quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben vrij lange tijd nogal ziek geweest,maar probeer het vanaf vandaag nu weer 5 halve dagen per week, dus zou nu eigenlijk al moeten slapen,maar het werk-ritme zit er nog niet helemaal in.
ah ok dat is duidelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben vrij lange tijd nogal ziek geweest,maar probeer het vanaf vandaag nu weer 5 halve dagen per week, dus zou nu eigenlijk al moeten slapen,maar het werk-ritme zit er nog niet helemaal in.
Fantastisch, succes en welterusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
neeheequote:
Nee,staat nog steeds op de videoband, maar zal er ook nu ook niet meer van komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Golfer alan Partridge al gekeken?
Nee.. maar hij brengt een gevoel bij me boven, dat ik niet ken.. T voelt geweldigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Alweer die mysterieuze pianoman... Heb je hem al bemachtigd?
Je zit te soppen en je masturbeert je suf ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:46 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee.. maar hij brengt een gevoel bij me boven, dat ik niet ken.. T voelt geweldig
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
wie is die pianoman blumchen ?
nee tong.. Mag nog 2 weken niks doen.. herstellen van operatie..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit te soppen en je masturbeert je suf ?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:50 schreef Blumchen het volgende:
nee tong.. Mag nog 2 weken niks doen.. herstellen van operatie..
The Truman Story ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die pianosnuiter.
Donderdagavond ga ik Jim Carrey bekijken in een niet zo bekende film van hem...
ff zoeken hoe die heet.
Arme Timbobjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef Blumchen het volgende:
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..
Lieve schat, zo is het ook ruim 6 jaar geleden begonnen tussen Bluezz en mij (ICQ toen nog) en zie wat er van komen kan: voor je het weet woon je samen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef Blumchen het volgende:
Dat is iemand die ik heb leren kennen via msn.. en praat zo ongeveer iedere dag tot 4 uur met hem! Tot vandaag te moeheid toe sloeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |