Vreselijk liedje, kom toch eens met iets vernieuwends. Oh nee, dat kan niet op het songfestivalquote:Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat songfestival - en gelukkig niet die Tony Nicht
Dit meiske kan wel zingen, jammer van het liedje en de heupen.
Truste
Nogmaals bedankt voor de reminderquote:
Krijg er maar 1 kledingsstuk voorquote:Op zondag 13 februari 2005 21:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het zo oneerlijk verdeeld in de wereld.
Vrouwen kopen voor ¤ 100,- 6 tot 8 stuks leuke kleren (truitjes/rokjes etc.) en wij mannen kunnen net twee stuks kleren krijgen voor exact hetzelfde bedrag!
TV-kaart in je computer. Erg handigquote:Op zondag 13 februari 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
ik heb geen videorecorder meer dus maar zappen dadelijk
helaas geen plek meer voor in mijn pc, heb er wel 1 gehad maar werkte niet meer in xp. Misschien in een nieuwe pc weerquote:Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV-kaart in je computer. Erg handig
zag t in de gids en deed een dansjequote:Op zondag 13 februari 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de reminder
De video draait rustig hierquote:Op zondag 13 februari 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zag t in de gids en deed een dansjeheb net stiekum ff gezapt meteen al briljant.
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
De video draait rustig hier
Ik heb er een hoop niet gezien, dus ik ga wat inhalen de komende maanden
Halverwege HOOLS #556quote:Op maandag 14 februari 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:wanneer ben je voor het laatst langsgeweest dan?
mannen die snachts een hol opzoekenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom terug dan Boez! En ik zoek nu m'n hol op, welterusten!
Zn eigen nog wel. Zulks een staaltje lenigheid wordt zelden nog vertoondquote:Op maandag 14 februari 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannen die snachts een hol opzoeken![]()
daar kan SCH met zn theater sport nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zn eigen nog wel. Zulks een staaltje lenigheid wordt zelden nog vertoond![]()
Afgelopen jaquote:
Slaap lekker, ik zoek mn BEDJE ook zo maar eens opquote:Op maandag 14 februari 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
herenweltrusten k ga mijn bedje opzoeken morgen hopelijk even langs de dokter om eens naar mn verkoudheid te laten kijken, zit niet weer op bronchitus te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |