Anders ik welquote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Idd een hoop geldquote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koopNieuwe SV605S Yoshimura bijv
Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo
Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
![]()
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n dingquote:Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
![]()
![]()
quote:Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren.Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebbenquote:![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Verkooppraatjes.quote:
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.quote:Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren![]()
Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
![]()
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..quote:Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben![]()
Niks van gemerkt
Daar droog?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
I'll take that as a complimentquote:Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.![]()
We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel![]()
Wat een leuke jongen he die Riet.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekkenKrijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
![]()
tnxquote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,
ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,![]()
enne die tankpad is echt![]()
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
Het is toch zoquote:
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheidquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,
Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
Poetszequote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturenTot over een uurtje
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.
En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren)
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerentelleris niet duidelijk zichtbaar,
digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |