Blijven doorgaan en aan iets opwindends denken.quote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef hhhhhhh het volgende:
Ik ben 13 en heb het een keer geprobeert maar..... ik kwam niet klaar.![]()
heeft iemand tips je jj wel komt ?
emancipatiequote:Op maandag 27 november 2006 23:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
1 á twee keer per dag, ongeveer.
Where is the fun in that?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:52 schreef BigBadPete het volgende:
Telt rukken zonder te zijn klaargekomen ook mee?
ik masturbeer soms nog wel eens en ik heb inderdaad een relatie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef SethGecko het volgende:
Dat verschilt, soms een maand niet en soms drie keer per dag. Zoals deze week,hehe.
Trouwens, raar dat mensen aangeven niet (meer) te masturberen als ze een partner hebben?
*edit* Ben een vrouw.
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.quote:Op maandag 27 november 2006 23:34 schreef depax het volgende:
3 keer per dag minimaal ( soms 2 of 3 keer achter elkaar)
ben man 23 en sinds 5 maanden single ( tijdens de relatie van 2 en half jaar deed ik het ook zo vaak sex erbij was extra werk)
Jaaa pcies! Er zijn vaak ook lieden die jaloers zijn als hun wederhelt de hand aan zichzelf slaat, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:16 schreef Aventura het volgende:
M.i. is het ene goed teken als je binnen een relatie net zo vaak of vaker masturbeert...Betekent dat degene met wie je bent je seksuele driften aanwakkert
'de hele middag', 'mijn record'quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.
ben man, en 2 jaar single.
12 keer haal ik echt niet hoor, erg knap van jequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik masturbeer ook gemiddeld 3 of 4 keer per dag, soms wel 6 keer, mijn record is 12, maar toen ben ik ook de hele middag bezig geweest.
ben man, en 2 jaar single.
Ik makkelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef ioko het volgende:
[..]
12 keer haal ik echt niet hoor, erg knap van je![]()
![]()
Bah, wat is de wereld toch oneerlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ik makkelijk![]()
*blij dak een vrouw ben*
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef daroy het volgende:
verschilt bij mij, zal gemiddeld zo rond de 1 a 2 keer per week liggen. me vriendin masturbeerd niet behalve als ik er bij ben soms, dat vind ze dan wel geil.
Jij hebt ook sneeuw in je avaquote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Agorias het volgende:
Mwah, zo'n 9 x per dag moet wel lukken! En nooit losse flodders!
Ik masturbeer altijd, want ook als m'n vriendin er niet is (of geen zin heeft) bezorgt de gedachte aan haar mij natte dromen!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik masturbeer nooit want ik laat het liever doen.
Idem dito, op het vrouw-zijn gebeuren na. Sinds ik een vriendin heb is't allemaal wat minder, 'k voel me nog net niet schuldig omdat ik vreemd ga met mijn hand als ik 't dan doequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:26 schreef Debs het volgende:
Het is bij mij elke week weer anders! Soms 2 keer op een dag! Soms 5 dagen helemaal niet!![]()
En ja, ik ben een vrouw.![]()
Zet je je bril dan af?quote:Op zondag 3 december 2006 21:28 schreef Sylvana het volgende:
Soms meerdere keren per dag, dan weer dagen niet, is echt heel verschillend bij mij
ligt eraan waar en wanneer ik het doe, zet hem er niet speciaal voor af, maar als ik in bed lig heb ik hem niet opquote:
Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt eraan waar en wanneer ik het doe, zet hem er niet speciaal voor af, maar als ik in bed lig heb ik hem niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |