Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat doe je met een A-rijbewijs op zak dan![]()
Kan je dat even in een mic rappen? Als ik het lees klinkt het namelijk nergens naarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een A op zak, dat is de shit
Want voor je het weet heb je weer zin in een rit
Waar zal je deze keer heen gaan
Naar de Holec of naar de maan?
Bij de Holec zijn de mensen blij met je, dat is een feit
Zo blij dat de politie komt, geheid!
En dan word je verzocht op te rotten
We gaan naar huis, naar onze krotten.....
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Die laat ik half uit mijn achterzak steken als ik door de stad loop, dan denkt iedereen dat ik een te gek-gave-coole motorrijder benWat ik eigenlijk helemaal niet ben want ik heb mijn Bandit vorige week al de sloot ingereden. Maar dat weten jullie niet, en dat zullen jullie ook niet te weten komen omdat ik altijd wel een smoesje kan bedenken als we van plan zijn te meeten
Oops, praat ik nou mijn mondje voorbij?![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki S650S Yoshimura
Is het niet de SV650 ipv 660?
impressive fillempjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX10R rock&rollend op de dynobank
Ah zo! Big bore kitje? Ik heb trouwens een test liggen uit de Motor van de SV650S Yoshimura, dat moet een geweldige fiets zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]heb hem laten tunen
maar is nu weer terug getuned
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij zijn ook weer terug van ons kawasaki avontuur,
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet nu weg, maar als er intresse is wil ik vanavond wel een verslag en wat foto's posten,
Naja... met beschadigd pak en gebarsten helm is niet zo coolquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon in je motorpak door de stad gaan lopen met je helm onder je arm?
mijn ervaring hiervan is dat je erg veel sjanz hebt zo met de lady's
en respect van de dude's
Heb een beetje gemist wat jullie precies zijn gaan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is niet de weg van de minste weerstand, maar de weg van het meeste verstandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, zal ik jou dan ook maar gaan negeren, want dat gaan we nu allemaal doen geloof ik. Weg van de minste weerstand? Als iets of iemand je niet aanstaat gaan ze hem of haar gewoon negeren
Dat is gewoon je kop in het zand steken ipv met een oplossing komen...... hoe wou je dat in t echt gaan, gaat toch een stukje moeilijker .:)
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe lang het licht is?
ligt dat aan de club of aan jezelfquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ik zit hier maar voor een paar personen, meer niet... de club opzich is al een hele tijd geen reet meer aan
Juist, en dan met je voetje op je achterrem.... en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dan over die landweggetjes door de mist![]()
Misschien heb jij daar wel vaker last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien omschrijf ik het ook wel verkeerd![]()
die koekblikkers maar denken ' heb je weer zo'n ongeduldige motorrijder die erlangs moet}:|'quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
en op de snelweg op de linkerbaan blijven met knippertje constant naar links aan
30% kans op zon en 60% kans op neerslag. 4 gradenquote:Morgenochtend draait de wind naar het noordoosten en neemt verder af.
Er wordt wat drogere lucht aangevoerd, maar er blijft toch tamelijk
veel bewolking. Met name in de kustprovincies blijven winterse buien
mogelijk. De temperatuur loopt op tot ongeveer 4 graden.
In de nacht van zondag op maandag vriest het overal licht en op een
enkele plaats matig.
Ze denken maar een eind wegquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was trouwens blij dat ik op de snelweg was, kon je tenminste iets verder kijken dan 5 meter
Hmm, kan je die nacht dan een uur langer, of een uur korter slapen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens 27 maart gaat de zomertijd weer in hè![]()
http://www.astro.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoorden/tijd.html#v109quote:In veel landen buiten de tropen (bijvoorbeeld in de landen van de Europese Unie) wordt de klok tijdens de zomer een uur vooruit gezet en in de winter weer een uur terug. De tijd die in de zomer geldt heet zomertijd en analoog daaraan kunnen we de tijd die in de winter geldt wintertijd noemen. In de tropen heeft men weinig interesse voor zomertijd omdat de Zon daar elke dag rond dezelfde tijd opkomt en rond dezelfde tijd weer ondergaat (zie vraag 100).
Zomertijd werd ingesteld om energie te sparen. Vanwege de zomertijd gaat de Zon volgens de klok een uur later onder en dus hoef je volgens de klok pas een uur later lichten aan te doen. Aan de andere kant komt de Zon dan volgens de klok ook later op, dus als je er op een bepaald vroeg uur volgens de klok uit moet dan moet je misschien langer lichten aan houden. Er zijn blijkbaar meer mensen die het fijn vinden dat het in de zomer later licht blijft dan mensen die het erg vinden dat het in de zomer later licht wordt.
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlotquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:09 schreef Maxxride62 het volgende:
ja in de bochten schakel ik meestal terug naar zn 2 of 3 en dan hoog in de toeren,
als je dat niet doet ga je rechtdoor(althans zo neem ik het lekkerst mijn bochten)
eeh ik ben tot 1000 km niet hoger gegaan dan 5 duizend toeren, (als je erg snel schakeld dan is ie ook nog erg rap op 5000 rpm btw wel beetje fout) en daarna gewoon al het vermogen gaan benutten
kon echt niet wachten, niet is frustrerender dan inrijden, maar je leert zo wel op een rustige manier je motor kennen
Stond idd in het boekje, anders kan eea gaan verglazen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En VOORAL constante toerentallen vermijden Didoit
Mijn dealer gaf aan dat ik na 500 km gewoon lekker kon gaan knallenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef Didiot het volgende:
[..]
Vanaf 800 km mag je sowiezo 7.500 rpm volgens het boekje... En ja, is idd met snel doorschakelen tot max. 5.000 rpm ook best vlot
Maar wat ik van een aantal monteurs heb gehoord: rustig aandoen de eerste 10 a 15 km, vervolgens gewoon lekker vlot schakelen, snel doortrekken etc. etc.
En volgens Joop van Hans van Wijk motoren is het simpelweg 60% van je toeren benutten en rustig opbouwen naar volledig, en dan inloopbeurt... ik doe gewoon een mix van dingen. Max. ca. 5.000 rpm, vlot doorschakelen, veel schakelen veel optrekken, regelmatig flink afremmen op de motor (alhoewel die dat bij 5.000 rpm nog niet zo sterk doet).
Maar, ik ben heel erg blij met m'n SVHad ik vorig jaar al moeten doen i.p.v. Beemer (Riet, ik geef je toch gelijk
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |