quote:Op zondag 13 februari 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
wil je een warme knuffel blumchen
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk naar Studio Voetbal te gaan kijken, zitten ze punten te neuzelen met een songfestival.
Alan Partridge?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]dadelijk valt SV geljik met Alan Partridge
Daarom Alan Partridge toch maar geprogrammeerd op de video. Kijk ik morgen dan wel.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:dadelijk valt SV geljik met Alan Partridge
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alan Partridge?
Knowing me, knowing you, aha
Ik kwam er door die opmerking van eendje pas achter dat het werd uitgezondenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom Alan Partridge toch maar geprogrammeerd op de video. Kijk ik morgen dan wel.
Vreselijk liedje, kom toch eens met iets vernieuwends. Oh nee, dat kan niet op het songfestivalquote:Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat songfestival - en gelukkig niet die Tony Nicht
Dit meiske kan wel zingen, jammer van het liedje en de heupen.
Truste
Nogmaals bedankt voor de reminderquote:
Krijg er maar 1 kledingsstuk voorquote:Op zondag 13 februari 2005 21:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het zo oneerlijk verdeeld in de wereld.
Vrouwen kopen voor ¤ 100,- 6 tot 8 stuks leuke kleren (truitjes/rokjes etc.) en wij mannen kunnen net twee stuks kleren krijgen voor exact hetzelfde bedrag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |