ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:54 schreef Orginial het volgende:
Dian & Martine moeten terug in de 3000ste aflevering. Weet iemand waar Martine gebleven was? Ze moet wel dood zijn, want ze kan nooit aan de kant zijn gegaan.![]()
Ja maar het zou wel kunnen toch! Ik denk niet dat ze dood is want dan zou haar lichaam toch wel binnekort moeten worden gevonden, of aan komen drijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.
ze kan dus nog terugkeren ooit. Maar niet in de 3000e aflevering, dat is echt zo'n fabeltje.
Digispeed, wat vond je van de aflevering en haar exit?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is niet dood, ze is gewoon spoorloos.
ze kan dus nog terugkeren ooit. Maar niet in de 3000e aflevering, dat is echt zo'n fabeltje.
Ik denk dat ze aan de kant is gegaan en uit gestapt is en de boot heeft laten drijven. Zo denkt iedereen dat ze dood is, en kan ze grandioos terugkeren. We koesteren natuurlijk haar geniale zin; "Hier ga je spijt van krijgen" dus heel FOK moet hoop blijven houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel kunnen toch! Ik denk niet dat ze dood is want dan zou haar lichaam toch wel binnekort moeten worden gevonden, of aan komen drijven.![]()
Ja, dat schreef Gtstweb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:22 schreef Brandon19 het volgende:
Hier werd pas geleden ook geschreven dat Richard Krajichek of hoe je dat ook schrijft voor Martine zou gaan werken als Marcel ofzo???
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richardquote:
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:22 schreef Brandon19 het volgende:
Hier werd pas geleden ook geschreven dat Richard Krajichek of hoe je dat ook schrijft voor Martine zou gaan werken als Marcel ofzo???
Jij bent toch die jongen van die caps? Ik ben een groot fan van Martine Hafkamp, heb je caps van gisteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.![]()
Ik heb het op meerdere site's zien staan,maar is het waar of hebben ze het allemaal van gtstweb gehaald?quote:
Ik hoop het wel. Die Ludo kan van mij zo snel mogelijk weg, altijd hetzelfde met dat gedoe dat een vrouw zijn geld afpakt enzo. Hij moet dood, en snel een beetje. Als de schrijvers slim zijn laten ze dit gebeuren in GTST...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richarden dan komen we er pas later achter dat Martine die gestuurd heeft
![]()
Bar_relquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat kan toch, misschien stuurt Martine dan wel iemand op Ludo af en dat is dan Richarden dan komen we er pas later achter dat Martine die gestuurd heeft
![]()
Ja Iwan, je maakt altijd mooie topics.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Dat is wel een mooi verhaal.We zullen zien!:P
Iwan,wil jij het nieuwe topic maken?
Iwan is populair maar even over gisteren... Ik weet zeker dat Martine terugkomt, anders doet ze niet in interviews allemaal van; ze kan nog terugkomen, en ik zou het zo weer doen enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef Nano het volgende:
Ja idd daarom!
Ik ben blij dat er gisteren veel mensen hebben gekeken, het was naar mijn mening de beste aflevering van het seizoen samen met de aflevering van Sjors & Charlie in Portugal. Martine, kom terugquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:58 schreef Nano het volgende:
Het zal me benieuwen wanneer en of Martine nog terugkeert.Ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren.
Ik snap hem nou pasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Richard wordt door Martine ingehuurd als huurmoordenaar... met zijn harde ballen slaat hij Ludo naar het hiernamaals.![]()
Ja. Ik heb ook wel weer zin in een gaaf Iwan topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Dat is wel een mooi verhaal.We zullen zien!:P
Iwan,wil jij het nieuwe topic maken?
Het was idd één van de beste afleveringen van dit seizoen.En Martine komt vast wel een keer terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:00 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er gisteren veel mensen hebben gekeken, het was naar mijn mening de beste aflevering van het seizoen samen met de aflevering van Sjors & Charlie in Portugal. Martine, kom terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |