Maar wel smerigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen met Robert was het geen orgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Orginial op 19-02-2005 23:37:45 ]
Gaaf Erwinquote:Op zondag 20 februari 2005 09:22 schreef Snake2005 het volgende:
[afbeelding]
op www.gtstweb.com binnenkort nieuwe fotoso.a nieuw personage!!
![]()
Nou ik vond der juist nou net op jou lijken!!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aaargh wat doet die zombie in je avatar?
Jezus schrik me dood.
Behalve dan dat ik geen haarkleur heb wat lijkt op het licht van een TL-buisquote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik vond der juist nou net op jou lijken!!
dat van laura noem ik geen haarkleur meer.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik geen haarkleur heb wat lijkt op het licht van een TL-buis.
En ik ong. 40 jaar jonger ben.
Verder sprekend.
beetje te vaak geverfd, das niet goed voor je haar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat van laura noem ik geen haarkleur meer.
dat is gewoon grijs![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:50 schreef Nano het volgende:
Op wie lijk je dan meer Airelle?
Inderdaad!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:03 schreef Taurus het volgende:
"Iemand in levensgevaar"...![]()
Bah! Toch niet weer een lange slopende ziekte ofzo he.. vind ik altijd zo saai en zielig..![]()
Inderdaad en ik word er ook nooit vrolijk van.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is nooit interessant geweest. Vooral toen met Henny, dat duurde veels te lang!
Nee ik heb het nagezocht op een band met een oude aflevering, Rien wilde Peter ergens inluizen om een contract te tekenen en ze spraken toen af in 'de Bodega' en dat was dus de koning, Anita Dendermonde speelde er toen niet eens in.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
De bodega hoorde toch bij hotel Dendermonde?![]()
Ey dat was best mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is nooit interessant geweest. Vooral toen met Henny, dat duurde veels te lang!
Mensen het is toch harstikke logisch dat Ray een kind wil van Janine, maar Janine op Ludo is en met hem naar bed gaat. Na lang gezeik komt Ray erachter en flipt helemaal dat het kind niet van hem is.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:52 schreef mouschy het volgende:
Word wel weer spannend met Janinne en Ludo!!! Lijkt me wel leuk als ze weer een kindje van Ludo krijgt! Anders als het van Ray is, word het wel erg onwaarscheinlijk, 3 kids van 3 vaders.......![]()
Idd..dat ligt er driedubbel bovenopquote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mensen het is toch harstikke logisch dat Ray een kind wil van Janine, maar Janine op Ludo is en met hem naar bed gaat. Na lang gezeik komt Ray erachter en flipt helemaal dat het kind niet van hem is.![]()
Ik denk dat Ludo alleen boven op Janine wil liggen, of verwacht jij Valerie erook nog eens bij?quote:Op maandag 21 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Idd..dat ligt er driedubbel bovenop![]()
Ik hoop dat Ray weer wat leuker wordt.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef Nano het volgende:
Haha,misschien vindt Ludo dat wel leuk.Maar het ligt er wel bovenop idd!
En zo hoort het ook, Ludo op nummer 1quote:Op maandag 21 februari 2005 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad, mooie aflevering, mooi om te zien dat Ludo Martine weer de baas is en meteen weer de nummer 1 bad guy van Meerdijk.
voorlopig blijft ze nog, volgende week is ze alweer vrij uit de cel, als ik de gids mag gelovenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer gaaMartine er uit dan?
Der contract loopt nog tot de zomer. Dus tot en met December is ze nog wel te zien in GTSTquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer gaaMartine er uit dan?
Dus dan komt ze vrij?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Der contract loopt nog tot de zomer. Dus tot en met December is ze nog wel te zien in GTST
oooo mooi, want zij is wel een top actriesequote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
voorlopig blijft ze nog, volgende week is ze alweer vrij uit de cel, als ik de gids mag geloven
het word nog spannend.
Actrice. Maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
oooo mooi, want zij is wel een top actriese![]()
Sjors is mooier als ze boos isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Actrice. Maar je hebt wel gelijk
Ik ben benieuwd wanneer die relatie op de klippen gaat lopen... en Stefano z'n roze gympies aantrekt.quote:STEFANO SANDERS: "Het stelt toch geen flikker meer voor." (over z'n relatie met Yasmin)
Héééééééé..quote:Op woensdag 23 februari 2005 07:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik die Stefano een irritante, zeikerige, extreem hypocriete en domme zeurneus vind. Wat een achterlijke vent zeg. Hij heeft zelf bij de maffia gezeten, zijn zusje/nichtje Nina ontvoerd, etc. etc., heeft ie niet hoogstpersoonlijk eens Ludo een pistool tegen het hoofd gehouden in de Sanders huiskamer? Jaa staat me nog wel iets van bij.
En wat gebeurt hij?
Hij wordt boos op Yasmin omdat ze een pistool bezit en omdat ze Ludo wilde doodschieten. Hulde voor Yasmin hoor, iemand had dat arrogante zwijn al lang geleden een keer koud moeten maken. Stefano zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |