nee, het is wel de 750, maar ik denk een SRADquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom kan dat nietIk vind hem nog niet zo heel hoogtoerig klinken, ik denk dan ook dat het een 1100 is, oud type dus wat Romius zei. Of een oud type GSX-R750 (W), je weet wel, het 1e GSX-R blok wat nu nog in de Bandit 600 en 1200 word gebruikt
Een 600 of 750 klinkt nog hoogtoeriger (F1-achtig). Want je hoort dus best snel (relatief) in de begrenzer happen.
Maar misschien heeft ie wel gewoon een zomer-claxon
jaa, toch maar over naar een gixxer750?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is dat een GSX![]()
Ik heb geluiden van F1 wagens (mp3 van internet) gehoord die hetzelfde klinken![]()
Als het een GSX is, is het een übergeil geluidje![]()
met name dan dat eerste stuk klinkt bijna als F1
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg alleen dat het erg overeen komt met mp3's die ik van (oudere) F1 wagens gehoord hebquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom kan dat nietIk vind hem nog niet zo heel hoogtoerig klinken, ik denk dan ook dat het een 1100 is, oud type dus wat Romius zei. Of een oud type GSX-R750 (W), je weet wel, het 1e GSX-R blok wat nu nog in de Bandit 600 en 1200 word gebruikt
Een 600 of 750 klinkt nog hoogtoeriger (F1-achtig). Want je hoort dus best snel (relatief) in de begrenzer happen.
Maar misschien heeft ie wel gewoon een zomer-claxon
Ik denk dat de filesize te groot isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er is helemaal niets veranderd...Ik kan ook gewoon nog connecten
Komt door die zomer-claxon heequote:
Oh.. ik vind het wel erg rauw c.q. niet erg lekker lopend overkomen.... vandaar dacht ik dacht aan de GSX-R750W of GSX-R1100W, omdat ie relatief snel in de begrenzer komtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Romius het volgende:
[..]
nee, het is wel de 750, maar ik denk een SRAD
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt door die zomer-claxon heeScheelt een stuk
Jouwe draait trouwens als het goed is nog een poepie meer toeren hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik denk dat de filesize te groot is
nee helaas niet, maar gezien de rest zal het allemaal niet zo oud zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh.. ik vind het wel erg rauw c.q. niet erg lekker lopend overkomen.... vandaar dacht ik dacht aan de GSX-R750W of GSX-R1100W, omdat ie relatief snel in de begrenzer komt
Staat er niet op de site wat voor motor het precies is
17mb.... ik krijg steeds ditquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:
[..]Schijfruimte : 77.26 van 100Mb
(Dus 77 zit vol, ik weet niet hoe groot het bestand was
)
Ik maak overal een bende van, zelfs mijn webspace![]()
Hoeveel MB issie? Ik had hem al gedeeltelijk gedownload, die gek die op zijn gele *censuur* rakelings langs voetgangers op een bosweg gaat ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope
! Upload failed on 212.78.206.140 (/dream.wmv). (connection reset by peer)
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:12 schreef ploderus het volgende:
[..]Ik heb nu mijn winterclaxon er nog op..
maar meer toeren wil niet altijd mooier geluid betekenen![]()
Jepquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:43 schreef Youssef het volgende:
Is dit niet dezelfde als de miskoop van OPM ooit?
[afbeelding]
Ik heb een paarse KLX ofzo in het echt gezien, LELIJK DAT IE WAS JOHquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:01 schreef Didiot het volgende:
Zo, nog 12 uur en dan is het zover
Heb trouwens m'n Xenalock remschijfslot op de achterrem van m'n Kawa zitten. Past precies. Kryptonite NY remschijfslot komt op de SV![]()
Tot dat je er een keertje op gereden hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb een paarse KLX ofzo in het echt gezien, LELIJK DAT IE WAS JOH![]()
![]()
![]()
Dan moet Riet wel heel erg vroeg z'n bed uit om 9.00 in Saltlake City te zijnquote:Riet gaat toch morgen mee of niet?
Heaumeauxquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
Ik heb er wat zooi afgetyft, maarals Lycos dat niet vanzelf ziet dan heb je pechAls ik een motor heb gooi ik alles er weer af
Als ik alles weer op orde heb dan kan je eventueel weer toegang krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heaumeaux
Ik betaal niet voor niks hoor![]()
Oh je, dat gaat mis ..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:01 schreef Didiot het volgende:
Heb trouwens m'n Xenalock remschijfslot op de achterrem van m'n Kawa zitten. Past precies. Kryptonite NY remschijfslot komt op de SV![]()
Voorlopig geen geld voorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks is Didiot na 5 meter al aan een setje nieuwe remschijven toe dan
Ach ja, gelijk een setje Wave's met UPSD dan maar?
Hij is vast al slapen\
Een collega van mij wat ik eerder zei hierboven.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke man met de Pan ?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:47 schreef Didiot het volgende:
Ik zal jullie morgen overladen met plaatjesen als het weer toelaat een videotje
Een vrouw die nog op is om 2:19? Foeiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:19 schreef ondeugend het volgende:
Jeuhhhhhh... ik ga skieën !!!
Volgende week en wel 2 dagen !
Met een groep van 8 en die gekke RB gaat ook mee.
Ow ja.... Tvp
Ehm, ik wil niet de sfeer bederven maar volgens mij zijn dat zijn pk's met die pijlquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een collega van mij wat ik eerder zei hierboven.
Tering .. krijg net dyno'tjes onder ogen van iemand op M-F die zijn R1100S compleet getuned heeft voor duizenden euro'sanders zuigers, drijfstangen, nokkenas, electronisch kastje alla powercommander enz..
[afbeelding]
Let op dat koppel en pk's volgens de computergetallen.
De lijnen in de grafiek snap ik niet zo.Edit: koppelgetallen links naast de grafiek, pk's rechts.
Ik heb nu de dyno van de Beemer niet compleet bij de hand, maar wel die van het koppel.
[afbeelding]
De zwarte pijl is mijn koppel, de blauwe pijlen geven zijn koppel aan ..![]()
![]()
En hij moet zeker nog afgesteld wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:16 schreef Romius het volgende:
[..]
Ehm, ik wil niet de sfeer bederven maar volgens mij zijn dat zijn pk's met die pijl
hebben we bij de auto ookquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
Is trouwens ook apart starten. Als je je koppelingshandle niet intrekt doet 'ie niets...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef Didiot het volgende:
Hierbij presenteert een trotse aap met zeven lullen de volgende foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een vrouw die nog op is om 2:19? FoeiJij moet flink plamuren deze ochtend
Geen onzedelijke plaatjes in dit topic jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je rijdt op een smalle weg waar een strikt inhaalverbod geldt en je haalt een fiets in...
Blijf je de volgende 2 km achter die fiets rijden, of overtreedt je de wet en gaat inhalen?
Wat is de goede keus?
[afbeelding]
Mooooooooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef Didiot het volgende:
Hierbij presenteert een trotse aap met zeven lullen de volgende foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ben jij ook zo laat opgestaan??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik plamuur bijna niet.... ik slaap gewoon wat langer.
Nou inderdaad......quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen onzedelijke plaatjes in dit topic ja
[..]
Mooooooooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ben jij ook zo laat opgestaan??Ik voel me zo alleen met al die kneusjes hier die voor 10:00 opstaan
Poeh, ik had mezelf al bijna van kant gemaakt, maar dat is nu niet meer nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou inderdaad......
Dat hoeft dus niet.... ik ben solidair met je.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben iemand die altijd laat op gang komt en laat weer ophoud.
Bevalt prima tot ik weer eens heeeeeeel vroeg op moet.
Dat is handig als je niet bij je ouders woont ja. Als ik vakantie heb dan wil ik ook pas om 2 uur naar bed, maar om 1 uur doet mijn vader de deur dan open en gaat zeuren van 'weet je wel hoe laat het is???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben iemand die altijd laat op gang komt en laat weer ophoud.
Bevalt prima tot ik weer eens heeeeeeel vroeg op moet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee stinkturk, verzin je eigen signature eens man![]()
quote:
Sinds wanneer isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moet je geen arrogante kop trekken maar gewoon doen
![]()
Wijk/gemeente in Rotterdam-Zuid ja, bij gemeente Feyenoord...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:48 schreef hollander172 het volgende:
Weet een van jullie waar "beverwaard" is in Rotterdam?Is dit een wijk? Straat?
Jullie zijn geen echte rijdersquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
T*ring j*ntje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoor dit!![]()
http://www.speedycom.co.uk/shop/race-fit.mp3 (effe in Media Player afspelen, in Winamp doet ie het niet hier)
[afbeelding]
2005 GSX-R600
Sorry, kan niet echt genieten van dergelijke geluidenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn geen echte rijders![]()
![]()
Dit klinkt toch vele malen geiler dan een meid die klaarkomt? Zeg nou zelf.
Wat doe je met een A-rijbewijs op zak danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Sorry, kan niet echt genieten van dergelijke geluiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |