abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 11:56:58 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176427
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,


ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176437
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
  zondag 20 februari 2005 @ 11:59:21 #203
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176458
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:


Wat een leuke jongen he die Riet.
Het is toch zo

Als je een beetje verstand hebt ga je niet ''plat door de bochten'' (naja dat is relatief natuurlijk) met dit 3 of 4 graden....

Zonde dat mensen daar altijd zelf achter willen komen
pi_25176466
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,

Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,


ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
  zondag 20 februari 2005 @ 12:00:22 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176474
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
pi_25176487
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturen Tot over een uurtje
Poetsze
pi_25176492
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed! Maar het prijsverschil vind ik ook wel erg groot.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:03 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176495
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,
De echte streetfightâh doet natuurlijk wel veeeel schakelen en in toeren jagen.
Een 750 heeft dan natuurlijk bij +140 km/u ook best wat te vertellen.
De hoogste versnelling kon wel eens een overdrive zijn.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:02:21 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176501
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:

[..]

Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren )
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 12:03:12 #210
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176512
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerenteller is niet duidelijk zichtbaar, digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
En ik heb geen injectie.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:03:16 #211
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176514
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
pi_25176536
Injectie op m'n SV is ook heerlijk Alleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
pi_25176543
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
Ik schakel momenteel voornamelijk op de toerenteller i.v.m. inrijden
  zondag 20 februari 2005 @ 12:06:37 #214
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176553
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Didiot het volgende:

[..]

Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
die vind ik niet mooi, Halftops worden speciaal gemaakt voor jonge homo's
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176556
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ik heb geen injectie.
Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen


















  zondag 20 februari 2005 @ 12:07:14 #216
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176562
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?

Wat hebben we daar getest dan?
Op die slingerweggetjes liet ik je af en toe wat uitlopen om harder de bochten uit te kunnen komen zonder een Bandit van de weg te rijden.

Alleen Didiot verdween helemaal uit de spiegels op die slingerweggetjes.
Duurde ruim een minuut voordat hij weer terug was. Ik zat op je kont toen je ermee stopte.

Dan moeten we op dat stukje toch echt een tijdsmeting gaan doen hoor.
Beleving van snel rijden is wat anders dan ook echt sneller zijn.
Tenzij zo overduidelijk als dat je echt op iemand moet wachten..
pi_25176579
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

die vind ik niet mooi, is volgens mij speciaal gemaakt voor jonge homo's
Echte bikkels rijden op nakeds
  zondag 20 februari 2005 @ 12:08:59 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176583
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Didiot het volgende:

[..]

Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen

Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:09:38 #219
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176589
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Didiot het volgende:
Injectie op m'n SV is ook heerlijk Alleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176595
Oh ik heb nu toch iets gezien...

Honda CB1300

wit met rood
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_25176598
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
pi_25176625
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
in de eerste versnelling, laag in toeren heeft elke motor last van bokkerig gedrag (al dan niet door aan/uit effect van injectie )

In elke andere versnelling heeft de SV er ook geen last van
  zondag 20 februari 2005 @ 12:13:51 #223
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176642
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176647
Mooguuh

Wat zie ik hierboven? Een mooie naked? Beter dan zo een rond koplampje
pi_25176648
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ik heb nu toch iets gezien...

Honda CB1300

wit met rood
Zijn mooi

Behalve de S uitvoering dan



Hoe bedoel je retro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')