus, want die post gewoon door.

En wat zijn nieuwe techniekjes? Jullie kunnen toch al schakelen?
  zondag 20 februari 2005 @ 12:31:48 #230
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176865
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

veel te dikke motor voor ene vrouw.
[..]

Zonder Raus, want die post gewoon door.

En wat zijn nieuwe techniekjes? Jullie kunnen toch al schakelen?
die loopt hier halfnaakt te posten

tijdens motorkleding aantrekken
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 12:35:27 #231
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176911
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
die loopt hier halfnaakt te posten

tijdens motorkleding aantrekken
Pics, filmpjes ..

.. van het rijden straks.
pi_25177000
Foto op de FP :

zondag 20 februari 2005 @ 12:47:16 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25177077
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:47 schreef Patrick281 het volgende:
Cruijff.
Rechtsonder
  zondag 20 februari 2005 @ 12:51:01 #235
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25177093
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.

FS komt ook weer kijken?
Wie denk je wie deze foto genomen heeft.

En hoe was het in Carre?
  zondag 20 februari 2005 @ 12:52:58 #236
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25177122
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:49 schreef Youssef het volgende:

[..]

Rechtsonder
Iets met 2 halve wielen.

Maar je gaat dus overal motortjes zien Youssef. Jammer dat je nog geen echte motorrijder bent.
pi_25177218
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Iets met 2 halve wielen.

Maar je gaat dus overal motortjes zien Youssef. Jammer dat je nog geen echte motorrijder bent.
*pok*
pi_25177254
  zondag 20 februari 2005 @ 13:11:59 #239
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25177411
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:00 schreef Youssef het volgende:
*pok*
Ach, brommerrijden is ook leuk.

.. Youssef.

Maarrre weet je ook wat voor een motôr dat is op de FP?
pi_25177471
Grmbl, anders word ik even de laatste dag van mijn vakantie ziek

bleh
  zondag 20 februari 2005 @ 13:24:30 #241
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25177605
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wie denk je wie deze foto genomen heeft.
Zelfontspanner?

Nee geintje, heb d'r al een tijd niet meer gezien, meestal is ze na 2 postjes weer 2 maanden pleite vandaar.
quote:
En hoe was het in Carre?
Vol. Ben bij Youpie geweest met vriendin en schoonouders.
Was wel aardig, eerst happie eten (tip voor als je in A'dam komt, op het Damrak zit een zaakje dat Tivoli heet, Italiaanse maaltijden voor nog geen 10,- ) en daarna naar de voorstelling.
Was wel waar voor je geld, 20:00 begonnen en om 23:55 afgelopen.

Carre is wel leuk verbouwd overigens maar de echte charme is er wel een beetje uit. (toch raar in zo'n oud theater/circustent als er gloednieuwe vloerbedekking ligt. )
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25177677
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ach, brommerrijden is ook leuk.

[afbeelding] .. Youssef.

Maarrre weet je ook wat voor een motôr dat is op de FP?
Ik zal maar geen gokje wagen
  zondag 20 februari 2005 @ 13:38:25 #243
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25177783
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Vol. Ben bij Youpie geweest met vriendin en schoonouders.
Ah, je hebt er een full uitje van gemaakt, leuk, en dan nog inclusief je ideale schoonouders.
Altijd goed een beetje socializen.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:30 schreef Youssef het volgende:
Ik zal maar geen gokje wagen
Het is niet zo moeilijk hoor, hoeveel nakeds bestaan er met seatpipes?

Probeer maar .. misschien heb ik al teveel gezegd.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:54:04 #244
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178005
Ik weet het lekker
  zondag 20 februari 2005 @ 13:55:18 #245
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178031
Wou ik net gaan rjiden, gaat het ineens hagelen
pi_25178073
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet het lekker
Is het een Harley Busa?
  zondag 20 februari 2005 @ 13:58:59 #247
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178088
Deze Z1000 is nog mooier

zondag 20 februari 2005 @ 14:04:06 #248
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178156
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

Is het een Harley Busa?
Uhh...

Volgens mij een Honda ZF Feezur ?
pi_25178312
R.I.P, mijn signature
  zondag 20 februari 2005 @ 14:14:48 #250
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25178331
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet het lekker
Ik vond het juist een leuk testje voor Youssef.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Zelfontspanner?
Hoeveel GSM toestellen ken jij met een zelfontspanner, hij is bovendien vanaf ongeveer 1 meter 70 genomen. Maar er stond al geintje idd.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou ik net gaan rjiden, gaat het ineens hagelen
Ik was net ook even een kwartier buiten, laatste 5 minuten een flinke hagelbui op die haardos van mij gekregen. Zeiknat. En nu is het weer droog.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Youssef het volgende:
Is het een Harley Busa?
Een echte kenner.

Zo'n Suzuki SV650S noemen ze ook wel een baby Busa.
pi_25178378
Zo, net ff wezen rijden met de Kawa... nou ja, uurtje sleutelen en toen rijden dan

Bougie is verrot
Dus dinsdag maar ff twee bougies halen (1 reserve). Van het voorjaar ook ff met m'n zwager een kleinere sproeier erin zetten. 155 is echt veelste groot. Ik denk dat ergens tussen de 145 en 150 groot zat is voor de huidige setup...
  zondag 20 februari 2005 @ 14:17:28 #252
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178381
En een CBR125R de Baby Blade
  zondag 20 februari 2005 @ 14:18:39 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25178398
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z1000 is nog mooier

[afbeelding]
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.
De controle met die zitpositie i.c.m. het hoge stuur maakt hem makkelijker handelbaar dan een hele lage supersport houding.
99% zit te verkrampt op zijn/ haar motor en rij je fluitend voorbij.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:20:06 #254
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178415
Ben je dan weer vrij volgende week Didiot? Ik ook

Bij de 2-taktjes in mn jeugd ( ) kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal

Zat er trouwens bij je dynojetkit geen sproeier bij dan? Omdat je zei dat dat kitje speciaal was ontworpen voor de KLX..... als je dan nu een andere sproeier gaat steken verpest je de setup toch weer
  zondag 20 februari 2005 @ 14:23:20 #255
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178469
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.
De controle met die zitpositie i.c.m. het hoge stuur maakt hem makkelijker handelbaar dan een hele lage supersport houding.
99% zit te verkrampt op zijn/ haar motor en rij je fluitend voorbij.
Oh
pi_25178493
Is ook bij 4-takt hoor... koffiebruin is goed... zwart/vet/nat is te rijk en wit/grijs/droog is te arm.
Maare vanaf morgen mag ik weer lekker 40 uur op kantoor zitten voordat het weekend weer begint
  zondag 20 februari 2005 @ 14:25:11 #257
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178512
I know, maar waarom denk je dat je sproeier te groot is?
pi_25178549
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:

Zat er trouwens bij je dynojetkit geen sproeier bij dan? Omdat je zei dat dat kitje speciaal was ontworpen voor de KLX..... als je dan nu een andere sproeier gaat steken verpest je de setup toch weer
Zitten verschillende sproeiers bij. Alleen hebben ze Tovami opgebeld, en Tovami zei gooi maar de grootste erin (en dat was dus 155). Opzich loopt 'ie wel goed, behalve in hoge toeren, dan verzuipt 'ie een beetje in de benzine

Overigens is het nu wel leuk om terug te schakelen. Als ik een beetje hoog in toeren zit (ca. 5.000 rpm) en ik schakel twee versnellingen terug, begint het zwaar te ploffen in de uitlaat
  zondag 20 februari 2005 @ 14:27:48 #259
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25178553
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
En een CBR125R de Baby Blade
En dat is igg zwaar overtrokken.

Doe dan een CBR400RR als baby Blade aanmerken.
En dat is nog best een lekker scheurfietsje ook. Je ziet ze in Nederland amper.
Lopen in het buitenland wel.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Didiot het volgende:
Zo, net ff wezen rijden met de Kawa... nou ja, uurtje sleutelen en toen rijden dan

Bougie is verrot
Dus dinsdag maar ff twee bougies halen (1 reserve). Van het voorjaar ook ff met m'n zwager een kleinere sproeier erin zetten. 155 is echt veelste groot. Ik denk dat ergens tussen de 145 en 150 groot zat is voor de huidige setup...
En je hebt hem net laten servicen..
quote:
Bij de 2-taktjes in mn jeugd ( ) kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
Tweetakt dat is wat simpelerer ja, met een viertakt duurt het denk ik wat langer om hem te kleuren en is het afstellen een stuk moeilijker. Gelukkig is dit een 1 cylinder viertakt, dat maakt het weer simpeler dan een viercylinder.
Zelfs mijn CR500 bougie is trouwens koffiebruin met die veel te vettige smering.
Misschien van de week ff proberen met de nieuwe bougie, en snel de oude benzine/olie leegrijden.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oh
Wat'iz?
pi_25178606
quote:
Ben je dan weer vrij volgende week Didiot? Ik ook

Was die ene sc0eter die tegenover je oude rode Bandit stond gefotografeerd ook van jou? (kindjes op de achtergrond op een bankje )
  zondag 20 februari 2005 @ 14:31:49 #261
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178631
Nee, dat was bij een vriend van me in Assen........

Ik had een Beta Ark LC.....
pi_25178667
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]

En je hebt hem net laten servicen..
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijden .

Kan het SR dus ook niet kwalijk nemen dat ze het niet hebben gevonden. Maar ja, opzich is dit ook weer leuk. De hele beplating en tank zit letterlijk met ca. 12 bouten vast
Frame ligt iig binnen no-time bloot...
  zondag 20 februari 2005 @ 14:36:11 #263
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178710
Is heel simpel sproeiertje vervangen, dus keertje lekker stoeien er mee
  zondag 20 februari 2005 @ 14:40:31 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178783
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:

Wat'iz?
Niks... zit gewoon aandacht te luisteren naar je
pi_25178787
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Is heel simpel sproeiertje vervangen, dus keertje lekker stoeien er mee
Daarom, m'n zwager kan goed sleutelen aan dit soort machines. Dus gewoon lekker samen met m'n zwager eraan kloten. Geen zin om hier weer een hoop geld aan uit te geven
  zondag 20 februari 2005 @ 14:41:28 #266
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25178801
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef Didiot het volgende:
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijden .
Dan is'ie toch niet kapot.
quote:
Kan het SR dus ook niet kwalijk nemen dat ze het niet hebben gevonden.
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.
quote:
Maar ja, opzich is dit ook weer leuk. De hele beplating en tank zit letterlijk met ca. 12 bouten vast
Frame ligt iig binnen no-time bloot...
Is het nu wel of niet veel werk:
Je kan het SR niet kwalijk nemen dat ze het niet gevonden hebben , en de beplating en tank ligt binnen no-time bloot.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:41:55 #267
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178809
Juiste instelling

Helaas ben ik genoodzaakt om de 18000km wel te laten doen door een Suzuki dealer ivm garantie Anders doe ik ook alles zelf....

Lekker op mn pa's werk, motorheftafeltje, professioneel gereedschap, kacheltje en lekker warm

Plus een wasstraat voorzien van alle schoonmaakmiddelen
pi_25178900
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan is'ie toch niet kapot.
Hij is gaar
quote:
[..]

En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaan
quote:
[..]

Is het nu wel of niet veel werk:
Je kan het SR niet kwalijk nemen dat ze het niet gevonden hebben , en de beplating en tank ligt binnen no-time bloot.
Weinig werk binnen no-time is 'ie kaal
  zondag 20 februari 2005 @ 14:48:35 #269
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25178942
Uh, die bougie van je Kawa is toch stuk, toch niet van de Soes Omdat je het over een afleveringsbeurt hebt
pi_25178953
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Juiste instelling

Helaas ben ik genoodzaakt om de 18000km wel te laten doen door een Suzuki dealer ivm garantie Anders doe ik ook alles zelf....

Lekker op mn pa's werk, motorheftafeltje, professioneel gereedschap, kacheltje en lekker warm

Plus een wasstraat voorzien van alle schoonmaakmiddelen
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SV
  zondag 20 februari 2005 @ 14:49:20 #271
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25178960
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks... zit gewoon aandacht te luisteren naar je

Ik zie het helemaal voor me.

quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:46 schreef Didiot het volgende:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaan
Maar een te wijde electrode afstand gebeurt niet vanzelf.
Een bougie kan kapot gaan, maar is wel vrij zeldzaam bij een perefect Kawa viertakt blok.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 20-02-2005 14:55:01 ]
  zondag 20 februari 2005 @ 14:51:39 #272
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25179005
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SV
Vervelend (voor je portmonnee)

Ik nog tot 22 april 2006.....
  zondag 20 februari 2005 @ 14:52:12 #273
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25179025
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:

Ik zie het helemaal voor me.
Hoezo? Ik bedoelde aandachtig

Trouwens, die polderweggetjes waar Didiot en jij gereden hadden heb ik ook vaak gereden, is best leuk rijden Daar had ik toen met mn pa geswitched, hij op de Bandit en ik op de FJR
  zondag 20 februari 2005 @ 14:55:40 #274
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25179101
pfff die z1000 meerdere malen om lopen kwijlen voor dat ik mn suz kocht..

ik had die suz net een maand en toen zag ik he een z750 voor het zelfde geld als mn suz
dat was 3 seconden slikken, en balen.. daarna heerlijk op mn suz gereden, als die kawa een v-twin had hmmz dan zou het echt lastig geweest zijn
  zondag 20 februari 2005 @ 14:55:42 #275
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25179102
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z1000 is nog mooier

Echt vet eigenlijk

Zit zowat te kwijlen hier, maar ja, het blijft naked he Jammer dat ze nog zo nieuw, en dus duur zijn
  zondag 20 februari 2005 @ 14:57:49 #276
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25179147
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo? Ik bedoelde aandachtig

Trouwens, die polderweggetjes waar Didiot en jij gereden hadden heb ik ook vaak gereden, is best leuk rijden Daar had ik toen met mn pa geswitched, hij op de Bandit en ik op de FJR
Daar moet ik wel aan wennen dan.

Bij het pontje waar wij overgingen met de Zeelandmeet.
Ligt niet echt voor de hand voor jullie.

ff de stad in, hoop de ontbrekende liter olie te scoren voor de Beemer.
pi_25179179
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Echt vet eigenlijk

Zit zowat te kwijlen hier, maar ja, het blijft naked he Jammer dat ze nog zo nieuw, en dus duur zijn
Wel een naakt die ik echt mooi vind
  zondag 20 februari 2005 @ 15:21:06 #278
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25179529
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Patrick281 het volgende:

Bij het pontje waar wij overgingen met de Zeelandmeet.
Ligt niet echt voor de hand voor jullie.
Eh?
Is toch in de buurt van Spijkenisse..... ? Pontje over bij Spijkenisse. Hoezo niet voor de handliggend Nog geen 20km rijden.

Kijk, als je nou zegt dat een dagje Ardennen niet voor de handliggend voor ons is, dan zeg ik ok, maar in Spijkenise ben je binnen een scheet en een ruft vanuit Dordt
  zondag 20 februari 2005 @ 15:23:31 #279
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25179568
Adresboek van Paris Hilton http://pad.au.com/~ms/book.html

In hoeverre zou dat echt zijn

Edit:
Echt dus,

http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=10711

[ Bericht 18% gewijzigd door Rietvaerder op 20-02-2005 15:39:54 ]
  zondag 20 februari 2005 @ 16:11:43 #280
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25180332
De eerste fok! motormeet?

Hier begon het allemaal he

Wie kent deze knakker nog

SuperFour
pi_25180356
zon schijnt weer na een flinke stortbui een uur geleden
pi_25180379
superfour ken ik nog wel jah...was mijn 1e meet met hem en jou
  zondag 20 februari 2005 @ 16:21:21 #283
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25180486
Idd, en je eerste Big Tasty met mij

En ik MOEST en ZOU drinken nemen van jou Snap nog steeds niet dat je niet kan pinnen bij de Mac.....
pi_25180569
neuhh jij nam een toen een BT jah en de keer daarop dat ik naar de Mac ging probeerde ik em ook en sindsdien...

tuurlijk moest je wat drinken die paar eurootjes kon je wel lenen en jij maar huilen dat je niks hoefde
pi_25180603
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:

SuperFour
Ik niet iig Maar daar staan wel een aantal lijstjes met motoren. Wordt tijd dat Fok!MC ook zijn eigen lijstje krijgt met standaard openingspost

Damn, deze jongen http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/2556111 heeft het lekker voor elkaar. Eerst motor
  zondag 20 februari 2005 @ 16:32:10 #286
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25180672
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhh jij nam een toen een BT jah en de keer daarop dat ik naar de Mac ging probeerde ik em ook en sindsdien...

tuurlijk moest je wat drinken die paar eurootjes kon je wel lenen en jij maar huilen dat je niks hoefde
Details....

Mja, ik hoefde ook eigenlijk geen drinken, als ik zelf geld had gehad had ik het ook niet genomen ivm een zeurende blaas onderweg Die koude ijsthee met dat koude weer.... brr...

Had ik dat trouwens al eens terug betaald

pi_25180897
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik hoefde ook eigenlijk geen drinken, als ik zelf geld had gehad had ik het ook niet genomen ivm een zeurende blaas onderweg Die koude ijsthee met dat koude weer.... brr...
als ik dat had geweten...
quote:
Had ik dat trouwens al eens terug betaald

details
  zondag 20 februari 2005 @ 16:53:42 #288
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25181011
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

als ik dat had geweten...
Ik zei maar 5 keer dat ik geen drinken hoefde maar goed
pi_25181085
ik dacht je bescheiden was...nu weet ik wel beter
  zondag 20 februari 2005 @ 17:02:29 #290
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25181127
Ben ik wel hoor
pi_25181213
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik wel hoor
In het echt ben je gewoon een bescheiden normale jongen net als ik, op internet ben je gewoon een tyfusmongool Net als ik
  zondag 20 februari 2005 @ 17:13:38 #292
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25181279
Het is sterker dan ik

pi_25181307
pi_25182633
Ik heb trouwens al wel vast besloten dat m'n SV volgend jaar de winterstalling in gaat

* Didiot gaat nog liever dood dan dat de SV gepekeld wordt
  zondag 20 februari 2005 @ 18:42:49 #295
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25182644
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:

SuperFour
whehe, daar had ik ook nog gereageerd
  zondag 20 februari 2005 @ 19:04:06 #296
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25182966
motorlife op rtl5 tot 19:30
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  zondag 20 februari 2005 @ 19:21:34 #297
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25183224
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens al wel vast besloten dat m'n SV volgend jaar de winterstalling in gaat

* Didiot gaat nog liever dood dan dat de SV gepekeld wordt
Dom dom dom dom

Je kan toch gewoon niet rijden als er gestrooid is.... Er zijn anders zat mooie dagen bij waarbij het de dagen ervoor geregend heeft en dus het zout al weg is. En DAN ga je dood als je motor niet verzekerd is
pi_25183338
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
Motorrijden is nog altijd iets wat grotendeels door mannen wordt gedaan, en waar moeten zij weer mee scoren? Een vrouwelijke racester
  zondag 20 februari 2005 @ 19:31:00 #299
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25183364
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
Gelukkig gemist, schijnt een schijtprogramma eerste klas te zijn

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/87427/

Gaat echt drie keer nergens over als ik het zo eens lees, kan ook niet anders he, een wijffie met een leuk koppie en totaal geen verstand motoren Net asl dat vorige programma.... gaan ze toeren over dijkjes (ja, ook een ZX6RR erbij, en dan zeuren over harde vering ) en vervolgens schonken ze drie kwartier uitleg over de historie van 1 of ander grafschip Interesseert mij dat nou Als ik boten wil zien kijk ik wel naar Jaques Coustau
  zondag 20 februari 2005 @ 19:35:07 #300
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25183435
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

Motorrijden is nog altijd iets wat grotendeels door mannen wordt gedaan, en waar moeten zij weer mee scoren? Een vrouwelijke racester
"racester" dan he Laat ze maar in de waan daar bij Yorin...
  zondag 20 februari 2005 @ 19:41:56 #301
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25183516
was iets te vroeg met nieuwe openen,
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')