abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25248464
wat is die Bing toch een lekker ding! daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten.......
Let love be your energy
pi_25248621
Bing is een lekker ding
GTST verliest nu toch echt voor 100% zijn geloofwaardigheid, zo gister met de scčne met die zoeloe-oma van Dorothea. Wat moest die nou met de teddybeer van Sil? Straks gaat die oma nog als geest in de beer en als die gedaante allerlei mensen vermoorden
pi_25248659
hahaha ja ik vroeg me ook al af hoe ze aan die beer kwam.
het is dat ik gtst vanaf het begin al volg, maar anders had ik nu toch wel afgehaakt, het schiet niet op met de verhaallijn, het duurt allemaal veel te lang......
Let love be your energy
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:56:56 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25248768
Zag het vanochtend toevallig, wat een gezeur weer.
Zit die sjaal vast aan Morris ofzo? . Wat een engerd. Hele Nickgezeur werd me alweer teveel.

En Dorothea.. ach, het is zo nep dat het leuk word't. . Maar of dat nou zo positief is.. Maar ze doet het leuk hoor, dat wel. Oh, ik denk trouwens dat Laura een of andere psychische aandoening heeft, Lotje vermoord heeft en dat Thea nu moet voorkomen dat ze Sil ook vermoord.

Robert en Jef ook weereens een lijntje, werd tijd.

Maar goed, het is me vanochtend allemaal weer bevestigd, GTST is niet meer wat het geweest is. . Of ik word te oud, dat kan ook. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25248882
Die sjaal ja, vreselijk. Geen wonder dat iedereen denkt dat Morris gay is, met zo'n nichterige sjaal maak je ook wel een soort statement. Laatst had hij dat rare ding ook al aan, in Scala, terwijl er een soort disco-avond bezig was, lijkt me niet dat het daar vriest dan. Maargoed.
pi_25250079
Ik snap niet wat iedereen ineens tegen Ludo heeft, vanaf 1995 heeft hij geweldige verhaallijnen gehad en zeker een über bad guy gespeeld.
Ook nu vind ik zijn rol allerminst saai, al vind ik wel dat er wat meer schot in de zaak mag komen in de kwestie van zijn financiële herstel.
Een heer met stijl
pi_25250098
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die sjaal ja, vreselijk. Geen wonder dat iedereen denkt dat Morris gay is, met zo'n nichterige sjaal maak je ook wel een soort statement. Laatst had hij dat rare ding ook al aan, in Scala, terwijl er een soort disco-avond bezig was, lijkt me niet dat het daar vriest dan. Maargoed.
Ja en Ray liep de laaste paar weken ook steeds met een soort van zwarte sjaal om ze nek.

en over BVO er zat eerst een kerel bij gtst en die is toen Costa gaan maken misschien dat het komt dat hij weg is ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25250153
Ik heb ook altijd zo'n nichtensjaal om in de sauna.
pi_25250244
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25250273
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
Het blijft een zeer stijlvolle vrouw .
pi_25250505
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:45:40 #162
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25251286
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:

[..]

Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
eens terug om Ludo definitief te vermoorden.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25251324
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:

[..]

Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?
pi_25251522
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:

[..]

Jij zegt ook altijd wat anders he , maar ja meeste keren heb je toch ongelijk
Correct en tevens juist...
pi_25251527
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:

[..]

Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?
& Martine`s kantoor is er gelukkig nog wel want bij dinsdag staat er: Sjors krijgt onverwacht bezoek als ze op Martine`s kantoor is. Gelukkig maar, ze is nog niet helemaal weg
pi_25255155
Ik vind het personage van Ludo juist schitterend. Hij is weer helemaal back in business.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25255262
George Vandermeer

Echt zo'n Amerikaans-Nederlandse achternaam.
pi_25255275
Zo gaat Morris met die babycampagne-MILF naar bed?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:30:37 #169
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_25255533
Hatsjoe!
pi_25255542
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het personage van Ludo juist schitterend. Hij is weer helemaal back in business.
Zo met jou kan ik praten, Ludo kan Martine ten minste aan zonder d'r dochter te grijpen, omgekeerd niet echt.
Een heer met stijl
pi_25255554
Zijn we eindelijk van Morris zijn sjaaltje af,heeft tie nu zijn handdoek weer om zijn nek geknoopd!
pi_25255590

Martine
Correct en tevens juist...
pi_25255617
Martine Hafkamp
pi_25255718
Martine

Ludo Sanders zit erachter neem ik aan? .
pi_25255723
Dat weet ik wel zeker
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')