yeah right dream on.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Hotnews: GTST gaat mischien bij RTL4 weg en verkast naar TALPA.
Ik hoop dat dit niet waar is.![]()
Teveel Kopspijkers gezien?quote:Op zondag 27 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Hotnews: GTST gaat mischien bij RTL4 weg en verkast naar TALPA.
Ik hoop dat dit niet waar is.![]()
Hmmm Ludo had toen hij zijn kunstcollectie verkocht om geld voor Nina bij elkaar te krijgen, een deal met de bank gesloten dat hij die collectie binnen een jaar terug kon kopen of zoiets.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:01 schreef Frey het volgende:
We ook nieuwe typ trend opzetten kunnen op manier deze
Maar goed, Ludo had een plan om zijn aandelen terug te krijgen. Heeft dat te maken met Martines keuze?
Slaat dat op mijn reactiequote:Op zondag 27 februari 2005 14:00 schreef Dizer het volgende:
Wat een gebagger hier zeg. Blijf een keer ontopic. Gjeez..
Nee hoor. Anders had ik wel een quote. Ik had het over de 30 posts voor de jouwequote:Op zondag 27 februari 2005 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat dat op mijn reactie![]()
![]()
Triest.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Nu we het toch over geesten hebben, is het al bekend wanneer Roos haar comeback gaat maken? [afbeelding]
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Nu we het toch over geesten hebben, is het al bekend wanneer Roos haar comeback gaat maken? [afbeelding]
Martinequote:Op maandag 28 februari 2005 11:16 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond gaat Martine er dus wel echt uitik dacht dat sommige een geintje maakten hier
in de Telegraaf staat een interview met haar( nou ja interview
) en ze komt waarschijnlijk ook weer terug om wraak te nemen..ze gaat iig niet de gevangenis in ( daar waren wij ook wel achter)
![]()
Wat wij FOK-ers natuurlijk willen is dat een verwarde Martine terugkeert met Dian Alberts en wraak neemt op Ludo, die natuurlijk om het leven komt.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:16 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond gaat Martine er dus wel echt uitik dacht dat sommige een geintje maakten hier
in de Telegraaf staat een interview met haar( nou ja interview
) en ze komt waarschijnlijk ook weer terug om wraak te nemen..ze gaat iig niet de gevangenis in ( daar waren wij ook wel achter)
![]()
Nou ja,zo ongeveer wel ja.Ludo hoeft van mij niet weg!quote:Op maandag 28 februari 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat wij FOK-ers natuurlijk willen is dat een verwarde Martine terugkeert met Dian Alberts en wraak neemt op Ludo, die natuurlijk om het leven komt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |