In die tijd dat ze die uitleg geven kunnen ze makkelijk een setje BT014's of Powers monteren ipv dat slappe gelulquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:53 schreef Didiot het volgende:
Uitleg over de SV is opzich niet nodig, maar ach, ze moeten toch wat doen voor die ¤ 275,- afleveringskosten
Vind het opzich wel grappig en makkelijk (scheelt weer lezen in het instructieboekje), maar nodig is het niet echt
Dat is dus het probleem van die sports banden, en dat hebben ze bij de Powers inmiddels dus opgelost,quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
Opwarmen is met de nieuwe serie Powers verholpen als het goed is.
Mijn banden kunnen echt verraderlijk zijn als ze nog koud zijn.
Menig slippertje en stapje opzij gehad na een paar 100 meter ..
.. zit een scherpe bocht vlak bij huis.Bij motorcentrum Eindhoven hadden ze al gewaarschuwd:
Wereldgrip als ze warm zijn, heel slecht als ze koud zijn.
Metzelerz.... geen ervaring mee. Maar welke Metzeler had je dan? En jij Luc?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
metzelers gaven mij iig veel vertrouwen (zaten hiervoor erop)
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:45 schreef bredebeier het volgende:
In de groep die lekker 5 x rondjes mag rijden![]()
: gevorderden noemen ze dat.
Nou ja, zo gevorderd ben ik nou ook weer niet,maar ze rijden hier wel lekker door.
Dat betekent wel lekker 5 sessies op 1 dag i.p.v. 4 per dag.
Heb er alvast powers onder gezet
Die Sportecs van Metzeler zijn waardeloos
Echt wel.. De trabant!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er is GEEN EEN band die na 100 meter warm is
Tja, helaas zit dat er even niet inquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In die tijd dat ze die uitleg geven kunnen ze makkelijk een setje BT014's of Powers monteren ipv dat slappe gelul
Nee, maar ik woon al 5-6 jaar in Hoogvliet en sinds vorig jaar met de Beemer op Pilot Sport moet ik ineens bij die bocht opletten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Je verwacht toch niet van banden dat ze na 100 meter warm zijn zoals Pepijn zegt![]()
Je moet sowieso eerst je blok warm rijden.
Er is GEEN EEN band die na 100 meter warm is
drom ga ik nu voor wat andersquote:
Is dus een vooroordeel van jou want dat rijdt minstens net zo goed.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
drom ga ik nu voor wat anders(mijne bevielen echt goed
riet: wrom wel combineren? wat is daar het voordeel van? dat je met je voorband 2 maanden langer kan rijden? is voor mij geen overweging om met 2 verschillende banden te rijden, kan wel goed rijden maar 2 dezelfde is nogal altijd beter lijkt mij
Als je het weet dan is het toch geen probleem meer ? kan je er rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon al 5-6 jaar in Hoogvliet en sinds vorig jaar met de Beemer op Pilot Sport moet ik ineens bij die bocht opletten.![]()
O nee? ff in z'n 1 zetten, rem inknijpen, flink gassen en koppeling op laten komen en de rem vasthoudenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Je verwacht toch niet van banden dat ze na 100 meter warm zijn zoals Pepijn zegt![]()
Je moet sowieso eerst je blok warm rijden.
Er is GEEN EEN band die na 100 meter warm is
Ik doen niks speciaal om op te warmen. Slingeren is alleen handig voor het vuil min of meer eraf te rijden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef ploderus het volgende:
Nu we het er toch over hebben.. Hoe warmt iedereen zijn banden op?
Doe je dit door gewoon normaal te rijden?
Ga je overdreven optrekken en remmen? (wel lettend op de koude motor) Hierdoor warmen je banden wel wat sneller op, maar met name alleen in het midden.
Ga je slingeren/slalommen? (waardoor de band egaler over het hele oppervlak warm wordt alleen de maximale warmte in het midden zal minder zijn)
Eens kijken wat alle motorfreaks hierzo aanhouden![]()
Mwoah, we hadden het over een vliegende ketting in je been of in het motorblok als je te wild doet met een versleten kettingquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Maar over de open uitlaat en ketting miste ik de clou van.
Helemaal vergeten te vragen, maar uit welk gesticht kom jij eigenlijk?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Echt wel.. De trabant!![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Niet in uitersten denkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
achter wil ik ook grip hebben
Slingeren werkt idd om je banden schoon te rijden, maar de buitenkanten warmen ook wat sneller op. En het middenstuk slijt minder, waardoor je band minder snel vierkant wordtquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doen niks speciaal om op te warmen. Slingeren is alleen handig voor het vuil min of meer eraf te rijden.
Ligt ook aan de temperatuur buiten hè... maar meestal voel je het wel als je bandjes nog koud zijn of juist warm zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |