Lamme geilneefquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:23 schreef theSummoner het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik me ervoor schaam ofzo ik vond de vraag zelf alleen zo...maar laat dat jullie niet stoppen je ervaringen te posten (VROUWEN!!!
)
onder de 21 wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
ik denk dat je niet meer 10x aftrekt in 1 week als je 21 of ouder bent...
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
Het is bij mij elke week weer anders! Soms 2 keer op een dag! Soms 5 dagen helemaal niet!![]()
En ja, ik ben een vrouw.![]()
Mag ik die op jou deur zetten?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
zet je dan geen streepjes op je celdeur?![]()
Kon ik dat maar zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef nozem het volgende:
Nooit. Stelletje smeerpijpen!
Sluit dat elkaar uit dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:28 schreef Giem het volgende:
Niet, ik heb een vriendin.
Masturbatie is geen sex?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:28 schreef Giem het volgende:
Niet, ik heb een vriendin.
Wel 1 of 2 keer sex
wat zal je dan schraal geweest zijnquote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil alleen kwijt dat het maximum dat ik ooit gehaald heb 8 keer in 24 uur is. Ik was toen 18.
Gaat over met vriendin? Doe je het gewoon iet uit schuldgevoel tegenover je vriendin?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
ik doe het alweer meer dan een jaar niet meer
daarin bennik van myn leeftyd 1 vande weinuge (16)
heel veel jongens doen het
mayah az je een vriendin hebt dan gaat ut wel over
Crap, and you know it...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
nee als 2xquote:Op zondag 13 februari 2005 16:43 schreef slackwar-erik het volgende:
geldt 2 keer achter elkaar als 1?
Sorry hoor ik ben geen oude zak en ik maar zelf ook veel spel fouten. Maar ik kan HIER echt geen FUCK van maken. Hebjeerookondertitelingbijleestanderszolastignetalditsnapje!quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
Jesus, dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 01:24 schreef Litso het volgende:
Man, 19, gemiddeld dagelijks
Waarom post ik dit?
hehe komisch... dat is ook dé reden waarom ik regelmatig probeer te matigen(klinkt aardig debiel maar goed). Maar meestal houd ik het niet eens één hele dag volquote:Op zondag 13 februari 2005 01:20 schreef grindtegel het volgende:
1 keer per drie dagen (ongeveer)
houdt mijn testosteron op hoog niveau.
meer en ik heb minder (dus te weinig) energie/agressie
Ja inderdaad waarom post je dit? Nu heb je het rukgeheim der mannen onthuldquote:Op maandag 14 februari 2005 02:54 schreef Kiwi-Doos het volgende:
[..]
![]()
ach de gene die zeggen nooit zijn of impotent of nog niet zindelijk....
elke kerel rukt zich....
waarom post ik dit..... ?
Zijn er vrouwen die daar wèl moeilijk over doen dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 13:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel tof dat je over dat rukken als vrouw zijnde niet moeilijk doet. Hulde!
hahahah volgens mij ben je gewoon 13quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
Ik ken iemand die uit religieuze redenen niet afbeert.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom post je dit? Nu heb je het rukgeheim der mannen onthuld![]()
Ah vandaar dat ze de hand aan kinderen moeten slaanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:04 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ik ken iemand die uit religieuze redenen niet afbeert.
Btw, een vrouw die rukkend masturbeert. Dat vereist wel de behendigheid en hand-oog-coördinatie van een getraind chirurg.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
Het is bij mij elke week weer anders! Soms 2 keer op een dag! Soms 5 dagen helemaal niet!![]()
En ja, ik ben een vrouw man.![]()
Waar staat het woord rukken danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Btw, een vrouw die rukkend masturbeert. Dat vereist wel de behendigheid en hand-oog-coördinatie van een getraind chirurg.
quote:
quote:Heel tof dat je over dat rukken als vrouw zijnde niet moeilijk doet. Hulde!
Die lui liegen! Ze doen het waarschijnlijk stiekem; maar zeggen uit schaamte voor de partner dat ze het niet meer doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen dat ze niet meer masturberen als ze een relatie hebben. Waarom in godsnaam niet? Blijft toch gewoon lekker om te doen?![]()
Ja, maar dat is gewoon waar!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
Het is net als vrouwen die opeens niet meer naar de WC gaan als ze een relatie hebben.
Waarom zou ik dat uit schaamte niet zeggen? Het is verdomme mijn kut!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die lui liegen! Ze doen het waarschijnlijk stiekem; maar zeggen uit schaamte voor de partner dat ze het niet meer doen.
Jij bent er toch ook gewoon eerlijk over? Dan heb ik het toch niet over jou.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat uit schaamte niet zeggen? Het is verdomme mijn kut!
Ik begrijp niet waarom mensen er wel moeite mee zouden hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij bent er toch ook gewoon eerlijk over? Dan heb ik het toch niet over jou.
tsja....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mensen er wel moeite mee zouden hebben
Niets, het was gewoon een opmerking die op die eerdere post sloeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En wat heeft die quote met Debs te maken dan? Of ben ik niet helemaal helder?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Als ik de kans krijg elke dag, maar die taak heeft mijn vriendin overgenomen
ga nu maar met je speeltje spelen .. pfffff ..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze de hand aan kinderen moeten slaan
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW: kleine oefening hoofdrekenen en tevens gedachtenexperiment: hoeveel ml cum per keer........ hoevaak per week.... hoeveel weken in een jaar..... hoeveel jaar ruk je al....... hoeveel liter cum dan al in je hele leven? Nou?
Dat was ik. Ik heb alleen geen vriend. Dus niks om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:58 schreef Panthera1984 het volgende:
als reactie op iemand die had gezegd dat ze het lekker vond om naar haar rukkende vriend te kijken,vindt ik oooook
als hij van zichzelf geniet, is dat een van de mooiere dingen.
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik heb alleen geen vriend. Dus niks om naar te kijken.
Of anders gewoon een topic in V&A openen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:51 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"genoeg gefrustreerde jongens!
![]()
Daar heb ik nou weer wat minder behoefte aan...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:51 schreef Panthera1984 het volgende:
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"genoeg gefrustreerde jongens!
![]()
Ik had je al bijna toegevoegd op msn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer wat minder behoefte aan...
Jullie piek is lekker snel voorbijquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef snerd het volgende:
Ik deed het altijd +/- elke dag, soms een dagje niet
Afgelopen maanden werd het steeds meer en meer, mijn hoogste was 3 of 4 x per dag!
Maar plotseling gaf het mij geen voldoening meer, en nu vind ik het niks meer aan (en heb ik er geen behoefte meer aan). Ik kan er geen enkele plezier meer aan beleven, terwijl ik het al jarenlang deedDit is al meer dan een maand zo.
Ik heb ook geen vriendin;(;(
20, M
http://www.imdb.com/title/tt0243736/ aanraadt.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:44 schreef hallodagg het volgende:
hehe komisch... dat is ook dé reden waarom ik regelmatig probeer te matigen(klinkt aardig debiel maar goed). Maar meestal houd ik het niet eens één hele dag vol
Aardig dom van me eigenlijk, want het maakt bij mij echt een groot verschil, ik word een stuk actiever als ik minder vaak mastrubeer. Nu onderneem ik eigenlijk te weinig... Ik ga vanaf vandaag een belofte afleggen aan mezelf: een week niet mastruberen! Wie duimt er voor me?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer begint jouw piek dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jullie piek is lekker snel voorbij.
Die van ons, vrouwen, begint pas dan. Hehe.
Hoezo, wou je het uitproberen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer begint jouw piek dan?
Ik ben vreemd genoeg niet in staat tot het masturberen van een ander, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hoezo, wou je het uitproberen dan?![]()
Och...quote:Op donderdag 24 februari 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:
Ik ben vreemd genoeg niet in staat tot het masturberen van een ander, sorry
Blijven doorgaan en aan iets opwindends denken.quote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef hhhhhhh het volgende:
Ik ben 13 en heb het een keer geprobeert maar..... ik kwam niet klaar.![]()
heeft iemand tips je jj wel komt ?
emancipatiequote:Op maandag 27 november 2006 23:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
1 á twee keer per dag, ongeveer.
Where is the fun in that?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:52 schreef BigBadPete het volgende:
Telt rukken zonder te zijn klaargekomen ook mee?
ik masturbeer soms nog wel eens en ik heb inderdaad een relatie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef SethGecko het volgende:
Dat verschilt, soms een maand niet en soms drie keer per dag. Zoals deze week,hehe.
Trouwens, raar dat mensen aangeven niet (meer) te masturberen als ze een partner hebben?
*edit* Ben een vrouw.
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.quote:Op maandag 27 november 2006 23:34 schreef depax het volgende:
3 keer per dag minimaal ( soms 2 of 3 keer achter elkaar)
ben man 23 en sinds 5 maanden single ( tijdens de relatie van 2 en half jaar deed ik het ook zo vaak sex erbij was extra werk)
Jaaa pcies! Er zijn vaak ook lieden die jaloers zijn als hun wederhelt de hand aan zichzelf slaat, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:16 schreef Aventura het volgende:
M.i. is het ene goed teken als je binnen een relatie net zo vaak of vaker masturbeert...Betekent dat degene met wie je bent je seksuele driften aanwakkert
'de hele middag', 'mijn record'quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.
ben man, en 2 jaar single.
12 keer haal ik echt niet hoor, erg knap van jequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.
ben man, en 2 jaar single.
Ik makkelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef ioko het volgende:
[..]
12 keer haal ik echt niet hoor, erg knap van je![]()
![]()
Bah, wat is de wereld toch oneerlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ik makkelijk![]()
*blij dak een vrouw ben*
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef daroy het volgende:
verschilt bij mij, zal gemiddeld zo rond de 1 a 2 keer per week liggen. me vriendin masturbeerd niet behalve als ik er bij ben soms, dat vind ze dan wel geil.
Jij hebt ook sneeuw in je avaquote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Agorias het volgende:
Mwah, zo'n 9 x per dag moet wel lukken! En nooit losse flodders!
Ik masturbeer altijd, want ook als m'n vriendin er niet is (of geen zin heeft) bezorgt de gedachte aan haar mij natte dromen!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik masturbeer nooit want ik laat het liever doen.
Idem dito, op het vrouw-zijn gebeuren na. Sinds ik een vriendin heb is't allemaal wat minder, 'k voel me nog net niet schuldig omdat ik vreemd ga met mijn hand als ik 't dan doequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
En ja, ik ben een vrouw.![]()
Zet je je bril dan af?quote:Op zondag 3 december 2006 21:28 schreef Sylvana het volgende:
Soms meerdere keren per dag, dan weer dagen niet, is echt heel verschillend bij mij
ligt eraan waar en wanneer ik het doe, zet hem er niet speciaal voor af, maar als ik in bed lig heb ik hem niet opquote:
Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt eraan waar en wanneer ik het doe, zet hem er niet speciaal voor af, maar als ik in bed lig heb ik hem niet op
Huh? Dat vrouwen ontkennen dat ze masturberen? tja, veel vrouwen die vinden het toch nog een beetje een taboe denk ik, maar het is gewoon lekker en heel normaal, dus zou niet weten waarom je er niet over zou kunnen pratenquote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef dalet het volgende:
[..]
Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?
Kun je mij uitleggen waar je zulke vrouwen vindt? Ik heb dat exact één keer van iemand gehoord. Ontkennen dat je masturbeert is wel iets voor in de brugklas ofzo.quote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef dalet het volgende:
[..]
Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?
In dat ene geval geloof ik het juist wel.quote:Op maandag 4 december 2006 20:21 schreef Aventura het volgende:
Ik denk wel dat er vrouwen zijn die het echt niet doen. Vrouwen die het wel doen maar ontkennen, die ken ik niet. Denk ik. Hoe weet jij eigenlijk dat er zulke vrouwen zijn?
Want als ze het ontkennen is er toch ook een kans dat ze het echt niet doen?
Ik heb ongeveer evenveel vriendinnen als vrienden en er is er geen een die beweert dat ze dat niet doet, ze hebben allemaal leuk speelgoed en praten veel over seks.quote:Op maandag 4 december 2006 20:51 schreef dalet het volgende:
Ik heb meer vriendinnen als vrienden en zeggen allemaal (met uitzondering van 1) hetzelfde: "ik doe het nooit". Die ene is daarentegen juist eerlijk, en zegt het gewoon. Dus:
- Of ik ben te achterdochtig, en ze zeggen het daadwerkelijk eerlijk;
- Of ze liegen allemaal.
Gezien de statistieken moeten er zeker een paar liegen, terwijl er eigenlijk geen aanleiding voor is. Schaamte allicht?
Nu lijkt het overigens alsof ik ze allemaal ben langsgeweest om het te vragen, maar ik praat over een periode van ongeveer 1,5 jaar. Moge dat duidelijk zijn.
Ja, lijkt me echt geil om een vrouw te neuken die zichzelf niet aan durft te raken of niet weet hoe dat moet. Daar kun je echt wat mee, zeg maar.quote:Op maandag 4 december 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat het taboe op masturberen inmiddels wel verdwenen was. Ik bedoel, elke abonnee op de Yes en Viva heeft inmiddels een vibo in huis. Bij de etos kun je samen met je pakje paracetamol ook een trilspeeltje meepakken. Ik zou weleens percentages willen zien van vrouwen die wel en die niet masturberen.
Degenen die het niet doen en/of nooit gedaan hebbrn zullen wel een feest zijn in bed
lol, goed punt.quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt geil om een vrouw te neuken die zichzelf niet aan durft te raken of niet weet hoe dat moet. Daar kun je echt wat mee, zeg maar.
Dat bedoel ik toch ookquote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt geil om een vrouw te neuken die zichzelf niet aan durft te raken of niet weet hoe dat moet. Daar kun je echt wat mee, zeg maar.
Zolang dat maar het enige is wat er gebaard wordt, op naar de volgende training!quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ookOefening baart kunst he zegt men
![]()
Mwah, dat is wel leuk, maar dan moet je juist een meisje hebben wat misschien weinig ervaring heeft (of geen) maar wel erg leergierig is en zich openstelt om te genieten. Heel wat anders dus.quote:Maar wellicht zijn er mannen die het leuk vinden, zo'n half-frigide typje. Beetje leraar-leerlingprincipe. Maar dat gaat gauw vervelen denk ik.
Inkoppertje.quote:Op maandag 4 december 2006 21:39 schreef heiden6 het volgende:
Misschien ligt het eraan met wie je omgaat.
Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geilquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef SlimShady het volgende:
kost het zoveel moeite dan?
Wat is daar nu leuk aan, een half-frigide type? Het lijkt mij in ieder geval niks, iemand die van toeten noch blazen weet (pun intended).quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ookOefening baart kunst he zegt men
Maar wellicht zijn er mannen die het leuk vinden, zo'n half-frigide typje. Beetje leraar-leerlingprincipe. Maar dat gaat gauw vervelen denk ik.
Na deze post moest ik toch even naar je foto's kijken... enne.. niet geil? Dan verschillen wij van meningquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geil
Ik word er niet geil van neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:44 schreef Catannl het volgende:
[..]
Na deze post moest ik toch even naar je foto's kijken... enne.. niet geil? Dan verschillen wij van mening![]()
Eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:44 schreef Catannl het volgende:
Na deze post moest ik toch even naar je foto's kijken... enne.. niet geil? Dan verschillen wij van mening![]()
Wat zeg je?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Philippe_Starck het volgende:
Van masturberen word je toch doof?
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Philippe_Starck het volgende:
Van masturberen word je toch doof?
Ik ben ook vrouw, maar toen ik 15 was kon ik amper van mezelf afblijven. Toen moest ik haast wel 3x per dag.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:58 schreef sweetgirly het volgende:
Al vraag ik me af, om toch wat seksuologisch te reageren, of het bij de vrouwen niet (mede) een soort vorm van vrijheid, zelfstandigheid, etc is, waardoor het dan meer tot uiting komt of kan komen en de jongens zijn gewoon over hun seksuele hormonenpiek heen, al vroeg helaas. Het is niet anders. Hebben wij even mazzel.
![]()
Hey, ga eens weg, deze vraag is offtopic, en niemand gaat hem beantwoorden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Nazari het volgende:
is dat een verslaving?
Holy S***. Niet geil? Meid ik moet gewoon masturberen als ik je foto's bekijk!!! Wat ben jij mooi en lekker zeg!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geil
damn...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil alleen kwijt dat het maximum dat ik ooit gehaald heb 8 keer in 24 uur is. Ik was toen 18.
Ik mis een : rolleyes : smiley.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
Proef ik daar een beetje sarcasme... Maar ik vind het niet nodig om het zo vaak te doen. Want je moet je toch weer een beetje opgeilen, je bent fftjes bezig en dan die troep (al valt dat wel mee). En daarnaast is het erg zonde van al die zaadjes die je door de wc spoelt. Dat zijn potentiele babies die je door de wc spoelt. Masturberen is moord!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja het is prima als je lekker wil slapen en geen zin hebt in gedoe![]()
Euh, come again?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje sarcasme... Maar ik vind het niet nodig om het zo vaak te doen. Want je moet je toch weer een beetje opgeilen, je bent fftjes bezig en dan die troep (al valt dat wel mee). En daarnaast is het erg zonde van al die zaadjes die je door de wc spoelt. Dat zijn potentiele babies die je door de wc spoelt. Masturberen is moord!
Overigens heeft dat niets met lekker slapen te maken. Volgens mij slaap ik juist lekkerder als ik wel heb gemasturbeerd. Al slaap ik altijd wel heel lekker.
EDIT: en hoe vaak masturbeer jij eigenlijk?
Nee, hij wil jij niet meer komen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
ruim uitgelegsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef SwitcheR het volgende:
Normaliter gemiddeld ca. 2 x per dag, waarvan 1 x 's-ochtends (1/2 uur) en 1x 's-avonds (2 uur).
De laatste tijd, en in vakantieperiodes, ongeveer 3 x per dag, waarvan 1 x ca. 2,5 uur (meestal) in de ochtend en de andere keren ca.1 uur per keer (middag/avond).
Ik kan dan ook van bijvoorbeeld een te strak zittend truitje of mooie blue jeans bij mijn buurvrouwtje al opgewonden raken. Fantasie doet de rest. En er zijn nog zoveel mooie/lekkere dingen......
S.
he waar is je Pocket Rocket??quote:Op maandag 4 december 2006 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waar je zulke vrouwen vindt? Ik heb dat exact één keer van iemand gehoord. Ontkennen dat je masturbeert is wel iets voor in de brugklas ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende mythe: dat vrouwen herrie moeten maken als ze klaarkomen. Nergens voor nodig, vrouwen hijgen eigenlijk, net als mannen.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:02 schreef Countess het volgende:
Oh My... ik had een christenachtig meisje in de brugklas, die ontkende zichzelf te rukken, die raakte zichzelf met nog geen vinger aan, het idee was alleen al vies om aan zichzelf te komen.
En volgens haar hadden vrouwen daar ook geen behoefte aan.Meisje dat zichzelf rukt? :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende mythe: dat vrouwen herrie moeten maken als ze klaarkomen. Nergens voor nodig, vrouwen hijgen eigenlijk, net als mannen.
Verder hangt dat af van m'n vrije tijd, maar op een normale door de weekse dag 1x. Als de vrije tijd toeneemt met een uur komt daar ook 1x rukken bij denk ik zo (mits single)![]()
Je hebt echt tijd te veel als je er zoveel tijd voor uittrektquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef SwitcheR het volgende:
Normaliter gemiddeld ca. 2 x per dag, waarvan 1 x 's-ochtends (1/2 uur) en 1x 's-avonds (2 uur).
De laatste tijd, en in vakantieperiodes, ongeveer 3 x per dag, waarvan 1 x ca. 2,5 uur (meestal) in de ochtend en de andere keren ca.1 uur per keer (middag/avond).
Ik kan dan ook van bijvoorbeeld een te strak zittend truitje of mooie blue jeans bij mijn buurvrouwtje al opgewonden raken. Fantasie doet de rest. En er zijn nog zoveel mooie/lekkere dingen......
S.
maar nog iets... Ik vind dat rukken verder niet heel bijzonder, daar geniet ik niet echt van. Die ene keer per week dat ik het doe, doe ik voor het resultaat, maar dat wil ik het liefst zo snel mogelijk (wat een stuk beter gaat, als je weinig rukt). Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je graag 2,5 uur besteed aan het rukken. = niet gezond, krijg je RSI van...quote:Op maandag 15 december 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt echt tijd te veel als je er zoveel tijd voor uittrekt
Ja het gaat er nou niet bepaald zachtzinnig aan toe, ik zou het geen aaien of iets dergelijks noemenquote:
hihi.quote:Op maandag 15 december 2008 @ 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt echt tijd te veel als je er zoveel tijd voor uittrekt
dat heb ik een paar keer gehad. kon ik maar niet klaarkomen. en na 1,5 a 2 uur was ik niet opgewonden meer en had ik er geen zin meer in.quote:Op maandag 15 december 2008 @ 13:22 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je graag 2,5 uur besteed aan het rukken. = niet gezond, krijg je RSI van...
Of gewoon vingeren???quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja het gaat er nou niet bepaald zachtzinnig aan toe, ik zou het geen aaien of iets dergelijks noemen
Mwah. Bij vingeren heb ik het beeld dat een vrouw zachtjes met een aantal vingers te werk gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Of gewoon vingeren???![]()
wat praat ik toch lekker vrijuit over zulke zaken...
Ja en over een paar jaar slik je eerst viagra voordat je gaat rukken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Matel het volgende:
Ik doe het toch wel om de twee of drie dagen een keer. Vroeger, toen matel jong was, wel meerdere keren per dag haha
Vraagt zich af hoe je je vandaag hebt gevoeld?quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef Gracefulkitty het volgende:
Nu ik single ben masturbeer ik vrijwel dagelijks. Hangt af van hoe druk ik het heb en hoe ik mij voel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:56 schreef heaven7 het volgende:
En hoeveel van jullie hebben een vriendin en kijken evengoed porn? (De mannen dus)
Idem. Met als aantekening dat dat gemiddeld 1x per maand is. Dus 1x per 2 weken een solo-sessie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:02 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
![]()
en 50% van de tijd kijkt ze mee
gemiddeld kijk ik 2x per maand met haar naar een lekker hevige porno film, ze is ni zo voor 2 vrouwen te vinden zonder mannen erbij, maar in't algemeen kan ze van alles genietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Idem. Met als aantekening dat dat gemiddeld 1x per maand is. Dus 1x per 2 weken een solo-sessie.
Gisteren eventjes alleen thuis en lekker aan doe-het-zelf gedaan en als mijn vrouwke thuis kwam, had ze zin in porno... wat een avondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
gemiddeld kijk ik 2x per maand met haar naar een lekker hevige porno film, ze is ni zo voor 2 vrouwen te vinden zonder mannen erbij, maar in't algemeen kan ze van alles genieten
Het gaat om wat je lekker vindt, niet wat anderen ervan vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef huggoow het volgende:
IK ben 13jr en ik ruk mezelf gemiddeld 10x per weer, sowieso elke dag een keer !!
is da normaal!!
Ook ik heb je fotoboek bekeken...Conclusie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef Elvanera het volgende:
Nou euh 1 keer per week is al aardig veel dus meestal minder
Kan verholpen worden...quote:Nooit zo'n zin als ik in mn uppie ben
Gelukkig ben ik niet te luiquote:en luiheid![]()
Elvanera heeft onderhand alweer tijdje een vriendjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ook ik heb je fotoboek bekeken...Conclusie:
[..]
Kan verholpen worden...
[..]
Gelukkig ben ik niet te lui
Jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Elvanera heeft onderhand alweer tijdje een vriendje
Dan maar weer de linkerhand in stelling brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dan maar weer de rechterhand in stelling brengen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jij gaat alle sex-topics af?>quote:Op maandag 2 maart 2009 13:11 schreef maxson het volgende:
elke dag en vooral als ik met een geile meid aan het chatten ben...gebeurd spontaan
Als m'n vriendin er niet is 2 a 3 keer per dag. Ik ben 23.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
Liefdesnectarquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef mrkrul het volgende:
18 jaar lang, gem. 1x per dag, 10cc per keer
= ruim 65 liter onverdunde mannenpap!
Op zoek naar een man met hoger libidoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef grijsDuifje het volgende:sperma is nog steeds het beste woord, de rest van de benamingen bezorgen me braakneigingen!
OT: 3 á 4 keer per week, vrouw, 22 jaar en getrouwd met een laag libido (mijn man dus)
hmm denk dat ik het wat overschat heb:quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef mrkrul het volgende:
18 jaar lang, gem. 1x per dag, 10cc per keer
= ruim 65 liter onverdunde mannenpap!
Als het juiste woord slikneigingen tot gevolg heeft ben je misschien toch met de verkeerde persoon getrouwd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef grijsDuifje het volgende:sperma is nog steeds het beste woord, de rest van de benamingen bezorgen me braakneigingen!
OT: 3 á 4 keer per week, vrouw, 22 jaar en getrouwd met een laag libido (mijn man dus)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik tik deze post tussen 2 fapsessies in.
Kun je nagaan .. zoveel wordt "gedumpt" en dan heb je nog zoveel "mongolen"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Bah Bah vieze kindertjes en waar laten jullie al dat zaad?![]()
Ieuw dat komt weer terecht in het grondwater en zo weer in de kraan, nou, nou glaasje water is niet meer zo fris als je er dan over nadenkt...
triljarden zaadcellen die...
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik tik deze post tussen 2 fapsessies in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |