Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan![]()
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit
Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?
Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!
En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benWat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten
Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura
Is het niet de SV650 ipv 660?
impressive fillempjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX10R rock&rollend op de dynobank
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo coolquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren
Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |