abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25161544
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

pi_25161612
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
pi_25161701
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naar

pi_25161783
Vond het wel iets voor P-Lo

Wie wilt er trouwens een ZX10R op de dynobank tekeer zien gaan?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:46:14 #6
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25162518
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25162920
Suzuki SV650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?

Edit:
De V vergeten

[ Bericht 13% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 16:33:36 ]
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:19:54 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25163025
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:29:11 #10
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163147
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?
heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:31:25 #11
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163172
quote:
impressive fillempje

ik voel het vermogen van dat beest echt door mn lichaam knallen door alleen al het fillempje te zien
pi_25163215
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:42:18 #13
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163327
is het zeker ja, heb nu zon 2000 km op de teller staan, en blijf me af en toe nog verbazen van die fiets..

heb ook gekeken naar bandits.. maar ben opgegroeid tussen harley davidsons, altijd al gefacineerd geweest door v-twins
pi_25163364
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25163520
quote:

Ik ben benieuwd

Heb de teller ff op 140 km gezet Is echt weer ff wennen met sturen. De beste stuurmethode met de SV is volgens mij kijken waar je naartoe wil en vervolgens niets bewust doen
Stuurt echt als vanzelf. Inrijden doe ik trouwens door telkens flink door te hijsen naar ca. 5.000 rpm (en af en toe 6.000 rpm) en weer op de motor af te remmen. En ook flink door door de versnellingsbak heen te gassen. Blok werd voelbaar steeds losser Zoals 'ie sinds ca. 100 km rijdt heb ik het idee dat het blok lekker los is Dus nu langzaam het aantal toeren op laten gaan.

Officieel mag je volgens het boekje tot 800 km 5.000 rpm draaien en vanaf 800 km tot 1600 km 7.500 rpm. Bij Hans van wijk zeiden ze op 60% van het vermogen rijden in het begin en langzaam opbouwen...
pi_25163681
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo cool
quote:

Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doen Dus verslag en pics zijn welkom
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:09:19 #17
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163702
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor (althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)

eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
pi_25163712
nice bike didiot

riet, het mag wat minder naar ondeugd ben t eens met RB, zij negeert jou...doe dan ook hetzelfde. je had het laatst over sfeerverneuken, daar ben je naar ondeugd toe goed mee bezig

vandaag zuurvrije vaseline gekocht voor mij velgen. tip uit d'waard: velgen poetsen (wat lang duurt en k#twerk is), vaseline op smeren en volgende keer wrijf je het vuil er zo vanaf

als het weer meezit morgen maar eens doen...maar het ziet er niet naar uit beetje frusterend weer vandaag, ene moment schijnt de zon en opeens uit het niets hagelt het
pi_25163954
Hè hè, eindeiljk istie er Checkkkkkkk OPM

www.groothoofdje.nl/reet/dream.wmv
pi_25164033
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
pi_25164071
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:31:20 #22
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25164081
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstand
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25164095
Zeggen ze in de politiek ook 't Is gewoon je kop in t zand steken.
pi_25164114
wm- en bs-player doen het al een tijdje niet meer hier morgen, als ik bij mijn vriendin ben zal ik hem pas kunnen bekijken

waar ik mercy eerder deze week op aansprak doe ik nu bij jou...verder weinig zin om er weer woorden aan vuil te maken (griepepidemie heeft ook hier toegeslagen )
pi_25164154
t Blijft toch een leuk en gezellig cluppie he

Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
pi_25164181
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
zeker

binnenkort weer een avondmeet doen waarbij je op de terugweg niets ziet door je blitse vizier

pi_25164268
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
ligt dat aan de club of aan jezelf

want ik heb het nog steeds naar me zin hier anders kwam ik hier niet meer. en met al die nieuwe motoren die door zowat iedereen is aangeschaft en de nieuwe aanwas heb ik ook weer zin gekregen om te meeten

dus ik zou niet weten waar het hier aan mankeert, behalve dat jij niet kunt opschieten met een aantal personen.
pi_25164275
Dat was een heel avontuur.... en dan met een kapot achterlicht he
pi_25164312
en dan over die landweggetjes door de mist
pi_25164323
Precies, ik kan me aan een paar figuren ontzettend irriteren....... kweenie aan wie dat ligt hoor

Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd Tis maar hoe je het bekijkt.

Met het merendeel kan ik het gewoon vinden.... niks mis mee. Zijn er altijd een paar die het verzieken voor de rest he
pi_25164340
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dan over die landweggetjes door de mist
Juist, en dan met je voetje op je achterrem.... en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan

Eenmaal thuis aangekomen gelijk aan nieuwe remblokken toe
pi_25164378
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd
Misschien heb jij daar wel vaker last van

hoe is het weer morgen, Riet Paulusma?
pi_25164416
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan
die koekblikkers maar denken ' heb je weer zo'n ongeduldige motorrijder die erlangs moet}:|'

ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
pi_25164418
Ff kijken
quote:
Morgenochtend draait de wind naar het noordoosten en neemt verder af.
Er wordt wat drogere lucht aangevoerd, maar er blijft toch tamelijk
veel bewolking. Met name in de kustprovincies blijven winterse buien
mogelijk. De temperatuur loopt op tot ongeveer 4 graden.
In de nacht van zondag op maandag vriest het overal licht en op een
enkele plaats matig.
30% kans op zon en 60% kans op neerslag. 4 graden

Valt best mee dus. Ach, nog 6 weekjes denk ik
pi_25164456
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
Ze denken maar een eind weg

O ja, het zicht op de snelweg was een stuk beter ja, toen haalde ik jou nog in toen ik rechtdoor moest en jij die afslag nam

Gelukkig heb ik in deze Bandit 2 lichtjes in mn achterlicht zitten
pi_25164589
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè
pi_25164638
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè
Hmm, kan je die nacht dan een uur langer, of een uur korter slapen?
pi_25164695
Korter

Ezelbruggetje: VOORjaar > VOORuit

Het is voor de energiebesparing zeggen ze, als de klok vooruit gaat is het s avonds een uur langer licht en dus bespaar je energie. Wat een bullshit, want dan is het s morgens ook weer een uur later licht

En dan nog, in de zomer is het sowieso al om 5 uur s morgens licht, en de meeste bedrijven beginnen pas rond 8 uur - half 9. En in de zomer is het pas rond 22:00 donker dus of het nou om 22:00 donker is of om 21:00, dan zijn de meeste bedrijven toch al gestopt

Dus energiebesparing klopt voor geen meter...... op 1 ding na, je hoeft s avonds pas een uur later het licht aan te doen

Shit, dit lijkt wel een scene uit Shouf Shouf Habibi dat die ene Marokkaan het principe zomertijd gaat uitleggen aan die andere Marokkaan

Dus... wie weet waar het wel voor is?

Edit;

Haha, dus toch. Check:
quote:
In veel landen buiten de tropen (bijvoorbeeld in de landen van de Europese Unie) wordt de klok tijdens de zomer een uur vooruit gezet en in de winter weer een uur terug. De tijd die in de zomer geldt heet zomertijd en analoog daaraan kunnen we de tijd die in de winter geldt wintertijd noemen. In de tropen heeft men weinig interesse voor zomertijd omdat de Zon daar elke dag rond dezelfde tijd opkomt en rond dezelfde tijd weer ondergaat (zie vraag 100).

Zomertijd werd ingesteld om energie te sparen. Vanwege de zomertijd gaat de Zon volgens de klok een uur later onder en dus hoef je volgens de klok pas een uur later lichten aan te doen. Aan de andere kant komt de Zon dan volgens de klok ook later op, dus als je er op een bepaald vroeg uur volgens de klok uit moet dan moet je misschien langer lichten aan houden. Er zijn blijkbaar meer mensen die het fijn vinden dat het in de zomer later licht blijft dan mensen die het erg vinden dat het in de zomer later licht wordt.
http://www.astro.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoorden/tijd.html#v109

maar als de klok om 3 uur een uur terug gaat is het weer 2 uur dan duurt het een uur tot het 3 uur is en dan zou hij dus weer een uur terug moeten en zodoende blijven we vast zitten op bijvoorbeeld 26-10-03

[ Bericht 42% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 18:13:37 ]
pi_25164971
Ik denk dat het voornamelijk voor de motorrijders is gedaan zodat ze s avonds nog een uur langer kunnen spelen bij bijvoorbeeld Holec
pi_25165177
weer is hoopvol
pi_25165231
Mwa, kon slechter Voor vandaag gaven ze 90% kans op neerslag op en viel relatief gezien best mee.... morgen 60%. Tja, alleen langs de kust wat neerslag staat er. Meeting bij Ressen dan maar?
pi_25165241
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:09 schreef Maxxride62 het volgende:
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor (althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)

eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot

Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).

Maar, ik ben heel erg blij met m'n SV Had ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk )
pi_25165272
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
pi_25165357
Didoit klinkt helemaal zo slecht nog niet
pi_25165434
Didoit in de Tabloid
pi_25165457
Hier nog wat foto's

Doorzichtige tankpad

pi_25165481
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
Stond idd in het boekje, anders kan eea gaan verglazen...
pi_25165483
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef Didiot het volgende:

[..]

Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot

Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).

Maar, ik ben heel erg blij met m'n SV Had ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk )
Mijn dealer gaf aan dat ik na 500 km gewoon lekker kon gaan knallen
Ik heb de eerste 20 km warmgereden en de km's daarna aardig het gas opengedraait tot 8 a 9000 tpm
Gewoon goed die zuigerveren laten inslijten
pi_25165496

Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
pi_25165520
Ey zit er geen middenbok onder Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik

Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep! Die moet snel ingekort worden of niet?

Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt starten Ik wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
pi_25165524
Nice hoor Didiot
pi_25165526
Precies, niet teveel doen wat Suzuki zegt, slaat eigenlijk nergens op. Als je 'm op een Dynojetbank in laat rijden, zijn ze hooguit een uurtje ofzo bezig en dan kan je daarna al vol knallen
pi_25165563
Ik zou me denk ik toch wel aan de voorschriften houden van de fabrikant (in lichte mate dan )
pi_25165574
OMFG Riet, wat is er met jou? Eerst ik , toen Mercy en ondeugend nou ook Wat heb ik gemist

Aniweg, ok een racer... 1500 km mee geraced, en dan? (motorisch vernaggelt? )
pi_25165582
Ziet er mooi uit Didiot, vooral op foto 2 Waarom gebruik je trouwens de zijstandaard EN paddockstand? Vergeten in te klappen? Hij zit wel meteen lekker in de hagel/sneeuw
pi_25165693
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon

Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ? 1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
pi_25165705
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
pi_25165724
Jiffty stond nog uit. Maar hij stond op de paddockstand. Lijkt alsof 'ie op de jiffy staat, maar de jiffy bungeld daar doelloos (nou ja, om gewassen te worden eigenlijk) in het rond
pi_25165738
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer

pi_25165883
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon

Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ? 1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
Nee, hij heeft alleen gezegd dat er 2 cusus circuitdagen mee gereden zijn. Nu probeer ik een worst case scenario te schetsen. Dus ik gok op zo een 500km openbare weg en 1500 racen Magoed, hoeft dus niet zo erg te zijn, vallen ook niet.

Die van mijn broertje en die van jou zijn immers ook gevallen. Maar dan wil ik het wel graag weten, dus als ik daar alsnog zie dat ie verdachte plekken heeft en hij verteld een lul verhaal dan kap ik er echt mee. Nu is het nog maar de vraag of het verhaal niet gewoon waar is
pi_25165885
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
3.50 geloof ik 1tje van Bikepower
pi_25165888
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:

Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie van wennen... En het schakelen van de Soes is gewoon heerlijk. Heel direct zonder bijgeluiden gewoon heel soepel
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey zit er geen middenbok onder Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik
Zit geen middenbok onder idd, alleen een jiffy die de grond niet kan raken als je plat door de bocht gaat

Zitten onder de steppies ook slijtbouten
quote:
Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep! Die moet snel ingekort worden of niet?
Ik moet eerlijk zeggen dat 't me helemaal niet stoort op 1 of andere manier
Vind het vooralsnog wel best zo Misschien als ik ergens een vervanger voor vind (incl reflector en kentekenverlichting) dat ik 'm meeneem, maar zoals ik al zeg, vooralsnog vind ik het zo wel best
quote:
Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt starten Ik wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
Is wel even wennen, maar aan de andere kant, de BMW had heel veel rare specifieke dingen. Dus dat ik de koppeling in moet trekken om te starten vind ik eigenlijk wel min of meer niet geheel raar
pi_25165910
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer

[afbeelding]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen ? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen ?

pi_25165954
Wat me ook trouwens 100% meevalt is het naakt rijden

Omdat de zithouding actief is, en benen goed aansluiten op de tank, heb ik helemaal niet zoveel last van de wind (op legale snelheden dan he ). Enige wat wel prettig zal zijn is als ik een andere strakker zittende jas heb. Als ik nu de wind vol tegen heb, dan staat m'n jas helemaal bol
Hopen dat ik op de beurs nog een leuke aanbieding tegenkom
pi_25165985
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat moet ik hier nu weer van zeggen ? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen ?

Dat is geen naked

Fairings are for homosexuals

pi_25166023
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Niet mooi?
pi_25166037
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is geen naked

Mijnn fout, ik zie het al Tis een kruising tussen een bamboestok en een pinda.
pi_25166048
Jij bent lekker jaloers nanananananana
pi_25166054
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Niet mooi?
Hij's niet lelijk.
pi_25166103
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:26:12 #71
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25166105
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam

Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues

Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25166111
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden

pi_25166125
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:

Fairings are for homosexuals
Zei de ex-BMW rijder
pi_25166155
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is
pi_25166189
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zei de ex-BMW rijder
Ey, nu kan ik het tenminste zeggen
pi_25166197
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:

Count me in.

Begin volgende week schrijf ik me in. Ik heb eerst een vriendin te logeren en die wil aandacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door ondeugend op 19-02-2005 19:54:26 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25166263
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Count me in.
Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
pi_25166299
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringen Oud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!! Oud vrouwtje:

Cursusje Riet ?
pi_25166309
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Didiot het volgende:
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden

[afbeelding]
Ikke ook Maar vind deze cooler Wat jij?

pi_25166395
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:

[..]

En waarom is het dan zo'n populaire motor?
pi_25166426
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Veel woon-werk motorverkeer in NL
pi_25166444
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringen Oud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!! Oud vrouwtje:

Cursusje Riet ?
Dat mens spoorde gewoon niet
pi_25166446
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:

Ik volg het F1 gebeuren niet. Soms kijk ik het per toeval, meer niet
pi_25166448
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:45:26 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166489
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.

Motor Cross Aad De gaylook op een Yamaha Supermotard.

Vond het op de plaatjes wel een mooi ding, maar hij is gewoon veel te groot en zwaar om er leuk mee te kunnen spelen.

Motor Cross Aad Zijkant van de Yamaha Supermotard.

Motor Cross Aad 50 cc Kidscrossers, vanaf 3-9 jaar. 65 km/u.

Motor Cross Aad Kidscrossers 65 cc/85cc laag en 85 cc hoog, vanaf 8-15 jaar.

Motor Cross Aad 3 rijen met tweedehands cross motoren zonderkenteken

Motor Cross Aad Vanaf de andere kant gezien.

Motor Cross Aad De werkplaats.

Oh ja, de zaak het motorcross Aad.

Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.

En ik heb uiteindelijk wel 1 bougie gekocht. ¤ 9,95.
En Aad wist wel uit zijn blote hoofdje welk type erin moest.
pi_25166500
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

Veel woon-werk motorverkeer in NL
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk "

zaterdag 19 februari 2005 @ 19:46:49 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166526
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
Dat zegt niets... ik heb ooit meegedaan aan een voetbalmanager van een regionaal dagblad en ben als 40e geeindigd van de 2500. En echt waar..... ik had er voetballers in die wat mij betreft ook gewoon in de nationale turnploeg hadden kunnen zitten.
pi_25166555
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.
Leuke foto's, nette zaak Welke motorzaak is dat?

pi_25166577
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk "

Je bent zo zacht he
pi_25166579
quote:
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.
Leuk al die foto's Maar misschien een raar vraagje he Welke zaak was het eigenlijk

-edit
Youssef heeft de grap ook al gemaakt
pi_25166588
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:

Je moet wat als je 25kw moet
pi_25166597
Heb je die bougie gratis gekregen met al dat gespam?
pi_25166754
En zo dan?

pi_25166866
quote:

[afbeelding]
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:05:19 #96
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25166897
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:

Ik had toevallig van de week een discussie met een collega die al jaren nieuwe Golfjes rijdt..
Waarom ik perse in de Fiero moest rijden, want zo'n Golf is toch veel beter en goedkoper in onderhoud.
En waarom ik weer een motor heb gekocht, het is toch gewoon allemaal vervoer en niets meer. Zonde van het geld allemaal.

Ik: passie blablabla Hij: blaat

Rij jij maar lekker Golf. Dat kan ik toch verder niet uitleggen.
Iedereen zijn hobby.
pi_25166930
MAW ik heb geen passie? Bandit > Golf > geen passie

pi_25166931
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ikke ook Maar vind deze cooler Wat jij?

[afbeelding]
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soes
pi_25166959
quote: