euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
Het is toch zoquote:
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheidquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,
Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
Poetszequote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturenTot over een uurtje
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.
En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren)
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerentelleris niet duidelijk zichtbaar,
digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
Ik schakel momenteel voornamelijk op de toerenteller i.v.m. inrijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
die vind ik niet mooi, Halftops worden speciaal gemaakt voor jonge homo'squote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Didiot het volgende:
[..]
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
Wat hebben we daar getest dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?![]()
Echte bikkels rijden op nakedsquote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die vind ik niet mooi, is volgens mij speciaal gemaakt voor jonge homo's![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Didiot het volgende:
[..]
Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen
![]()
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,quote:Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Didiot het volgende:
Injectie op m'n SV is ook heerlijkAlleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
in de eerste versnelling, laag in toeren heeft elke motor last van bokkerig gedrag (al dan niet door aan/uit effect van injectiequote:Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
Zijn mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ik heb nu toch iets gezien...
Honda CB1300
wit met rood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |