quote:
Sex met een cavia geprobeertquote:Op maandag 14 februari 2005 12:48 schreef Blumchen het volgende:
nou! ze waren kei lief! maar het lukt niet.
Zijn dat de nieuwsten uit de uitvaartcollectie?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:48 schreef pascalheister het volgende:
laat die Lord of The Rings houten kist nu maar eens komen
Ik vind het niet zoquote:
Koppijn, dat is wel het trefwoord van vandaag. Was er kotsmisselijk van vanmorgen. Dagje ziek dan maar. Morgen weer fris aan de slagquote:Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo
Buiten dat het stormt en regent en ik vrij ben, uit wilde slapen en alle telefoons rinkelden, mijn ma weer eens een nachtje ziekenhuis achter de rug heeft en die kutkoppijn die maar blijft doordenderen?
jaquote:
ik nog niets, maar ben nog niet thuis geweest...vol verwachting klopt mijn hart !quote:
mooiquote:Op maandag 14 februari 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niet te klagen Eend!
Wennen. Veel bijkleppen en wat formaliteiten regelen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
Hoe ging het golfer?
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
nou t flinke capsules die k mag slikken, zo groot heb k ze nog nooit gehad. Hopelijkwerken ze snel.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?
Beterschappie!
Je roept maar als Zuster * Bluezz met haar overbekende thermometer langs moet komen![]()
die geeft zeker alleen maar rose bubbeltjes champagne ?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Valentijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |