quote:It's time to play the music
It's time to light the lights
t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight.
It's time to put on makeup
It's time to dress up right
It's time to raise the curtain on the Muppet Show tonight.
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
And now let's get things started
Why don't you get things started
It's time to get things started
On the most sensational inspirational celebrational Muppetational
This is what we call the Muppet Show!
Dag bloemen/Blumchen.quote:
Snaveltjes dicht.quote:Op zondag 13 februari 2005 03:00 schreef popolon het volgende:
Oogjes dicht.
Ow kut.. ff kijken op NU nl enzo?quote:Op zondag 13 februari 2005 03:04 schreef popolon het volgende:
Ga je slapen met het bericht dat de bovenste 14 verdiepingen van een wolkenkrabber in Madrid in de hens staan
Radio 1 net.quote:
hoe was het bij de tandarts van de week DG ??quote:Op zondag 13 februari 2005 03:45 schreef DutchGooner het volgende:
ikke niet,ik blijf nog effe een film kijken
sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op zondag 13 februari 2005 09:47 schreef zjroentje het volgende:
Gisteren gourmetten bij een vriendin, hebben die daar DSF op de kabel. Hebben we gewoon AZ -PSV kunnen kijken.
Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??quote:Op zondag 13 februari 2005 12:59 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
(natte) sneeuw en regen hier, dat wordt lekker rustig werken vanmiddag![]()
Rank 1 enzo kan ik erg waarderen, Armin en Corsten af en toe ook hoor. Maar ik vind bijvoorbeeld Marco V geen echte trance meer, al zijn z'n laatste producties wel aardig de trance kant op. En ik hoop dat er weer een DVD ofzo komt van Rank 1quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:dag werd k vanochtend om 10.10 uit bed gebeld
voor het eerst in anderhalve week is het gelukt om een nacht in één stuk te slapen bellen ze je wakker, maar gelukkig voel k me al een stuk fitter alleen die nare verkoudheid nog.
je hebt dus wel een leuke avond gehad MrDmisschien komt t nog goed met je en ga je trance nogeens echt waarderen
chaos bij de jassen? dat zou voor het eerst zijn bij id&t.
Als Yoji afsluit gaat 'ie meestal wat meer tempo draaien jaquote:Op zondag 13 februari 2005 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??
Ik zat het laatste kwatier in de chill en ik hoor me toch ineens die Yoji hard gaan
waar is je aussie gebleven manquote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar is wat aan die bolle kop van me gaan doen
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Marco V geen trance? nouja vooruit tis wat meer de techtrance kant opmaar wel altijd heerlijk, hij is me eigenlijk maar een keertje tegengevallen.
Volgende maand weerquote:Op zondag 13 februari 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is je aussie gebleven man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |