Dan nog. Het is gewoon een kul verhaallijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:29 schreef Woelli het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat Dorothea was bezeten!!!
Ik heb een dikke vette spoiler. Dorothea krijgt contact met haar oma die vertelt dat er iemand in gevaar is. Dan ziet Dorothea dat haar oma vermoord is, en die persoon opnieuw kan toeslaan. Wie zal het zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan nog. Het is gewoon een kul verhaallijn.
Het slaat gewoon nergens op!
Ik zie haar liever vandaag dan morgen vertrekken.
Bing mag overigens nog wel even blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de Koning dan weggaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:33 schreef Brandon19 het volgende:
Damn weer een café, kunnen ze niks anders verzinnen.
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat de Koning dan weggaat.![]()
Ja van mij mag het ook wegquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?
Ja simpel het lijkt Bing te zijn maar het is uiteindelijk die ex man van haarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een dikke vette spoiler. Dorothea krijgt contact met haar oma die vertelt dat er iemand in gevaar is. Dan ziet Dorothea dat haar oma vermoord is, en die persoon opnieuw kan toeslaan. Wie zal het zijn?
Waarom noemen ze het nooit 'de Bodega' meer? Het heette toch altijd Bodega de Koning?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is nu ook wel eens mooi geweest met die oude kroeg toch?
De bodega hoorde toch bij hotel Dendermonde?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het nooit 'de Bodega' meer? Het heette toch altijd Bodega de Koning?
spannendquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:04 schreef Perrow het volgende:
Dit is een samenvatting wat er over 2 weken gaat gebeuren:)
[afbeelding]
Helaas nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef Beach het volgende:
Gaat Dennis nog een keertje dood ofzo?![]()
Kan ie lekker een orgie houden met Paskwal en Benjaminquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
vast wel ooit
Zeg hou die sex praat lekker in showcatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ie lekker een orgie houden met Paskwal en Benjamin
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg hou die sex praat lekker in showcat![]()
Toen met Morris en Yasmine toch en er was toen ook iets met Robertquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]het zou niet Paskwal's eerste orgie zijn hoor..
![]()
Ja alleen met Robert was het geen orgiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen met Morris en Yasmine toch en er was toen ook iets met Robert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |