Is dat een compliment?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
Hoi hoi.. Ik zag dat er een keer normaal een topic geopend kon worden zonder dat Orginial 34 posts achter elkaar neerzette.. dus greep ik mijn kans
GTST wordt weer wat leuker laatste tijd, nu Bing en de nieuwe Morris vooruitgaan en Charlie echt steeds maar beter wordt!
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is dat een compliment?Oja; TVP
![]()
Ik doe niet aan msn meer..quote:
Dan zul je dus meer hier in de topics moeten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn meer..
Ik heb 1 account en die gebruik ik om mijn communicatie met leraren op school en een aantal medestudenten en voor de rest doe ik niet aan chatten eigenlijk
Inderdaad, als je de vooruitzichten leest lijkt het alsof Sjors hem behoorlijk dwars gaat zitten...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zul je dus meer hier in de topics moeten komen
Maar ik vind Ludo weer helemaal top en aan de vooruitzichten te zien is hij nog niet klaar met Martine![]()
Er zijn leveringsproblemen met de gids, vandaar zijn ze nog niet gepost.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand de vooruitzichten dan?
Gtstweb beweert dat de leader is uitgesteld omdat Dian zou terugkomen, Digispeed had ook zo`n gerucht gehoord op Tv Rijnmond ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoorde dat Chrisje maybe terug komt...
Ik hoorde het van Orgi...
als dat zo is, ga ik ook maybe kijken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog. Het is gewoon een kul verhaallijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:29 schreef Woelli het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat Dorothea was bezeten!!!
Ik heb een dikke vette spoiler. Dorothea krijgt contact met haar oma die vertelt dat er iemand in gevaar is. Dan ziet Dorothea dat haar oma vermoord is, en die persoon opnieuw kan toeslaan. Wie zal het zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan nog. Het is gewoon een kul verhaallijn.
Het slaat gewoon nergens op!
Ik zie haar liever vandaag dan morgen vertrekken.
Bing mag overigens nog wel even blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de Koning dan weggaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:33 schreef Brandon19 het volgende:
Damn weer een café, kunnen ze niks anders verzinnen.
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat de Koning dan weggaat.![]()
Ja van mij mag het ook wegquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?
Ja simpel het lijkt Bing te zijn maar het is uiteindelijk die ex man van haarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een dikke vette spoiler. Dorothea krijgt contact met haar oma die vertelt dat er iemand in gevaar is. Dan ziet Dorothea dat haar oma vermoord is, en die persoon opnieuw kan toeslaan. Wie zal het zijn?
Waarom noemen ze het nooit 'de Bodega' meer? Het heette toch altijd Bodega de Koning?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?
De bodega hoorde toch bij hotel Dendermonde?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het nooit 'de Bodega' meer? Het heette toch altijd Bodega de Koning?
spannendquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:04 schreef Perrow het volgende:
Dit is een samenvatting wat er over 2 weken gaat gebeuren:)
[afbeelding]
Helaas nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef Beach het volgende:
Gaat Dennis nog een keertje dood ofzo?![]()
Kan ie lekker een orgie houden met Paskwal en Benjaminquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
vast wel ooit
Zeg hou die sex praat lekker in showcatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ie lekker een orgie houden met Paskwal en Benjamin
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg hou die sex praat lekker in showcat![]()
Toen met Morris en Yasmine toch en er was toen ook iets met Robertquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]het zou niet Paskwal's eerste orgie zijn hoor..
![]()
Ja alleen met Robert was het geen orgiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen met Morris en Yasmine toch en er was toen ook iets met Robert
Maar wel smerigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen met Robert was het geen orgie
[ Bericht 43% gewijzigd door Orginial op 19-02-2005 23:37:45 ]
Gaaf Erwinquote:Op zondag 20 februari 2005 09:22 schreef Snake2005 het volgende:
[afbeelding]
op www.gtstweb.com binnenkort nieuwe fotoso.a nieuw personage!!
![]()
Nou ik vond der juist nou net op jou lijken!!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aaargh wat doet die zombie in je avatar?
Jezus schrik me dood.
Behalve dan dat ik geen haarkleur heb wat lijkt op het licht van een TL-buisquote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik vond der juist nou net op jou lijken!!
dat van laura noem ik geen haarkleur meer.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik geen haarkleur heb wat lijkt op het licht van een TL-buis.
En ik ong. 40 jaar jonger ben.
Verder sprekend.
beetje te vaak geverfd, das niet goed voor je haar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat van laura noem ik geen haarkleur meer.
dat is gewoon grijs![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:50 schreef Nano het volgende:
Op wie lijk je dan meer Airelle?
Inderdaad!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:03 schreef Taurus het volgende:
"Iemand in levensgevaar"...![]()
Bah! Toch niet weer een lange slopende ziekte ofzo he.. vind ik altijd zo saai en zielig..![]()
Inderdaad en ik word er ook nooit vrolijk van.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is nooit interessant geweest. Vooral toen met Henny, dat duurde veels te lang!
Nee ik heb het nagezocht op een band met een oude aflevering, Rien wilde Peter ergens inluizen om een contract te tekenen en ze spraken toen af in 'de Bodega' en dat was dus de koning, Anita Dendermonde speelde er toen niet eens in.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
De bodega hoorde toch bij hotel Dendermonde?![]()
Ey dat was best mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is nooit interessant geweest. Vooral toen met Henny, dat duurde veels te lang!
Mensen het is toch harstikke logisch dat Ray een kind wil van Janine, maar Janine op Ludo is en met hem naar bed gaat. Na lang gezeik komt Ray erachter en flipt helemaal dat het kind niet van hem is.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:52 schreef mouschy het volgende:
Word wel weer spannend met Janinne en Ludo!!! Lijkt me wel leuk als ze weer een kindje van Ludo krijgt! Anders als het van Ray is, word het wel erg onwaarscheinlijk, 3 kids van 3 vaders.......![]()
Idd..dat ligt er driedubbel bovenopquote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mensen het is toch harstikke logisch dat Ray een kind wil van Janine, maar Janine op Ludo is en met hem naar bed gaat. Na lang gezeik komt Ray erachter en flipt helemaal dat het kind niet van hem is.![]()
Ik denk dat Ludo alleen boven op Janine wil liggen, of verwacht jij Valerie erook nog eens bij?quote:Op maandag 21 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Idd..dat ligt er driedubbel bovenop![]()
Ik hoop dat Ray weer wat leuker wordt.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef Nano het volgende:
Haha,misschien vindt Ludo dat wel leuk.Maar het ligt er wel bovenop idd!
En zo hoort het ook, Ludo op nummer 1quote:Op maandag 21 februari 2005 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad, mooie aflevering, mooi om te zien dat Ludo Martine weer de baas is en meteen weer de nummer 1 bad guy van Meerdijk.
voorlopig blijft ze nog, volgende week is ze alweer vrij uit de cel, als ik de gids mag gelovenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer gaaMartine er uit dan?
Der contract loopt nog tot de zomer. Dus tot en met December is ze nog wel te zien in GTSTquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer gaaMartine er uit dan?
Dus dan komt ze vrij?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Der contract loopt nog tot de zomer. Dus tot en met December is ze nog wel te zien in GTST
oooo mooi, want zij is wel een top actriesequote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
voorlopig blijft ze nog, volgende week is ze alweer vrij uit de cel, als ik de gids mag geloven
het word nog spannend.
Actrice. Maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
oooo mooi, want zij is wel een top actriese![]()
Sjors is mooier als ze boos isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Actrice. Maar je hebt wel gelijk
Ik ben benieuwd wanneer die relatie op de klippen gaat lopen... en Stefano z'n roze gympies aantrekt.quote:STEFANO SANDERS: "Het stelt toch geen flikker meer voor." (over z'n relatie met Yasmin)
Héééééééé..quote:Op woensdag 23 februari 2005 07:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik die Stefano een irritante, zeikerige, extreem hypocriete en domme zeurneus vind. Wat een achterlijke vent zeg. Hij heeft zelf bij de maffia gezeten, zijn zusje/nichtje Nina ontvoerd, etc. etc., heeft ie niet hoogstpersoonlijk eens Ludo een pistool tegen het hoofd gehouden in de Sanders huiskamer? Jaa staat me nog wel iets van bij.
En wat gebeurt hij?
Hij wordt boos op Yasmin omdat ze een pistool bezit en omdat ze Ludo wilde doodschieten. Hulde voor Yasmin hoor, iemand had dat arrogante zwijn al lang geleden een keer koud moeten maken. Stefano zelf.
Toch blijft het personage Ludo coolquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ach die Ludo is al jaren uitgerangeerd man. Wat heeft die gast nou nog voor een rol in de serie? Abominabel sneu toch. Na Stefano en Bowien is het nooit meer goed geworden voor die man. Wat is er nou allemaal gebeurd?
Hij kreeg een zoon erbij (Ludo: Hmm), zijn bed is in de fik gestoken door Isabella, hij kreeg ruzie met Martine, zijn geld is versnipperd, hij deed het met Barbara, toen met Valerie.
Het zijn allemaal aanmodderende verhaallijnen zonder enige kern en zonder enige uitkomst. GTST heeft alleen maar aanmodderende verhaallijnen, van die kleine nutteloze lijntjes die ongeveer anderhalf jaar doorgaan. Elke dag is hetzelfde, alle karakters zijn of leeg of verwoest.
Ik hoop dat Ray Dennis Yasmin Martine en Sjors ruzie met elkaar krijgen en daar zo ver in door gaan dat ze elkaar afmakenquote:Op maandag 21 februari 2005 19:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ray weer wat leuker wordt.![]()
Taurus is ook coolquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Toch blijft het personage Ludo cool![]()
![]()
Ja en dan wordt de cliff dat Martine doodgaand aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:09 schreef digispeed het volgende:
Ik denk dat Martine binnenkort ontsnapt uit de gevangenis.
Op GTST.Nl staat nml een nieuwsbericht in het spectrum dat ze overgeplaatst
gaat worden naar een gevangenis buiten Meerdijk. De ideale kans om te ontsnappen.
Waarom zou Sjors anders haar moeder niet te spreken krijgen (volgende week) en staat
Martine voor een moeilijke keus (of ontsnappen naar het buitenland en hara dochter nooit meer zien of levenslang de cel in gaan). Sjors krijgt volgende week opeens bericht van haar moeder. Ik denk dat het zo gaat lopen. Ludo is echter nog niet klaar met Martine, en gaat denk ik naar haar op zoek en gebruikt Sjors daarbij. Volgens mij zijn we nog niet af van Ludo, Martine en Sjors.
Das wel erg lamequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef DaMart het volgende:
Aangezien Yasmine de bruiloft een paar maanden wil uitstellen, denk ik dat dat de cliff wel eens zou kunnen worden. Misschien wel zoiets als dit:
Yasmin een Stefano zijn net getrouwd, als Ludo onverwachts op de receptie verschijnt. Geheel in Ludo-stijl feliciteert hij het paar, al meent hij er niets van. Als ze even niet oplet, gooit Ludo stiekem wat gif in het glas van Yasmine. Hij kan Stefano immers niet lang met zo'n 'onbetrouwbare' meid getrouwd laten zijn he! Dan pakt Yasmine haar glas, en als Charlie haar wil feliciteren, zet ze haar glas even weg, naast het glas van Stefano. Als Stefano zijn glas wil pakken, pakt hij per ongeluk dat van Yasmine, en neemt een slok. Dan ziet Ludo dat het eigenlijk het glas van Yasmine was, en brengt nog uit: 'Oh nee!' En toen was het seizoen afgelopen....
Met de terugkeer van Dian kunnen ze datquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de brand kunnen overtreffen.
Ander mogelijk einde van het seizoen: Stefano en Yasmine vieren hun huwelijk op een boot op het Ijsselmeer. Alleen zodra Dorothea aan boord stapt, begint de boot te zinken... wie verzuipt er, en wie weet het hoofd boven water te houden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de brand kunnen overtreffen.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ander mogelijk einde van het seizoen: Stefano en Yasmine vieren hun huwelijk op een boot op het Ijsselmeer. Alleen zodra Dorothea aan boord stapt, begint de boot te zinken... wie verzuipt er, en wie weet het hoofd boven water te houden?
nee, is wel een goed verhaal. maar dan zal dat weer te veel lijken op Goudkust.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ander mogelijk einde van het seizoen: Stefano en Yasmine vieren hun huwelijk op een boot op het Ijsselmeer. Alleen zodra Dorothea aan boord stapt, begint de boot te zinken... wie verzuipt er, en wie weet het hoofd boven water te houden?
Ga tog ALLEMAAL - ja al-le-maal - fietsen met die Ludo Sanders van jullie.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, Ludo op nummer 1![]()
PRECIES !!!!! Met jou kan ik praten. Gelukkig is Martine nog niet weg uit GTST. Ze heeft nog wat in petto.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ga tog ALLEMAAL - ja al-le-maal - fietsen met die Ludo Sanders van jullie.
Martine is tha bomb!
![]()
Vraag dat maar op je breezerforum.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:26 schreef mouschy het volgende:
Wat een gedoe met de kinderwens van Ray. Wat denken jullie gaat Janinne ervoor? Ik denk het niet omdat ze natuurijk de pil blijft doorslikken.... Of misschien een 2e kind van LUDO???![]()
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:09 schreef Airelle het volgende:
Sjors is wel um... een beetje veranderd.
In positieve zin wel te verstaan.
Idemquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ga tog ALLEMAAL - ja al-le-maal - fietsen met die Ludo Sanders van jullie.
Martine is tha bomb!
![]()
Ja ik weet wel wat moord isquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
Oh leuke aflevering
Moord? Wat is dat nou wéé®?
![]()
En wat zei Jeff gister ( of vandaag?) over die teddybearquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef Perrow het volgende:
Spannend:O Ik denk dat Sil in gevaar is want die teddybeer die de oma in der handen had heeft Sil ook....
De kwade geest zit in de teddybeerquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En wat zei Jeff gister ( of vandaag?) over die teddybear...die zei dat Laura iets anders moest kopen...
Maar hoe kan een teddybear iemand vermoorden![]()
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De kwade geest zit in de teddybeer![]()
Dat lijk me wel erg ongeloofwaardigquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De kwade geest zit in de teddybeer![]()
zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robert en Jef gaan het nog druk krijgen met die nieuwe reclamecampagne.
Zou Morris binnenkort weer voor A&A gaan werken?
En gaat homofobe Annie dat leuk vinden?
Jaaa maar nu is 't zo dat als Dorothea haar gave niet gebruikt, zij schuldig is aan moord.. Zij moet 't dus voorzien!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:55 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Een moord?
Laura en Cleo hebben toch iemand vermoord in dat huis?
Ik had ook al zo iets. Volgens mij gaat het zo gebeuren jah.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robert en Jef gaan het nog druk krijgen met die nieuwe reclamecampagne.
Zou Morris binnenkort weer voor A&A gaan werken?
En gaat homofobe Annie dat leuk vinden?
Isabella gaat de serie uit.. dus ik denk van niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt zij eerder de nieuwe levensgezel van Isabella
is misschien al in gtst-topic gezegd, maar daar ben ik al 'n tijd niet geweest
Janine mag idd ook vertrekken... en zo kan ik er nog wel een x aantal noemen...
Ja en Ray liep de laaste paar weken ook steeds met een soort van zwarte sjaal om ze nek.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die sjaal ja, vreselijk. Geen wonder dat iedereen denkt dat Morris gay is, met zo'n nichterige sjaal maak je ook wel een soort statement. Laatst had hij dat rare ding ook al aan, in Scala, terwijl er een soort disco-avond bezig was, lijkt me niet dat het daar vriest dan. Maargoed.
Het blijft een zeer stijlvolle vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor hetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.![]()
Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
eens terug om Ludo definitief te vermoorden.
Jij zegt ook altijd wat anders hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
eens terug om Ludo definitief te vermoorden.
& Martine`s kantoor is er gelukkig nog wel want bij dinsdag staat er: Sjors krijgt onverwacht bezoek als ze op Martine`s kantoor is. Gelukkig maar, ze is nog niet helemaal wegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?![]()
Zo met jou kan ik praten, Ludo kan Martine ten minste aan zonder d'r dochter te grijpen, omgekeerd niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het personage van Ludo juist schitterend. Hij is weer helemaal back in business.
Natuurlijk. Maar Martine moest blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Martine![]()
Ludo Sanders zit erachter neem ik aan?.
Dat valt toch in het niets vergeleken met de verdwijning van Meerdijks grootste bitch ooit?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:43 schreef Airelle het volgende:
Dom dom dom van Morris.
Gatverdammequote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:27 schreef Valentein het volgende:
Heeft er iemand screengrabs van de scene met Morris in trainingspak in de keuken van Barbara (ja, die met die handdoek om zijn nek). Wat een retegeile billen heeft die gast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet Ludo is cool en Martine is irritandquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Martine gekiddnaptVuile klootzak die Ludo
Zie je nou wel... herhaling herhaling... Ludo kidnapt weer iemand...
Ludo eruit, Martine vast erin
Ik ben het met Dizer eens. Martine moet blijven, Ludo moet wat meer tegengas krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Echt niet Ludo is cool en Martine is irritand
Pas als hij weer helemaal hersteld is en dan nog moet Martine niet zo sterk zijn als hij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben het met Dizer eens. Martine moet blijven, Ludo moet wat meer tegengas krijgen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:27 schreef Valentein het volgende:
Heeft er iemand screengrabs van de scene met Morris in trainingspak in de keuken van Barbara (ja, die met die handdoek om zijn nek). Wat een retegeile billen heeft die gast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah. Dan zie ik liever caps van Martine die afgevoerd wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Morris Fischer... (GTST, VR. 25-02-2005)
Martine.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
Even iedereen stemmen: Ludo of Martine?![]()
Martine maar dat is duidelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
Gaaf man. Je zag echt gewoon die angst in haar ogen. Petje af voor Inge van Ipenburg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Martine Hafkamp... (GTST, VR. 25-02-2005)
Ze mogen er alletwee wel inblijven.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
Ludoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
Nou je het zegt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel gek dat je van buiten gewoon de deur van een bajes busje kan opentrekken trouwens he?
Ik ben je eeuwig dankbaar! (Ook al is er weinig kont te zien ........)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Morris Fischer... (GTST, VR. 25-02-2005)
Misschien moet Valentein nog uit de kast komenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef Nano het volgende:
Ik snap niet wat je in Joris ziet hoor.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef Nano het volgende:
Ik snap niet wat je in Joris ziet hoor.
Het leek wel of hij een string aanhadquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:34 schreef Valentein het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar! (Ook al is er weinig kont te zien ........)
Het is maar waar je oplet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Het leek wel of hij een string aanhad
Joris moet optieven.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die jorris puttman is dan ook een beetje fout![]()
Martine is ontvoerd & het was deel 1 van haar exit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Woelli het volgende:
Wat is der gisteren gebeurd met GTST?
Jee, kijk anders ZELF even op gtst.nl.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er maandag en de rest van de week?
Blader even een topic terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er maandag en de rest van de week?
Trentsetterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah sorry kan der niks aan doen dat ik een trentsetter ben !!!
Ik denk dat het inderdaad in is om spelfouten te maken!quote:
* Edit: Niet lieve reactie over breezers...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad in is om te laten zien dat JE NIET KUNT SPELLEN!
Aargh!
Trouwens gelukkig maar dat de komma-stijl ( ,, ) niet is aangeslagen.
yeah right dream on.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Hotnews: GTST gaat mischien bij RTL4 weg en verkast naar TALPA.
Ik hoop dat dit niet waar is.![]()
Teveel Kopspijkers gezien?quote:Op zondag 27 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Hotnews: GTST gaat mischien bij RTL4 weg en verkast naar TALPA.
Ik hoop dat dit niet waar is.![]()
Hmmm Ludo had toen hij zijn kunstcollectie verkocht om geld voor Nina bij elkaar te krijgen, een deal met de bank gesloten dat hij die collectie binnen een jaar terug kon kopen of zoiets.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:01 schreef Frey het volgende:
We ook nieuwe typ trend opzetten kunnen op manier deze
Maar goed, Ludo had een plan om zijn aandelen terug te krijgen. Heeft dat te maken met Martines keuze?
Slaat dat op mijn reactiequote:Op zondag 27 februari 2005 14:00 schreef Dizer het volgende:
Wat een gebagger hier zeg. Blijf een keer ontopic. Gjeez..
Nee hoor. Anders had ik wel een quote. Ik had het over de 30 posts voor de jouwequote:Op zondag 27 februari 2005 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat dat op mijn reactie![]()
![]()
Triest.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Nu we het toch over geesten hebben, is het al bekend wanneer Roos haar comeback gaat maken? [afbeelding]
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Nu we het toch over geesten hebben, is het al bekend wanneer Roos haar comeback gaat maken? [afbeelding]
Martinequote:Op maandag 28 februari 2005 11:16 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond gaat Martine er dus wel echt uitik dacht dat sommige een geintje maakten hier
in de Telegraaf staat een interview met haar( nou ja interview
) en ze komt waarschijnlijk ook weer terug om wraak te nemen..ze gaat iig niet de gevangenis in ( daar waren wij ook wel achter)
![]()
Wat wij FOK-ers natuurlijk willen is dat een verwarde Martine terugkeert met Dian Alberts en wraak neemt op Ludo, die natuurlijk om het leven komt.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:16 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond gaat Martine er dus wel echt uitik dacht dat sommige een geintje maakten hier
in de Telegraaf staat een interview met haar( nou ja interview
) en ze komt waarschijnlijk ook weer terug om wraak te nemen..ze gaat iig niet de gevangenis in ( daar waren wij ook wel achter)
![]()
Nou ja,zo ongeveer wel ja.Ludo hoeft van mij niet weg!quote:Op maandag 28 februari 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat wij FOK-ers natuurlijk willen is dat een verwarde Martine terugkeert met Dian Alberts en wraak neemt op Ludo, die natuurlijk om het leven komt.![]()
Natuurlijk. Martine is de nummer 1 van GTST. Weg met Ludoquote:Op maandag 28 februari 2005 20:34 schreef DaMart het volgende:
Dat was Ludo weer eens op zijn best! Ben benieuwd of dit echt het laatste was wat we van Martine hebben gezien, of dat ze binnenkort nog eventjes wraak komt nemen!
Ik denk dat je je vergist, Martine ging weg en Ludo bleef lachend staan.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Natuurlijk. Martine is de nummer 1 van GTST. Weg met Ludo![]()
Dat heb ik dus niet, wat gebeurde er nog meerquote:Op maandag 28 februari 2005 22:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
martine heeft niet eens een motorboot als je het einde hebt gezien
Een kus van Ludo op Rosa's handquote:
Digispeed is er wel hoor. Martine komt ooit nog wel eens terug.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist, Martine ging weg en Ludo bleef lachend staan.![]()
Ludo is eigenaar van Hafworks en heeft al zijn Merenpark aandelen terug, dit betekent dat hij weer multi-miljonair is, en rijker dan Nick en Stefano.
Waar is Digispeed eigenlijk, volgens mij durft die zich niet te laten zien![]()
![]()
Wat een heerlijke aflevering, Ludo heeft nu alle touwtjes in handen, Martine slechts een motorboot, whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Omdat de makers van GTST de vaardigheid zijn kwijtgeraakt om zogenaamde tussenafleveringen ook spannend, verrassend en leuk te maken.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Maar moeten we steeds 20 saaieafleveringen hebben totdat er een goede komt
In de 3000e aflevering (zomercliff) komt ze nog één keer terug om Ludo een kogel door z'n meesterbrein te jagen... de perfecte moord, want iedereen denkt dat ze visvoer is.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:27 schreef digispeed het volgende:
Martine komt ooit nog wel eens terug.
Leuke fantasie, al denk ik wel dat Martine tijdens de 3000e aflevering terugkomt( met dian?)quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de 3000e aflevering (zomercliff) komt ze nog één keer terug om Ludo een kogel door z'n meesterbrein te jagen... de perfecte moord, want iedereen denkt dat ze visvoer is.
Suzanne wordt verdacht van de moord op Ludo en belandt door toedoen van Martine achter de tralies en pleegt daar zelfmoord. In een brief vertelt Suzanne Isabella dat haar dochtertje Amy nog leeft. In de afscheidsbrief staat echter niet waar Amy zich nu bevindt.
Isabella kan dit niet verwerken en doet een zelfmoordpoging, die nu wel succesvol is, want er is geen Ludo meer die haar ervan kan weerhouden. Martine voedt Amy op en krijgt, zodra Amy 18 jaar is, niet alleen het Rosegarden concern in handen, maar ook een deel van Ludo's erfenis.
Met Huib gevluchtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef Liquidist het volgende:
wat was er met die Dian gebeurd dan en wat had die ook alweer gedaan?
Ja als de schrijvers dat doen zijn ze stomquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:05 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou mooi zjin als de dames, Martine en Dian, en misschien ook Bowien als ze nog terug kan komen, zich zouden verenigen om Ludo ten val te brengen. Aan het einde van het seizoen achtervolgen ze Ludo dan met een pistool door een bos. Ludo komt bij een ravijn en kan niet verder. De drie vrouwen lachen dat ze hem hebben, Martine trekt een pistool en Ludo doet in een reflex een half stapje achteruit. Hij glijdt weg en valt naar beneden maar kan zich nog net vastgrijpen aan een polletje gras en een losse tak. Hij smeekt de drie vrouwen hem te redden, en terwijl we Ludo in de gezichten van Martine, Dian en Bowien zien kijken, komt de cliffhanger van het jaar.
Edit: Ze redden hem natuurlijk.
Er is nog maar 1 geest geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:18 schreef Marietje_ het volgende:
Ik vind dat gedoe met die geesten behoorlijk vervelend
Ik snap iets niet. Wat heeft Ludo behalve dat ie haar alles heeft afgenomen nog meer voor gemeens gedaan? Gewoon haar op 'n motorboot de zee op gestuurd? Ze kan niet terug want ze wordt gezocht natuurlijk, maar wat had die haarpluk van Sjors ermee te maken?quote:
Ja dat vind ik ook zo stom. Martine heeft ook weer niet zoveel slechte dingen tegenover Ludo gedaan. Ludo krijgt altijd zijn zinquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap iets niet. Wat heeft Ludo behalve dat ie haar alles heeft afgenomen nog meer voor gemeens gedaan? Gewoon haar op 'n motorboot de zee op gestuurd? Ze kan niet terug want ze wordt gezocht natuurlijk, maar wat had die haarpluk van Sjors ermee te maken?
ZE is er al uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:03 schreef miki het volgende:
Gaat Martine uit GTST? Hoop het niet! Vind die rivaliteit tussen haar en Ludo wel leuk!
Geweldige aflevering gister trouwens!![]()
ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:54 schreef Orginial het volgende:
Dian & Martine moeten terug in de 3000ste aflevering. Weet iemand waar Martine gebleven was? Ze moet wel dood zijn, want ze kan nooit aan de kant zijn gegaan.![]()
Ja maar het zou wel kunnen toch! Ik denk niet dat ze dood is want dan zou haar lichaam toch wel binnekort moeten worden gevonden, of aan komen drijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.
ze kan dus nog terugkeren ooit. Maar niet in de 3000e aflevering, dat is echt zo'n fabeltje.
Digispeed, wat vond je van de aflevering en haar exit?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.
ze kan dus nog terugkeren ooit. Maar niet in de 3000e aflevering, dat is echt zo'n fabeltje.
Ik denk dat ze aan de kant is gegaan en uit gestapt is en de boot heeft laten drijven. Zo denkt iedereen dat ze dood is, en kan ze grandioos terugkeren. We koesteren natuurlijk haar geniale zin; "Hier ga je spijt van krijgen" dus heel FOK moet hoop blijven houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel kunnen toch! Ik denk niet dat ze dood is want dan zou haar lichaam toch wel binnekort moeten worden gevonden, of aan komen drijven.![]()
Ja, dat schreef Gtstweb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:22 schreef Brandon19 het volgende:
Hier werd pas geleden ook geschreven dat Richard Krajichek of hoe je dat ook schrijft voor Martine zou gaan werken als Marcel ofzo???
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richardquote:
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:22 schreef Brandon19 het volgende:
Hier werd pas geleden ook geschreven dat Richard Krajichek of hoe je dat ook schrijft voor Martine zou gaan werken als Marcel ofzo???
Jij bent toch die jongen van die caps? Ik ben een groot fan van Martine Hafkamp, heb je caps van gisteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.![]()
Ik heb het op meerdere site's zien staan,maar is het waar of hebben ze het allemaal van gtstweb gehaald?quote:
Ik hoop het wel. Die Ludo kan van mij zo snel mogelijk weg, altijd hetzelfde met dat gedoe dat een vrouw zijn geld afpakt enzo. Hij moet dood, en snel een beetje. Als de schrijvers slim zijn laten ze dit gebeuren in GTST...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richarden dan komen we er pas later achter dat Martine die gestuurd heeft
![]()
Bar_relquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richarden dan komen we er pas later achter dat Martine die gestuurd heeft
![]()
Ja Iwan, je maakt altijd mooie topics.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Dat is wel een mooi verhaal.We zullen zien!:P
Iwan,wil jij het nieuwe topic maken?
Iwan is populair maar even over gisteren... Ik weet zeker dat Martine terugkomt, anders doet ze niet in interviews allemaal van; ze kan nog terugkomen, en ik zou het zo weer doen enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef Nano het volgende:
Ja idd daarom!
Ik ben blij dat er gisteren veel mensen hebben gekeken, het was naar mijn mening de beste aflevering van het seizoen samen met de aflevering van Sjors & Charlie in Portugal. Martine, kom terugquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:58 schreef Nano het volgende:
Het zal me benieuwen wanneer en of Martine nog terugkeert.Ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren.
Ik snap hem nou pasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.![]()
Ja. Ik heb ook wel weer zin in een gaaf Iwan topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Dat is wel een mooi verhaal.We zullen zien!:P
Iwan,wil jij het nieuwe topic maken?
Het was idd één van de beste afleveringen van dit seizoen.En Martine komt vast wel een keer terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:00 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er gisteren veel mensen hebben gekeken, het was naar mijn mening de beste aflevering van het seizoen samen met de aflevering van Sjors & Charlie in Portugal. Martine, kom terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |