abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44115291
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef dalet het volgende:

[..]

Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?
Huh? Dat vrouwen ontkennen dat ze masturberen? tja, veel vrouwen die vinden het toch nog een beetje een taboe denk ik, maar het is gewoon lekker en heel normaal, dus zou niet weten waarom je er niet over zou kunnen praten

Of van die bril? Ik snap trouwens niet wat daar zo boeiend aan is of je die op of af hebt met masturberen?
  zondag 3 december 2006 @ 21:55:28 #152
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_44115891
Wees gerust, Sylvana, Ik had het niet over de bril! Zal me jeuken of je hem op, af, onder, naast, over je hoofd doet.

Maar van dat taboe dat geloof ik wel ja. Sommige klappen helemaal dicht als je het aan ze vraagt.
Uiteraard doe ik dat niet vaak.
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_44138181
Langer dan 18 dagen niks doen kon ik gewoon niet volhouden, daarom gister weer begonnen. Ik denk 1.5x per dag gemiddeld.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_44138933
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef dalet het volgende:

[..]

Eindelijk eens een vrouw die het (h)eerlijk zegt. Kan jij mij uitleggen waarom veel vrouwen het eigenlijk ontkennen en stiekem toch wel doen?
Kun je mij uitleggen waar je zulke vrouwen vindt? Ik heb dat exact één keer van iemand gehoord. Ontkennen dat je masturbeert is wel iets voor in de brugklas ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 4 december 2006 @ 20:21:10 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44143692
Ik denk wel dat er vrouwen zijn die het echt niet doen. Vrouwen die het wel doen maar ontkennen, die ken ik niet. Denk ik. Hoe weet jij eigenlijk dat er zulke vrouwen zijn?
Want als ze het ontkennen is er toch ook een kans dat ze het echt niet doen?
pi_44144100
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:21 schreef Aventura het volgende:
Ik denk wel dat er vrouwen zijn die het echt niet doen. Vrouwen die het wel doen maar ontkennen, die ken ik niet. Denk ik. Hoe weet jij eigenlijk dat er zulke vrouwen zijn?
Want als ze het ontkennen is er toch ook een kans dat ze het echt niet doen?
In dat ene geval geloof ik het juist wel.
  maandag 4 december 2006 @ 20:51:25 #157
56875 dalet
pi_44144733
Ik heb meer vriendinnen als vrienden en zeggen allemaal (met uitzondering van 1) hetzelfde: "ik doe het nooit". Die ene is daarentegen juist eerlijk, en zegt het gewoon. Dus:

- Of ik ben te achterdochtig, en ze zeggen het daadwerkelijk eerlijk;
- Of ze liegen allemaal.

Gezien de statistieken moeten er zeker een paar liegen, terwijl er eigenlijk geen aanleiding voor is. Schaamte allicht?

Nu lijkt het overigens alsof ik ze allemaal ben langsgeweest om het te vragen, maar ik praat over een periode van ongeveer 1,5 jaar. Moge dat duidelijk zijn.
pi_44144976
Meisjes masturberen inderdaad niet. Vrouwen wel.
pi_44146717
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:51 schreef dalet het volgende:
Ik heb meer vriendinnen als vrienden en zeggen allemaal (met uitzondering van 1) hetzelfde: "ik doe het nooit". Die ene is daarentegen juist eerlijk, en zegt het gewoon. Dus:

- Of ik ben te achterdochtig, en ze zeggen het daadwerkelijk eerlijk;
- Of ze liegen allemaal.

Gezien de statistieken moeten er zeker een paar liegen, terwijl er eigenlijk geen aanleiding voor is. Schaamte allicht?

Nu lijkt het overigens alsof ik ze allemaal ben langsgeweest om het te vragen, maar ik praat over een periode van ongeveer 1,5 jaar. Moge dat duidelijk zijn.
Ik heb ongeveer evenveel vriendinnen als vrienden en er is er geen een die beweert dat ze dat niet doet, ze hebben allemaal leuk speelgoed en praten veel over seks.

Misschien ligt het eraan met wie je omgaat.
  maandag 4 december 2006 @ 21:44:24 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44146907
Ik dacht dat het taboe op masturberen inmiddels wel verdwenen was. Ik bedoel, elke abonnee op de Yes en Viva heeft inmiddels een vibo in huis. Bij de etos kun je samen met je pakje paracetamol ook een trilspeeltje meepakken. Ik zou weleens percentages willen zien van vrouwen die wel en die niet masturberen.
Degenen die het niet doen en/of nooit gedaan hebbrn zullen wel een feest zijn in bed
pi_44147298
1, 2 keer per dag, vaak uit een impuls overigens, of verveling... zal wel een combinatie zijn
pi_44147917
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat het taboe op masturberen inmiddels wel verdwenen was. Ik bedoel, elke abonnee op de Yes en Viva heeft inmiddels een vibo in huis. Bij de etos kun je samen met je pakje paracetamol ook een trilspeeltje meepakken. Ik zou weleens percentages willen zien van vrouwen die wel en die niet masturberen.
Degenen die het niet doen en/of nooit gedaan hebbrn zullen wel een feest zijn in bed
Ja, lijkt me echt geil om een vrouw te neuken die zichzelf niet aan durft te raken of niet weet hoe dat moet. Daar kun je echt wat mee, zeg maar.
pi_44148072
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, lijkt me echt geil om een vrouw te neuken die zichzelf niet aan durft te raken of niet weet hoe dat moet. Daar kun je echt wat mee, zeg maar.
lol, goed punt.
  maandag 4 december 2006 @ 22:32:09 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44148099
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook Oefening baart kunst he zegt men Maar wellicht zijn er mannen die het leuk vinden, zo'n half-frigide typje. Beetje leraar-leerlingprincipe. Maar dat gaat gauw vervelen denk ik.
pi_44148576
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook Oefening baart kunst he zegt men
Zolang dat maar het enige is wat er gebaard wordt, op naar de volgende training!
quote:
Maar wellicht zijn er mannen die het leuk vinden, zo'n half-frigide typje. Beetje leraar-leerlingprincipe. Maar dat gaat gauw vervelen denk ik.
Mwah, dat is wel leuk, maar dan moet je juist een meisje hebben wat misschien weinig ervaring heeft (of geen) maar wel erg leergierig is en zich openstelt om te genieten. Heel wat anders dus.
  maandag 4 december 2006 @ 22:48:08 #166
56875 dalet
pi_44148669
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:39 schreef heiden6 het volgende:
Misschien ligt het eraan met wie je omgaat.
Inkoppertje.
pi_45650933
Nou euh 1 keer per week is al aardig veel dus meestal minder Nooit zo'n zin als ik in mn uppie ben en luiheid
pi_45650969
kost het zoveel moeite dan?
pi_45650988
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef SlimShady het volgende:
kost het zoveel moeite dan?
Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geil
pi_45651058
pi_45651170
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook Oefening baart kunst he zegt men Maar wellicht zijn er mannen die het leuk vinden, zo'n half-frigide typje. Beetje leraar-leerlingprincipe. Maar dat gaat gauw vervelen denk ik.
Wat is daar nu leuk aan, een half-frigide type? Het lijkt mij in ieder geval niks, iemand die van toeten noch blazen weet (pun intended).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:41:44 #172
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_45686724
Vroeger best wel vaak (minstens 1x per dag). Toen vriendin (nog steeds af en toe) Daarna getrouwd... werd na verloop van jaren weer meer (neuken werd minder :S)
Nu nieuwe vriendin.. ach soms nog wel eens tussendoor, maar krijg er niet zo veel de kans voor
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:44:52 #173
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_45686754
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geil
Na deze post moest ik toch even naar je foto's kijken... enne.. niet geil? Dan verschillen wij van mening
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
pi_45686999
elke dag, en gek genoeg als ik veel gezopen heb de dag ervoor, dan ben ik die dag erna bloedgeil, moet ik echt 4 keer rukken/neuken om van die geilheid af te komen, wazige zooi.
pi_45687195
Ik schaam me er niet voor.. 4 tot 6 keer per dag.
Ja, ik ben vrouw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')