Ja en Ray liep de laaste paar weken ook steeds met een soort van zwarte sjaal om ze nek.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die sjaal ja, vreselijk. Geen wonder dat iedereen denkt dat Morris gay is, met zo'n nichterige sjaal maak je ook wel een soort statement. Laatst had hij dat rare ding ook al aan, in Scala, terwijl er een soort disco-avond bezig was, lijkt me niet dat het daar vriest dan. Maargoed.
Het blijft een zeer stijlvolle vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet nog in die periode dat heel meerdijk opeens naar de sauna ging dat Martine er met een pak en stropdas en al heen gaat:P
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor hetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Straks zal dat nieuwe koffie-cafe van Yasmin ook wel veel in beeld zijn.![]()
Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
eens terug om Ludo definitief te vermoorden.
Jij zegt ook altijd wat anders hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja er is weer ruimte op de set, want Martines kantoor is niet meer. Maandag is zij voor het
laatst in GTST. Ze ontsnapt tijdens haar overplaatsing. Let maar op. En keert hopelijk ooit nog
eens terug om Ludo definitief te vermoorden.
& Martine`s kantoor is er gelukkig nog wel want bij dinsdag staat er: Sjors krijgt onverwacht bezoek als ze op Martine`s kantoor is. Gelukkig maar, ze is nog niet helemaal wegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je zei eerst dat ze tot december bleef? Ze kan toch nog terugkeren in de cliffhanger?![]()
Zo met jou kan ik praten, Ludo kan Martine ten minste aan zonder d'r dochter te grijpen, omgekeerd niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het personage van Ludo juist schitterend. Hij is weer helemaal back in business.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |