Dat klopt maar geeft wel idee van degelijkheid,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Terugroepacties hebben weinig met duurzaamheid te maken
Hey leuk, weer wat te doenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vrijdagmiddag .. als hij zaterdag om 9:00 klaar staat?
Yoessef: http://www.minimarkt.nl/
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:14 schreef ploderus het volgende:
Dat probeer ik dus ook, maar de hele maatschappij loopt net 5 minuten voor op mij..![]()
Er zijn in totaal door de geschiedenis ook meer Honda's verkochtquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat klopt maar geeft wel idee van degelijkheid,
enne er zijn meer oude Honda's dan Kawasaki's![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk maar naar de CR500 hoe betrouwbaar Honda is
Maar dat automatisme heb ik nog nooit bij mezelf kunnen vindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens, het moet automatisch goed gaan, dus niet op letten want dan loop je nog meer achter.
![]()
Je zal ook veel dubbel tegenkomen....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:25 schreef Youssef het volgende:
Hey leuk, weer wat te doen![]()
Kijken of er veel leuks op staat...
Ja, is ook echt serieusquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:31 schreef ploderus het volgende:
Ik ben niet zo'n één-merkgeil; levert alleen eindeloze zinloze discussies op waarbij iedereen 'zijn' merk blijft verdedigen..![]()
![]()
Minder aan je uitlaat ruiken, scheelt je een hoop hersencellen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef ploderus het volgende:
Maar dat automatisme heb ik nog nooit bij mezelf kunnen vinden![]()
Maar het is zo verslavend!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minder aan je uitlaat ruiken, scheelt je een hoop hersencellen.
En ja het studentenleven is ook zwaar he.Eist ergens zijn tol.
![]()
Maar dan niet gaan klagen, komt allemaal vanzelf met de jaren als je ouder wordt en saaie dingen gaat doen. Misschien koop je dan zelfs wel een BMW als je een gearriveerde Plo bent.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn wist je dat een open demper best gevaarlijk is als je ketting versleten is?
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:
Maar het is zo verslavend!
Gearriveerde Plo? Is dat een luxe benaming voor een klaargekomen Plo?![]()
Maar misschien wordt mijn volgende motor al wel een BMW..![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Waarom zaterdagochtend en niet vrijdagmiddag? Omdat je complete uitleg over de motor krijgt en hoe je alles moet bedienen enzo. Dus dat zal ook wel een half uurtje tot een heel uurtje duren
Ach, het is inderdaad geen hoog zomer, met tot 23:00 s'avonds in de avondzon toeren.quote:En ach, vrijdagmiddag laat of zaterdagochtend vroeg maakt dan ook niet meer uit
Damn, van Fok!ers leer ik gewoon meer dan schoolquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.
Klaargekomen Plo ligt binnen je eigen handbereik (ga even naar de WC ofzo) de rest is een kwestie van tijd, en wat geluk.
![]()
ben ook nog erg aan het twijfelen tussen de sports en de 014 nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik denk dat ik toch weer op BT014/020 uitkom hierna of op Roads.... alhoewel die laatste ?Daar ben ik laatst mee onderuit gegaan dus ik weet niet of ik weer Roads zal nemen... ik denk eerder 014 en 020 achter
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:55 schreef Wolve000 het volgende:
Ik kom net van m'n eerste motorrijles af! Nu weet ik helemaal zeker dat ik er mee door wil gaan!
't Is allemaal even wennen, maar na een tijdje op het parkeerterrein te hebben rondgedraaid was de tijd alweer voorbij en mocht ik zelf terugrijden naar de rijschool
Zaterdag alweer m'n volgende les. Hopelijk heb ik nog (voor) deze zomer m'n rijbewijs en kan ik de straten onveilig gaan maken
In het echte leven leer je ook meer dan op school.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Damn, van Fok!ers leer ik gewoon meer dan school
- Het verschil tussen klaarkomen en arriveren
- Open uitlaat en versleten ketting is gevaarlijk
- De tandwiel- en de botertheorie voor winter & zomer
Ik zal sowieso geen 014 achter nemen. 014 is écht een wereldband qua grip, handling en opwarmtijd, maar zeker niet qua levensduur. Ik lees op MF dat als je 6000km haalt met een setje (!) 014's dat je erg blij mag zijn, vandaar dat ik denk ik een combinatie van 014 voor en 020 achter neemquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ook nog erg aan het twijfelen tussen de sports en de 014 nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |