Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan![]()
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit
Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?
Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!
En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benWat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten
Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura
Is het niet de SV650 ipv 660?
impressive fillempjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX10R rock&rollend op de dynobank
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo coolquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren
Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
ligt dat aan de club of aan jezelfquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
Juist, en dan met je voetje op je achterrem.... en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dan over die landweggetjes door de mist![]()
Misschien heb jij daar wel vaker last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd![]()
die koekblikkers maar denken ' heb je weer zo'n ongeduldige motorrijder die erlangs moet}:|'quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan
30% kans op zon en 60% kans op neerslag. 4 gradenquote:Morgenochtend draait de wind naar het noordoosten en neemt verder af.
Er wordt wat drogere lucht aangevoerd, maar er blijft toch tamelijk
veel bewolking. Met name in de kustprovincies blijven winterse buien
mogelijk. De temperatuur loopt op tot ongeveer 4 graden.
In de nacht van zondag op maandag vriest het overal licht en op een
enkele plaats matig.
Ze denken maar een eind wegquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
Hmm, kan je die nacht dan een uur langer, of een uur korter slapen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè![]()
http://www.astro.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoorden/tijd.html#v109quote:In veel landen buiten de tropen (bijvoorbeeld in de landen van de Europese Unie) wordt de klok tijdens de zomer een uur vooruit gezet en in de winter weer een uur terug. De tijd die in de zomer geldt heet zomertijd en analoog daaraan kunnen we de tijd die in de winter geldt wintertijd noemen. In de tropen heeft men weinig interesse voor zomertijd omdat de Zon daar elke dag rond dezelfde tijd opkomt en rond dezelfde tijd weer ondergaat (zie vraag 100).
Zomertijd werd ingesteld om energie te sparen. Vanwege de zomertijd gaat de Zon volgens de klok een uur later onder en dus hoef je volgens de klok pas een uur later lichten aan te doen. Aan de andere kant komt de Zon dan volgens de klok ook later op, dus als je er op een bepaald vroeg uur volgens de klok uit moet dan moet je misschien langer lichten aan houden. Er zijn blijkbaar meer mensen die het fijn vinden dat het in de zomer later licht blijft dan mensen die het erg vinden dat het in de zomer later licht wordt.
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlotquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:09 schreef Maxxride62 het volgende:
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor(althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)
eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
Stond idd in het boekje, anders kan eea gaan verglazen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
Mijn dealer gaf aan dat ik na 500 km gewoon lekker kon gaan knallenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef Didiot het volgende:
[..]
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot
Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).
Maar, ik ben heel erg blij met m'n SVHad ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk
![]()
)
Nee, hij heeft alleen gezegd dat er 2 cusus circuitdagen mee gereden zijn. Nu probeer ik een worst case scenario te schetsen. Dus ik gok op zo een 500km openbare weg en 1500 racenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon![]()
Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ?1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
3.50 geloof ik 1tje van Bikepowerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie van wennen... En het schakelen van de Soes is gewoon heerlijk. Heel direct zonder bijgeluiden gewoon heel soepelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
Zit geen middenbok onder idd, alleen een jiffy die de grond niet kan raken als je plat door de bocht gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey zit er geen middenbok onder![]()
Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik
Ik moet eerlijk zeggen dat 't me helemaal niet stoort op 1 of andere manierquote:Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep!Die moet snel ingekort worden of niet?
Is wel even wennen, maar aan de andere kant, de BMW had heel veel rare specifieke dingen. Dus dat ik de koppeling in moet trekken om te starten vind ik eigenlijk wel min of meer niet geheel raarquote:Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt startenIk wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
Wat moet ik hier nu weer van zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer
[afbeelding]
Dat is geen nakedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen
?
![]()
Niet mooi?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen
?
![]()
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
Count me in.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam
Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues
Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is![]()
![]()
![]()
Ikke ookquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Didiot het volgende:
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden
[afbeelding]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is![]()
![]()
![]()
Veel woon-werk motorverkeer in NLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?
Dat mens spoorde gewoon nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringenOud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!!
![]()
Oud vrouwtje:
![]()
Cursusje Riet![]()
?
Ik volg het F1 gebeuren niet. Soms kijk ik het per toeval, meer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam
Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues
Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Veel woon-werk motorverkeer in NL![]()
Dat zegt niets... ik heb ooit meegedaan aan een voetbalmanager van een regionaal dagblad en ben als 40e geeindigd van de 2500. En echt waar..... ik had er voetballers in die wat mij betreft ook gewoon in de nationale turnploeg hadden kunnen zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
Leuke foto's, nette zaakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.
Je bent zo zacht hequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk"
![]()
Leuk al die foto'squote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.
Je moet wat als je 25kw moetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden![]()
bamm bababamm reng denggggg ........ ?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden![]()
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke ookMaar vind deze cooler
![]()
Wat jij?
[afbeelding]
Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauwquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:07 schreef Didiot het volgende:
[..]
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soes
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef ondeugend het volgende:
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
Bij HvW hing ie er alleen maar in de uitvoering zoals jij 'm hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauwMaar hee, dat vroeg ik niet hee
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is![]()
Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn
Waarom moet er perse Castrol in.....BellRay, Motul of Shell Advance
Wel een mooi praatje.quote:Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines
Protection from the moment you turn the key
Every time you start your car it takes most oils 10 minutes to work effectively, because the oil cannot protect properly until it reaches a critical temperature. Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines is different as it gets to work straight away by virtue of a unique synthetic ester that clings to the engine like a magnet - this "Unique Molecular Attraction" provides up to 4 times more protection than a conventional oil during the critical start and warm up period
Offers 4 times better wear protection than ordinary oils from start up
Provides critical engine protection during start and warm-up periods
Oil clings to the engines surface like a magnet providing constant protection even when the engine is switched off
erg mooie fietsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie..........
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Sprinten met je 25kw tegen auto's
halftop en volledig...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
hmmz zeer spijtigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
We hebben tot aan Groningen gemeetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:32 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
Tja ach, kan niet alles hebben in het leven. De taartschep stoort me gewoon niet... dus vind ik het wel bestquote:
1 meter 89quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef Maxxride62 het volgende:
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMWquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?
Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMWquote:Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik zal het even 1 keer voordoen.
[afbeelding]
Alsjeblieft.![]()
![]()
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW![]()
![]()
Daarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Waarom heb ik de SV650N gekocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Goede redenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:
Waarom heb ik de SV650N gekocht?
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheidquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)quote:
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...
Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd
ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden
die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc
je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuurof zeg ik nu wat verkeerds
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
hmmz..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?
het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]
door het andere stuur zit je wel totaal anders
nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Weet ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
heeeH daar'is'ie weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak
[afbeelding]
Beemer staat nu bij HvW bij de brikken die buiten te koop staanquote:Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH daar'is'ie weer.Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.
![]()
![]()
En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?![]()
Geen last van met m'n Kawaquote:Op zondag 20 februari 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uitquote:Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef Free-Spirit het volgende:Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.![]()
Al is het alleen maar voor de foto.
Is niet vervelend iddquote:Op zondag 20 februari 2005 01:56 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.
[afbeelding]
Zo kan je het idd ook zienquote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
En wat bereik je er meequote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit![]()
![]()
Om 10:00 scheen de zon nog volop.quote:
Anders ik welquote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Idd een hoop geldquote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koopNieuwe SV605S Yoshimura bijv
Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo
Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
![]()
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n dingquote:Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
![]()
![]()
quote:Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren.Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebbenquote:![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Verkooppraatjes.quote:
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.quote:Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren![]()
Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
![]()
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..quote:Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben![]()
Niks van gemerkt
Daar droog?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
I'll take that as a complimentquote:Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.![]()
We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel![]()
Wat een leuke jongen he die Riet.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekkenKrijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
![]()
tnxquote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,
ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,![]()
enne die tankpad is echt![]()
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
Het is toch zoquote:
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheidquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,
Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
Poetszequote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturenTot over een uurtje
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.
En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren)
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerentelleris niet duidelijk zichtbaar,
digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
Ik schakel momenteel voornamelijk op de toerenteller i.v.m. inrijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
die vind ik niet mooi, Halftops worden speciaal gemaakt voor jonge homo'squote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Didiot het volgende:
[..]
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
Wat hebben we daar getest dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?![]()
Echte bikkels rijden op nakedsquote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die vind ik niet mooi, is volgens mij speciaal gemaakt voor jonge homo's![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Didiot het volgende:
[..]
Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen
![]()
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,quote:Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Didiot het volgende:
Injectie op m'n SV is ook heerlijkAlleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
in de eerste versnelling, laag in toeren heeft elke motor last van bokkerig gedrag (al dan niet door aan/uit effect van injectiequote:Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
Zijn mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ik heb nu toch iets gezien...
Honda CB1300
wit met rood![]()
Grrrrquote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Youssef het volgende:
Mooguuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zie ik hierboven? Een mooie naked?Beter dan zo een rond koplampje
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Zijn mooi
Behalve de S uitvoering dan![]()
[afbeelding]
Hoe bedoel je retro
veel te dikke motor voor ene vrouw.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan nog even motorrijden![]()
ff wat nieuwe techniekjes trainen
die loopt hier halfnaakt te postenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
veel te dikke motor voor ene vrouw.![]()
![]()
[..]
Zonder Raus, want die post gewoon door.
![]()
En wat zijn nieuwe techniekjes? Jullie kunnen toch al schakelen?![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
die loopt hier halfnaakt te posten![]()
tijdens motorkleding aantrekken![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.
FS komt ook weer kijken?![]()
![]()
Iets met 2 halve wielen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets met 2 halve wielen.![]()
![]()
Maar je gaat dus overal motortjes zien Youssef. Jammer dat je nog geen echte motorrijder bent.
![]()
quote:
Zelfontspanner?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:Wie denk je wie deze foto genomen heeft.
Vol.quote:En hoe was het in Carre?![]()
Ik zal maar geen gokje wagenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ach, brommerrijden is ook leuk.
![]()
![]()
[afbeelding] .. Youssef.
Maarrre weet je ook wat voor een motôr dat is op de FP?![]()
Ah, je hebt er een full uitje van gemaakt, leuk, en dan nog inclusief je ideale schoonouders.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Vol.Ben bij Youpie geweest met vriendin en schoonouders.
Het is niet zo moeilijk hoor, hoeveel nakeds bestaan er met seatpipes?quote:
quote:
Hoeveel GSM toestellen ken jij met een zelfontspanner, hij is bovendien vanaf ongeveer 1 meter 70 genomen.quote:
Ik was net ook even een kwartier buiten, laatste 5 minuten een flinke hagelbui op die haardos van mij gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou ik net gaan rjiden, gaat het ineens hagelen
quote:
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z1000 is nog mooier
[afbeelding]
Ohquote:Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.![]()
De controle met die zitpositie i.c.m. het hoge stuur maakt hem makkelijker handelbaar dan een hele lage supersport houding.
99% zit te verkrampt op zijn/ haar motor en rij je fluitend voorbij.
Zitten verschillende sproeiers bij. Alleen hebben ze Tovami opgebeld, en Tovami zei gooi maar de grootste erin (en dat was dus 155). Opzich loopt 'ie wel goed, behalve in hoge toeren, dan verzuipt 'ie een beetje in de benzinequote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Zat er trouwens bij je dynojetkit geen sproeier bij dan? Omdat je zei dat dat kitje speciaal was ontworpen voor de KLX..... als je dan nu een andere sproeier gaat steken verpest je de setup toch weer![]()
En dat is igg zwaar overtrokken.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Didiot het volgende:
Zo, net ff wezen rijden met de Kawa... nou ja, uurtje sleutelen en toen rijden dan
Bougie is verrot
Dus dinsdag maar ff twee bougies halen (1 reserve). Van het voorjaar ook ff met m'n zwager een kleinere sproeier erin zetten. 155 is echt veelste groot. Ik denk dat ergens tussen de 145 en 150 groot zat is voor de huidige setup...
Tweetakt dat is wat simpelerer ja, met een viertakt duurt het denk ik wat langer om hem te kleuren en is het afstellen een stuk moeilijker. Gelukkig is dit een 1 cylinder viertakt, dat maakt het weer simpeler dan een viercylinder.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Wat'iz?quote:
Was die ene sc0eter die tegenover je oude rode Bandit stond gefotografeerd ook van jou?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je dan weer vrij volgende week Didiot?Ik ook
![]()
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je hebt hem net laten servicen..
![]()
Daarom, m'n zwager kan goed sleutelen aan dit soort machines. Dus gewoon lekker samen met m'n zwager eraan kloten. Geen zin om hier weer een hoop geld aan uit te gevenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Is heel simpel sproeiertje vervangen, dus keertje lekker stoeien er mee
Dan is'ie toch niet kapot.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef Didiot het volgende:
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijden.
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.quote:Kan het SR dus ook niet kwalijk nemen dat ze het niet hebben gevonden.
quote:Maar ja, opzich is dit ook weer leuk. De hele beplating en tank zit letterlijk met ca. 12 bouten vast
Frame ligt iig binnen no-time bloot...
Hij is gaarquote:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaanquote:[..]
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.
Weinig werkquote:[..]![]()
Is het nu wel of niet veel werk:
Je kan het SR niet kwalijk nemen dat ze het niet gevonden hebben, en de beplating en tank ligt binnen no-time bloot.
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SVquote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Juiste instelling
Helaas ben ik genoodzaakt om de 18000km wel te laten doen door een Suzuki dealer ivm garantieAnders doe ik ook alles zelf....
Lekker op mn pa's werk, motorheftafeltje, professioneel gereedschap, kacheltje en lekker warm
Plus een wasstraat voorzien van alle schoonmaakmiddelen
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks... zit gewoon aandacht te luisteren naar je![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:46 schreef Didiot het volgende:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaan
Vervelend (voor je portmonnee)quote:Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SV
Hoezo? Ik bedoelde aandachtigquote:
Echt vet eigenlijkquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo? Ik bedoelde aandachtig
Trouwens, die polderweggetjes waar Didiot en jij gereden hadden heb ik ook vaak gereden, is best leuk rijdenDaar had ik toen met mn pa geswitched, hij op de Bandit en ik op de FJR
Wel een naakt die ik echt mooi vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt vet eigenlijk![]()
![]()
Zit zowat te kwijlen hier, maar ja, het blijft naked heJammer dat ze nog zo nieuw, en dus duur zijn
Eh?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het pontje waar wij overgingen met de Zeelandmeet.![]()
![]()
Ligt niet echt voor de hand voor jullie.![]()
Ik niet iigquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Details....quote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhhjij nam een toen een BT jah en de keer daarop dat ik naar de Mac ging probeerde ik em ook en sindsdien...
tuurlijk moest je wat drinkendie paar eurootjes kon je wel lenen
en jij maar huilen
dat je niks hoefde
als ik dat had geweten...quote:Op zondag 20 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik hoefde ook eigenlijk geen drinken, als ik zelf geld had gehad had ik het ook niet genomen ivm een zeurende blaas onderweg![]()
Die koude ijsthee met dat koude weer.... brr...
detailsquote:Had ik dat trouwens al eens terug betaald![]()
![]()
In het echt ben je gewoon een bescheiden normale jongen net als ik, op internet ben je gewoon een tyfusmongoolquote:
whehe, daar had ik ook nog gereageerdquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Dom dom dom domquote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens al wel vast besloten dat m'n SV volgend jaar de winterstalling in gaat
* Didiot gaat nog liever dood dan dat de SV gepekeld wordt
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
Gelukkig gemist, schijnt een schijtprogramma eerste klas te zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
"racester" dan hequote:Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
[..]Motorrijden is nog altijd iets wat grotendeels door mannen wordt gedaan, en waar moeten zij weer mee scoren?
Een vrouwelijke racester
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |