abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25210741
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ach die Ludo is al jaren uitgerangeerd man. Wat heeft die gast nou nog voor een rol in de serie? Abominabel sneu toch. Na Stefano en Bowien is het nooit meer goed geworden voor die man. Wat is er nou allemaal gebeurd?

Hij kreeg een zoon erbij (Ludo: Hmm), zijn bed is in de fik gestoken door Isabella, hij kreeg ruzie met Martine, zijn geld is versnipperd, hij deed het met Barbara, toen met Valerie.

Het zijn allemaal aanmodderende verhaallijnen zonder enige kern en zonder enige uitkomst. GTST heeft alleen maar aanmodderende verhaallijnen, van die kleine nutteloze lijntjes die ongeveer anderhalf jaar doorgaan. Elke dag is hetzelfde, alle karakters zijn of leeg of verwoest.
Toch blijft het personage Ludo cool
pi_25214018
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:03 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ray weer wat leuker wordt.
Ik hoop dat Ray Dennis Yasmin Martine en Sjors ruzie met elkaar krijgen en daar zo ver in door gaan dat ze elkaar afmaken
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:09:19 #103
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25215324
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Toch blijft het personage Ludo cool
Taurus is ook cool
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:09:55 #104
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25215336
Ik denk dat Martine binnenkort ontsnapt uit de gevangenis.
Op GTST.Nl staat nml een nieuwsbericht in het spectrum dat ze overgeplaatst
gaat worden naar een gevangenis buiten Meerdijk. De ideale kans om te ontsnappen.
Waarom zou Sjors anders haar moeder niet te spreken krijgen (volgende week) en staat
Martine voor een moeilijke keus (of ontsnappen naar het buitenland en hara dochter nooit meer zien of levenslang de cel in gaan). Sjors krijgt volgende week opeens bericht van haar moeder. Ik denk dat het zo gaat lopen. Ludo is echter nog niet klaar met Martine, en gaat denk ik naar haar op zoek en gebruikt Sjors daarbij. Volgens mij zijn we nog niet af van Ludo, Martine en Sjors.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25218272
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:09 schreef digispeed het volgende:

Ik denk dat Martine binnenkort ontsnapt uit de gevangenis.
Op GTST.Nl staat nml een nieuwsbericht in het spectrum dat ze overgeplaatst
gaat worden naar een gevangenis buiten Meerdijk. De ideale kans om te ontsnappen.
Waarom zou Sjors anders haar moeder niet te spreken krijgen (volgende week) en staat
Martine voor een moeilijke keus (of ontsnappen naar het buitenland en hara dochter nooit meer zien of levenslang de cel in gaan). Sjors krijgt volgende week opeens bericht van haar moeder. Ik denk dat het zo gaat lopen. Ludo is echter nog niet klaar met Martine, en gaat denk ik naar haar op zoek en gebruikt Sjors daarbij. Volgens mij zijn we nog niet af van Ludo, Martine en Sjors.
Ja en dan wordt de cliff dat Martine doodgaand aan het einde van het seizoen
Correct en tevens juist...
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 20:41:14 #106
42184 crew  DaMart
pi_25220214
Aangezien Yasmine de bruiloft een paar maanden wil uitstellen, denk ik dat dat de cliff wel eens zou kunnen worden. Misschien wel zoiets als dit:

Yasmin een Stefano zijn net getrouwd, als Ludo onverwachts op de receptie verschijnt. Geheel in Ludo-stijl feliciteert hij het paar, al meent hij er niets van. Als ze even niet oplet, gooit Ludo stiekem wat gif in het glas van Yasmine. Hij kan Stefano immers niet lang met zo'n 'onbetrouwbare' meid getrouwd laten zijn he! Dan pakt Yasmine haar glas, en als Charlie haar wil feliciteren, zet ze haar glas even weg, naast het glas van Stefano. Als Stefano zijn glas wil pakken, pakt hij per ongeluk dat van Yasmine, en neemt een slok. Dan ziet Ludo dat het eigenlijk het glas van Yasmine was, en brengt nog uit: 'Oh nee!' En toen was het seizoen afgelopen....
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_25222396
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef DaMart het volgende:
Aangezien Yasmine de bruiloft een paar maanden wil uitstellen, denk ik dat dat de cliff wel eens zou kunnen worden. Misschien wel zoiets als dit:

Yasmin een Stefano zijn net getrouwd, als Ludo onverwachts op de receptie verschijnt. Geheel in Ludo-stijl feliciteert hij het paar, al meent hij er niets van. Als ze even niet oplet, gooit Ludo stiekem wat gif in het glas van Yasmine. Hij kan Stefano immers niet lang met zo'n 'onbetrouwbare' meid getrouwd laten zijn he! Dan pakt Yasmine haar glas, en als Charlie haar wil feliciteren, zet ze haar glas even weg, naast het glas van Stefano. Als Stefano zijn glas wil pakken, pakt hij per ongeluk dat van Yasmine, en neemt een slok. Dan ziet Ludo dat het eigenlijk het glas van Yasmine was, en brengt nog uit: 'Oh nee!' En toen was het seizoen afgelopen....
Das wel erg lame
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:41:47 #108
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25222614
Ik ben benieuwd of ze de brand kunnen overtreffen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:05:23 #109
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25223061
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Met de terugkeer van Dian kunnen ze dat
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 23:20:42 #110
42184 crew  DaMart
pi_25223344
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Ander mogelijk einde van het seizoen: Stefano en Yasmine vieren hun huwelijk op een boot op het Ijsselmeer. Alleen zodra Dorothea aan boord stapt, begint de boot te zinken... wie verzuipt er, en wie weet het hoofd boven water te houden?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:39:57 #111
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25223731
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ander mogelijk einde van het seizoen: Stefano en Yasmine vieren hun huwelijk op een boot op het Ijsselmeer. Alleen zodra Dorothea aan boord stapt, begint de boot te zinken... wie verzuipt er, en wie weet het hoofd boven water te houden?
  donderdag 24 februari 2005 @ 08:35:46 #112
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25228140
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

nee, is wel een goed verhaal. maar dan zal dat weer te veel lijken op Goudkust.
pi_25228487
Ik denk dat Dorothea dan wel zinkt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_25232392
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:50 schreef Frey het volgende:

[..]

En zo hoort het ook, Ludo op nummer 1
Ga tog ALLEMAAL - ja al-le-maal - fietsen met die Ludo Sanders van jullie.

Martine is tha bomb!

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:31:10 #115
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25232827
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef R_ON het volgende:

[..]

Martine is tha bomb!

PRECIES !!!!! Met jou kan ik praten. Gelukkig is Martine nog niet weg uit GTST. Ze heeft nog wat in petto.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25233444
Wie gaat die Aunt Annie spelen ofzo?
pi_25234467
Wat een gedoe met de kinderwens van Ray. Wat denken jullie gaat Janinne ervoor? Ik denk het niet omdat ze natuurijk de pil blijft doorslikken.... Of misschien een 2e kind van LUDO???
pi_25234612
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:26 schreef mouschy het volgende:
Wat een gedoe met de kinderwens van Ray. Wat denken jullie gaat Janinne ervoor? Ik denk het niet omdat ze natuurijk de pil blijft doorslikken.... Of misschien een 2e kind van LUDO???
Vraag dat maar op je breezerforum.
pi_25234843
Sjors is wel um... een beetje veranderd.
In positieve zin wel te verstaan .
pi_25234930
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:09 schreef Airelle het volgende:
Sjors is wel um... een beetje veranderd.
In positieve zin wel te verstaan .
Ja Ik denk dat ze van haar "een Hafkamp" wil maken omdat ze haar nu ineens overal Sjors Hafkamp noemen.
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:02:11 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25235691
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:01 schreef R_ON het volgende:

[..]

Martine is tha bomb!

Idem
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:15:31 #123
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25237997
Een kleurrijk figuur
pi_25238146
Whaha, Jef die een beer op de grond flikkert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')