Nee, hij heeft alleen gezegd dat er 2 cusus circuitdagen mee gereden zijn. Nu probeer ik een worst case scenario te schetsen. Dus ik gok op zo een 500km openbare weg en 1500 racenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha Youssef, volgens ben JIJ de enige die begon![]()
Hij heeft dus toegegeven dat het een racer is geweest ?1500km mee geraced... niet zo heel boeiend, mits goed warm gereden en goed onderhouden
3.50 geloof ik 1tje van Bikepowerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
Weet iemand trouwens iemand een zaak waar ze andere kentekenplaat houders verkopen? Die standaard dingen zien er wel wat crappy uit
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie van wennen... En het schakelen van de Soes is gewoon heerlijk. Heel direct zonder bijgeluiden gewoon heel soepelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Vind alleen het cockpitje niet zo mooi eigenlijk....zal wel gevalletje zijn ''hoe-langer-je-er-naar-kijkt-des-te-mooier-ie-word "
Zit geen middenbok onder idd, alleen een jiffy die de grond niet kan raken als je plat door de bocht gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey zit er geen middenbok onder![]()
Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik
Ik moet eerlijk zeggen dat 't me helemaal niet stoort op 1 of andere manierquote:Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep!Die moet snel ingekort worden of niet?
Is wel even wennen, maar aan de andere kant, de BMW had heel veel rare specifieke dingen. Dus dat ik de koppeling in moet trekken om te starten vind ik eigenlijk wel min of meer niet geheel raarquote:Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt startenIk wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
Wat moet ik hier nu weer van zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet ook gewoon ook effe met de mijne patsen weer
[afbeelding]
Dat is geen nakedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen
?
![]()
Niet mooi?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van zeggen? Misschien een naaktliefhebber die er wat goeds over kan zeggen
?
![]()
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Overal waar ik kom krijg ik anders reacties ''wat een prachtig ding'' etc
Count me in.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam
Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues
Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is![]()
![]()
![]()
Ikke ookquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Didiot het volgende:
Ik blijf de doorzichtige tankpad echt cool vinden
[afbeelding]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon te vriend houden, en daarom zeggen ze maar van ellende dat 't een mooi ding is![]()
![]()
![]()
Veel woon-werk motorverkeer in NLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?
Dat mens spoorde gewoon nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd, ik zie trouwens ook overeenkomsten met Rietjes ervaringenOud vrouwtje: Mooi ding. Riet: Die van jou ook!!!
![]()
Oud vrouwtje:
![]()
Cursusje Riet![]()
?
Ik volg het F1 gebeuren niet. Soms kijk ik het per toeval, meer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe mee aan de Fok! F1 manager en voeg je toe aan het Fok! MC subleagueteam
Toevoegen kan op deze pagina nadat je een team hebt samengesteld.
http://sport.fok.nl/f1/subleagues
Het is een wachtwoordvrije subleague dus ga je gang!
Ik hoop natuurlijk op een groot deelnameveld.
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo'n populaire motor?
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Veel woon-werk motorverkeer in NL![]()
Dat zegt niets... ik heb ooit meegedaan aan een voetbalmanager van een regionaal dagblad en ben als 40e geeindigd van de 2500. En echt waar..... ik had er voetballers in die wat mij betreft ook gewoon in de nationale turnploeg hadden kunnen zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er de ballen van
Leuke foto's, nette zaakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Verder naar wat leuke spulletjes gekeken, speciale extra hoge cross laarzen van 300 euro.
Een litertje 2 takt race olie van 24,95.
Acerbis handkappen, led achterlicht met spatbordje, uitlaatje van 275 euro.
Je bent zo zacht hequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een nieuwe motor hebt en dat iedereen dan gaat lopen zeggen ''Mwa..." jij "Niet mooi?" "niet lelijk"
![]()
Leuk al die foto'squote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Tussen de buien door bij de cross motorzaak in Bleiswijk geweest vandaag .. 1.5 uur rondgehangen.
Je moet wat als je 25kw moetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden![]()
bamm bababamm reng denggggg ........ ?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef Romius het volgende:
De VW Golf verkoopt ook goed, maar daar wil je eigenlijk ook niet in rijden![]()
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke ookMaar vind deze cooler
![]()
Wat jij?
[afbeelding]
Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauwquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:07 schreef Didiot het volgende:
[..]
Die hing daar ook, maar dat had niet gepast bij het Candy Blue van de Soes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |