Hè? We zijn het gewoon eens.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:42 schreef Suijk het volgende:
Ja goedemorgen allemaal. Happy Valentine.
sterkte, succes enzoquote:
Als je moet doorrekenen wordt het -2 tegen 7.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zou Utrecht-Feyenoord nu 1-7 worden?
* anoniem 1-tje wegpaktquote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Valentijnsrooschjes voor al mijn lieve Hoolschjes neerlegt
En nog eentje weg...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Hoor ik hier een gefrustreerde achterhoekse nerd die weer niks bij de post had?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:45 schreef pascalheister het volgende:
goedemorgen op deze achterlijke valentijnsdag
post moet nog komen heumoquote:Op maandag 14 februari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoor ik hier een gefrustreerde achterhoekse nerd die weer niks bij de post had?![]()
en heb jij je ValentijnSCH-cd-tje al ontvangen ?quote:
Nog niet ontvangen neequote:Op maandag 14 februari 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en heb jij je ValentijnSCH-cd-tje al ontvangen ?
*wordt nu vers gezet !quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
* Vom schenkt zichzelf een lekker bakkie inquote:
doet u mij maar een klontje suiker erin !quote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Vom het volgende:
* Vom schenkt zichzelf een lekker bakkie in
Iemand anders nog?
Koffie met een klontje suiker voor Bjoro.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet u mij maar een klontje suiker erin !
anders kruip je nog ff in je holletje, met je mooie uitsprakenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Wat is uitslapen toch fantastisch!
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders kruip je nog ff in je holletje, met je mooie uitspraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |