abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 10:36:07 #176
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25175769
smorgens
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  zondag 20 februari 2005 @ 10:38:42 #177
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175787
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
  zondag 20 februari 2005 @ 10:40:11 #178
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175800
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Anders ik wel En dan nog dat zout he..
pi_25175849
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Idd een hoop geld Zijn wel leukere motoren voor dat geld te krijgen
  zondag 20 februari 2005 @ 10:46:24 #180
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175857
Pcies, ik dacht nog, leuk dingetje voor erbij, tot ik de prijs zag..... verwachtte meer iets van 4500 euro eigenlijk
pi_25175868
Zelfs die 125 cc 2 en 4 takt machientjes van Yamaha zijn nog eigenlijk heel duur voor wat je daadwerkelijk krijg
  zondag 20 februari 2005 @ 10:49:51 #182
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175884
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
  zondag 20 februari 2005 @ 10:56:34 #183
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175929
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.
Ik heb geen spec's bekeken, maar het doet aan als een zwaar fietsje, ik heb er niet mee gereden maar het voelde dus aan als een solide toermotor met manoevreren.

Iemand haald bij motorcross Aad zijn motor op die voor onderhoud geweest was.
De werkplaats zit helemaal achterin de zaak, en vervolgens liep hij het hele pand door met de KTM.
Bij een kantoortje vlak voor de uitgang stopte hij even en hield het ding helemaal schuin alsof het een fiets was waar hij op leunde om iemand achterin het kantoor te kunnen zien en een gesprek mee aan te gaan. En de vloer het bovendien precies op dat punt een stukje omhoog het pand uit. Een normale motor wil je rollend houden anders kom je er niet over heen. Maar met deze 100 kilo lichte machientjes allemaal geen punt. Handelbaar tot en met.

En ja het gebruikersdoel is beperkt van die dingen.
Ik denk dat hij vandaag ongeacht het weer lekker bezig is op de Maasvlakte.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:58:42 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175935
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:07 #185
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175944
Ja, je moet er van houden zeg maar, van die lichte apparaatjes Ik heb nog nooit op een SM gereden trouwens.. dus ik kan niet zeggen of het wat voor mij is of wel Maar ik weet wel dat ik geen problemen heb met de 209kg (droog) van mn Bandit...

Edit:
Oh ja, 1 keer op een CR250.... ik was toen bevriend met een jongen op school die in Klundert woonde, boere dus Daar ging ik weleens heen op zaterdag, op mn scootertje En die broer had een CR250 waar ik een keer op mocht rijden....

Had alleen in de blubber gereden d'r mee, dus weet niet hoe een SM op straatbanden is..
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:39 #186
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175950
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n ding
  zondag 20 februari 2005 @ 11:11:15 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176017
quote:
Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren. Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.


Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?

Hahaha, Pepijn, niet naast je schoenen gaan lopen he
quote:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:36:22 #188
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25176245
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.

FS komt ook weer kijken?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:37:30 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176256








ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176258
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:41:28 #191
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176287
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Verkooppraatjes.

Is min of meer grappig bedoelt.
quote:
Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.
Nu heb je steeds het smoesje dat het geen zin heeft als 25 kw'er.
En iedereen gaf toch aan dat je behoorlijk pittig kan rijden met het ding.
Met de Bimota en 8 jaar oude Michelin's had ik ook zeker moeite.
Later in het jaar waren de toertochten qua snelheid echt
Dus graag een Riet op meetings met vol vermogen.
quote:
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..
Het domein van de Beemer ligt op hoge snelweg bochten.
Stuurgedrag bij lage snelheden kan nog verbeterd worden met een korte reactiestang, maar ik kwam ook door nog zeker niet tekort.
maar met de stang erbij komt hij wat meer op zijn kop te staan. Maar het gaat iets ten koste van de ultrahoge bochtensnelheid. Op het circuit een must volgens de R1100S gasten, ook voor de grondspeling die dan beter is. Bredebeier is vorig jaar onderuitgegaan op Assen doordat de cylinderkoppen aan de grond kwamen.

En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:47:51 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176341
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?

pi_25176354
Ik moet geloof ik nog 3 topics nalezen

Maar ik heb wel foto's gezien van Didiot en z'n nieuwe motor. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:49:40 #194
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176355
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.
Daar droog? Hier regen hele dag

Zo'n 750 is idd leuk schijnt het.

Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:50:37 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176361
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:


En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
I'll take that as a compliment
pi_25176370
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
  zondag 20 februari 2005 @ 11:51:55 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176375
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 11:53:06 #198
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176393
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Ghostrider is opgestaan.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Dus weer een leuke dag gehad.

Maar konden jullie nog een keer terecht voor een rit op een Z1000 dan?
Mercy leek wel serieus zo'n ding te willen, of niet?
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
Wat een leuke jongen he die Riet.
pi_25176395
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
tnx

En die tankpad, gewoon brilliant van eenvoud
  zondag 20 februari 2005 @ 11:55:15 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176417
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:56:58 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176427
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,


ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176437
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
  zondag 20 februari 2005 @ 11:59:21 #203
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176458
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:


Wat een leuke jongen he die Riet.
Het is toch zo

Als je een beetje verstand hebt ga je niet ''plat door de bochten'' (naja dat is relatief natuurlijk) met dit 3 of 4 graden....

Zonde dat mensen daar altijd zelf achter willen komen
pi_25176466
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,


ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
  zondag 20 februari 2005 @ 12:00:22 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176474
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
pi_25176487
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
Poetsze
pi_25176492
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed! Maar het prijsverschil vind ik ook wel erg groot.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:03 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176495
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
De echte streetfightâh doet natuurlijk wel veeeel schakelen en in toeren jagen.
Een 750 heeft dan natuurlijk bij +140 km/u ook best wat te vertellen.
De hoogste versnelling kon wel eens een overdrive zijn.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:21 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176501
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:

[..]

Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 12:03:12 #210
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176512
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
En ik heb geen injectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')