quote:- VITESSE -
Vitesse maxi : 252 km/h
Vitesse compteur / régime : 270 km/h à 14 000 tr/mm
Vitesse réelle à 50/90/130/180 km/h : 48/85/122/167 km/h
- ACCELERATIONS -
400 m DA / vitesse aux 400 m : 11,3 s / 199 km/h
1 000 m DA / vitesse aux 1 000 m : 21,3 s / 227 km/h
0 à 90 km/h / distance : 3,6 s / 46 m
0 à 130 km/h / distance : 5,6 s / 110 m
- REPRISE / DERNIER RAPPORT -
50 à 90 km/h / distance : 5,7 s / 109 m
90 à 130 km/h / distance : 5,5 s / 159 m
Vitesse / régime mini en 6e : 20 km/h à 1 000 tr/min
- CONSOMMATION -
Moyenne : 6,8 litres
A 90 Km/h : 4,8 litres
A 130 km/h : 5,6 litres
Maxi : 10,1 litres
Autonomie moyenne : 264 km
Wat een lelijke motorquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
hoe goed is jullie frans
Netjesquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan maar wat andere picjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat scheelt heel wat. Heb mijnes ook van een vage particulier en ik vertrouw het nog steeds niet helemaal. Heb er achteraf eigenlijk alleen maar spijt van dat ik het niet van een betrouwbaar iemand heb gekochtquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeuuj wauze
Uhm Youssef, wat OPM zegt is wel waar... nu weet je tenminste zeker (naja, ik dan) dat je een motor hebt waar goed mee is omgegaan, die jongen is er altijd zuinig op geweest
Bij die vage particulieren is dat nog maar de vraag...
En de prijs is ook redelijk geloof ik?
Ik ben nog aan t zoeken naar een foto van zijn motor maar kan m niet vinden...
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm Youssef, wat OPM zegt is wel waar... nu weet je tenminste zeker (naja, ik dan) dat je een motor hebt waar goed mee is omgegaan, die jongen is er altijd zuinig op geweest
Bij die vage particulieren is dat nog maar de vraag...
En de prijs is ook redelijk geloof ik?
Ik ben nog aan t zoeken naar een foto van zijn motor maar kan m niet vinden...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, hoeven wij niet meer te reageren!![]()
Verschil is dat ik een zxr400 en zx6r in het echt meteenquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.Maar dat moet voor dat geld er wel bij kunnen.
![]()
OPM Racingquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zou het nooit doen...One Punch Mickey
![]()
Het is niet mijn motor...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij 25 kw was wel aantrekkelijk.Maar dat moet voor dat geld er wel bij kunnen.
![]()
Zeggen we dat ook jij foto's post.. ? Na 1x is het wel leuk geweest...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, hoeven wij niet meer te reageren!![]()
Sorryquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeggen we dat ook jij foto's post.. ? Na 1x is het wel leuk geweest...
Ok ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verschil is dat ik een zxr400 en zx6r in het echt meteenvind, en een CBR slechts
.
But I'd do her voor voor de prijs,
Als je die foto maar vaak genoeg bekijkt vind je hem vanzelfquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:40 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Hier nog even de foto zodat ik hem nog tig keer kan zien![]()
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweegquote:
Overweegquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweeg
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwartequote:
De berijder moet nog uit de kast komen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
Zo een CBR staat ook vaak in de HvA (Hogeschool van Amsterdam voor de nono's) garage. Vind hem er een beetje raar uitzien
Maar ook wel mooi
Kantje boord gevalletje
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:45 schreef Didiot het volgende:
Of gewoon in de kleuren van de Turkse vlag spuiten
Voorlopig nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OverweegGraag of niet..
Wanneer kom je?
Vers bloedquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
Whoei! Ik heb zodadelijk m'n eerste motorrijles! Dus voor iedereen in Nijmegen: ren voor je leven!
Ik heb er zin in, hoewel ik er natuurlijk nog helemaal geen ruk van kan. Maar daar zijn dan weer die lessen woor.
bestquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier 2 echte foto's dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
nicequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
Volgens mijn is Fok MC wel een slecht begin, zorgt ervoor dat je van 'sportief rijden' wil gaan houden.Wel mooie honda eigenlijk, maarja, dan eerst nog even deze roze pimpmobiel checkte
![]()
[afbeelding]reeds 25kW
Kom maar op, ik kan wel wat hebben.... hoop ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
onderin gebeurd er weinig zonder slippen maar hoogtoerig janken heeft ook zijn charmequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die is toch ook rozeIk zou eigenlijk voor een CBR600 gaan... meer vermogen onderin
Zo'n ZXR400 is onderin echt dood... die moet je echt constant op toeren houden wil je een beetje vooruit komen
Vraag maar aan OPM...
cbr is meer all round heb ik het idee, zxr-400 is wel weer een perfekte beginners fiets en heeft de looks meequote:Zo'n CBR600 is net wat relaxter te berijdenMaar een ZXR is wel lekker licht, een echt gooi en smijtfietsje
CBR is iets zwaarder maar ook wel mee te gummen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
met mooie knippers (zou ik direct zwart spuiten) en mooi racegaas onder het zadel (met K)
zijn maar details he, waren wel leuke geweest dat wel maar is natuurlijk niet het belangrijkste...die dingen kun je zelf nog wel aanpassen naar je eigen smaak.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:Degene die ik ga kopen heeft een stel bagger bmp's gestuurd, dit is een indicatie
![]()
Ik zie dat die knipperkoelkasten heeft...
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawismequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat een CBR600 een betere beginnersfiets ivm het allround karakter (het niet hele tijd op toeren hoeven te houden) Ik vind dat net iets relaxter, maar goedIk ben dan ook maar een saaie Bandit rijder
amen to thatquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
Bij die van Raus zitten een aantal stickers onder de lak dus weghalen kan moeilijk zijn,quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwarte [afbeelding] motor over. dan kun je altijd nog je eigen (kleur) stickers erop plakken
gheghequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
HondaWe moeten de Honda rijders wel beperkt houden hoor hier, 3 is meer dan zat
Aersvearder? Smeerpijpquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms voel ik me net jullie AertVaeder
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Plo, ken je deze nog?
"Ben haske druk dus opbokken!"
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe sigHelemaal zelf verzonnen
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijktquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoorquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef Didiot het volgende:
Trouwens ook lekker. Heb op de zaterdag dat ik m'n SV gekocht hebt m'n lidmaatschap van BMW Club Nederland opgezegt. Tot op heden nog niets van gehoordVinden me zeker een verrader dat ik naar een andere merk ben overgegaan
![]()
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Op een dag ben je je geld zat en koop je een honda omdat je teveel wilt betalen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef ploderus het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoor
Da's mazda geen Hondaquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
zoom, zoooooooooooom, zoooom
![]()
Vieze signature jatterquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijkt
Alleen is die van mij de waarheid en probeer jij het te verdraaien![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,
en ze het niet later op spareparts moeten verdienen![]()
![]()
quote:Als je maar een bergje nokkenaskettingspanners en spanningsregelaars inslaat ben je safe!
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Een vriend van me leeft ook in die waan
Als van één merk de onderdelen duurder zijn is het wel Honda
Wat dat betreft is het net een japanse ducati
En om nou te zeggen dat het duurzamer is..
![]()
![]()
![]()
Terugroepacties hebben weinig met duurzaamheid te makenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
en verder kom ik niet,![]()
Zit er geen punt ' . ' op je toetsenbord?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
en verder kom ik niet,![]()
Een 250cc 2 takt, en is dat ding 25 kw.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Youssef het volgende:
Iemand nog een budget fietsje nodig
[afbeelding]Sjit, andere verkoper heeft zijn advertentie verwijder... wilde net bellen
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
Zie ik het nou verkeerd of kan het dan ook vrijdag na 17u (sluitingstijd werkplaats?)quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
quote:Te Koop Suzuki sv650S 1999
Omschrijving Beschrijving: SV650S '99
24000km, rood, in.zeer goede staat, goede banden, remmen...enz. Geheel origineel. Goed onderhouden. 1 ste eigenaar.
Prijs ¤ 3.450,00
Waarom is de rest van de maatschappij nou weer net wat sneller dan ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vrijdagmiddag .. als hij zaterdag om 9:00 klaar staat?
Yoessef: http://www.minimarkt.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |