de V soundquote:Op zondag 13 februari 2005 15:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik noem het altijd maar Marco V stijl.. En ik heb ook nog even bij Armin gestaan, maar dat vond ik toch iets te zweverig voor op een feest (het begin dan). En heb dus daarom gekozen voor Marco V want die had beloofd om verzoekjes met name uit z'n eigen producties te draaien En tjah toen ie Godd opzette
[..]
Volgende maand weer
of wacht heb geen Aussie.
Bedankt voor de kijktip.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
vanavond trouwens allemaal kijken naar I am Alan Partridge om 23.40 op Nederland 3, mocht je al op bed liggen opnemen! Een van de beste comedies uit Engeland ooit samen the Office!
wat is er niet goed aan danquote:
vind "Kluivert maak je tepeltjes maar hard" beter bij je passenquote:Op zondag 13 februari 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
Hey SCHloeries, ik heb nieuwe sig en ondertitel
ik was gister ook de hele dag in Maastricht, waar zat je ergens ?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
* FrankyMcG is terug van een gezellig weekendje Maastricht dat perfect is afgesloten in de Kuip!
soms zeven om het kaf van het koren te scheiden, pas maar op met Kluivert, misschien vindt hij zeven wel wat !quote:Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
* SCH vindt zeven maar niks, waarom dan geen tien?
Ik heb alle mannen- en vrouwen kledingwinkels gezien, en tevens de bioscoop en de John Mullins Irish Pub.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:36 schreef pascalheister het volgende:
ik was gister ook de hele dag in Maastricht, waar zat je ergens ?
In een brasserie gezeten vlak bij de Mac, daarna bij de Media Markt geweest en toen ergens bij een italiaans tentje gezeten en pizza gegeten, daarna ook nog naar de bioscoop geweestquote:Op zondag 13 februari 2005 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb alle mannen- en vrouwen kledingwinkels gezien, en tevens de bioscoop en de John Mullins Irish Pub.
Jij?
Alan Partridge isquote:Op zondag 13 februari 2005 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd naar die nieuwe engelse serie rubber
Welke film?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:48 schreef pascalheister het volgende:
daarna ook nog naar de bioscoop geweest
Ja kan ik van die van jou niet zeggen..quote:Op zondag 13 februari 2005 21:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Jeetje ! Blumchen!
Wat een geweldige avatar!
Alles ligt nog open hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 22:22 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ik weet wie t darten gaat winnen
Ja, hij is echt goedquote:Op zondag 13 februari 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alles ligt nog open hoor
Wat is Taylor goed. Tjezis.
die heb ik ook nooit gehad Phil isquote:Op zondag 13 februari 2005 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen twijfel over wie de beste darter ter wereld is.
En nog een toffe gozer ookquote:Op zondag 13 februari 2005 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen twijfel over wie de beste darter ter wereld is.
dank jequote:Op zondag 13 februari 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gehad Ph is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |