quote:It's time to play the music
It's time to light the lights
t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight.
It's time to put on makeup
It's time to dress up right
It's time to raise the curtain on the Muppet Show tonight.
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
And now let's get things started
Why don't you get things started
It's time to get things started
On the most sensational inspirational celebrational Muppetational
This is what we call the Muppet Show!
Dag bloemen/Blumchen.quote:
Snaveltjes dicht.quote:Op zondag 13 februari 2005 03:00 schreef popolon het volgende:
Oogjes dicht.
Ow kut.. ff kijken op NU nl enzo?quote:Op zondag 13 februari 2005 03:04 schreef popolon het volgende:
Ga je slapen met het bericht dat de bovenste 14 verdiepingen van een wolkenkrabber in Madrid in de hens staan
Radio 1 net.quote:
hoe was het bij de tandarts van de week DG ??quote:Op zondag 13 februari 2005 03:45 schreef DutchGooner het volgende:
ikke niet,ik blijf nog effe een film kijken
sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op zondag 13 februari 2005 09:47 schreef zjroentje het volgende:
Gisteren gourmetten bij een vriendin, hebben die daar DSF op de kabel. Hebben we gewoon AZ -PSV kunnen kijken.
Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??quote:Op zondag 13 februari 2005 12:59 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
(natte) sneeuw en regen hier, dat wordt lekker rustig werken vanmiddag![]()
Rank 1 enzo kan ik erg waarderen, Armin en Corsten af en toe ook hoor. Maar ik vind bijvoorbeeld Marco V geen echte trance meer, al zijn z'n laatste producties wel aardig de trance kant op. En ik hoop dat er weer een DVD ofzo komt van Rank 1quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:dag werd k vanochtend om 10.10 uit bed gebeld
voor het eerst in anderhalve week is het gelukt om een nacht in één stuk te slapen bellen ze je wakker, maar gelukkig voel k me al een stuk fitter alleen die nare verkoudheid nog.
je hebt dus wel een leuke avond gehad MrDmisschien komt t nog goed met je en ga je trance nogeens echt waarderen
chaos bij de jassen? dat zou voor het eerst zijn bij id&t.
Als Yoji afsluit gaat 'ie meestal wat meer tempo draaien jaquote:Op zondag 13 februari 2005 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??
Ik zat het laatste kwatier in de chill en ik hoor me toch ineens die Yoji hard gaan
waar is je aussie gebleven manquote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar is wat aan die bolle kop van me gaan doen
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Marco V geen trance? nouja vooruit tis wat meer de techtrance kant opmaar wel altijd heerlijk, hij is me eigenlijk maar een keertje tegengevallen.
Volgende maand weerquote:Op zondag 13 februari 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is je aussie gebleven man
de V soundquote:Op zondag 13 februari 2005 15:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.. En ik heb ook nog even bij Armin gestaan, maar dat vond ik toch iets te zweverig voor op een feest (het begin dan). En heb dus daarom gekozen voor Marco V want die had beloofd om verzoekjes met name uit z'n eigen producties te draaien En tjah toen ie Godd opzette
[..]
Volgende maand weer
of wacht heb geen Aussie.
Bedankt voor de kijktip.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
vanavond trouwens allemaal kijken naar I am Alan Partridge om 23.40 op Nederland 3, mocht je al op bed liggen opnemen! Een van de beste comedies uit Engeland ooit samen the Office!
wat is er niet goed aan danquote:
vind "Kluivert maak je tepeltjes maar hard" beter bij je passenquote:Op zondag 13 februari 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
Hey SCHloeries, ik heb nieuwe sig en ondertitel
ik was gister ook de hele dag in Maastricht, waar zat je ergens ?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
* FrankyMcG is terug van een gezellig weekendje Maastricht dat perfect is afgesloten in de Kuip!
soms zeven om het kaf van het koren te scheiden, pas maar op met Kluivert, misschien vindt hij zeven wel wat !quote:Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
* SCH vindt zeven maar niks, waarom dan geen tien?
Ik heb alle mannen- en vrouwen kledingwinkels gezien, en tevens de bioscoop en de John Mullins Irish Pub.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:36 schreef pascalheister het volgende:
ik was gister ook de hele dag in Maastricht, waar zat je ergens ?
In een brasserie gezeten vlak bij de Mac, daarna bij de Media Markt geweest en toen ergens bij een italiaans tentje gezeten en pizza gegeten, daarna ook nog naar de bioscoop geweestquote:Op zondag 13 februari 2005 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb alle mannen- en vrouwen kledingwinkels gezien, en tevens de bioscoop en de John Mullins Irish Pub.
Jij?
Alan Partridge isquote:Op zondag 13 februari 2005 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd naar die nieuwe engelse serie rubber
Welke film?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:48 schreef pascalheister het volgende:
daarna ook nog naar de bioscoop geweest
Ja kan ik van die van jou niet zeggen..quote:Op zondag 13 februari 2005 21:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Jeetje ! Blumchen!
Wat een geweldige avatar!
Alles ligt nog open hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 22:22 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ik weet wie t darten gaat winnen
Ja, hij is echt goedquote:Op zondag 13 februari 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alles ligt nog open hoor
Wat is Taylor goed. Tjezis.
die heb ik ook nooit gehad Phil isquote:Op zondag 13 februari 2005 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen twijfel over wie de beste darter ter wereld is.
En nog een toffe gozer ookquote:Op zondag 13 februari 2005 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen twijfel over wie de beste darter ter wereld is.
dank jequote:Op zondag 13 februari 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gehad Ph is
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
wil je een warme knuffel blumchen
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk naar Studio Voetbal te gaan kijken, zitten ze punten te neuzelen met een songfestival.
Alan Partridge?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]dadelijk valt SV geljik met Alan Partridge
Daarom Alan Partridge toch maar geprogrammeerd op de video. Kijk ik morgen dan wel.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:dadelijk valt SV geljik met Alan Partridge
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alan Partridge?
Knowing me, knowing you, aha
Ik kwam er door die opmerking van eendje pas achter dat het werd uitgezondenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom Alan Partridge toch maar geprogrammeerd op de video. Kijk ik morgen dan wel.
Vreselijk liedje, kom toch eens met iets vernieuwends. Oh nee, dat kan niet op het songfestivalquote:Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat songfestival - en gelukkig niet die Tony Nicht
Dit meiske kan wel zingen, jammer van het liedje en de heupen.
Truste
Nogmaals bedankt voor de reminderquote:
Krijg er maar 1 kledingsstuk voorquote:Op zondag 13 februari 2005 21:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het zo oneerlijk verdeeld in de wereld.
Vrouwen kopen voor ¤ 100,- 6 tot 8 stuks leuke kleren (truitjes/rokjes etc.) en wij mannen kunnen net twee stuks kleren krijgen voor exact hetzelfde bedrag!
TV-kaart in je computer. Erg handigquote:Op zondag 13 februari 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
ik heb geen videorecorder meer dus maar zappen dadelijk
helaas geen plek meer voor in mijn pc, heb er wel 1 gehad maar werkte niet meer in xp. Misschien in een nieuwe pc weerquote:Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV-kaart in je computer. Erg handig
zag t in de gids en deed een dansjequote:Op zondag 13 februari 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de reminder
De video draait rustig hierquote:Op zondag 13 februari 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zag t in de gids en deed een dansjeheb net stiekum ff gezapt meteen al briljant.
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
De video draait rustig hier
Ik heb er een hoop niet gezien, dus ik ga wat inhalen de komende maanden
Halverwege HOOLS #556quote:Op maandag 14 februari 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:wanneer ben je voor het laatst langsgeweest dan?
mannen die snachts een hol opzoekenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom terug dan Boez! En ik zoek nu m'n hol op, welterusten!
Zn eigen nog wel. Zulks een staaltje lenigheid wordt zelden nog vertoondquote:Op maandag 14 februari 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannen die snachts een hol opzoeken![]()
daar kan SCH met zn theater sport nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zn eigen nog wel. Zulks een staaltje lenigheid wordt zelden nog vertoond![]()
Afgelopen jaquote:
Slaap lekker, ik zoek mn BEDJE ook zo maar eens opquote:Op maandag 14 februari 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
herenweltrusten k ga mijn bedje opzoeken morgen hopelijk even langs de dokter om eens naar mn verkoudheid te laten kijken, zit niet weer op bronchitus te wachten.
Hè? We zijn het gewoon eens.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:42 schreef Suijk het volgende:
Ja goedemorgen allemaal. Happy Valentine.
sterkte, succes enzoquote:
Als je moet doorrekenen wordt het -2 tegen 7.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zou Utrecht-Feyenoord nu 1-7 worden?
* anoniem 1-tje wegpaktquote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Valentijnsrooschjes voor al mijn lieve Hoolschjes neerlegt
En nog eentje weg...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Hoor ik hier een gefrustreerde achterhoekse nerd die weer niks bij de post had?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:45 schreef pascalheister het volgende:
goedemorgen op deze achterlijke valentijnsdag
post moet nog komen heumoquote:Op maandag 14 februari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoor ik hier een gefrustreerde achterhoekse nerd die weer niks bij de post had?![]()
en heb jij je ValentijnSCH-cd-tje al ontvangen ?quote:
Nog niet ontvangen neequote:Op maandag 14 februari 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en heb jij je ValentijnSCH-cd-tje al ontvangen ?
*wordt nu vers gezet !quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
* Vom schenkt zichzelf een lekker bakkie inquote:
doet u mij maar een klontje suiker erin !quote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Vom het volgende:
* Vom schenkt zichzelf een lekker bakkie in
Iemand anders nog?
Koffie met een klontje suiker voor Bjoro.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet u mij maar een klontje suiker erin !
anders kruip je nog ff in je holletje, met je mooie uitsprakenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Wat is uitslapen toch fantastisch!
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders kruip je nog ff in je holletje, met je mooie uitspraken
quote:
Sex met een cavia geprobeertquote:Op maandag 14 februari 2005 12:48 schreef Blumchen het volgende:
nou! ze waren kei lief! maar het lukt niet.
Zijn dat de nieuwsten uit de uitvaartcollectie?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:48 schreef pascalheister het volgende:
laat die Lord of The Rings houten kist nu maar eens komen
Ik vind het niet zoquote:
Koppijn, dat is wel het trefwoord van vandaag. Was er kotsmisselijk van vanmorgen. Dagje ziek dan maar. Morgen weer fris aan de slagquote:Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo
Buiten dat het stormt en regent en ik vrij ben, uit wilde slapen en alle telefoons rinkelden, mijn ma weer eens een nachtje ziekenhuis achter de rug heeft en die kutkoppijn die maar blijft doordenderen?
jaquote:
ik nog niets, maar ben nog niet thuis geweest...vol verwachting klopt mijn hart !quote:
mooiquote:Op maandag 14 februari 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niet te klagen Eend!
Wennen. Veel bijkleppen en wat formaliteiten regelen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
Hoe ging het golfer?
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
nou t flinke capsules die k mag slikken, zo groot heb k ze nog nooit gehad. Hopelijkwerken ze snel.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?
Beterschappie!
Je roept maar als Zuster * Bluezz met haar overbekende thermometer langs moet komen![]()
die geeft zeker alleen maar rose bubbeltjes champagne ?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Valentijn.
Gelukkig is er internetquote:Op maandag 14 februari 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik nog niets, maar ben nog niet thuis geweest...vol verwachting klopt mijn hart !![]()
Ik ook niet !quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Geen idee. Ik heb niks gekregen van hem. Jij?
quote:
quote:
dan is valentijn inderdaad niet waar je hoofd is....sterkte man !!quote:Op maandag 14 februari 2005 16:57 schreef superjoden het volgende:
relatie van meer dan 4 jaar is sinds 3 weken geleden voorbij... geregel allemaal met samenlevingscontract en het huis wat we gekocht hebben in Amersfoort en wat het 4de kwartaal opgeleverd zou worden.
jeetje superjoden dat is wel heel rot voor je..quote:Op maandag 14 februari 2005 16:57 schreef superjoden het volgende:
relatie van meer dan 4 jaar is sinds 3 weken geleden voorbij... geregel allemaal met samenlevingscontract en het huis wat we gekocht hebben in Amersfoort en wat het 4de kwartaal opgeleverd zou worden.
Yupz!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Franky iets uit Heel gekregen?
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
Net geIsketchd. 8 keer laatste geworden en één keer gedeeld laatste maar dat was omdat Bluezz te laat binnen kwam.
40.000.000 op z'n bankrekening misschien.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo'n leuk en intilligent mens in die pafferige domme Prins Pils ziet.
Voor zo'n bedrag zou ik hem nog steeds niet willen pijpen.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:01 schreef tong80 het volgende:
40.000.000 op z'n bankrekening misschien.
zal ik morgen weer bellenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:36 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Net het aller liefste gesprek gehad![]()
Niet jij..quote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Niet jij..
en daarbij.. het was op msn.. en niet aan de telefoonpianoman
Ben vrij lange tijd nogal ziek geweest,maar probeer het vanaf vandaag nu weer 5 halve dagen per week, dus zou nu eigenlijk al moeten slapen,maar het werk-ritme zit er nog niet helemaal in.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
Golfer weer aan het werk? dacht dat je altijd al zo'n rustig baantje had![]()
en ik was er helemaal nietquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Niet jij..
en daarbij.. het was op msn.. en niet aan de telefoonpianoman
Jij tennistquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik was er helemaal nietavond trouwens competitie gespeeld 2 enkels gewonnen en de dubbel en één enkel verloren en dat ondanks mijn flinke verkoudheid
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben vrij lange tijd nogal ziek geweest,maar probeer het vanaf vandaag nu weer 5 halve dagen per week, dus zou nu eigenlijk al moeten slapen,maar het werk-ritme zit er nog niet helemaal in.
ah ok dat is duidelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben vrij lange tijd nogal ziek geweest,maar probeer het vanaf vandaag nu weer 5 halve dagen per week, dus zou nu eigenlijk al moeten slapen,maar het werk-ritme zit er nog niet helemaal in.
Fantastisch, succes en welterusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
neeheequote:
Nee,staat nog steeds op de videoband, maar zal er ook nu ook niet meer van komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Golfer alan Partridge al gekeken?
Nee.. maar hij brengt een gevoel bij me boven, dat ik niet ken.. T voelt geweldigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Alweer die mysterieuze pianoman... Heb je hem al bemachtigd?
Je zit te soppen en je masturbeert je suf ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:46 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee.. maar hij brengt een gevoel bij me boven, dat ik niet ken.. T voelt geweldig
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
wie is die pianoman blumchen ?
nee tong.. Mag nog 2 weken niks doen.. herstellen van operatie..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit te soppen en je masturbeert je suf ?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:50 schreef Blumchen het volgende:
nee tong.. Mag nog 2 weken niks doen.. herstellen van operatie..
The Truman Story ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die pianosnuiter.
Donderdagavond ga ik Jim Carrey bekijken in een niet zo bekende film van hem...
ff zoeken hoe die heet.
Arme Timbobjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef Blumchen het volgende:
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..
Lieve schat, zo is het ook ruim 6 jaar geleden begonnen tussen Bluezz en mij (ICQ toen nog) en zie wat er van komen kan: voor je het weet woon je samen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef Blumchen het volgende:
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..
Hahahhahaah ja hoor.. 3 maart hoor je allesquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zal jij over twee weken uit je dak gaan.
Krijgen we tegen die tijd wel even een mooi gedetailleerd verslag ervan?![]()
Hahahaah ja veeeeeeeeeeeel beter en leukerquote:En Blumchen: geniet van die ongetwijfeld betere uitvoering van Jan Vayne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |