Het gaat om wat je lekker vindt, niet wat anderen ervan vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef huggoow het volgende:
IK ben 13jr en ik ruk mezelf gemiddeld 10x per weer, sowieso elke dag een keer !!
is da normaal!!
Ook ik heb je fotoboek bekeken...Conclusie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef Elvanera het volgende:
Nou euh 1 keer per week is al aardig veel dus meestal minder
Kan verholpen worden...quote:Nooit zo'n zin als ik in mn uppie ben
Gelukkig ben ik niet te luiquote:en luiheid![]()
Elvanera heeft onderhand alweer tijdje een vriendjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ook ik heb je fotoboek bekeken...Conclusie:
[..]
Kan verholpen worden...
[..]
Gelukkig ben ik niet te lui
Jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Elvanera heeft onderhand alweer tijdje een vriendje
Dan maar weer de linkerhand in stelling brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dan maar weer de rechterhand in stelling brengen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jij gaat alle sex-topics af?>quote:Op maandag 2 maart 2009 13:11 schreef maxson het volgende:
elke dag en vooral als ik met een geile meid aan het chatten ben...gebeurd spontaan
Als m'n vriendin er niet is 2 a 3 keer per dag. Ik ben 23.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
ik denk dat je niet meer 10x aftrekt in 1 week als je 21 of ouder bent...
Liefdesnectarquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef mrkrul het volgende:
18 jaar lang, gem. 1x per dag, 10cc per keer
= ruim 65 liter onverdunde mannenpap!
Op zoek naar een man met hoger libidoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef grijsDuifje het volgende:sperma is nog steeds het beste woord, de rest van de benamingen bezorgen me braakneigingen!
OT: 3 á 4 keer per week, vrouw, 22 jaar en getrouwd met een laag libido (mijn man dus)
hmm denk dat ik het wat overschat heb:quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef mrkrul het volgende:
18 jaar lang, gem. 1x per dag, 10cc per keer
= ruim 65 liter onverdunde mannenpap!
Als het juiste woord slikneigingen tot gevolg heeft ben je misschien toch met de verkeerde persoon getrouwd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef grijsDuifje het volgende:sperma is nog steeds het beste woord, de rest van de benamingen bezorgen me braakneigingen!
OT: 3 á 4 keer per week, vrouw, 22 jaar en getrouwd met een laag libido (mijn man dus)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik tik deze post tussen 2 fapsessies in.
Kun je nagaan .. zoveel wordt "gedumpt" en dan heb je nog zoveel "mongolen"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Bah Bah vieze kindertjes en waar laten jullie al dat zaad?![]()
Ieuw dat komt weer terecht in het grondwater en zo weer in de kraan, nou, nou glaasje water is niet meer zo fris als je er dan over nadenkt...
triljarden zaadcellen die...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |