quote:- VITESSE -
Vitesse maxi : 252 km/h
Vitesse compteur / régime : 270 km/h à 14 000 tr/mm
Vitesse réelle à 50/90/130/180 km/h : 48/85/122/167 km/h
- ACCELERATIONS -
400 m DA / vitesse aux 400 m : 11,3 s / 199 km/h
1 000 m DA / vitesse aux 1 000 m : 21,3 s / 227 km/h
0 à 90 km/h / distance : 3,6 s / 46 m
0 à 130 km/h / distance : 5,6 s / 110 m
- REPRISE / DERNIER RAPPORT -
50 à 90 km/h / distance : 5,7 s / 109 m
90 à 130 km/h / distance : 5,5 s / 159 m
Vitesse / régime mini en 6e : 20 km/h à 1 000 tr/min
- CONSOMMATION -
Moyenne : 6,8 litres
A 90 Km/h : 4,8 litres
A 130 km/h : 5,6 litres
Maxi : 10,1 litres
Autonomie moyenne : 264 km
Wat een lelijke motorquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
hoe goed is jullie frans
Netjesquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan maar wat andere picjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat scheelt heel wat. Heb mijnes ook van een vage particulier en ik vertrouw het nog steeds niet helemaal. Heb er achteraf eigenlijk alleen maar spijt van dat ik het niet van een betrouwbaar iemand heb gekochtquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeuuj wauze
Uhm Youssef, wat OPM zegt is wel waar... nu weet je tenminste zeker (naja, ik dan) dat je een motor hebt waar goed mee is omgegaan, die jongen is er altijd zuinig op geweest
Bij die vage particulieren is dat nog maar de vraag...
En de prijs is ook redelijk geloof ik?
Ik ben nog aan t zoeken naar een foto van zijn motor maar kan m niet vinden...
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm Youssef, wat OPM zegt is wel waar... nu weet je tenminste zeker (naja, ik dan) dat je een motor hebt waar goed mee is omgegaan, die jongen is er altijd zuinig op geweest
Bij die vage particulieren is dat nog maar de vraag...
En de prijs is ook redelijk geloof ik?
Ik ben nog aan t zoeken naar een foto van zijn motor maar kan m niet vinden...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, hoeven wij niet meer te reageren!![]()
Verschil is dat ik een zxr400 en zx6r in het echt meteenquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.Maar dat moet voor dat geld er wel bij kunnen.
![]()
OPM Racingquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zou het nooit doen...One Punch Mickey
![]()
Het is niet mijn motor...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.Maar dat moet voor dat geld er wel bij kunnen.
![]()
Zeggen we dat ook jij foto's post.. ? Na 1x is het wel leuk geweest...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, hoeven wij niet meer te reageren!![]()
Sorryquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeggen we dat ook jij foto's post.. ? Na 1x is het wel leuk geweest...
Ok ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verschil is dat ik een zxr400 en zx6r in het echt meteenvind, en een CBR slechts
.
But I'd do her voor voor de prijs,
Als je die foto maar vaak genoeg bekijkt vind je hem vanzelfquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:40 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Hier nog even de foto zodat ik hem nog tig keer kan zien![]()
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweegquote:
Overweegquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweeg
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwartequote:
De berijder moet nog uit de kast komen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
Zo een CBR staat ook vaak in de HvA (Hogeschool van Amsterdam voor de nono's) garage. Vind hem er een beetje raar uitzien
Maar ook wel mooi
Kantje boord gevalletje
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:45 schreef Didiot het volgende:
Of gewoon in de kleuren van de Turkse vlag spuiten
Voorlopig nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OverweegGraag of niet..
Wanneer kom je?
Vers bloedquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
Whoei! Ik heb zodadelijk m'n eerste motorrijles! Dus voor iedereen in Nijmegen: ren voor je leven!
Ik heb er zin in, hoewel ik er natuurlijk nog helemaal geen ruk van kan. Maar daar zijn dan weer die lessen woor.
bestquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier 2 echte foto's dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
nicequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
Volgens mijn is Fok MC wel een slecht begin, zorgt ervoor dat je van 'sportief rijden' wil gaan houden.Wel mooie honda eigenlijk, maarja, dan eerst nog even deze roze pimpmobiel checkte
![]()
[afbeelding]reeds 25kW
Kom maar op, ik kan wel wat hebben.... hoop ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
onderin gebeurd er weinig zonder slippen maar hoogtoerig janken heeft ook zijn charmequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die is toch ook rozeIk zou eigenlijk voor een CBR600 gaan... meer vermogen onderin
Zo'n ZXR400 is onderin echt dood... die moet je echt constant op toeren houden wil je een beetje vooruit komen
Vraag maar aan OPM...
cbr is meer all round heb ik het idee, zxr-400 is wel weer een perfekte beginners fiets en heeft de looks meequote:Zo'n CBR600 is net wat relaxter te berijdenMaar een ZXR is wel lekker licht, een echt gooi en smijtfietsje
CBR is iets zwaarder maar ook wel mee te gummen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
met mooie knippers (zou ik direct zwart spuiten) en mooi racegaas onder het zadel (met K)
zijn maar details he, waren wel leuke geweest dat wel maar is natuurlijk niet het belangrijkste...die dingen kun je zelf nog wel aanpassen naar je eigen smaak.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:Degene die ik ga kopen heeft een stel bagger bmp's gestuurd, dit is een indicatie
![]()
Ik zie dat die knipperkoelkasten heeft...
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawismequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat een CBR600 een betere beginnersfiets ivm het allround karakter (het niet hele tijd op toeren hoeven te houden) Ik vind dat net iets relaxter, maar goedIk ben dan ook maar een saaie Bandit rijder
amen to thatquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
Bij die van Raus zitten een aantal stickers onder de lak dus weghalen kan moeilijk zijn,quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwarte [afbeelding] motor over. dan kun je altijd nog je eigen (kleur) stickers erop plakken
gheghequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
HondaWe moeten de Honda rijders wel beperkt houden hoor hier, 3 is meer dan zat
Aersvearder? Smeerpijpquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms voel ik me net jullie AertVaeder
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Plo, ken je deze nog?
"Ben haske druk dus opbokken!"
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe sigHelemaal zelf verzonnen
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijktquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoorquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef Didiot het volgende:
Trouwens ook lekker. Heb op de zaterdag dat ik m'n SV gekocht hebt m'n lidmaatschap van BMW Club Nederland opgezegt. Tot op heden nog niets van gehoordVinden me zeker een verrader dat ik naar een andere merk ben overgegaan
![]()
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Op een dag ben je je geld zat en koop je een honda omdat je teveel wilt betalen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef ploderus het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoor
Da's mazda geen Hondaquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
zoom, zoooooooooooom, zoooom
![]()
Vieze signature jatterquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijkt
Alleen is die van mij de waarheid en probeer jij het te verdraaien![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,
en ze het niet later op spareparts moeten verdienen![]()
![]()
quote:Als je maar een bergje nokkenaskettingspanners en spanningsregelaars inslaat ben je safe!
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Een vriend van me leeft ook in die waan
Als van één merk de onderdelen duurder zijn is het wel Honda
Wat dat betreft is het net een japanse ducati
En om nou te zeggen dat het duurzamer is..
![]()
![]()
![]()
Terugroepacties hebben weinig met duurzaamheid te makenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
en verder kom ik niet,![]()
Zit er geen punt ' . ' op je toetsenbord?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
Een 250cc 2 takt, en is dat ding 25 kw.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Youssef het volgende:
Iemand nog een budget fietsje nodig
[afbeelding]Sjit, andere verkoper heeft zijn advertentie verwijder... wilde net bellen
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
Zie ik het nou verkeerd of kan het dan ook vrijdag na 17u (sluitingstijd werkplaats?)quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
quote:Te Koop Suzuki sv650S 1999
Omschrijving Beschrijving: SV650S '99
24000km, rood, in.zeer goede staat, goede banden, remmen...enz. Geheel origineel. Goed onderhouden. 1 ste eigenaar.
Prijs ¤ 3.450,00
Waarom is de rest van de maatschappij nou weer net wat sneller dan ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vrijdagmiddag .. als hij zaterdag om 9:00 klaar staat?
Yoessef: http://www.minimarkt.nl/
Voor de 3e keer, de spanningsregelaar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kun je dat bewijzen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor de 3e keer, de spanningsregelaar?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Waarom is de rest van de maatschappij nou weer net wat sneller dan ik
quote:Ktm 620 lc4 bj 95 wit paars komplete fijne motorfiets loopt als een beer izgs inruil cr 500 mogelijk
Dat probeer ik dus ook, maar de hele maatschappij loopt net 5 minuten voor op mij..quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kwestie van net op de juiste tijd op de juiste plaats zijn.
Dat klopt maar geeft wel idee van degelijkheid,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Terugroepacties hebben weinig met duurzaamheid te maken
Hey leuk, weer wat te doenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vrijdagmiddag .. als hij zaterdag om 9:00 klaar staat?
Yoessef: http://www.minimarkt.nl/
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:14 schreef ploderus het volgende:
Dat probeer ik dus ook, maar de hele maatschappij loopt net 5 minuten voor op mij..![]()
Er zijn in totaal door de geschiedenis ook meer Honda's verkochtquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat klopt maar geeft wel idee van degelijkheid,
enne er zijn meer oude Honda's dan Kawasaki's![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk maar naar de CR500 hoe betrouwbaar Honda is
Maar dat automatisme heb ik nog nooit bij mezelf kunnen vindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens, het moet automatisch goed gaan, dus niet op letten want dan loop je nog meer achter.
![]()
Je zal ook veel dubbel tegenkomen....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:25 schreef Youssef het volgende:
Hey leuk, weer wat te doen![]()
Kijken of er veel leuks op staat...
Ja, is ook echt serieusquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:31 schreef ploderus het volgende:
Ik ben niet zo'n één-merkgeil; levert alleen eindeloze zinloze discussies op waarbij iedereen 'zijn' merk blijft verdedigen..![]()
![]()
Minder aan je uitlaat ruiken, scheelt je een hoop hersencellen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef ploderus het volgende:
Maar dat automatisme heb ik nog nooit bij mezelf kunnen vinden![]()
Maar het is zo verslavend!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minder aan je uitlaat ruiken, scheelt je een hoop hersencellen.
En ja het studentenleven is ook zwaar he.Eist ergens zijn tol.
![]()
Maar dan niet gaan klagen, komt allemaal vanzelf met de jaren als je ouder wordt en saaie dingen gaat doen. Misschien koop je dan zelfs wel een BMW als je een gearriveerde Plo bent.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn wist je dat een open demper best gevaarlijk is als je ketting versleten is?
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:
Maar het is zo verslavend!
Gearriveerde Plo? Is dat een luxe benaming voor een klaargekomen Plo?![]()
Maar misschien wordt mijn volgende motor al wel een BMW..![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Waarom zaterdagochtend en niet vrijdagmiddag? Omdat je complete uitleg over de motor krijgt en hoe je alles moet bedienen enzo. Dus dat zal ook wel een half uurtje tot een heel uurtje duren
Ach, het is inderdaad geen hoog zomer, met tot 23:00 s'avonds in de avondzon toeren.quote:En ach, vrijdagmiddag laat of zaterdagochtend vroeg maakt dan ook niet meer uit
Damn, van Fok!ers leer ik gewoon meer dan schoolquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.
Klaargekomen Plo ligt binnen je eigen handbereik (ga even naar de WC ofzo) de rest is een kwestie van tijd, en wat geluk.
![]()
ben ook nog erg aan het twijfelen tussen de sports en de 014 nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik denk dat ik toch weer op BT014/020 uitkom hierna of op Roads.... alhoewel die laatste ?Daar ben ik laatst mee onderuit gegaan dus ik weet niet of ik weer Roads zal nemen... ik denk eerder 014 en 020 achter
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:55 schreef Wolve000 het volgende:
Ik kom net van m'n eerste motorrijles af! Nu weet ik helemaal zeker dat ik er mee door wil gaan!
't Is allemaal even wennen, maar na een tijdje op het parkeerterrein te hebben rondgedraaid was de tijd alweer voorbij en mocht ik zelf terugrijden naar de rijschool
Zaterdag alweer m'n volgende les. Hopelijk heb ik nog (voor) deze zomer m'n rijbewijs en kan ik de straten onveilig gaan maken
In het echte leven leer je ook meer dan op school.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Damn, van Fok!ers leer ik gewoon meer dan school
- Het verschil tussen klaarkomen en arriveren
- Open uitlaat en versleten ketting is gevaarlijk
- De tandwiel- en de botertheorie voor winter & zomer
Ik zal sowieso geen 014 achter nemen. 014 is écht een wereldband qua grip, handling en opwarmtijd, maar zeker niet qua levensduur. Ik lees op MF dat als je 6000km haalt met een setje (!) 014's dat je erg blij mag zijn, vandaar dat ik denk ik een combinatie van 014 voor en 020 achter neemquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ook nog erg aan het twijfelen tussen de sports en de 014 nu
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd![]()
pepijns post helpt ook niet echtof juist wel
wat zei jequote:Op woensdag 16 februari 2005 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
God is mn post weer wegZit ik net heel verhaal te typen hier...
quote:
Fok komt dus echt mn strot uit..... waarom gaan we niet naar Motor-meet.nl tot Fok zijn nieuwe hardware heeftquote:
das ook wel weer zo jahquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
Als zondagsrijder heb je toch geen regen eigenschappen nodig.![]()
Michelin zijn allemaal amateurbanden voor doorrijders.
mwah, zoals ik gister zei wil ik zo'n 8-10000 met die banden doen dus in dat geval zijn de powers idd ook nog een optie...dus nu twijfelen tussen de 014 en de powersquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zei dus, als je echt goed wilt zetten op elk gebied behalve levensduur moet je voor de BT014 gaan. Maar dan is je achterband dus na 6 of 7000km weg....
Dus een mooie oplossing is denk ik de 014 voor en 020 achter, voor slijt toch nooit zo hard als achter. Ik denk dat je met die 014 voorband de 10.000 wel moet halen en met die BT020 haalde ik achter altijd rond de 13000km....
Of je moet naar de Powers kijken..... in de testen staan dus km-standen van 8000 tot 13000km. Dat zijn ook geweldige banden, net als de BT014. BT014 is trouwens wel een echte supersport band
In die tijd dat ze die uitleg geven kunnen ze makkelijk een setje BT014's of Powers monteren ipv dat slappe gelulquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:53 schreef Didiot het volgende:
Uitleg over de SV is opzich niet nodig, maar ach, ze moeten toch wat doen voor die ¤ 275,- afleveringskosten
Vind het opzich wel grappig en makkelijk (scheelt weer lezen in het instructieboekje), maar nodig is het niet echt
Dat is dus het probleem van die sports banden, en dat hebben ze bij de Powers inmiddels dus opgelost,quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
Opwarmen is met de nieuwe serie Powers verholpen als het goed is.
Mijn banden kunnen echt verraderlijk zijn als ze nog koud zijn.
Menig slippertje en stapje opzij gehad na een paar 100 meter ..
.. zit een scherpe bocht vlak bij huis.Bij motorcentrum Eindhoven hadden ze al gewaarschuwd:
Wereldgrip als ze warm zijn, heel slecht als ze koud zijn.
Metzelerz.... geen ervaring mee. Maar welke Metzeler had je dan? En jij Luc?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
metzelers gaven mij iig veel vertrouwen (zaten hiervoor erop)
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:45 schreef bredebeier het volgende:
In de groep die lekker 5 x rondjes mag rijden![]()
: gevorderden noemen ze dat.
Nou ja, zo gevorderd ben ik nou ook weer niet,maar ze rijden hier wel lekker door.
Dat betekent wel lekker 5 sessies op 1 dag i.p.v. 4 per dag.
Heb er alvast powers onder gezet
Die Sportecs van Metzeler zijn waardeloos
Echt wel.. De trabant!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er is GEEN EEN band die na 100 meter warm is
Tja, helaas zit dat er even niet inquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In die tijd dat ze die uitleg geven kunnen ze makkelijk een setje BT014's of Powers monteren ipv dat slappe gelul
Nee, maar ik woon al 5-6 jaar in Hoogvliet en sinds vorig jaar met de Beemer op Pilot Sport moet ik ineens bij die bocht opletten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Je verwacht toch niet van banden dat ze na 100 meter warm zijn zoals Pepijn zegt![]()
Je moet sowieso eerst je blok warm rijden.
drom ga ik nu voor wat andersquote:
Is dus een vooroordeel van jou want dat rijdt minstens net zo goed.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
drom ga ik nu voor wat anders(mijne bevielen echt goed
riet: wrom wel combineren? wat is daar het voordeel van? dat je met je voorband 2 maanden langer kan rijden? is voor mij geen overweging om met 2 verschillende banden te rijden, kan wel goed rijden maar 2 dezelfde is nogal altijd beter lijkt mij
Als je het weet dan is het toch geen probleem meer ? kan je er rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon al 5-6 jaar in Hoogvliet en sinds vorig jaar met de Beemer op Pilot Sport moet ik ineens bij die bocht opletten.![]()
O nee? ff in z'n 1 zetten, rem inknijpen, flink gassen en koppeling op laten komen en de rem vasthoudenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Je verwacht toch niet van banden dat ze na 100 meter warm zijn zoals Pepijn zegt![]()
Je moet sowieso eerst je blok warm rijden.
Ik doen niks speciaal om op te warmen. Slingeren is alleen handig voor het vuil min of meer eraf te rijden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef ploderus het volgende:
Nu we het er toch over hebben.. Hoe warmt iedereen zijn banden op?
Doe je dit door gewoon normaal te rijden?
Ga je overdreven optrekken en remmen? (wel lettend op de koude motor) Hierdoor warmen je banden wel wat sneller op, maar met name alleen in het midden.
Ga je slingeren/slalommen? (waardoor de band egaler over het hele oppervlak warm wordt alleen de maximale warmte in het midden zal minder zijn)
Eens kijken wat alle motorfreaks hierzo aanhouden![]()
Mwoah, we hadden het over een vliegende ketting in je been of in het motorblok als je te wild doet met een versleten kettingquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Maar over de open uitlaat en ketting miste ik de clou van.
Helemaal vergeten te vragen, maar uit welk gesticht kom jij eigenlijk?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Echt wel.. De trabant!![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Niet in uitersten denkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
achter wil ik ook grip hebben
Slingeren werkt idd om je banden schoon te rijden, maar de buitenkanten warmen ook wat sneller op. En het middenstuk slijt minder, waardoor je band minder snel vierkant wordtquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doen niks speciaal om op te warmen. Slingeren is alleen handig voor het vuil min of meer eraf te rijden.
Ligt ook aan de temperatuur buiten hè... maar meestal voel je het wel als je bandjes nog koud zijn of juist warm zijn
Ik gebruik sinds kort deze.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef ploderus het volgende:
Ga je overdreven optrekken en remmen? (wel lettend op de koude motor) Hierdoor warmen je banden wel wat sneller op, maar met name alleen in het midden.
Ga je slingeren/slalommen? (waardoor de band egaler over het hele oppervlak warm wordt alleen de maximale warmte in het midden zal minder zijn)
euh eigenlijk gewoon motor rustig warm rijden, en met iets vlot gasgeven en remmen de banden opwarmen,quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef ploderus het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Mwoah, we hadden het over een vliegende ketting in je been of in het motorblok als je te wild doet met een versleten kettingToen vroeg Riet hoe de ketting in godsnaam in je motorblok terecht kan komen
Onze conclusie: Als je een open uitlaat hebt kan ie daardoorheen
[..]
Helemaal vergeten te vragen, maar uit welk gesticht kom jij eigenlijk?
Wat zit je dan te miepen dat je minstens 8 of 10.000km met een setje wilt doen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meer grip die een 014 biedt tov een 020 vind ik meer waard dan die paar duizend kms waarmee je langer kunt rijden met een 020...
En Fok toch?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:42 schreef ploderus het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet eens meer. Ik ga een beetje van hot naar her. Voel me nergens echt op me gemak met al die gekken om me heen. De laatste tijd zit ik wel wat vaker op één plek, namelijk de HvA. Misschien zegt het je wat?
![]()
![]()
Is dat zo'n opblaasband voor achter de speedboat? Dat is kicke!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort deze.
[[url=
En zeg nou niet dat het overdreven is.
Setje kost 250 euro, maar je hebt ook goedkopere.
Vroeger ging ik altijd om op te warmen voor een serieuze rit even het klaverblad in Apeldoorn op, maar het bleek uiteindelijk goedkoper om bovenstaande dingen te kopen.![]()
Bronnen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk gewoon motor rustig warm rijden, en met iets vlot gasgeven en remmen de banden opwarmen,
ik heb uit verschillende bronnen vernomen dat slalommen helemaal niet werkt,
maar weet eigenlijk niet meer waarom dat ook al weer was,
Fok werd inderdaad aangeraden door mijn psychiater. Al werkt dat uitvallen van het forum iedere keer nou toch ook niet echt kalmerendquote:
Gamma...quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is dat zo'n opblaasband voor achter de speedboat? Dat is kicke!!![]()
Maar ik vind het warmrijden van de banden juist ook een soort extra veiligheid om niet te snel hard te gaan rijden; je blok mag toch ook nog niet vol in zijn toeren bereden worden. Nu moet je voor je eigen veilighied je banden wel even warmrijden en tegen de tijd dat je blok lekker op temperatuur is zijn je banden ook kauwgomachtig
Dan kun je meteen met 50km/u de haakse bocht je woonwijk uit kneedownend nemenquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gamma...
Maar wat is er nou lekkerder dan dat je banden na 5 meter gelijk plakken
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, iedereen wilt wel banden die net zo plakken als de nieuwe gel van L'Oreal en 20.000km meegaan maar die band moet nog worden uitgevonden
Goed of niet?quote:Ik kan m'n vertrek vrijdag uitstellen tot 12:00 uur.
Als we 9:00 uur in Beverwijk afspreken moet het nog net kunnen.
Dan weet je in elk geval waar we het over hebben.
De motor is van een goede vriend van mij die in december is geëmigreerd naar
Curacao.
Ik verkoop hem voor hem.
Het kenteken is momenteel geschorst, dus de motor mag officieel niet op de
openbare weg komen.
Als je hem hebt gezien en hebt horen lopen en we zijn het eens over de prijs
is een korte proefrit echter wel mogelijk (blokje om).
Ik kan me voorstellen dat je er toch even op gereden wilt hebben.
John (m'n vriend) heeft de kawa nieuw gekocht toen zijn zaak er goed ging en
hij vond dat hij wat speelgoed verdient had.
De zaak vroeg echter zo veel tijd dat hij er amper op heeft gereden; wat
rondjes in de buurt en 2x een circuit-dag.
Op Curacao heb je niet zo veel aan een ZXR, dus nu moet ie weg.
Bij vlakke banden werkt slalommen wel door de extra wrijving, dus autobanden..quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk gewoon motor rustig warm rijden, en met iets vlot gasgeven en remmen de banden opwarmen,
ik heb uit verschillende bronnen vernomen dat slalommen helemaal niet werkt,
maar weet eigenlijk niet meer waarom dat ook al weer was,
Klink op zich als een aannemelijke reden voor de lage km. stand. Maar je moet niet overhaast beslissen omdat hij geen tijd heeftquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Klink op zich als een aannemelijke reden voor de lage km. stand. Maar je moet niet overhaast beslissen omdat hij geen tijd heeftNeem altijd rustig de tijd om te kijken en een lekker stukkie te rijden..
Ze hebben het een keer getest in de Moto 73, dat slalommen, ze werden er zelfs kouder vanquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij vlakke banden werkt slalommen wel door de extra wrijving, dus autobanden..
Rubber is verder een slechte warmtegeleider, en houdt warmte al helemaal slecht vast.
Vandaar dat slalommen weinig tot geen nut heeft bij motorbandjes.
Ik kan mij nog jaren geleden een val van Jeffry de Vries herrineren bij de Thunderbikes..
Het was in het begin van de tweede rondezijn verklaring was: ja mijn linkerkant van de banden waren nog niet voldoende opgewarmt, ik had voornamelijk alleen nog rechts gebruikt.
![]()
Onzinquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:
Maar ik vind het warmrijden van de banden juist ook een soort extra veiligheid om niet te snel hard te gaan rijden; je blok mag toch ook nog niet vol in zijn toeren bereden worden. Nu moet je voor je eigen veilighied je banden wel even warmrijden en tegen de tijd dat je blok lekker op temperatuur is zijn je banden ook kauwgomachtig
Nee je was al offlinequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stuurde je iets terug? Zo ja, dan heb ik nix ontvangen, msn doet raar
deze band heb ik er onder zittenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Metzelerz.... geen ervaring mee. Maar welke Metzeler had je dan? En jij Luc?
Wat ik ook neerzet.... ik weet al dat jij het allemaal maar niets vind Rietje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders maak je even een foto van je avondeten
Als ik het normaal zou vinden dat zette ik elke avond wel een foto van mijn avondeten in dit topic.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij vindt het normaal om een foto van je eten te maken en vervolgens op een forum te zetten ?![]()
Als bijv. Didiot het had gedaan had ik het ook gezegd.
quote:
P-Lo? Ploderus? Is Ploderus een negertquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Een gedichtje voor P-Lo
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long
Roerbakei, roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond gooi ik vermicelli in mn bier
omgekeerde wereldquote:Als je hem hebt gezien en hebt horen lopen en we zijn het eens over de prijs
is een korte proefrit echter wel mogelijk (blokje om).
¤ 6.750,-quote:Super mooie z750 met maar 1250 k/m. met veel extra s, remus uitlaat, katte oog spiegels, kleine knipper lichtjes, spatbord en ketting kast in kleur, klein nummerbord ophanging, verhoogd kuipraam. alle orginele spullen nog aanwezig. fabrieks garantie tot 2006. op biedingen geen reactie.
Hoe romantisch!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Een gedichtje voor P-Lo
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long
Roerbakei, roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond gooi ik vermicelli in mn bier
Uhm nou ja, laten we het erop houden dat ik de zelfde dermatoloog heb als The Kid to Fuck..quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
P-Lo? Ploderus? Is Ploderus een negert?
Fok is up
Hij lijkt qua kleur op je Fazert nog wel.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef RB het volgende:
[..]
verkeerde kleur die moet zwart zijn.
of zoiets
[[url=http://img220.exs.cx/img220/3351/sv1000ssize3yq.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij lijkt qua kleur op je Fazert nog wel.....
quote:
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !quote:
Da`s niet een s da`s een 1000quote:
Ja tegen zo`n jonge god van 3 jaar kan ik niet opquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !
En die is leuker dan jij, sorry.
Dudettequote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !
En die is leuker dan jij, sorry.
Niemand denk ik hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef RB het volgende:
[..]
Ja tegen zo`n jonge god van 3 jaar kan ik niet op![]()
Kan ik me voorstellen bij zo`n knulquote:
quote:
doe geen moeitequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de CR gesleuteld gesloopt, de uitlaat plus een tussenstuk is er nu af en schoongemaakt.
Aan een zijde zijn de imbussen van de uitlaat eraf, maar ik krijg hem nog niet open.![]()
De andere kant had ik 1.5 week geleden al eens geprobeert.![]()
Ik kan er nu wel inkijken, en zie dat het voor de helft een demper is met verschillende kamertjes, en voor de andere helft een open systeem is met die gaatjes aan de zijkant.
Mocht ik hem openkrijgen dan kan ik er demperwol instoppen, dat zullen de buren wel zo prettig vinden.
Verder zijn er dus 2 overgangen in het uitlaatbochtsysteem die enigzins lekken, dat is te zien aan de tweetakt olie die daar op ligt, en in die regionen eruit gespetterd is op het plastic van de motor.![]()
Die kan ik dus ook nog afdichten, heb hittebestendige en magisch zelfvulkaniserende siliconentape van mijn oude werkgever liggen.(en dat is nergens in Nederland te koop)
Morgen strak om de 2 aansluitingen winden die in de andere pijp gaan als een soort uitlaatpakking, en dan de buitenkant ook een paar wikkelingen geven bij montage later.
Dat moet zeker schelen ook wat schelen in de geluidsproduktie.![]()
Eenvoudig en zonder uitgaven dingen verbeteren met een nuttig en blijvend resultaat, daar hou ik van.
De demper is trouwens best wel zwaar, van het weekend ga ik ook nog even shoppen met dat ding in de hand bij wat brommer en scooter zaken. De diameter is best wel klein van het ding, en dan met name de aansluiting.![]()
OK, dan laat ik hem zoals die nu is, met alleen de voorbocht erop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:08 schreef Youp het volgende:
doe geen moeitehelpt allemaal niks... 99% van je herrie komt dwars door het staal van je auspuffbocht heen
Toch niet meer wezen rijden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK, dan laat ik hem zoals die nu is, met alleen de voorbocht erop.Ziet er retecool uit ook.
![]()
Pic's volgen morgen, stond in de planning.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Doet me ineens hieraan herrineren
[afbeelding]
waar ga je kijken en voor welke?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:39 schreef Youssef het volgende:
Ik ga slapenMorgen weer lekker toeren met de auto, 200km totaal, ongeveer 20 euro dus
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef, je ZXR is clean en dit is nu de 3e eigenaar
Moggequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
iets ingekort,
Eenvoudig en zonder uitgaven dingen verbeteren met een nuttig en blijvend resultaat, daar hou ik van.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mogge
zonder kosten reparaties doen Dat is juist het leukste, heb je ook veel eer van je werk.
quote:
Welk weerbericht lees jij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:naar alle verwachtingen zal het aanstaande Zaterdag wel koud maar droog zijn
dus dat word motorrijden,zo maar even bellen dat ze hem klaar zetten.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:35 schreef ploderus het volgende:
Welk weerbericht lees jij dan?
[afbeelding]
Teletekst 704
Geven beiden niet echt lekker weer aan
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Telegraaf schat ik OPM kennende, een echte roddelkrant.
![]()
![]()
Over het opwarmen van die banden heb ik trouwens nog hele theorieen, maar het voert nu even te ver door om hele verhalen te gaan tikken als rubberprofeet zijnde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef ploderus het volgende:
Die theorieen moet je zeker een keer met de groep delen. Ben benieuwd![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef ploderus het volgende:Telegraaf overdrijft zelfs het weer?
![]()
Alleen de oudere motoren rijden spectaculairder qua beleving.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef ploderus het volgende:
Op motorfreaks.nl staat een dynorun van de GSX-R1000 K5
Linkje
Dat ding weet er toch aardig vermogen uit te persen!![]()
quote:Al bij 5000tpm levert hij 110Nm aan het achterwiel, wat absoluut het sterke punt is van deze motor. Juist dat vette koppel maakt dat hij erg gemakkelijk te rijden zal zijn. En daar waar hij koppel gaat afbouwen, neemt het topvermogen het over. Zeker weten dat deze motor komend seizoen onverslaanbaar zal zijn.
Maar wat er in de bladen staat is toch altijd waar? Lees ik voor niets de story en de privequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wilde hem nog onder die andere plakken......
En Romius had er iets over gelezen in de Moto'73.
Nu heb ik dat niet gezien, maar wie zegt dat die het zo goed weten?
Mijn echte vak is fotografie, en die zogenaamde vakbladen vertellen ook vaak klinklare onzin.
Hoewel deze veel 'liever' staan afgesteld, denk ik toch wel dat ik hier ook genoeg beleving mee zou kunnen vindenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de oudere motoren rijden spectaculairder qua beleving.
[..]
Onwijs gewoon dat ding.
Logische keuzequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:08 schreef ploderus het volgende:
Maar nee hoor, ze gebruiken de Yamaha FJR 1300![]()
![]()
![]()
Weet die man veel, laat hem gewoon even in de waan dat ie verstand van motoren heeft johquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoewel deze veel 'liever' staan afgesteld, denk ik toch wel dat ik hier ook genoeg beleving mee zou kunnen vinden![]()
t was niet mijn weerberichtquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Telegraaf schat ik OPM kennende, een echte roddelkrant.
![]()
![]()
euh ik heb vanmorgen alleen nieuws gekeken, en dat zag er toch niet echt verkeerd uit dacht ik,quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:35 schreef ploderus het volgende:
[..]
Welk weerbericht lees jij dan?
[afbeelding]
Teletekst 704
Geven beiden niet echt lekker weer aan
idd het kwam van Mercyquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
t was niet mijn weerberichten de telegraaf suckt
Piet? Paulusma? Die schijnt het juist over het algemeen het minst fout te hebben t.o.v. al die andere knakkersquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh ik heb vanmorgen alleen nieuws gekeken, en dat zag er toch niet echt verkeerd uit dacht ik,![]()
maar Piet heeft het wel vaker mis, dus ik zie zaterdag wel,![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet die man veel, laat hem gewoon even in de waan dat ie verstand van motoren heeft joh![]()
Bron? Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Piet? Paulusma? Die schijnt het juist over het algemeen het minst fout te hebben t.o.v. al die andere knakkers![]()
![]()
Tis droog, grijs maar ook een beetje frisjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zal eens voor jullie op het extranet van de overheid kijken.... van KNMI
Bagger.
Zaterdag 90% kans op regen en 20% kans op zon. Zondag 80% kans op regen en 20% kans op zon
Trouwens, vandaag is wel redelijk goed weer
uhm, stond in de telegraaf..quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bron? Waar baseer je dat op?
t is wel zo
Sjeezquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat de zomer nog op vakantie is
O ja, dan is hij lichterquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En trouwens:
HALLO die GSX-R1000 is getest ZONDER kuipen, geen wonder dat ie 200pk heeft
Duh.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:30 schreef ploderus het volgende:
Piet? Paulusma? Die schijnt het juist over het algemeen het minst fout te hebben t.o.v. al die andere knakkers![]()
![]()
Tnxquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef, je ZXR is clean en dit is nu de 3e eigenaar
quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar ga je kijken en voor welke?
morgen btw
idd! Hoe irritant hij soms ook is, hij heeft het toch wel eens bij het juiste eind..quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is al eens op radio en televisie geweest, 5 jaar achtereenvolgens statistich gezien degene die het beste met de weergoden communiceert.
Hij baseert zich op satellietinfo van het Duitse KNMI, en die hebben andere gegevens dan de andere Nederlandse weermannetjes.
"Oetmoan Pepijn, oetmoan. We staan hier op de Dam, met een temperatuur van -3 graden, maar meer daarover in Hart van Nederland. Oetmoan!"quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is al eens op radio en televisie geweest, 5 jaar achtereenvolgens statistich gezien degene die het beste met de weergoden communiceert.
Hij baseert zich op satellietinfo van het Duitse KNMI, en die hebben andere gegevens dan de andere Nederlandse weermannetjes.
Ze hadden hem alleem meer moeten laten lijken op de GSX-R750 en dat lelijke korte brommeruitlaatje niet moeten nemenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maare...
Suzuki flikt het weer he
Moggûhquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Youssef het volgende:
stelletje vroege kneuzen
[..]
TnxShit, bij het pakken van mijn muis om deze reactie te schrijven heb ik me sinas gelanceerd
![]()
[..]
[afbeelding]
Zutphen![]()
Gaat er nog gemeet worden vandaag?
zutphen...das hier vlakbij, maar je zult wel overdag gaan denk ik?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Youssef het volgende:
stelletje vroege kneuzen
[..]
TnxShit, bij het pakken van mijn muis om deze reactie te schrijven heb ik me sinas gelanceerd
![]()
[..]
[afbeelding]
Zutphen![]()
Gaat er nog gemeet worden vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |