Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??quote:Op zondag 13 februari 2005 12:59 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
(natte) sneeuw en regen hier, dat wordt lekker rustig werken vanmiddag![]()
Rank 1 enzo kan ik erg waarderen, Armin en Corsten af en toe ook hoor. Maar ik vind bijvoorbeeld Marco V geen echte trance meer, al zijn z'n laatste producties wel aardig de trance kant op. En ik hoop dat er weer een DVD ofzo komt van Rank 1quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:dag werd k vanochtend om 10.10 uit bed gebeld
voor het eerst in anderhalve week is het gelukt om een nacht in één stuk te slapen bellen ze je wakker, maar gelukkig voel k me al een stuk fitter alleen die nare verkoudheid nog.
je hebt dus wel een leuke avond gehad MrDmisschien komt t nog goed met je en ga je trance nogeens echt waarderen
chaos bij de jassen? dat zou voor het eerst zijn bij id&t.
Als Yoji afsluit gaat 'ie meestal wat meer tempo draaien jaquote:Op zondag 13 februari 2005 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeg euh sinds waneer draait Yoji halve hardcore??
Ik zat het laatste kwatier in de chill en ik hoor me toch ineens die Yoji hard gaan
waar is je aussie gebleven manquote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar is wat aan die bolle kop van me gaan doen
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Marco V geen trance? nouja vooruit tis wat meer de techtrance kant opmaar wel altijd heerlijk, hij is me eigenlijk maar een keertje tegengevallen.
Volgende maand weerquote:Op zondag 13 februari 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is je aussie gebleven man
de V soundquote:Op zondag 13 februari 2005 15:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.. En ik heb ook nog even bij Armin gestaan, maar dat vond ik toch iets te zweverig voor op een feest (het begin dan). En heb dus daarom gekozen voor Marco V want die had beloofd om verzoekjes met name uit z'n eigen producties te draaien En tjah toen ie Godd opzette
[..]
Volgende maand weer
of wacht heb geen Aussie.
Bedankt voor de kijktip.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
vanavond trouwens allemaal kijken naar I am Alan Partridge om 23.40 op Nederland 3, mocht je al op bed liggen opnemen! Een van de beste comedies uit Engeland ooit samen the Office!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |