Hey, ga eens weg, deze vraag is offtopic, en niemand gaat hem beantwoorden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Nazari het volgende:
is dat een verslaving?
Holy S***. Niet geil? Meid ik moet gewoon masturberen als ik je foto's bekijk!!! Wat ben jij mooi en lekker zeg!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar vind mezelf niet zo geil
damn...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil alleen kwijt dat het maximum dat ik ooit gehaald heb 8 keer in 24 uur is. Ik was toen 18.
Ik mis een : rolleyes : smiley.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
ik denk dat je niet meer 10x aftrekt in 1 week als je 21 of ouder bent...
Proef ik daar een beetje sarcasme... Maar ik vind het niet nodig om het zo vaak te doen. Want je moet je toch weer een beetje opgeilen, je bent fftjes bezig en dan die troep (al valt dat wel mee). En daarnaast is het erg zonde van al die zaadjes die je door de wc spoelt. Dat zijn potentiele babies die je door de wc spoelt. Masturberen is moord!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja het is prima als je lekker wil slapen en geen zin hebt in gedoe![]()
Euh, come again?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje sarcasme... Maar ik vind het niet nodig om het zo vaak te doen. Want je moet je toch weer een beetje opgeilen, je bent fftjes bezig en dan die troep (al valt dat wel mee). En daarnaast is het erg zonde van al die zaadjes die je door de wc spoelt. Dat zijn potentiele babies die je door de wc spoelt. Masturberen is moord!
Overigens heeft dat niets met lekker slapen te maken. Volgens mij slaap ik juist lekkerder als ik wel heb gemasturbeerd. Al slaap ik altijd wel heel lekker.
EDIT: en hoe vaak masturbeer jij eigenlijk?
Nee, hij wil jij niet meer komen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
ruim uitgelegsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef SwitcheR het volgende:
Normaliter gemiddeld ca. 2 x per dag, waarvan 1 x 's-ochtends (1/2 uur) en 1x 's-avonds (2 uur).
De laatste tijd, en in vakantieperiodes, ongeveer 3 x per dag, waarvan 1 x ca. 2,5 uur (meestal) in de ochtend en de andere keren ca.1 uur per keer (middag/avond).
Ik kan dan ook van bijvoorbeeld een te strak zittend truitje of mooie blue jeans bij mijn buurvrouwtje al opgewonden raken. Fantasie doet de rest. En er zijn nog zoveel mooie/lekkere dingen......
S.
he waar is je Pocket Rocket??quote:Op maandag 4 december 2006 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waar je zulke vrouwen vindt? Ik heb dat exact één keer van iemand gehoord. Ontkennen dat je masturbeert is wel iets voor in de brugklas ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |