Natuurlijk. Martine is de nummer 1 van GTST. Weg met Ludoquote:Op maandag 28 februari 2005 20:34 schreef DaMart het volgende:
Dat was Ludo weer eens op zijn best! Ben benieuwd of dit echt het laatste was wat we van Martine hebben gezien, of dat ze binnenkort nog eventjes wraak komt nemen!
Ik denk dat je je vergist, Martine ging weg en Ludo bleef lachend staan.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Natuurlijk. Martine is de nummer 1 van GTST. Weg met Ludo![]()
Dat heb ik dus niet, wat gebeurde er nog meerquote:Op maandag 28 februari 2005 22:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
martine heeft niet eens een motorboot als je het einde hebt gezien
Een kus van Ludo op Rosa's handquote:
Digispeed is er wel hoor. Martine komt ooit nog wel eens terug.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist, Martine ging weg en Ludo bleef lachend staan.![]()
Ludo is eigenaar van Hafworks en heeft al zijn Merenpark aandelen terug, dit betekent dat hij weer multi-miljonair is, en rijker dan Nick en Stefano.
Waar is Digispeed eigenlijk, volgens mij durft die zich niet te laten zien![]()
![]()
Wat een heerlijke aflevering, Ludo heeft nu alle touwtjes in handen, Martine slechts een motorboot, whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Omdat de makers van GTST de vaardigheid zijn kwijtgeraakt om zogenaamde tussenafleveringen ook spannend, verrassend en leuk te maken.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Maar moeten we steeds 20 saaieafleveringen hebben totdat er een goede komt
In de 3000e aflevering (zomercliff) komt ze nog één keer terug om Ludo een kogel door z'n meesterbrein te jagen... de perfecte moord, want iedereen denkt dat ze visvoer is.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:27 schreef digispeed het volgende:
Martine komt ooit nog wel eens terug.
Leuke fantasie, al denk ik wel dat Martine tijdens de 3000e aflevering terugkomt( met dian?)quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de 3000e aflevering (zomercliff) komt ze nog één keer terug om Ludo een kogel door z'n meesterbrein te jagen... de perfecte moord, want iedereen denkt dat ze visvoer is.
Suzanne wordt verdacht van de moord op Ludo en belandt door toedoen van Martine achter de tralies en pleegt daar zelfmoord. In een brief vertelt Suzanne Isabella dat haar dochtertje Amy nog leeft. In de afscheidsbrief staat echter niet waar Amy zich nu bevindt.
Isabella kan dit niet verwerken en doet een zelfmoordpoging, die nu wel succesvol is, want er is geen Ludo meer die haar ervan kan weerhouden. Martine voedt Amy op en krijgt, zodra Amy 18 jaar is, niet alleen het Rosegarden concern in handen, maar ook een deel van Ludo's erfenis.
Met Huib gevluchtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef Liquidist het volgende:
wat was er met die Dian gebeurd dan en wat had die ook alweer gedaan?
Ja als de schrijvers dat doen zijn ze stomquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:05 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou mooi zjin als de dames, Martine en Dian, en misschien ook Bowien als ze nog terug kan komen, zich zouden verenigen om Ludo ten val te brengen. Aan het einde van het seizoen achtervolgen ze Ludo dan met een pistool door een bos. Ludo komt bij een ravijn en kan niet verder. De drie vrouwen lachen dat ze hem hebben, Martine trekt een pistool en Ludo doet in een reflex een half stapje achteruit. Hij glijdt weg en valt naar beneden maar kan zich nog net vastgrijpen aan een polletje gras en een losse tak. Hij smeekt de drie vrouwen hem te redden, en terwijl we Ludo in de gezichten van Martine, Dian en Bowien zien kijken, komt de cliffhanger van het jaar.
Edit: Ze redden hem natuurlijk.
Er is nog maar 1 geest geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:18 schreef Marietje_ het volgende:
Ik vind dat gedoe met die geesten behoorlijk vervelend
Ik snap iets niet. Wat heeft Ludo behalve dat ie haar alles heeft afgenomen nog meer voor gemeens gedaan? Gewoon haar op 'n motorboot de zee op gestuurd? Ze kan niet terug want ze wordt gezocht natuurlijk, maar wat had die haarpluk van Sjors ermee te maken?quote:
Ja dat vind ik ook zo stom. Martine heeft ook weer niet zoveel slechte dingen tegenover Ludo gedaan. Ludo krijgt altijd zijn zinquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap iets niet. Wat heeft Ludo behalve dat ie haar alles heeft afgenomen nog meer voor gemeens gedaan? Gewoon haar op 'n motorboot de zee op gestuurd? Ze kan niet terug want ze wordt gezocht natuurlijk, maar wat had die haarpluk van Sjors ermee te maken?
ZE is er al uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:03 schreef miki het volgende:
Gaat Martine uit GTST? Hoop het niet! Vind die rivaliteit tussen haar en Ludo wel leuk!
Geweldige aflevering gister trouwens!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |