Onzinquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:
Maar ik vind het warmrijden van de banden juist ook een soort extra veiligheid om niet te snel hard te gaan rijden; je blok mag toch ook nog niet vol in zijn toeren bereden worden. Nu moet je voor je eigen veilighied je banden wel even warmrijden en tegen de tijd dat je blok lekker op temperatuur is zijn je banden ook kauwgomachtig
Nee je was al offlinequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stuurde je iets terug? Zo ja, dan heb ik nix ontvangen, msn doet raar
deze band heb ik er onder zittenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Metzelerz.... geen ervaring mee. Maar welke Metzeler had je dan? En jij Luc?
Wat ik ook neerzet.... ik weet al dat jij het allemaal maar niets vind Rietje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders maak je even een foto van je avondeten
Als ik het normaal zou vinden dat zette ik elke avond wel een foto van mijn avondeten in dit topic.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij vindt het normaal om een foto van je eten te maken en vervolgens op een forum te zetten ?![]()
Als bijv. Didiot het had gedaan had ik het ook gezegd.
quote:
P-Lo? Ploderus? Is Ploderus een negertquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Een gedichtje voor P-Lo
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long
Roerbakei, roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond gooi ik vermicelli in mn bier
omgekeerde wereldquote:Als je hem hebt gezien en hebt horen lopen en we zijn het eens over de prijs
is een korte proefrit echter wel mogelijk (blokje om).
¤ 6.750,-quote:Super mooie z750 met maar 1250 k/m. met veel extra s, remus uitlaat, katte oog spiegels, kleine knipper lichtjes, spatbord en ketting kast in kleur, klein nummerbord ophanging, verhoogd kuipraam. alle orginele spullen nog aanwezig. fabrieks garantie tot 2006. op biedingen geen reactie.
Hoe romantisch!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Een gedichtje voor P-Lo
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long
Roerbakei, roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond gooi ik vermicelli in mn bier
Uhm nou ja, laten we het erop houden dat ik de zelfde dermatoloog heb als The Kid to Fuck..quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
P-Lo? Ploderus? Is Ploderus een negert?
Fok is up
Hij lijkt qua kleur op je Fazert nog wel.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef RB het volgende:
[..]
verkeerde kleur die moet zwart zijn.
of zoiets
[[url=http://img220.exs.cx/img220/3351/sv1000ssize3yq.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij lijkt qua kleur op je Fazert nog wel.....
quote:
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !quote:
Da`s niet een s da`s een 1000quote:
Ja tegen zo`n jonge god van 3 jaar kan ik niet opquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !
En die is leuker dan jij, sorry.
Dudettequote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar ik had Timo een paar uurtjes aan het eind van de middag !
En die is leuker dan jij, sorry.
Niemand denk ik hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef RB het volgende:
[..]
Ja tegen zo`n jonge god van 3 jaar kan ik niet op![]()
Kan ik me voorstellen bij zo`n knulquote:
quote:
doe geen moeitequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de CR gesleuteld gesloopt, de uitlaat plus een tussenstuk is er nu af en schoongemaakt.
Aan een zijde zijn de imbussen van de uitlaat eraf, maar ik krijg hem nog niet open.![]()
De andere kant had ik 1.5 week geleden al eens geprobeert.![]()
Ik kan er nu wel inkijken, en zie dat het voor de helft een demper is met verschillende kamertjes, en voor de andere helft een open systeem is met die gaatjes aan de zijkant.
Mocht ik hem openkrijgen dan kan ik er demperwol instoppen, dat zullen de buren wel zo prettig vinden.
Verder zijn er dus 2 overgangen in het uitlaatbochtsysteem die enigzins lekken, dat is te zien aan de tweetakt olie die daar op ligt, en in die regionen eruit gespetterd is op het plastic van de motor.![]()
Die kan ik dus ook nog afdichten, heb hittebestendige en magisch zelfvulkaniserende siliconentape van mijn oude werkgever liggen.(en dat is nergens in Nederland te koop)
Morgen strak om de 2 aansluitingen winden die in de andere pijp gaan als een soort uitlaatpakking, en dan de buitenkant ook een paar wikkelingen geven bij montage later.
Dat moet zeker schelen ook wat schelen in de geluidsproduktie.![]()
Eenvoudig en zonder uitgaven dingen verbeteren met een nuttig en blijvend resultaat, daar hou ik van.
De demper is trouwens best wel zwaar, van het weekend ga ik ook nog even shoppen met dat ding in de hand bij wat brommer en scooter zaken. De diameter is best wel klein van het ding, en dan met name de aansluiting.![]()
OK, dan laat ik hem zoals die nu is, met alleen de voorbocht erop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:08 schreef Youp het volgende:
doe geen moeitehelpt allemaal niks... 99% van je herrie komt dwars door het staal van je auspuffbocht heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |