jaquote:
ik nog niets, maar ben nog niet thuis geweest...vol verwachting klopt mijn hart !quote:
mooiquote:Op maandag 14 februari 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niet te klagen Eend!
Wennen. Veel bijkleppen en wat formaliteiten regelen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
Hoe ging het golfer?
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
nou t flinke capsules die k mag slikken, zo groot heb k ze nog nooit gehad. Hopelijkwerken ze snel.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pillen zijn die je oraal moet innemen?
Beterschappie!
Je roept maar als Zuster * Bluezz met haar overbekende thermometer langs moet komen![]()
die geeft zeker alleen maar rose bubbeltjes champagne ?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Valentijn.
Gelukkig is er internetquote:Op maandag 14 februari 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik nog niets, maar ben nog niet thuis geweest...vol verwachting klopt mijn hart !![]()
Ik ook niet !quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Geen idee. Ik heb niks gekregen van hem. Jij?
quote:
quote:
dan is valentijn inderdaad niet waar je hoofd is....sterkte man !!quote:Op maandag 14 februari 2005 16:57 schreef superjoden het volgende:
relatie van meer dan 4 jaar is sinds 3 weken geleden voorbij... geregel allemaal met samenlevingscontract en het huis wat we gekocht hebben in Amersfoort en wat het 4de kwartaal opgeleverd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |