abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25161544
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

pi_25161612
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
pi_25161701
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit

Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?

Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!

En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naar

pi_25161783
Vond het wel iets voor P-Lo

Wie wilt er trouwens een ZX10R op de dynobank tekeer zien gaan?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:46:14 #6
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25162518
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder ben Wat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten

Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25162920
Suzuki SV650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?

Edit:
De V vergeten

[ Bericht 13% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 16:33:36 ]
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:19:54 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25163025
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:29:11 #10
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163147
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura

Is het niet de SV650 ipv 660?
heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:31:25 #11
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163172
quote:
impressive fillempje

ik voel het vermogen van dat beest echt door mn lichaam knallen door alleen al het fillempje te zien
pi_25163215
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:42:18 #13
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163327
is het zeker ja, heb nu zon 2000 km op de teller staan, en blijf me af en toe nog verbazen van die fiets..

heb ook gekeken naar bandits.. maar ben opgegroeid tussen harley davidsons, altijd al gefacineerd geweest door v-twins
pi_25163364
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,

Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25163520
quote:

Ik ben benieuwd

Heb de teller ff op 140 km gezet Is echt weer ff wennen met sturen. De beste stuurmethode met de SV is volgens mij kijken waar je naartoe wil en vervolgens niets bewust doen
Stuurt echt als vanzelf. Inrijden doe ik trouwens door telkens flink door te hijsen naar ca. 5.000 rpm (en af en toe 6.000 rpm) en weer op de motor af te remmen. En ook flink door door de versnellingsbak heen te gassen. Blok werd voelbaar steeds losser Zoals 'ie sinds ca. 100 km rijdt heb ik het idee dat het blok lekker los is Dus nu langzaam het aantal toeren op laten gaan.

Officieel mag je volgens het boekje tot 800 km 5.000 rpm draaien en vanaf 800 km tot 1600 km 7.500 rpm. Bij Hans van wijk zeiden ze op 60% van het vermogen rijden in het begin en langzaam opbouwen...
pi_25163681
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo cool
quote:

Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doen Dus verslag en pics zijn welkom
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:09:19 #17
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25163702
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor (althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)

eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
pi_25163712
nice bike didiot

riet, het mag wat minder naar ondeugd ben t eens met RB, zij negeert jou...doe dan ook hetzelfde. je had het laatst over sfeerverneuken, daar ben je naar ondeugd toe goed mee bezig

vandaag zuurvrije vaseline gekocht voor mij velgen. tip uit d'waard: velgen poetsen (wat lang duurt en k#twerk is), vaseline op smeren en volgende keer wrijf je het vuil er zo vanaf

als het weer meezit morgen maar eens doen...maar het ziet er niet naar uit beetje frusterend weer vandaag, ene moment schijnt de zon en opeens uit het niets hagelt het
pi_25163954
Hè hè, eindeiljk istie er Checkkkkkkk OPM

www.groothoofdje.nl/reet/dream.wmv
pi_25164033
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
pi_25164071
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:31:20 #22
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25164081
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren

Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstand
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25164095
Zeggen ze in de politiek ook 't Is gewoon je kop in t zand steken.
pi_25164114
wm- en bs-player doen het al een tijdje niet meer hier morgen, als ik bij mijn vriendin ben zal ik hem pas kunnen bekijken

waar ik mercy eerder deze week op aansprak doe ik nu bij jou...verder weinig zin om er weer woorden aan vuil te maken (griepepidemie heeft ook hier toegeslagen )
pi_25164154
t Blijft toch een leuk en gezellig cluppie he

Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')