Ja ik weet wel wat moord isquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
Oh leuke aflevering
Moord? Wat is dat nou wéé®?
![]()
En wat zei Jeff gister ( of vandaag?) over die teddybearquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef Perrow het volgende:
Spannend:O Ik denk dat Sil in gevaar is want die teddybeer die de oma in der handen had heeft Sil ook....
De kwade geest zit in de teddybeerquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En wat zei Jeff gister ( of vandaag?) over die teddybear...die zei dat Laura iets anders moest kopen...
Maar hoe kan een teddybear iemand vermoorden![]()
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De kwade geest zit in de teddybeer![]()
Dat lijk me wel erg ongeloofwaardigquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De kwade geest zit in de teddybeer![]()
zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robert en Jef gaan het nog druk krijgen met die nieuwe reclamecampagne.
Zou Morris binnenkort weer voor A&A gaan werken?
En gaat homofobe Annie dat leuk vinden?
Jaaa maar nu is 't zo dat als Dorothea haar gave niet gebruikt, zij schuldig is aan moord.. Zij moet 't dus voorzien!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:55 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Een moord?
Laura en Cleo hebben toch iemand vermoord in dat huis?
Ik had ook al zo iets. Volgens mij gaat het zo gebeuren jah.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robert en Jef gaan het nog druk krijgen met die nieuwe reclamecampagne.
Zou Morris binnenkort weer voor A&A gaan werken?
En gaat homofobe Annie dat leuk vinden?
Isabella gaat de serie uit.. dus ik denk van niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt zij eerder de nieuwe levensgezel van Isabella
is misschien al in gtst-topic gezegd, maar daar ben ik al 'n tijd niet geweest
Janine mag idd ook vertrekken... en zo kan ik er nog wel een x aantal noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |