quote:
doe geen moeitequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de CR gesleuteld gesloopt, de uitlaat plus een tussenstuk is er nu af en schoongemaakt.
Aan een zijde zijn de imbussen van de uitlaat eraf, maar ik krijg hem nog niet open.![]()
De andere kant had ik 1.5 week geleden al eens geprobeert.![]()
Ik kan er nu wel inkijken, en zie dat het voor de helft een demper is met verschillende kamertjes, en voor de andere helft een open systeem is met die gaatjes aan de zijkant.
Mocht ik hem openkrijgen dan kan ik er demperwol instoppen, dat zullen de buren wel zo prettig vinden.
Verder zijn er dus 2 overgangen in het uitlaatbochtsysteem die enigzins lekken, dat is te zien aan de tweetakt olie die daar op ligt, en in die regionen eruit gespetterd is op het plastic van de motor.![]()
Die kan ik dus ook nog afdichten, heb hittebestendige en magisch zelfvulkaniserende siliconentape van mijn oude werkgever liggen.(en dat is nergens in Nederland te koop)
Morgen strak om de 2 aansluitingen winden die in de andere pijp gaan als een soort uitlaatpakking, en dan de buitenkant ook een paar wikkelingen geven bij montage later.
Dat moet zeker schelen ook wat schelen in de geluidsproduktie.![]()
Eenvoudig en zonder uitgaven dingen verbeteren met een nuttig en blijvend resultaat, daar hou ik van.
De demper is trouwens best wel zwaar, van het weekend ga ik ook nog even shoppen met dat ding in de hand bij wat brommer en scooter zaken. De diameter is best wel klein van het ding, en dan met name de aansluiting.![]()
OK, dan laat ik hem zoals die nu is, met alleen de voorbocht erop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:08 schreef Youp het volgende:
doe geen moeitehelpt allemaal niks... 99% van je herrie komt dwars door het staal van je auspuffbocht heen
Toch niet meer wezen rijden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK, dan laat ik hem zoals die nu is, met alleen de voorbocht erop.Ziet er retecool uit ook.
![]()
Pic's volgen morgen, stond in de planning.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Doet me ineens hieraan herrineren
[afbeelding]
waar ga je kijken en voor welke?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:39 schreef Youssef het volgende:
Ik ga slapenMorgen weer lekker toeren met de auto, 200km totaal, ongeveer 20 euro dus
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef, je ZXR is clean en dit is nu de 3e eigenaar
Moggequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
iets ingekort,
Eenvoudig en zonder uitgaven dingen verbeteren met een nuttig en blijvend resultaat, daar hou ik van.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mogge
zonder kosten reparaties doen Dat is juist het leukste, heb je ook veel eer van je werk.
quote:
Welk weerbericht lees jij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:naar alle verwachtingen zal het aanstaande Zaterdag wel koud maar droog zijn
dus dat word motorrijden,zo maar even bellen dat ze hem klaar zetten.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:35 schreef ploderus het volgende:
Welk weerbericht lees jij dan?
[afbeelding]
Teletekst 704
Geven beiden niet echt lekker weer aan
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Telegraaf schat ik OPM kennende, een echte roddelkrant.
![]()
![]()
Over het opwarmen van die banden heb ik trouwens nog hele theorieen, maar het voert nu even te ver door om hele verhalen te gaan tikken als rubberprofeet zijnde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef ploderus het volgende:
Die theorieen moet je zeker een keer met de groep delen. Ben benieuwd![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef ploderus het volgende:Telegraaf overdrijft zelfs het weer?
![]()
Alleen de oudere motoren rijden spectaculairder qua beleving.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef ploderus het volgende:
Op motorfreaks.nl staat een dynorun van de GSX-R1000 K5
Linkje
Dat ding weet er toch aardig vermogen uit te persen!![]()
quote:Al bij 5000tpm levert hij 110Nm aan het achterwiel, wat absoluut het sterke punt is van deze motor. Juist dat vette koppel maakt dat hij erg gemakkelijk te rijden zal zijn. En daar waar hij koppel gaat afbouwen, neemt het topvermogen het over. Zeker weten dat deze motor komend seizoen onverslaanbaar zal zijn.
Maar wat er in de bladen staat is toch altijd waar? Lees ik voor niets de story en de privequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wilde hem nog onder die andere plakken......
En Romius had er iets over gelezen in de Moto'73.
Nu heb ik dat niet gezien, maar wie zegt dat die het zo goed weten?
Mijn echte vak is fotografie, en die zogenaamde vakbladen vertellen ook vaak klinklare onzin.
Hoewel deze veel 'liever' staan afgesteld, denk ik toch wel dat ik hier ook genoeg beleving mee zou kunnen vindenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de oudere motoren rijden spectaculairder qua beleving.
[..]
Onwijs gewoon dat ding.
Logische keuzequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:08 schreef ploderus het volgende:
Maar nee hoor, ze gebruiken de Yamaha FJR 1300![]()
![]()
![]()
Weet die man veel, laat hem gewoon even in de waan dat ie verstand van motoren heeft johquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoewel deze veel 'liever' staan afgesteld, denk ik toch wel dat ik hier ook genoeg beleving mee zou kunnen vinden![]()
t was niet mijn weerberichtquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Telegraaf schat ik OPM kennende, een echte roddelkrant.
![]()
![]()
euh ik heb vanmorgen alleen nieuws gekeken, en dat zag er toch niet echt verkeerd uit dacht ik,quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:35 schreef ploderus het volgende:
[..]
Welk weerbericht lees jij dan?
[afbeelding]
Teletekst 704
Geven beiden niet echt lekker weer aan
idd het kwam van Mercyquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
t was niet mijn weerberichten de telegraaf suckt
Piet? Paulusma? Die schijnt het juist over het algemeen het minst fout te hebben t.o.v. al die andere knakkersquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh ik heb vanmorgen alleen nieuws gekeken, en dat zag er toch niet echt verkeerd uit dacht ik,![]()
maar Piet heeft het wel vaker mis, dus ik zie zaterdag wel,![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet die man veel, laat hem gewoon even in de waan dat ie verstand van motoren heeft joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |