Lamme geilneefquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:23 schreef theSummoner het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik me ervoor schaam ofzo ik vond de vraag zelf alleen zo...maar laat dat jullie niet stoppen je ervaringen te posten (VROUWEN!!!
)
onder de 21 wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
ik denk dat je niet meer 10x aftrekt in 1 week als je 21 of ouder bent...
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
Het is bij mij elke week weer anders! Soms 2 keer op een dag! Soms 5 dagen helemaal niet!![]()
En ja, ik ben een vrouw.![]()
Mag ik die op jou deur zetten?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
zet je dan geen streepjes op je celdeur?![]()
Kon ik dat maar zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef nozem het volgende:
Nooit. Stelletje smeerpijpen!
Sluit dat elkaar uit dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:28 schreef Giem het volgende:
Niet, ik heb een vriendin.
Masturbatie is geen sex?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:28 schreef Giem het volgende:
Niet, ik heb een vriendin.
Wel 1 of 2 keer sex
wat zal je dan schraal geweest zijnquote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil alleen kwijt dat het maximum dat ik ooit gehaald heb 8 keer in 24 uur is. Ik was toen 18.
Gaat over met vriendin? Doe je het gewoon iet uit schuldgevoel tegenover je vriendin?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
ik doe het alweer meer dan een jaar niet meer
daarin bennik van myn leeftyd 1 vande weinuge (16)
heel veel jongens doen het
mayah az je een vriendin hebt dan gaat ut wel over
Crap, and you know it...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
nee als 2xquote:Op zondag 13 februari 2005 16:43 schreef slackwar-erik het volgende:
geldt 2 keer achter elkaar als 1?
Sorry hoor ik ben geen oude zak en ik maar zelf ook veel spel fouten. Maar ik kan HIER echt geen FUCK van maken. Hebjeerookondertitelingbijleestanderszolastignetalditsnapje!quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
Jesus, dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 01:24 schreef Litso het volgende:
Man, 19, gemiddeld dagelijks
Waarom post ik dit?
hehe komisch... dat is ook dé reden waarom ik regelmatig probeer te matigen(klinkt aardig debiel maar goed). Maar meestal houd ik het niet eens één hele dag volquote:Op zondag 13 februari 2005 01:20 schreef grindtegel het volgende:
1 keer per drie dagen (ongeveer)
houdt mijn testosteron op hoog niveau.
meer en ik heb minder (dus te weinig) energie/agressie
Ja inderdaad waarom post je dit? Nu heb je het rukgeheim der mannen onthuldquote:Op maandag 14 februari 2005 02:54 schreef Kiwi-Doos het volgende:
[..]
![]()
ach de gene die zeggen nooit zijn of impotent of nog niet zindelijk....
elke kerel rukt zich....
waarom post ik dit..... ?
Zijn er vrouwen die daar wèl moeilijk over doen dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 13:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel tof dat je over dat rukken als vrouw zijnde niet moeilijk doet. Hulde!
hahahah volgens mij ben je gewoon 13quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef GoZaHh het volgende:
whahaha 8x in 1 dag
Ik ken iemand die uit religieuze redenen niet afbeert.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom post je dit? Nu heb je het rukgeheim der mannen onthuld![]()
Ah vandaar dat ze de hand aan kinderen moeten slaanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:04 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ik ken iemand die uit religieuze redenen niet afbeert.
Btw, een vrouw die rukkend masturbeert. Dat vereist wel de behendigheid en hand-oog-coördinatie van een getraind chirurg.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
Het is bij mij elke week weer anders! Soms 2 keer op een dag! Soms 5 dagen helemaal niet!![]()
En ja, ik ben een vrouw man.![]()
Waar staat het woord rukken danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Btw, een vrouw die rukkend masturbeert. Dat vereist wel de behendigheid en hand-oog-coördinatie van een getraind chirurg.
quote:
quote:Heel tof dat je over dat rukken als vrouw zijnde niet moeilijk doet. Hulde!
Die lui liegen! Ze doen het waarschijnlijk stiekem; maar zeggen uit schaamte voor de partner dat ze het niet meer doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen dat ze niet meer masturberen als ze een relatie hebben. Waarom in godsnaam niet? Blijft toch gewoon lekker om te doen?![]()
Ja, maar dat is gewoon waar!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
Het is net als vrouwen die opeens niet meer naar de WC gaan als ze een relatie hebben.
Waarom zou ik dat uit schaamte niet zeggen? Het is verdomme mijn kut!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die lui liegen! Ze doen het waarschijnlijk stiekem; maar zeggen uit schaamte voor de partner dat ze het niet meer doen.
Jij bent er toch ook gewoon eerlijk over? Dan heb ik het toch niet over jou.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat uit schaamte niet zeggen? Het is verdomme mijn kut!
Ik begrijp niet waarom mensen er wel moeite mee zouden hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij bent er toch ook gewoon eerlijk over? Dan heb ik het toch niet over jou.
tsja....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mensen er wel moeite mee zouden hebben
Niets, het was gewoon een opmerking die op die eerdere post sloeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En wat heeft die quote met Debs te maken dan? Of ben ik niet helemaal helder?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Als ik de kans krijg elke dag, maar die taak heeft mijn vriendin overgenomen
ga nu maar met je speeltje spelen .. pfffff ..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze de hand aan kinderen moeten slaan
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW: kleine oefening hoofdrekenen en tevens gedachtenexperiment: hoeveel ml cum per keer........ hoevaak per week.... hoeveel weken in een jaar..... hoeveel jaar ruk je al....... hoeveel liter cum dan al in je hele leven? Nou?
Dat was ik. Ik heb alleen geen vriend. Dus niks om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:58 schreef Panthera1984 het volgende:
als reactie op iemand die had gezegd dat ze het lekker vond om naar haar rukkende vriend te kijken,vindt ik oooook
als hij van zichzelf geniet, is dat een van de mooiere dingen.
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik heb alleen geen vriend. Dus niks om naar te kijken.
Of anders gewoon een topic in V&A openen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:51 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"genoeg gefrustreerde jongens!
![]()
Daar heb ik nou weer wat minder behoefte aan...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:51 schreef Panthera1984 het volgende:
als je open vrienden hebt, en er zelf voor open staat zijn er vast mensen die het niet erg vinden als je af en toe een komt "kijken/handje helpen"genoeg gefrustreerde jongens!
![]()
Ik had je al bijna toegevoegd op msn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer wat minder behoefte aan...
Jullie piek is lekker snel voorbijquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef snerd het volgende:
Ik deed het altijd +/- elke dag, soms een dagje niet
Afgelopen maanden werd het steeds meer en meer, mijn hoogste was 3 of 4 x per dag!
Maar plotseling gaf het mij geen voldoening meer, en nu vind ik het niks meer aan (en heb ik er geen behoefte meer aan). Ik kan er geen enkele plezier meer aan beleven, terwijl ik het al jarenlang deedDit is al meer dan een maand zo.
Ik heb ook geen vriendin;(;(
20, M
http://www.imdb.com/title/tt0243736/ aanraadt.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:44 schreef hallodagg het volgende:
hehe komisch... dat is ook dé reden waarom ik regelmatig probeer te matigen(klinkt aardig debiel maar goed). Maar meestal houd ik het niet eens één hele dag vol
Aardig dom van me eigenlijk, want het maakt bij mij echt een groot verschil, ik word een stuk actiever als ik minder vaak mastrubeer. Nu onderneem ik eigenlijk te weinig... Ik ga vanaf vandaag een belofte afleggen aan mezelf: een week niet mastruberen! Wie duimt er voor me?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer begint jouw piek dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jullie piek is lekker snel voorbij.
Die van ons, vrouwen, begint pas dan. Hehe.
Hoezo, wou je het uitproberen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer begint jouw piek dan?
Ik ben vreemd genoeg niet in staat tot het masturberen van een ander, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hoezo, wou je het uitproberen dan?![]()
Och...quote:Op donderdag 24 februari 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:
Ik ben vreemd genoeg niet in staat tot het masturberen van een ander, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |